Преди да ми оакат центровката на дълго 8 газ с обикновенна газова. По разбити и черни пътища разходът е колкото градското, ако не и по-малко. Изглежда малкия двигател и лекото купе са + като менкаш постоянно 1-ва 2-ра. Каквото и да говорят за центъра на тежестта.... страничните наклони са доста притеснителни. Джип или кола с по-нисък разход на черно няма да намериш. Ако пътят е черен с големи странични наклони-забравяш. Ако коловозите са от камиони и са пълни с вода - забравяш. Както и да се мъчиш да ги надкрачиш - ще се хлъзнеш в тях. При всички други случаи се радваш на кола, която с "мамата мамата" ще те изкара от всяка ситуация с перфектен разход на гориво. Вчера щъках из Странджа из поляни и черно и единствените ми щети са стойката на резервната гума(ако на някой бургазлия му се намира да свирка). Ако багажът е тежък не вярвам, че ще има вътък да го изкара по черни пътища. Върти ми се нещо из главата товаронодимост 600 кг.Както разбирам, ще е втора кола. Аз я взех за втора, но май я карам постоянно. За града винаги намираш място за паркиране. За второкласни пътища перфектна. Ако преглътнеш калпавата возия с тия малки гуми -става, но не и за големи разстояния. Ако гледаш фаца -бягай далеч.Тия от субару ще да са взели някой пиян руснак за дизайнер. Всеки се обръща след теб и се чуди как се сбираш в това малкото сяканото с теслата. Кой да знае, че вътре е гарсониера. Ако си над 120 кг. се замисли за дуго. Аз се събирам, ама си е неудобна работа. И последно, че съм през телефона.... Абре не може това нещо да струва толкова много пара.... Нит кола, нит джип, нит бус