Ако имат предвид продажби, може би, но за мен това е един от най-авангрдните за времето си автомобил..
И точно това е бил проблема на тази кола - изпреварила е времето си с едни 10 години. Тогава никой не е мислил за ГТ купе с 4х4, не са и били чували за ВТД. Да не говорим че това се оказва и най здравия 6-естак на Субару.
Нед Апр 19, 2015 9:12 am
jovanni
Регистриран на: Вто Юли 15, 2008 9:30 pm Мнения: 751 Местоположение: София
Skype: jovanni_k
Автомобил: SVX МТ, foreSTI
Рейтинг: 51
И точно това е бил проблема на тази кола - изпреварила е времето си с едни 10 години. Тогава никой не е мислил за ГТ купе с 4х4, не са и били чували за ВТД. Да не говорим че това се оказва и най здравия 6-естак на Субару.
Не е точно така, две години по рано излиза Audi S2 Coupe. Въпреки малко по-малката мощност, има по-добро ускорение, по-голям въртящ момент и лично за мен по-красиво. То пък е с легендарния 2.2 турбо петак. Като на всички спортни по онова време автомобили, са заложили отначало на 5 степенна, а след това на шестстепенна скоростна кутия. Естествено и на куатрото.
S2 си беше яката ра'ота, но е в компактния клас, а SVX си е баш GT coupe. Ауди нямат кола в класа в следващите 20+ години.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
След 2ри форестър искам и SVX. Питам, за да знам дали ще се включа в бюджета, който съм отделил. Наясно съм, че трябва цялостно боядисване (бил боядисван, ама много си личи).
Дали ще стигне за ремонт или да се оглеждам извън България.
_________________ Keep your fears to yourself, but share your inspiration with others.
За бай ти Петко има тема като роман. Това трябва да ти е достатъчно, за да не си и помисляш да ходиш до там, еле пък за СВХ - дето няма да разбереш нищо като го видиш.
За 5к няма как да попаднеш на читав екземпляр, още повече от първия период на производство ( на които кутиите са за ремонт ).
На Енчо бившия СВХ се продава в момента. Бордо с генерация правена от Гущера. Боядисвана е много добре. Готиното е, че е 97-ма година с еърбег и OBD и разни други неща, които на старите нямаме
_________________ 1040 Subaru Workshop - Обслужване и поддръжка на Субару. Тенчо Владев-0896404074
На (Де)Муро - к*ро. Тоя е изморително досаден, типично по американски. Даже повече от Донът медиа. Май само Кларксън и Хамстера мога да понеса, когато се говори за коли.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
Значи не само на мен ми е направило впечатление това неутолимо желание на янките да дърдорят до спукване и после да трият паузите, та става като едно изречение на истерична даскалица Но специално това видео ми хареса, при все че не го изгледах от-до.
На Енчо бившия СВХ се продава в момента. Бордо с генерация правена от Гущера. Боядисвана е много добре. Готиното е, че е 97-ма година с еърбег и OBD и разни други неща, които на старите нямаме
До вчера се продаваше! Вече обогатихме колекцията на Субару с него Невероятно красив и запазен! Благодарим на всички работили по тази красота! Истински щастлива ме направи, 1040. Благодаря!
Еми и на мен на външност ми харесва много, ама при положение, че през последната година когато е бил продаван, SVX е регистрирал само 650 продажби (в САЩ)...нямали са друг избор освен спиране на производството :roll:
Ми теб това тревожи ли те ? Само 5 000 евро ми трябват и до 5 дни max ще съм го домъкнал в България Колко броя са продадени и кога са го спрели от производство е последното нещо, което бих погледнал като статистика
Nick написа:
Колата е в разкошно състояние......само с една забележка.
Каква ??????
Стига сме гадали, кажи ни
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл