Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Пет Мар 29, 2024 3:30 pm



Отговори на тема  [ 192 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Следваща
 SVX 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Clamp,

Използвай търсачката на форума, върши чудеса. Ще трябва доста да почетеш за тази кола, можеш да почнеш от тук:

1. svxworld.com
2. http://www.svx-iw.com/svxiw/article/?category=faq
3. svxworldforums.com

Колата я караш в БГ, не чети буквално потребителският манюъл...5-30 не е за тук ;)

ПС: В този форум държим на правописа, моля уважавай езика и членовете, които четат.

Съб Дек 07, 2013 10:10 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Дек 18, 2011 2:06 pm
Мнения: 96
Местоположение: Враца
Телефон: 0884522179
Рейтинг: 35
От звездите одобрен
Отговори с цитат
В далечната 1995 или 96 година се наложи да отида до полицията в Бяла Слатина и що да видя в двора и, нещо като кола, ама не точно, едни особени прозорци до половината, една ниска с две сплеснати пушки отзад и само надпис SVX. И това на фона на познатите ни от онова време лади, москвичи, сиери, гоУфове единици, кадети и то нови що годе и изведнъж цъфва нещо ... абе седиш и си викаш е това е кола, емблема на субару, ама такъв модел нямат Субару. Една година след това по една немска телевизия имаше представянето му. Парадокса беше, че едни немци повреждат нещо по колата, зарязват е покрай "селото" и отиват за пътна помощ, мангалите се сещате какво се опитват да направят, обаче успяват да счупят неотваряемата част на прозореца (по това разбрахме, че е на две части) и да откраднат само волана, абе идиотска работа. Малко случки помни човек щял живот, явно тази е била една от моите. Та така се сблъсках с този модел. Това е като преди 2-3 години да няма нет, има една кабелна с непреведени чужди телевизии и ти да видиш Вейрон преди още да са го промотирали, с две думи извънземна машина за времето си.
Лека вечер и поздравления за избора!!!

Съб Дек 07, 2013 11:40 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Мар 15, 2013 2:11 pm
Мнения: 24
Местоположение: Austria
Skype: veliko.boev
Автомобил: Subaru SVX, Legacy, Justi, Scenic
Телефон: 0888012366
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
:good: Приятно съм изненадан от оживлението по темата! Превръща се в своеобразен под форум на собствениците на SVX и братя по съдба. Тази кола е любов, а не само средство за преместване на един задник от точка А до точка Б. Или за пренасяне на джибри...примерно! Не че един познат не го е правил, но така бях сащисан като ми каза за това, че дори не успях да го попитам как точно е успял да сътвори подобно чудо... Когато Луис Карол е писал "Алиса в страната на чудесата" вероятно е бил на екскурзия в България! А и това с циганите ми хареса... Защо ли не съм изненадан?!
Преди почти 10 години видях тази кола за първи път, на една тясна и стръмна уличка в малко швейцарско градче, просто занемях. Краката ми се подкосиха! Нещо като любов от пръв поглед. Уличката бе задръстена от паркирани коли, повечето далеч по-нови, но всички те изглеждаха, както един колега тук много точно ги бе определил, като маркетингови клонинги. И ето, вече имам 7 години като щастлив собственик на SVX и това чувство не се е променило. За последните 10 години съм се качвал в какво ли не, включително и в Bugatti Veyron, но това усещане втори път не съм изпитвал. Разбира се, има много други забележителни автомобили, но моята е тази!

Пет Дек 13, 2013 3:19 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Май 12, 2010 5:37 pm
Мнения: 16
Skype: encho12345
Автомобил: subaru outback & subaru svx
Телефон: 0876330535
Рейтинг: -5
Кофти...
Отговори с цитат
Vmax написа:
Clamp,

Използвай търсачката на форума, върши чудеса. Ще трябва доста да почетеш за тази кола, можеш да почнеш от тук:

1. svxworld.com
2. http://www.svx-iw.com/svxiw/article/?category=faq
3. svxworldforums.com

Колата я караш в БГ, не чети буквално потребителският манюъл...5-30 не е за тук ;)

ПС: В този форум държим на правописа, моля уважавай езика и членовете, които четат.

Благодаря колега! Все още се ориентирам тук и не съм много наясно нито с търсачки,нито с каквото и да било,трябва време. С удоволствие бих прочел всичко изписано за тази кола,така че съм жаден за информация. Относно правописа,не е проблем,въпреки че подобни забележки не са съвсем уместни между хора,които ги събира една марка и страст!Нямам предвид теб,но както и да е! Но ще се радвам ,както вече казах и би ми била полезна всякаква информация за модела. Благодаря предварително!
И още нещо колега,доколкото разбирам от казаното в темата дотук,виждам че и ти си собственик на модела.
Ще се радвам да науча повече,все пак човек се учи цял живот!

Пет Дек 13, 2013 8:15 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Тъй като вече имаме двама нови колеги / единия е малко в нелегалност засега, ама ще се издаде тези дни :D / и темата става интересна, ще споделя това което съм научил и направил покрай тая кола, че е доста капризна и има тънки моменти които трябва да се знаят за да няма разочарования.

Модела има две серии:
1. От 1992 до късната 1994 и
2. От 1995 до 1997. Произвеждан е с предно задвижване / само за САЩ /, 4х4 - актив АВД / продавано в САЩ и Европа, и ВТД АВД - продавано в Австралия и Европа.

Основните разлики между двете серии са:

1. Автоматична кутия - първите серии нямат вътрешен филтър цедка, валв бодито е по-старо
2. ДВГ - първата серия е 230к.с., втората 220 - основно екологични простотии
3. ОБД - първата е ОБД1, втората е ОБД2

Основни проблеми при модела от двете серии са:

1. Автоматична кутия - за съжаление кутията в началото не е усъвършенствана, и липсата на вътрешен филтър се оказва проблем, защото с времето и износването се задръстват маслените магистрали, влошава се смазването, което води до тотал щета.
Причините са много - но основните са - липса на филтър, нисък праг на термо защитата в ТСУ-то / когато се включи вече е късно/, наличие на ВТД диф, който заедно с високото предавателно число от 3.7 / само за Европа и Австралия, за САЩ е още по-зле 3.545 / генерира много топлина и в държави с по-горещ климат стават бели.
Отделно ТСУ-то е настроено да сменя предавките плавно и неусетно с цел комфорт, но това от своя страна има един голям минус - плавна смяна означава триенe на пакети, което пък им скъсява живота драстично.

Отделно за охлаждането на кутията се ползва радиатора на колата, който е крайно недостатъчен.

Какво може да се направи:

1. При покупка задължително се прави щателен оглед на АТ-маслото - за примеси, мирис, ниво. При най-малки съмнения относно цвета маслото се сменя като се прави задължителна промивка на радиатора, смяна на всички маркучи.
2. Инсталиране на допълнителен охладител - слага се отпред пред радиатора, намира се лесно в БГ, може да се ползва и от други модели ако имат такъв.
3. Инсталиране на проточен външен филтър - поставя се на маркуча към радиатора или охладителя. Аз лично ползвах такъв на Magnefine ( http://www.magnefinefilters.com/Magnefi ... -R038M.htm ) Този филтър е с магнит, доста масивна и качествена изработка и реално ще върши същата че и по-добра работа от външните филтри в новите кутии. Не го рекламирам, но само това намерих.

Това са минималните усилия при изправна кутия, които ще гарантират защита и по-дълъг пробег.

Вто Дек 17, 2013 10:43 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Продължение за частта Автоматична кутия - по-хард кор модификации за хора като мен дето не ги слуша главата:

1. Клапанно тяло - или т.нар мозък.

Това чудо управлява кутията и седи отдолу над картера на кутия, сваля се без да има нужда от демонтаж на кутията и представлява две плочи с метална пластина между тях - на едната стоят соленоидите, на другата - вътре в нея има доста буталца и пружинки.

Оказва се, че с годините от 1992 до 1998 тази джиджавка претърпява доста промени в посока ъпгрейд, но не и за СВХ-а.

Има два варианта:
1. Това се отваря и разглабя от-до, почиства се всичко, буталца и тапи се вадят полират с водна шкурка, за да се махнат деругите, продухват се цедката / вътрешният филтър /, соленоидите, тестват се и се сглабят.
2. Включва първият с монтаж на това:
http://www.transgo.com/products.php?prd ... ntview=Yes
Този кит съдържа усилени пружини за буталцата в клапанното тяло, по-твърди пружини за отделните скорости, стоманени тапи, които заместват кекавите алуминиеви, подобрява смазването чрез разширяване на отделни отвори в металната пластина и общо взето променя характера на включване на предавките - прави ги по-бързи, за да намали триенето и износването.
Кита има и част за маслената помпа, но това изисква свалянето на кутията.

Вариант 3 - ще е в следващия пост, че вече ще навлезем в дълбоките води.

Вто Дек 17, 2013 10:55 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Какво да правим ако кутия е сдала багажа / което е неизбежно и въпрос на време /?

1. Ако колата е от първите серии - 1992-1994, ремонтът е безмислен.
Вариантите са два:

1.1. Насаждане на кутия с предавателно число 4.11 / за предпочитане от периода 1995-1998 без външен филтър / - взима се кутията и задният диф, ВТД опашката от оригиналната кутия се насажда с малко промени по окабеляването заради различното разположение на датчиците за скорост. В този вариант ще загубите задния шпер, но пък ще спечелите пъргавина, заради по-късата кутия.

1.2. Насаждане на кутия с предаватлено число 4.44, по възможност от Форестър Турбо / става и от Легаси Аутбак / - има Японски такива, защото имат шпер.
Тук нещата стават сериозни, защото разликата в предавателните числа от 4.44 до 3.7 е над 20%, и без ремап на ТСУ-то АВД-то не работи добре, защото се надвишават фабричните толеранси и компютъра на кутията си мисли, че колата приплъзва в завои заради различните данни за скоростта на преден и заден мост и по този начин активира С соленоид и държи пакета заключен без да е неохбодимо. Получава се т.нар. задържане или байндинг.

Решение - Ремап на ТСУ-то / прави се в САЩ от ecutune.com и в Англия от частно лице:

Това включва изравняване на тези стойности / скоростите на двата моста /, чрез промяна на параметрите на картите в ТСУ-то и адаптирането им към новото предавателно число. Отделно могат да се променят самите карти на всяка една предавка с цел използване на въртящият момент на колата, като така се постига повече пъргавина и икономия. Също така се правят промени в работните налягания на маслото при превключване на предавките, за да става по-бързо и да няма триене. Друга съществена промяна е понижаването на температурната защита с 10 градуса - така ако се стигне до нагряване, ТСУ-то вкарва кутията в авариен режим по-рано и я спасява от изпичане.
Допълнителна екстра е опцията да се включи пауър режима от бутона на скоростният лост - това дава възможност ръчно да избирате кога да го активирате, като може да става по време на движение и е супер екстра. Като цяло колата става много по-пъргава и бърза в сравнение със сток варианта.

Минус е, че километража почва да показва с 20% по-висока скорост - има решение ама е голяма играчка, и не го направих, затова няма да го описвам, защото надали някой ще стигне до тук.

2. Ако колата е от втората серия - 1994 - 1997, ремонта не е безмислен, но трябва да се съчетае в последствие с допълнителен кулер, външен проточен филтър, промивка на клапанното тяло и по-възможност инсталиране на това /и кита на ТрансГо от предният пост/, което няма аналог за момента:

http://svxworldforums.com/forum35/585.html#

Въпросната джаджа модифицира налягането при превключване на предавките като влияе на Соленоид А, и по-този начин прави превключването по-бързо, намалявайки триенето на пакетите. Хубавото е, че действа прогресивно - т.е. колкото повече газ давате, толкова по-бърза е смяната на предавките. Инсталацията е от 30 мин, с доста чупки в кръста и споменаване на майки, майни, и т.н. пиперливи термини, защото ТСУ-то е до педалите и супер тясно.

За днес толкова :giggle:

Вто Дек 17, 2013 11:29 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Май 12, 2010 5:37 pm
Мнения: 16
Skype: encho12345
Автомобил: subaru outback & subaru svx
Телефон: 0876330535
Рейтинг: -5
Кофти...
Отговори с цитат
Vmax написа:
Какво да правим ако кутия е сдала багажа / което е неизбежно и въпрос на време /?

1. Ако колата е от първите серии - 1992-1994, ремонтът е безмислен.
Вариантите са два:

1.1. Насаждане на кутия с предавателно число 4.11 / за предпочитане от периода 1995-1998 без външен филтър / - взима се кутията и задният диф, ВТД опашката от оригиналната кутия се насажда с малко промени по окабеляването заради различното разположение на датчиците за скорост. В този вариант ще загубите задния шпер, но пък ще спечелите пъргавина, заради по-късата кутия.

1.2. Насаждане на кутия с предаватлено число 4.44, по възможност от Форестър Турбо / става и от Легаси Аутбак / - има Японски такива, защото имат шпер.
Тук нещата стават сериозни, защото разликата в предавателните числа от 4.44 до 3.7 е над 20%, и без ремап на ТСУ-то АВД-то не работи добре, защото се надвишават фабричните толеранси и компютъра на кутията си мисли, че колата приплъзва в завои заради различните данни за скоростта на преден и заден мост и по този начин активира С соленоид и държи пакета заключен без да е неохбодимо. Получава се т.нар. задържане или байндинг.

Решение - Ремап на ТСУ-то / прави се в САЩ от ecutune.com и в Англия от частно лице:

Това включва изравняване на тези стойности / скоростите на двата моста /, чрез промяна на параметрите на картите в ТСУ-то и адаптирането им към новото предавателно число. Отделно могат да се променят самите карти на всяка една предавка с цел използване на въртящият момент на колата, като така се постига повече пъргавина и икономия. Също така се правят промени в работните налягания на маслото при превключване на предавките, за да става по-бързо и да няма триене. Друга съществена промяна е понижаването на температурната защита с 10 градуса - така ако се стигне до нагряване, ТСУ-то вкарва кутията в авариен режим по-рано и я спасява от изпичане.
Допълнителна екстра е опцията да се включи пауър режима от бутона на скоростният лост - това дава възможност ръчно да избирате кога да го активирате, като може да става по време на движение и е супер екстра. Като цяло колата става много по-пъргава и бърза в сравнение със сток варианта.

Минус е, че километража почва да показва с 20% по-висока скорост - има решение ама е голяма играчка, и не го направих, затова няма да го описвам, защото надали някой ще стигне до тук.

2. Ако колата е от втората серия - 1994 - 1997, ремонта не е безмислен, но трябва да се съчетае в последствие с допълнителен кулер, външен проточен филтър, промивка на клапанното тяло и по-възможност инсталиране на това /и кита на ТрансГо от предният пост/, което няма аналог за момента:

http://svxworldforums.com/forum35/585.html#

Въпросната джаджа модифицира налягането при превключване на предавките като влияе на Соленоид А, и по-този начин прави превключването по-бързо, намалявайки триенето на пакетите. Хубавото е, че действа прогресивно - т.е. колкото повече газ давате, толкова по-бърза е смяната на предавките. Инсталацията е от 30 мин, с доста чупки в кръста и споменаване на майки, майни, и т.н. пиперливи термини, защото ТСУ-то е до педалите и супер тясно.

За днес толкова :giggle:

Здравей колега!
Ако имаш предвид мен,че съм в нелегалност,тук съм,сега де.
За съжаление кутията ми вече е долу,тоест свалена за ремонт,така че помагай,най вече със съвети!
И няма да е зле да си разменим телефоните защото само пишейки тук се губи доста ценно време.

Сря Дек 18, 2013 7:07 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Нямах предвид теб, а един друг колега :giggle:

Съжалявам за кутията ти - но както казах и по-горе, това е неизбежно.

Относно кутията съм написал почти всичко, което знам - конкретна помощ можеш да потърсиш от Любо / Люлинският сервиз /. Там съм правил ремонта си, последващото обслужване и ъпгрейд.

Чет Дек 19, 2013 9:26 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Май 12, 2010 5:37 pm
Мнения: 16
Skype: encho12345
Автомобил: subaru outback & subaru svx
Телефон: 0876330535
Рейтинг: -5
Кофти...
Отговори с цитат
Vmax написа:
Нямах предвид теб, а един друг колега :giggle:

Съжалявам за кутията ти - но както казах и по-горе, това е неизбежно.

Относно кутията съм написал почти всичко, което знам - конкретна помощ можеш да потърсиш от Любо / Люлинският сервиз /. Там съм правил ремонта си, последващото обслужване и ъпгрейд.

Благодаря колега!
А да те питам,с какво масло я караш,в кутията имам предвид?
Ще съм благодарен,ако ми кажеш и местоположението на въпросният сервиз!
А относно повредата,каквото такова,не съм го искал но...
Трябва да се направи.

Чет Дек 19, 2013 5:33 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Ное 17, 2010 9:14 pm
Мнения: 282
Местоположение: Стамболийски / София
Автомобил: Legacy 2.0 GL 97г.
Рейтинг: 14
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
clamp написа:
Ще съм благодарен,ако ми кажеш и местоположението на въпросният сервиз!


Tук може да видиш къде се намира сервиза - http://subaruserviz.com/

Чет Дек 19, 2013 10:12 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Май 12, 2010 5:37 pm
Мнения: 16
Skype: encho12345
Автомобил: subaru outback & subaru svx
Телефон: 0876330535
Рейтинг: -5
Кофти...
Отговори с цитат
mamutar написа:
clamp написа:
Ще съм благодарен,ако ми кажеш и местоположението на въпросният сервиз!


Tук може да видиш къде се намира сервиза - http://subaruserviz.com/

Благодаря колега!

Пет Дек 20, 2013 7:19 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Мар 15, 2013 2:11 pm
Мнения: 24
Местоположение: Austria
Skype: veliko.boev
Автомобил: Subaru SVX, Legacy, Justi, Scenic
Телефон: 0888012366
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Честита Нова година на всички!
И да си карате колите с кеф!
Както е добре известно, да се кара бавно е забавно, но...бързо омръзва!
И...умната!

Съб Яну 04, 2014 3:18 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Май 12, 2010 5:37 pm
Мнения: 16
Skype: encho12345
Автомобил: subaru outback & subaru svx
Телефон: 0876330535
Рейтинг: -5
Кофти...
Отговори с цитат
Vmax написа:
Нямах предвид теб, а един друг колега :giggle:

Съжалявам за кутията ти - но както казах и по-горе, това е неизбежно.

Относно кутията съм написал почти всичко, което знам - конкретна помощ можеш да потърсиш от Любо / Люлинският сервиз /. Там съм правил ремонта си, последващото обслужване и ъпгрейд.

Здрасти колега,мислех да продължа темата,защото купих още един свх,но за съжаление съм много разочарован от този форум! Тук май еи форум за българска филология,а не за марката и нещата свързани с нея!

Сря Май 21, 2014 10:54 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Май 12, 2010 5:37 pm
Мнения: 16
Skype: encho12345
Автомобил: subaru outback & subaru svx
Телефон: 0876330535
Рейтинг: -5
Кофти...
Отговори с цитат
clamp написа:
Vmax написа:
Нямах предвид теб, а един друг колега :giggle:

Съжалявам за кутията ти - но както казах и по-горе, това е неизбежно.

Относно кутията съм написал почти всичко, което знам - конкретна помощ можеш да потърсиш от Любо / Люлинският сервиз /. Там съм правил ремонта си, последващото обслужване и ъпгрейд.

Здрасти колега,мислех да продължа темата,защото купих още един свх,но за съжаление съм много разочарован от този форум! Тук май еи форум за българска филология,а не за марката и нещата свързани с нея!

усетих че ти имаш опит с тоя модел и затова пиша на теб,но както казах,разочарован съм тук от отношенията на хората един към друг,свързващи ги единствено марката,съжалявам,нямам работа тук!

Сря Май 21, 2014 10:58 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Май 12, 2010 5:37 pm
Мнения: 16
Skype: encho12345
Автомобил: subaru outback & subaru svx
Телефон: 0876330535
Рейтинг: -5
Кофти...
Отговори с цитат
[quote="mirovarna"]Колега clamp ,не бях виждал досега по-неграмотно написан пост в този форум! Изречение без главна буква -24 реда, запетаи където ти скимне и без точка накрая! ГАВРА С ЕЗИКА НИ![
Пич,я ходи да преподаваш някъде филология и не ми давай наклон на...!
 -20

Сря Май 21, 2014 11:03 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 15, 2008 9:30 pm
Мнения: 753
Местоположение: Асеновград
Автомобил: SPEC B, Forester SG
Рейтинг: 51
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Лекинко да поизтупам праха от темата с моя самолет :D


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

_________________
Джованни Тач
Обслужване и поддръжка
Текущи и основни ремонти
Монтаж на ГИ

Иван Костадинов

0899366111
 4

Нед Сеп 07, 2014 11:14 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Мар 31, 2009 12:03 pm
Мнения: 488
Местоположение: ВАРНА / АКСАКОВО
Skype: subarulegaci0003
Автомобил: LEGACY 2.0 1993/ 2.5 2005
Телефон: 0898550848
Рейтинг: 4
Нов фен
Отговори с цитат
Красавица. =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>

_________________
Жената може да те остави :::::: SUBARU НИКОГА :::::::::::::::

Нед Сеп 07, 2014 9:55 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Авг 30, 2011 8:53 pm
Мнения: 110
Местоположение: Sofia, Bulgaria
Автомобил: Legacy 2.5 GX AT 2001
Рейтинг: 11
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Честито колега! :) :good:
Много безаварийни и само с кеф да си я караш! :subaru:

Нед Сеп 07, 2014 11:37 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 15, 2008 9:30 pm
Мнения: 753
Местоположение: Асеновград
Автомобил: SPEC B, Forester SG
Рейтинг: 51
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Bat_Koko1 написа:
Честито колега! :) :good:
Много безаварийни и само с кеф да си я караш! :subaru:

Благодаря колега, вече съм и врътнал 13-14 хилки ииии такъв кеф нема, е па нема :cool:

_________________
Джованни Тач
Обслужване и поддръжка
Текущи и основни ремонти
Монтаж на ГИ

Иван Костадинов

0899366111

Нед Сеп 07, 2014 11:49 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 192 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор