|
Страница 1 от 1
|
[ 11 мнения ] |
|
WRC или ERC - Kое е по-доброто рали?
Автор |
Съобщение |
denislav971
Напуснал форума
Регистриран на: Пет Мар 26, 2010 11:11 pm Мнения: 875
|
|
Сря Окт 30, 2013 9:27 pm |
|
|
Soflab
Регистриран на: Сря Авг 03, 2011 8:26 am Мнения: 599 Местоположение: София
Автомобил: Forester 2.5 STi
|
как ги сравняваш? световния шампионат е тежката категория: времената са недостижими. но пък европейското рали чалъндж е по-атрактивно, по-насочено към публиката, но колите са хилави. в световния рали шампионат даден кръг/рали се печели на тези отсечки, където публика няма. когато бяхме на рали акрополис, грьонхолм го спечели на една отсечка 35 км, която почти нямаше достъп освен на старта и на финала. после говорихме със солберг и той каза, че рали се печели там, където не се притесняват да натискат до ръба, а това е свързано със сигурността на публиката. като сметнеш, че тая отсечка се минава два пъти за деня и това е, който има гащи там, той печели. ноо ERC също не е за изпускане. с радост бих посетил кръгове там.
_________________ www.soflab.eu www.torcousa.com www.redlinezone.eu
|
|
|
Сря Окт 30, 2013 9:55 pm |
|
|
denislav971
Напуснал форума
Регистриран на: Пет Мар 26, 2010 11:11 pm Мнения: 875
|
Много зависи,има доста фактори,като най-важния след армадата от пилоти които участват в единия шампионат и в другия е медийното отразяване. На другия полюс е WRC в момента,Льоб и Солберг се оттеглиха,напълни се с млади момчета които нямат излъчването на утвърдените пилоти. С две думи може да се каже преди сезона че и двата шампионата почват на равни начала,какво ще стане по-нататък в годината ще видим За сега не трябва да се дава предимство ни на единия ни на другия шампионат . поздрави
|
|
|
Чет Окт 31, 2013 7:51 pm |
|
|
zevzek
Think. Feel. Drive.
Регистриран на: Сря Фев 18, 2009 11:36 pm Мнения: 1844 Местоположение: Стара Загора
Автомобил: Outback H6
|
WRC беше класика преди когато участваха - Субару, Мицубиши, Ланча, Тойота, Пежо и т.н. Сещам се за Колин Макрий и Ричард Бърнс - лека им пръст, Томи Макинен, Петер Солберг, Маркус Грьнхолм, Карлос Сайнц и камара други невероятни пилоти, които се бореха докрай. Сега играят предимно парите на шепа заводски отборчета, а пилотите колкото и да са добри не блестят особено, отдавна я няма тръпката, а тя е най-важна. Дано някой ден се върне и нашата любима марка там където и е мястото.
_________________ If in doubt, FLAT OUT!
|
|
|
Чет Окт 31, 2013 8:54 pm |
|
|
bubaru
Регистриран на: Сря Окт 11, 2006 11:47 pm Мнения: 2311 Местоположение: Sofia
Автомобил: EA839,MA1.20
|
Аз не мисля, че сегашните пилоти са по-слаби, няма и логика. За Льоб пък ноу къмент .Тъпото на WRC и донякъде ERC e, че сега има по-малко марки в един клас. Реално преди да влезне VW, дълго време единственият заводски отбор беше Ситроен. Най-много пари и технология. Форд си ги прави само Малкълм Уилсън и е трудно да достигне нивото и финансите на Ситроен и Фауве. Другото е, че сега се състезават с модели, които в цивилния си живот нямат нищо общо с автомобилен спорт. Едно време заради хомологациите се родиха легенди като Интеграле, ГТ-4, СТИ, Ево, които поне доста наподобяваха на бегачките. Аз затова се кефя на идеята да вкарат БРЗ в клас R3, най-малкото защото оригинала има характер на спортна кола. Сега доста силен става рали-кроса и е доста интересен за гледане. Уникалността обаче на едно рали състезание с цялата му сложнотия, записки, трасета, метореологични условия, комбинация пилот-навигатор и т.н., няма равна...
|
|
|
Съб Ное 16, 2013 2:46 am |
|
|
valadares
Регистриран на: Съб Юли 17, 2010 10:44 am Мнения: 2539 Местоположение: варна
Автомобил: Н6'08SUBARcharged RAPTOR
|
Бойчо ми взе думите от пръстите
_________________ ако пътят пред нас свърши,нека го направим..
|
|
|
Съб Ное 16, 2013 9:33 am |
|
|
LeBoss
Регистриран на: Съб Дек 03, 2011 9:19 pm Мнения: 69 Местоположение: Благоевград-Видин
Автомобил: АУДИ А6 Куатро
|
bubaru написа: Аз не мисля, че сегашните пилоти са по-слаби, няма и логика. За Льоб пък ноу къмент .Тъпото на WRC и донякъде ERC e, че сега има по-малко марки в един клас. Реално преди да влезне VW, дълго време единственият заводски отбор беше Ситроен. Най-много пари и технология. Форд си ги прави само Малкълм Уилсън и е трудно да достигне нивото и финансите на Ситроен и Фауве. Другото е, че сега се състезават с модели, които в цивилния си живот нямат нищо общо с автомобилен спорт. Едно време заради хомологациите се родиха легенди като Интеграле, ГТ-4, СТИ, Ево, които поне доста наподобяваха на бегачките. Аз затова се кефя на идеята да вкарат БРЗ в клас R3, най-малкото защото оригинала има характер на спортна кола. Сега доста силен става рали-кроса и е доста интересен за гледане. Уникалността обаче на едно рали състезание с цялата му сложнотия, записки, трасета, метореологични условия, комбинация пилот-навигатор и т.н., няма равна... Който кара, си кара , независимо от дисциплината. http://www.youtube.com/watch?v=I3JSdLJGcW4
|
|
|
Съб Ное 16, 2013 11:42 am |
|
|
svetozarbg
Регистриран на: Пет Май 06, 2011 1:08 pm Мнения: 24 Местоположение: Dobrich
Автомобил: '06 Forester XT 2.5t
|
LeBoss написа: bubaru написа: Аз не мисля, че сегашните пилоти са по-слаби, няма и логика. За Льоб пък ноу къмент .Тъпото на WRC и донякъде ERC e, че сега има по-малко марки в един клас. Реално преди да влезне VW, дълго време единственият заводски отбор беше Ситроен. Най-много пари и технология. Форд си ги прави само Малкълм Уилсън и е трудно да достигне нивото и финансите на Ситроен и Фауве. Другото е, че сега се състезават с модели, които в цивилния си живот нямат нищо общо с автомобилен спорт. Едно време заради хомологациите се родиха легенди като Интеграле, ГТ-4, СТИ, Ево, които поне доста наподобяваха на бегачките. Аз затова се кефя на идеята да вкарат БРЗ в клас R3, най-малкото защото оригинала има характер на спортна кола. Сега доста силен става рали-кроса и е доста интересен за гледане. Уникалността обаче на едно рали състезание с цялата му сложнотия, записки, трасета, метореологични условия, комбинация пилот-навигатор и т.н., няма равна... Който кара, си кара , независимо от дисциплината. http://www.youtube.com/watch?v=I3JSdLJGcW4Няма гума която да издържи Блок. Пича е свикнал да ги дъвче кат мекици.
_________________ TD05-18G, Trick Uppipe, Downpipe 3-2,5",Sti Intercooler, Wallbro 255, Sti Brembo, Wrx 2-pot, 197.5kW/433.7Nm на колеляата.
|
|
|
Сря Ное 20, 2013 3:07 pm |
|
|
bubaru
Регистриран на: Сря Окт 11, 2006 11:47 pm Мнения: 2311 Местоположение: Sofia
Автомобил: EA839,MA1.20
|
|
Сря Дек 18, 2013 11:35 am |
|
|
bubaru
Регистриран на: Сря Окт 11, 2006 11:47 pm Мнения: 2311 Местоположение: Sofia
Автомобил: EA839,MA1.20
|
|
Пон Яну 06, 2014 12:54 pm |
|
|
bubaru
Регистриран на: Сря Окт 11, 2006 11:47 pm Мнения: 2311 Местоположение: Sofia
Автомобил: EA839,MA1.20
|
|
Съб Май 24, 2014 4:21 pm |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 11 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|