Здравейте,
От около месец карам първата си собствена кола (сравнително късно, на 29 съм
) - Субару Вивио 660 куб. см., 4х4, 93 г.. След дълго търсене мисля, че открих идеалната градска кола, която мога да ползвам и на вилата ми, където пътят е тесен а зимата...зима
. Картинката е следната:
Профилактика до сега:
Маншон - отпред дясно
Въздушен филтър
Маслен Филтър + Масло
Горивен филтър
Ангренажен ремък. За сега ролката и водната помпа са окей, но мисля да сменя и двете
Ремък на алтернатора
Въпросът ми е къде мога да мина профилактика при човек, който е запознат с точно този модел и колко ще ми струва
Планирам следните части за смяна:
Наклади и дискове - предни. Тук се нуждая да разбера как мога да различа такива с пластина за датчик за накладки и такива без
Накладки задни + барабани
Горните части съм или мисля да поръчам от onlineavtochasti24. За сега всичко пасна идеално
Отделно имам няколко проблема и въпроси:
1. При включване на 4 по 4 се чува виене отзад, като при включване на 4-та и 5-та скорост се усещат сериозни вибрации. Продавачът ми каза, че се сменят лагерите, но бих искал да мина профилактика на диференциала
2. Имам счупени щипки за ластните на прозореца, както и амортизирани уплатнения на прозорците. Къде и по какъв начин мога да намеря подходящи, тъй като ми се струва, че във предна лява врата тече при дъжд
3. Колата е била с газова уредба, която е махната. Искам да проверя дали всичко по двигател и колата като цяло е върнато към нормалния си вид след премахването
4. Първата степен на чистачките "запича"
5. Таблото свети много бледо
6. При включени светлини колата не дава звуков сигнал при махана не ключа. Нормално ли е?
7. Колата разполага ли с лампа за резервата на резервова. На този етап не е светвало нищо, а съм бил на "изпарения"
8. Къде мога да намеря номера на двигателя, тъй като до сега не успях
9. Гърнето е за смяна. Къде мога да намеря и част-а с катализатора. Изобщо необходим ли ми е? Изпускателният колектор е поръждясал
10. Колата е била кърпена отдолу, но мисля цялостно кърпене отдолу след зимата + махане на ръжда, където трябва и боядисване със смяна на цвета с по-тъмен
11. Капакът на ангренажния рекъм е леко зачупен отгоре
За сега не можах да намеря указания или книжка за автмобила
Нуждая се и от малко разяснения по 4 по 4-то. Как работи, за какво трбва да внимавам и т.н. Тъй като не е перманенто зацепено и до колкото четох се различава от другите модели (напр. импреза, легаси и т.н.)
Ще се радвам да получа отзиви и съвети от колеги с други Вивиа
Поздрави
Тихомир