Колега, да те питам, ти сериозно ли питаш това?
Тоя звяр е нов внос, без регистрация и газ. За тези пари ще си намериш прилично изгнило с газ и номера.
1/ Регистрация - 400лв.
2/ Газ (защото гори 9/100) 500лв. обикновена не е проблем
3/ Масла филтри и ангренаж - 150лв.
До тук стана 2500 -за тези пари си купи легаси или импреза, дори и фори без клима.
4/ Километрите са 800% процента нереални защото километража е в десетохилядни, демек няма как да показва 100 000, а то е поне на 200 000
5/ блокаж на дифа няма!!!
6/ Хидравлика абсурд 100% - няма
7/ Броните са сменяни, на тези джъстита са черни, тази изглежда на грунд или афтърмаркет пласмаса сива
8/ Заден десен стоп ще ти продам за 20лв.
9/ Тая бълха с теглич, е теглила иначе няма причина да го има. Едва ли е сложен за раскош
10/ по всички болтове и скоби + бравата на предния капак се вижда ръжда, значи има ръжда - тези коли за съжаление ръждясват навсякъде и по много. Прагове, вежди, калници, купе. На снимката с гумата отблизо, отзад се вижда изгнилото в метала.
11/ Ако е от Австрия или Германия е дроб. Няма да има здраво по него гарантирам ти. Ръждата ги яде.
12/ части вече трудно за тази кола, втора употреба, иначе нови има. Задните амове последно бяха по 180лв. на парче и няма неоригинални. Другото е евтино.
Като бивш собственик на 2 такива коли ти казвам - тази кола която показваш трябва да струва макс. 800лв. за да си струва да отидеш да я гледаш. Другото си е чисто безумие.