Отговори на тема  [ 3 мнения ] 
 Основен ремонт на Libero - завършен 
Автор Съобщение

Регистриран на: Пон Авг 12, 2013 10:36 am
Мнения: 26
Местоположение: Бургас
Автомобил: Lancia Kappa
Рейтинг: 32
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Та след като спекоха маслени сегменти, реших да правя всичко тотал. Оставих колата в сервиз миналата година юли месец по спомен. Преди няколко дни я взех с отремонтиран двигател. Уговорката с майстора беше, да я прави като има свободно време. Не ми е на зор тамагочито. Всички части са оригинални, като не е пестено от нищо.

Части = грубо 1500 - 1600 лв.
Включва бутала 1-ви ремонт, верига, лагери, ремъци всякакви, тарелки, пружинки, гарнитурки, сегменти, болтове за главата и всичко, което не е заварено и подлежи за смяна. В тази сума не помня дали влизаше новия акумулатор.

Труд = 600 лв
Шлайфания някакви и дреболии = 300 лв.

Молих и се, със светена водица я ръсих и пак не върви пущината. Мени обороти на празен ход и това е. Дори като съм на сфетовар започва по-драстично да ги менка и светва чека. Гледам ТПС датчика не е като потенциометър, а три пластинки, едно пластмасово чопче, което съединява средната с крайна пластина според положението и толкоз. Зашкурих ги леко, пръснах с WD 40, ама гадината си знае нейното. Имам и друг датчик 2-ра употреба и там си прави същите бели. Или съм карък, или нещо пропускам. Букса? Кабел към датчика може би? Някой да ме насочи към майстор в Бургас, или поне в България? Да купувам ли нов датчик?

Съб Фев 09, 2019 12:55 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колега, провери всички вакуум линии. Това ,че имаш чек лампа навежда на мисълта, че колатата може да има режим на самодиагностика с буксите. Провери дали не можеш да видиш каква грешка дава.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Нед Фев 10, 2019 7:11 am
Върнете се в началото
Профил
Online
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 28, 2009 1:22 pm
Мнения: 2420
Местоположение: София; Русе
Автомобил: Танк EJ22'94; EJ20G ; D15Z3
Рейтинг: 696
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Първо провери вакуумите, евентуално зацепване на валовете, и най-вече послушай Ицо и виж дали не можеш да направиш самодиагностика! Тя ще те насочи към проблема, ако успееш да я 'разчетеш'. Ако все още нямаш - потърси менюъла и виж какво пише в него: https://www.jdmfsm.info/Auto/Japan/Subaru/Libero/

Дебитомер има ли? На приятел с Леоне 1.8 инжекция ('88 мисля е) има дебитомер, който му прави проблеми.
Има и особенност - дебитомера е с клапа и понтенциометър, не е както по-новите с нагревателни елементи. Работи, като клапата се отваря повече, при по-голям дебит на въздуха и потенциометъра показва колко е отворена клапата. Потенциометъра е гадинка, която се износва с времето (всички знаят, на стара техника, като се усилва-намалява как пращи - това е 1:1, само дето това пращене влиза в компа). Временно решение е да се разглоби, изчисти и намаже с формалин.
Ако има - пробвай да го изключиш и да видиш дали ще е по-добре (ако запали).

_________________
http://www.hostit.bg/

Нед Фев 10, 2019 12:20 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Отговори на тема   [ 3 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор