Здравейте ! Като изключително голям фен на ралито и марката Subaru, се поразрових за малко информация за евентуално завръщане на рали иконата Subaru във FIA WRC. Попаднах на малко информация, може би слухове, че това е възможно:
Според мен Световният рали шампионат не е същият през последните 5 години от както Subaru World Rally Team напуснаха голямата, но и изключително скъпа надпревара. Според много хора Subaru е една марка, която залязва все повече с участията си в автомобилния спорт и надпревари, но според мен е точно обратното. Споделете мнение. Според вас възможно ли е завръщането ?
Да, но като видях последният им модел силно ме съмнява това да се случи през 2014 година. Въпреки всичко смятам, че си остава рали икона рядом Митсу Лансер
_________________ Think.Feel.Drive.STi
Вто Апр 09, 2013 2:28 pm
Geo_Plam
Регистриран на: Вто Яну 24, 2012 9:47 am Мнения: 244 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Forester SH
Ха дано, ама надали! За съжаление... Мисля че този цитат е достатъчно красноречив: "FHI considers it has achieved its original target in WRC participation. However, while considering positioning the WRC activity in Subaru branding strategy towards the future, our business environment has been dramatically changed due to the quick deterioration of the global economy. In order to optimize the management resources and to strengthen further the Subaru brand, FHI decided to withdraw from WRC activities at the earliest timing." А и като гледам тенденциите, може би инженерните усилия трябва да се насочат към Justi. Дори Кубица, чието завръщане с impreza беше отбелязано с нова тема във форума (и не само), се преориентира към ситроен.
_________________ Subaru Forester SF first love Subaru Forester SH
Ха дано, ама надали! За съжаление... Мисля че този цитат е достатъчно красноречив: "FHI considers it has achieved its original target in WRC participation. However, while considering positioning the WRC activity in Subaru branding strategy towards the future, our business environment has been dramatically changed due to the quick deterioration of the global economy. In order to optimize the management resources and to strengthen further the Subaru brand, FHI decided to withdraw from WRC activities at the earliest timing." А и като гледам тенденциите, може би инженерните усилия трябва да се насочат към Justi. Дори Кубица, чието завръщане с impreza беше отбелязано с нова тема във форума (и не само), се преориентира към ситроен.
Преорентира се естествено. SUBARU IMPREZA WRC останаха малки бройки и не се произвеждат повече, изключително скъпи са. Citroen са на много по- достъпна цена, а и бюджетът им е доста добър с тези поредни години на върха. Все пак завръщане не се изключва. Всичко зависи от икономическото състояние.
Не вярвам. Субару се концентрира напоследък основно към масовия функционален автомобил. БРЗ го направиха защото Тойота ги натиснаха( понеже не могат сами ), а ако изкарат нещо като онзи супер проджект на WRX ще е главно заради Американския пазар, където пък нямат понятие от рали.
Чет Апр 11, 2013 9:19 am
Geo_Plam
Регистриран на: Вто Яну 24, 2012 9:47 am Мнения: 244 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Forester SH
Напоследък плъзна доста информация, че Subaru разработват напълно ново шаси и 1.6 Боксер (по рагламент), с което да се завърнат във WRC. Мисля, че е напълно разбираемо, Subaru отчете рекордни продажби и бюджет, а и още при изтеглянето на отбора на марката, Мори заяви, че не изключват завръщане, като опомена, че няма да е в краткосрочен план- на 16 декември ще станат 5 години, а през 2014 започва производството на новия спортен WRX... Ето малко за четене: http://www.dnevnik.bg/sport/2011/07/18/ ... nov_model/
Едва ли. Те имат според мен друга стратегия. Не може след като си направил такава изключитено добре балансирано Субару с атмосферен двигател веднага да напраиш и турбо - няма "логика". Според мен "турбото" ще се появи официално след 2-3 години ако въобще се появи.
Според мен идеята не е да е турбо. Това ще бъде бегачка от клас R3, както примерно е Рено Клио R3, което си е с атмосферен мотор. От 2.0 двигател без трубо Шкода Фабиа Супер 2000 вади 295 коня. Айде там цената е в космоса, а и двигателя нито е Шкода, нито има нещо общо със сток атмосферен двигател. За клас R3 идеята е колата да е по-близко до оригинала и респективно да е на достъпна цена. Сега повечето R3 коли са на база 1.6 турбо (прим .Ситроен ДС3), но и 2.0 атмосферен може да влезе в този клас.
Subaru ще се завърне с напълно новият модел (WRX). Защо им е инче да разработват 1.6 BOXER турбо- по WRC регламент ? Новият модел на Subaru, с който трябва да се завърнат, има за цел да спре окончателно доминацията на Citroen, което може да се постигне, след като вече Льоб се оттегли... Моделът ще бъде купе с по-късо междуосие, за да бъде конкурентен във WRC- да влиза по- директно в завоите. Не е ясно дали Subaru ще работят с Prodrive по завръщането си във WRC. Според мен 50 на 50... Нека не се лъжем и си кажем, че Prodrive са уникални професионалисти в областта на автомобилните спортове, но направиха ужасно много технически грешки, които доведоха до постепенното западане на Subaru във WRC и костваха на японската фирма по 50 милиона евро годишно... Мисля, че този път Subaru ще вземат нещата с подготовката в свои ръце. Солберг, който също вече не е се състезава в топ класата на ралито, не показа това, което действително можеше, поради честите технически проблеми... Който иска може да изгледа филмът, който бе излъчен по Дискавъри, "Engineering the World Rally"... Солберг със сигурност можеше да се докаже- след оттеглянето на Subaru, Солберг си създаде свой собствен Световен рали отбор, след това кара и за M sport, но не показа кой знае какво и с двата тийма. Както и да е... Продължава придърпването на бивши пилоти от Subaru World Rally Team- напр. Крис Аткинсън, който отново ще кара като 2-ри пилот, но за Hyundai. Стефан Саразин- навигаторът на Аткинсън, пък тества Toyota. Прекрасно е, че се завръща още един бранд във WRC ! През последните години шампионатът си западаше устремително с тези поредни оттегляния на конструкторски отбори.. През 2010 Ford Abu Dhabi World Rally Team обявиха, че напускат Световния рали шампионат, поради това, че европейската икономика се бори за своето оцеляване, макар че арабите си ги подпираха стабилно, не случайно си смениха цялостното наименование на отбора. M Sport си бяха шокирани от новината. След това дори се появиха слухове, че Солберг ще се завърне и поведе M Sport след като Ford напуснат, но това не се случи. Аз лично си имах големи очаквания от Mini WRC Team, които също много се бяха заканили да пребиват Citroen, и да бъдат вече на върха през 2013, но и те си се оттеглиха, дори и не се състезаваха като Конструкторски световен рали отбор през 2013 Prodrive вече нямат бранд, който да подготвят и представят, освен може би частично- в 1- 2 Рали евента за цялата година, както беше през 2009- та, точно след като Subaru напуснаха- тогава Prodrive подписаха с Маркус Гронхолм, да кара под техния тийм на Рали Мексико, където катастрофира... Та дано този път официалният отбор на Hyundai останат по- задълго, макар че ме съмнява и е по- вероятно да се случи същото, както при Mini... Все пак имат надежда- ако автомобилът на Hyundai се окаже надежден, както този на Volkswagen, частни отбори и др. клиенти ще започнат да закупуват както от World Rally автомобилите им, така и стрийт/ бейсик версии. Хубаво е, че шампионатът ще става отново "по- цветен" ! Остава да стискаме палци и Subaru да се завърне на top level, но трябва да си се подготвят добре, да привлекат наистина добри пилоти, които да се представят достойно и да оправдаят вложеният бюджет.
From the end of 2014, R4 cars (Subaru Impreza, Mitsubishi Lancer) will no longer be authorised to compete in Europe, although they will be able to continue for an additional year in Africa and Asia. S2000 and RRC cars will continue to be eligible, but there won’t be any new homologations.
Тези глупави регламенти от FIA, са направо ужасни !!! Правят всичко възможно да е удобно само на техните производители и да погребат легендарни рали икони... Нищо чудно утре да ми вкарат специален клас само за БМВ....
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл