Отговори на тема  [ 192 мнения ]  стр Предишна  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Следваща
 SVX 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Clamp,

Използвай търсачката на форума, върши чудеса. Ще трябва доста да почетеш за тази кола, можеш да почнеш от тук:

1. svxworld.com
2. http://www.svx-iw.com/svxiw/article/?category=faq
3. svxworldforums.com

Колата я караш в БГ, не чети буквално потребителският манюъл...5-30 не е за тук ;)

ПС: В този форум държим на правописа, моля уважавай езика и членовете, които четат.

Съб Дек 07, 2013 10:10 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Дек 18, 2011 2:06 pm
Мнения: 96
Местоположение: Враца
Телефон: 0884522179
Рейтинг: 35
От звездите одобрен
Отговори с цитат
В далечната 1995 или 96 година се наложи да отида до полицията в Бяла Слатина и що да видя в двора и, нещо като кола, ама не точно, едни особени прозорци до половината, една ниска с две сплеснати пушки отзад и само надпис SVX. И това на фона на познатите ни от онова време лади, москвичи, сиери, гоУфове единици, кадети и то нови що годе и изведнъж цъфва нещо ... абе седиш и си викаш е това е кола, емблема на субару, ама такъв модел нямат Субару. Една година след това по една немска телевизия имаше представянето му. Парадокса беше, че едни немци повреждат нещо по колата, зарязват е покрай "селото" и отиват за пътна помощ, мангалите се сещате какво се опитват да направят, обаче успяват да счупят неотваряемата част на прозореца (по това разбрахме, че е на две части) и да откраднат само волана, абе идиотска работа. Малко случки помни човек щял живот, явно тази е била една от моите. Та така се сблъсках с този модел. Това е като преди 2-3 години да няма нет, има една кабелна с непреведени чужди телевизии и ти да видиш Вейрон преди още да са го промотирали, с две думи извънземна машина за времето си.
Лека вечер и поздравления за избора!!!

Съб Дек 07, 2013 11:40 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Мар 15, 2013 2:11 pm
Мнения: 24
Местоположение: Austria
Skype: veliko.boev
Автомобил: Subaru SVX, Legacy, Justi, Scenic
Телефон: 0888012366
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
:good: Приятно съм изненадан от оживлението по темата! Превръща се в своеобразен под форум на собствениците на SVX и братя по съдба. Тази кола е любов, а не само средство за преместване на един задник от точка А до точка Б. Или за пренасяне на джибри...примерно! Не че един познат не го е правил, но така бях сащисан като ми каза за това, че дори не успях да го попитам как точно е успял да сътвори подобно чудо... Когато Луис Карол е писал "Алиса в страната на чудесата" вероятно е бил на екскурзия в България! А и това с циганите ми хареса... Защо ли не съм изненадан?!
Преди почти 10 години видях тази кола за първи път, на една тясна и стръмна уличка в малко швейцарско градче, просто занемях. Краката ми се подкосиха! Нещо като любов от пръв поглед. Уличката бе задръстена от паркирани коли, повечето далеч по-нови, но всички те изглеждаха, както един колега тук много точно ги бе определил, като маркетингови клонинги. И ето, вече имам 7 години като щастлив собственик на SVX и това чувство не се е променило. За последните 10 години съм се качвал в какво ли не, включително и в Bugatti Veyron, но това усещане втори път не съм изпитвал. Разбира се, има много други забележителни автомобили, но моята е тази!

Пет Дек 13, 2013 3:19 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Май 12, 2010 5:37 pm
Мнения: 16
Skype: encho12345
Автомобил: subaru outback & subaru svx
Телефон: 0876330535
Рейтинг: -5
Кофти...
Отговори с цитат
Vmax написа:
Clamp,

Използвай търсачката на форума, върши чудеса. Ще трябва доста да почетеш за тази кола, можеш да почнеш от тук:

1. svxworld.com
2. http://www.svx-iw.com/svxiw/article/?category=faq
3. svxworldforums.com

Колата я караш в БГ, не чети буквално потребителският манюъл...5-30 не е за тук ;)

ПС: В този форум държим на правописа, моля уважавай езика и членовете, които четат.

Благодаря колега! Все още се ориентирам тук и не съм много наясно нито с търсачки,нито с каквото и да било,трябва време. С удоволствие бих прочел всичко изписано за тази кола,така че съм жаден за информация. Относно правописа,не е проблем,въпреки че подобни забележки не са съвсем уместни между хора,които ги събира една марка и страст!Нямам предвид теб,но както и да е! Но ще се радвам ,както вече казах и би ми била полезна всякаква информация за модела. Благодаря предварително!
И още нещо колега,доколкото разбирам от казаното в темата дотук,виждам че и ти си собственик на модела.
Ще се радвам да науча повече,все пак човек се учи цял живот!

Пет Дек 13, 2013 8:15 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Тъй като вече имаме двама нови колеги / единия е малко в нелегалност засега, ама ще се издаде тези дни :D / и темата става интересна, ще споделя това което съм научил и направил покрай тая кола, че е доста капризна и има тънки моменти които трябва да се знаят за да няма разочарования.

Модела има две серии:
1. От 1992 до късната 1994 и
2. От 1995 до 1997. Произвеждан е с предно задвижване / само за САЩ /, 4х4 - актив АВД / продавано в САЩ и Европа, и ВТД АВД - продавано в Австралия и Европа.

Основните разлики между двете серии са:

1. Автоматична кутия - първите серии нямат вътрешен филтър цедка, валв бодито е по-старо
2. ДВГ - първата серия е 230к.с., втората 220 - основно екологични простотии
3. ОБД - първата е ОБД1, втората е ОБД2

Основни проблеми при модела от двете серии са:

1. Автоматична кутия - за съжаление кутията в началото не е усъвършенствана, и липсата на вътрешен филтър се оказва проблем, защото с времето и износването се задръстват маслените магистрали, влошава се смазването, което води до тотал щета.
Причините са много - но основните са - липса на филтър, нисък праг на термо защитата в ТСУ-то / когато се включи вече е късно/, наличие на ВТД диф, който заедно с високото предавателно число от 3.7 / само за Европа и Австралия, за САЩ е още по-зле 3.545 / генерира много топлина и в държави с по-горещ климат стават бели.
Отделно ТСУ-то е настроено да сменя предавките плавно и неусетно с цел комфорт, но това от своя страна има един голям минус - плавна смяна означава триенe на пакети, което пък им скъсява живота драстично.

Отделно за охлаждането на кутията се ползва радиатора на колата, който е крайно недостатъчен.

Какво може да се направи:

1. При покупка задължително се прави щателен оглед на АТ-маслото - за примеси, мирис, ниво. При най-малки съмнения относно цвета маслото се сменя като се прави задължителна промивка на радиатора, смяна на всички маркучи.
2. Инсталиране на допълнителен охладител - слага се отпред пред радиатора, намира се лесно в БГ, може да се ползва и от други модели ако имат такъв.
3. Инсталиране на проточен външен филтър - поставя се на маркуча към радиатора или охладителя. Аз лично ползвах такъв на Magnefine ( http://www.magnefinefilters.com/Magnefi ... -R038M.htm ) Този филтър е с магнит, доста масивна и качествена изработка и реално ще върши същата че и по-добра работа от външните филтри в новите кутии. Не го рекламирам, но само това намерих.

Това са минималните усилия при изправна кутия, които ще гарантират защита и по-дълъг пробег.

Вто Дек 17, 2013 10:43 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Продължение за частта Автоматична кутия - по-хард кор модификации за хора като мен дето не ги слуша главата:

1. Клапанно тяло - или т.нар мозък.

Това чудо управлява кутията и седи отдолу над картера на кутия, сваля се без да има нужда от демонтаж на кутията и представлява две плочи с метална пластина между тях - на едната стоят соленоидите, на другата - вътре в нея има доста буталца и пружинки.

Оказва се, че с годините от 1992 до 1998 тази джиджавка претърпява доста промени в посока ъпгрейд, но не и за СВХ-а.

Има два варианта:
1. Това се отваря и разглабя от-до, почиства се всичко, буталца и тапи се вадят полират с водна шкурка, за да се махнат деругите, продухват се цедката / вътрешният филтър /, соленоидите, тестват се и се сглабят.
2. Включва първият с монтаж на това:
http://www.transgo.com/products.php?prd ... ntview=Yes
Този кит съдържа усилени пружини за буталцата в клапанното тяло, по-твърди пружини за отделните скорости, стоманени тапи, които заместват кекавите алуминиеви, подобрява смазването чрез разширяване на отделни отвори в металната пластина и общо взето променя характера на включване на предавките - прави ги по-бързи, за да намали триенето и износването.
Кита има и част за маслената помпа, но това изисква свалянето на кутията.

Вариант 3 - ще е в следващия пост, че вече ще навлезем в дълбоките води.

Вто Дек 17, 2013 10:55 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Какво да правим ако кутия е сдала багажа / което е неизбежно и въпрос на време /?

1. Ако колата е от първите серии - 1992-1994, ремонтът е безмислен.
Вариантите са два:

1.1. Насаждане на кутия с предавателно число 4.11 / за предпочитане от периода 1995-1998 без външен филтър / - взима се кутията и задният диф, ВТД опашката от оригиналната кутия се насажда с малко промени по окабеляването заради различното разположение на датчиците за скорост. В този вариант ще загубите задния шпер, но пък ще спечелите пъргавина, заради по-късата кутия.

1.2. Насаждане на кутия с предаватлено число 4.44, по възможност от Форестър Турбо / става и от Легаси Аутбак / - има Японски такива, защото имат шпер.
Тук нещата стават сериозни, защото разликата в предавателните числа от 4.44 до 3.7 е над 20%, и без ремап на ТСУ-то АВД-то не работи добре, защото се надвишават фабричните толеранси и компютъра на кутията си мисли, че колата приплъзва в завои заради различните данни за скоростта на преден и заден мост и по този начин активира С соленоид и държи пакета заключен без да е неохбодимо. Получава се т.нар. задържане или байндинг.

Решение - Ремап на ТСУ-то / прави се в САЩ от ecutune.com и в Англия от частно лице:

Това включва изравняване на тези стойности / скоростите на двата моста /, чрез промяна на параметрите на картите в ТСУ-то и адаптирането им към новото предавателно число. Отделно могат да се променят самите карти на всяка една предавка с цел използване на въртящият момент на колата, като така се постига повече пъргавина и икономия. Също така се правят промени в работните налягания на маслото при превключване на предавките, за да става по-бързо и да няма триене. Друга съществена промяна е понижаването на температурната защита с 10 градуса - така ако се стигне до нагряване, ТСУ-то вкарва кутията в авариен режим по-рано и я спасява от изпичане.
Допълнителна екстра е опцията да се включи пауър режима от бутона на скоростният лост - това дава възможност ръчно да избирате кога да го активирате, като може да става по време на движение и е супер екстра. Като цяло колата става много по-пъргава и бърза в сравнение със сток варианта.

Минус е, че километража почва да показва с 20% по-висока скорост - има решение ама е голяма играчка, и не го направих, затова няма да го описвам, защото надали някой ще стигне до тук.

2. Ако колата е от втората серия - 1994 - 1997, ремонта не е безмислен, но трябва да се съчетае в последствие с допълнителен кулер, външен проточен филтър, промивка на клапанното тяло и по-възможност инсталиране на това /и кита на ТрансГо от предният пост/, което няма аналог за момента:

http://svxworldforums.com/forum35/585.html#

Въпросната джаджа модифицира налягането при превключване на предавките като влияе на Соленоид А, и по-този начин прави превключването по-бързо, намалявайки триенето на пакетите. Хубавото е, че действа прогресивно - т.е. колкото повече газ давате, толкова по-бърза е смяната на предавките. Инсталацията е от 30 мин, с доста чупки в кръста и споменаване на майки, майни, и т.н. пиперливи термини, защото ТСУ-то е до педалите и супер тясно.

За днес толкова :giggle:

Вто Дек 17, 2013 11:29 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Май 12, 2010 5:37 pm
Мнения: 16
Skype: encho12345
Автомобил: subaru outback & subaru svx
Телефон: 0876330535
Рейтинг: -5
Кофти...
Отговори с цитат
Vmax написа:
Какво да правим ако кутия е сдала багажа / което е неизбежно и въпрос на време /?

1. Ако колата е от първите серии - 1992-1994, ремонтът е безмислен.
Вариантите са два:

1.1. Насаждане на кутия с предавателно число 4.11 / за предпочитане от периода 1995-1998 без външен филтър / - взима се кутията и задният диф, ВТД опашката от оригиналната кутия се насажда с малко промени по окабеляването заради различното разположение на датчиците за скорост. В този вариант ще загубите задния шпер, но пък ще спечелите пъргавина, заради по-късата кутия.

1.2. Насаждане на кутия с предаватлено число 4.44, по възможност от Форестър Турбо / става и от Легаси Аутбак / - има Японски такива, защото имат шпер.
Тук нещата стават сериозни, защото разликата в предавателните числа от 4.44 до 3.7 е над 20%, и без ремап на ТСУ-то АВД-то не работи добре, защото се надвишават фабричните толеранси и компютъра на кутията си мисли, че колата приплъзва в завои заради различните данни за скоростта на преден и заден мост и по този начин активира С соленоид и държи пакета заключен без да е неохбодимо. Получава се т.нар. задържане или байндинг.

Решение - Ремап на ТСУ-то / прави се в САЩ от ecutune.com и в Англия от частно лице:

Това включва изравняване на тези стойности / скоростите на двата моста /, чрез промяна на параметрите на картите в ТСУ-то и адаптирането им към новото предавателно число. Отделно могат да се променят самите карти на всяка една предавка с цел използване на въртящият момент на колата, като така се постига повече пъргавина и икономия. Също така се правят промени в работните налягания на маслото при превключване на предавките, за да става по-бързо и да няма триене. Друга съществена промяна е понижаването на температурната защита с 10 градуса - така ако се стигне до нагряване, ТСУ-то вкарва кутията в авариен режим по-рано и я спасява от изпичане.
Допълнителна екстра е опцията да се включи пауър режима от бутона на скоростният лост - това дава възможност ръчно да избирате кога да го активирате, като може да става по време на движение и е супер екстра. Като цяло колата става много по-пъргава и бърза в сравнение със сток варианта.

Минус е, че километража почва да показва с 20% по-висока скорост - има решение ама е голяма играчка, и не го направих, затова няма да го описвам, защото надали някой ще стигне до тук.

2. Ако колата е от втората серия - 1994 - 1997, ремонта не е безмислен, но трябва да се съчетае в последствие с допълнителен кулер, външен проточен филтър, промивка на клапанното тяло и по-възможност инсталиране на това /и кита на ТрансГо от предният пост/, което няма аналог за момента:

http://svxworldforums.com/forum35/585.html#

Въпросната джаджа модифицира налягането при превключване на предавките като влияе на Соленоид А, и по-този начин прави превключването по-бързо, намалявайки триенето на пакетите. Хубавото е, че действа прогресивно - т.е. колкото повече газ давате, толкова по-бърза е смяната на предавките. Инсталацията е от 30 мин, с доста чупки в кръста и споменаване на майки, майни, и т.н. пиперливи термини, защото ТСУ-то е до педалите и супер тясно.

За днес толкова :giggle:

Здравей колега!
Ако имаш предвид мен,че съм в нелегалност,тук съм,сега де.
За съжаление кутията ми вече е долу,тоест свалена за ремонт,така че помагай,най вече със съвети!
И няма да е зле да си разменим телефоните защото само пишейки тук се губи доста ценно време.

Сря Дек 18, 2013 7:07 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Нямах предвид теб, а един друг колега :giggle:

Съжалявам за кутията ти - но както казах и по-горе, това е неизбежно.

Относно кутията съм написал почти всичко, което знам - конкретна помощ можеш да потърсиш от Любо / Люлинският сервиз /. Там съм правил ремонта си, последващото обслужване и ъпгрейд.

Чет Дек 19, 2013 9:26 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Май 12, 2010 5:37 pm
Мнения: 16
Skype: encho12345
Автомобил: subaru outback & subaru svx
Телефон: 0876330535
Рейтинг: -5
Кофти...
Отговори с цитат
Vmax написа:
Нямах предвид теб, а един друг колега :giggle:

Съжалявам за кутията ти - но както казах и по-горе, това е неизбежно.

Относно кутията съм написал почти всичко, което знам - конкретна помощ можеш да потърсиш от Любо / Люлинският сервиз /. Там съм правил ремонта си, последващото обслужване и ъпгрейд.

Благодаря колега!
А да те питам,с какво масло я караш,в кутията имам предвид?
Ще съм благодарен,ако ми кажеш и местоположението на въпросният сервиз!
А относно повредата,каквото такова,не съм го искал но...
Трябва да се направи.

Чет Дек 19, 2013 5:33 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Ное 17, 2010 9:14 pm
Мнения: 282
Местоположение: Стамболийски / София
Автомобил: Legacy 2.0 GL 97г.
Рейтинг: 14
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
clamp написа:
Ще съм благодарен,ако ми кажеш и местоположението на въпросният сервиз!


Tук може да видиш къде се намира сервиза - http://subaruserviz.com/

Чет Дек 19, 2013 10:12 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Май 12, 2010 5:37 pm
Мнения: 16
Skype: encho12345
Автомобил: subaru outback & subaru svx
Телефон: 0876330535
Рейтинг: -5
Кофти...
Отговори с цитат
mamutar написа:
clamp написа:
Ще съм благодарен,ако ми кажеш и местоположението на въпросният сервиз!


Tук може да видиш къде се намира сервиза - http://subaruserviz.com/

Благодаря колега!

Пет Дек 20, 2013 7:19 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Мар 15, 2013 2:11 pm
Мнения: 24
Местоположение: Austria
Skype: veliko.boev
Автомобил: Subaru SVX, Legacy, Justi, Scenic
Телефон: 0888012366
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Честита Нова година на всички!
И да си карате колите с кеф!
Както е добре известно, да се кара бавно е забавно, но...бързо омръзва!
И...умната!

Съб Яну 04, 2014 3:18 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Май 12, 2010 5:37 pm
Мнения: 16
Skype: encho12345
Автомобил: subaru outback & subaru svx
Телефон: 0876330535
Рейтинг: -5
Кофти...
Отговори с цитат
Vmax написа:
Нямах предвид теб, а един друг колега :giggle:

Съжалявам за кутията ти - но както казах и по-горе, това е неизбежно.

Относно кутията съм написал почти всичко, което знам - конкретна помощ можеш да потърсиш от Любо / Люлинският сервиз /. Там съм правил ремонта си, последващото обслужване и ъпгрейд.

Здрасти колега,мислех да продължа темата,защото купих още един свх,но за съжаление съм много разочарован от този форум! Тук май еи форум за българска филология,а не за марката и нещата свързани с нея!

Сря Май 21, 2014 10:54 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Май 12, 2010 5:37 pm
Мнения: 16
Skype: encho12345
Автомобил: subaru outback & subaru svx
Телефон: 0876330535
Рейтинг: -5
Кофти...
Отговори с цитат
clamp написа:
Vmax написа:
Нямах предвид теб, а един друг колега :giggle:

Съжалявам за кутията ти - но както казах и по-горе, това е неизбежно.

Относно кутията съм написал почти всичко, което знам - конкретна помощ можеш да потърсиш от Любо / Люлинският сервиз /. Там съм правил ремонта си, последващото обслужване и ъпгрейд.

Здрасти колега,мислех да продължа темата,защото купих още един свх,но за съжаление съм много разочарован от този форум! Тук май еи форум за българска филология,а не за марката и нещата свързани с нея!

усетих че ти имаш опит с тоя модел и затова пиша на теб,но както казах,разочарован съм тук от отношенията на хората един към друг,свързващи ги единствено марката,съжалявам,нямам работа тук!

Сря Май 21, 2014 10:58 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Май 12, 2010 5:37 pm
Мнения: 16
Skype: encho12345
Автомобил: subaru outback & subaru svx
Телефон: 0876330535
Рейтинг: -5
Кофти...
Отговори с цитат
[quote="mirovarna"]Колега clamp ,не бях виждал досега по-неграмотно написан пост в този форум! Изречение без главна буква -24 реда, запетаи където ти скимне и без точка накрая! ГАВРА С ЕЗИКА НИ![
Пич,я ходи да преподаваш някъде филология и не ми давай наклон на...!
 -20

Сря Май 21, 2014 11:03 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 15, 2008 9:30 pm
Мнения: 753
Местоположение: Асеновград
Автомобил: SPEC B, Forester SG
Рейтинг: 51
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Лекинко да поизтупам праха от темата с моя самолет :D


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

_________________
Джованни Тач
Обслужване и поддръжка
Текущи и основни ремонти
Монтаж на ГИ

Иван Костадинов

0899366111
 4

Нед Сеп 07, 2014 11:14 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Мар 31, 2009 12:03 pm
Мнения: 489
Местоположение: ВАРНА / АКСАКОВО
Skype: subarulegaci0003
Автомобил: LEGACY 2.0 1993/ 2.5 2005
Телефон: 0898550848
Рейтинг: 4
Нов фен
Отговори с цитат
Красавица. =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>

_________________
Жената може да те остави :::::: SUBARU НИКОГА :::::::::::::::

Нед Сеп 07, 2014 9:55 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Авг 30, 2011 8:53 pm
Мнения: 110
Местоположение: Sofia, Bulgaria
Автомобил: Legacy 2.5 GX AT 2001
Рейтинг: 11
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Честито колега! :) :good:
Много безаварийни и само с кеф да си я караш! :subaru:

Нед Сеп 07, 2014 11:37 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 15, 2008 9:30 pm
Мнения: 753
Местоположение: Асеновград
Автомобил: SPEC B, Forester SG
Рейтинг: 51
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Bat_Koko1 написа:
Честито колега! :) :good:
Много безаварийни и само с кеф да си я караш! :subaru:

Благодаря колега, вече съм и врътнал 13-14 хилки ииии такъв кеф нема, е па нема :cool:

_________________
Джованни Тач
Обслужване и поддръжка
Текущи и основни ремонти
Монтаж на ГИ

Иван Костадинов

0899366111

Нед Сеп 07, 2014 11:49 pm
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 192 мнения ]  стр Предишна  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор