Субару Форум България
https://www.subaruclubbg.com/forum/

Основен ремонт на Libero - завършен
https://www.subaruclubbg.com/forum/viewtopic.php?f=8&t=26348
Страница 1 от 1

Автор:  makedonec [ Съб Фев 09, 2019 12:55 pm ]
Заглавие:  Основен ремонт на Libero - завършен

Та след като спекоха маслени сегменти, реших да правя всичко тотал. Оставих колата в сервиз миналата година юли месец по спомен. Преди няколко дни я взех с отремонтиран двигател. Уговорката с майстора беше, да я прави като има свободно време. Не ми е на зор тамагочито. Всички части са оригинални, като не е пестено от нищо.

Части = грубо 1500 - 1600 лв.
Включва бутала 1-ви ремонт, верига, лагери, ремъци всякакви, тарелки, пружинки, гарнитурки, сегменти, болтове за главата и всичко, което не е заварено и подлежи за смяна. В тази сума не помня дали влизаше новия акумулатор.

Труд = 600 лв
Шлайфания някакви и дреболии = 300 лв.

Молих и се, със светена водица я ръсих и пак не върви пущината. Мени обороти на празен ход и това е. Дори като съм на сфетовар започва по-драстично да ги менка и светва чека. Гледам ТПС датчика не е като потенциометър, а три пластинки, едно пластмасово чопче, което съединява средната с крайна пластина според положението и толкоз. Зашкурих ги леко, пръснах с WD 40, ама гадината си знае нейното. Имам и друг датчик 2-ра употреба и там си прави същите бели. Или съм карък, или нещо пропускам. Букса? Кабел към датчика може би? Някой да ме насочи към майстор в Бургас, или поне в България? Да купувам ли нов датчик?

Автор:  ico_tech [ Нед Фев 10, 2019 7:11 am ]
Заглавие:  Re: Основен ремонт на Libero - завършен

Колега, провери всички вакуум линии. Това ,че имаш чек лампа навежда на мисълта, че колатата може да има режим на самодиагностика с буксите. Провери дали не можеш да видиш каква грешка дава.

Автор:  valqk [ Нед Фев 10, 2019 12:20 pm ]
Заглавие:  Re: Основен ремонт на Libero - завършен

Първо провери вакуумите, евентуално зацепване на валовете, и най-вече послушай Ицо и виж дали не можеш да направиш самодиагностика! Тя ще те насочи към проблема, ако успееш да я 'разчетеш'. Ако все още нямаш - потърси менюъла и виж какво пише в него: https://www.jdmfsm.info/Auto/Japan/Subaru/Libero/

Дебитомер има ли? На приятел с Леоне 1.8 инжекция ('88 мисля е) има дебитомер, който му прави проблеми.
Има и особенност - дебитомера е с клапа и понтенциометър, не е както по-новите с нагревателни елементи. Работи, като клапата се отваря повече, при по-голям дебит на въздуха и потенциометъра показва колко е отворена клапата. Потенциометъра е гадинка, която се износва с времето (всички знаят, на стара техника, като се усилва-намалява как пращи - това е 1:1, само дето това пращене влиза в компа). Временно решение е да се разглоби, изчисти и намаже с формалин.
Ако има - пробвай да го изключиш и да видиш дали ще е по-добре (ако запали).

Страница 1 от 1 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/