Автор |
Съобщение |
BAlexandrov
Регистриран на: Съб Фев 10, 2007 9:54 pm Мнения: 5776 Местоположение: София
Skype: bojo-123
Автомобил: Outlander 2 '11, 2.4 LPG
|
|
Вто Яну 11, 2011 6:37 am |
|
|
Impreza94
Confidence in Motion
Регистриран на: Пон Дек 04, 2006 9:32 pm Мнения: 6482 Местоположение: BG, Горна Оряховица
Skype: impreza941
Автомобил: EJ22 5MT IMPREZA/EJ20 4EAT IMPREZA
|
_________________ All-Wheel-Drive
|
|
|
Сря Дек 14, 2011 2:41 pm |
|
|
Becko
Регистриран на: Чет Май 19, 2011 3:12 pm Мнения: 273 Местоположение: Владая, Сф; Ст. Загора
Автомобил: Субару Джъсти 1.3 4WD '96
|
Извинявам се за офтопика, но искам да попитам, защо според вас Субару се отказаха от ралитата?
_________________ "IT'S BETTER TO LIVE ONE DAY AS LION THEN THOUSAND YEARS AS SHEEP" LATIN PROVERB
|
|
|
Сря Дек 14, 2011 3:27 pm |
|
|
Impreza94
Confidence in Motion
Регистриран на: Пон Дек 04, 2006 9:32 pm Мнения: 6482 Местоположение: BG, Горна Оряховица
Skype: impreza941
Автомобил: EJ22 5MT IMPREZA/EJ20 4EAT IMPREZA
|
1/2. WEC - World Economic Crisis 2/1. FIA - Fédération Internationale de l'Automobile
_________________ All-Wheel-Drive
|
|
|
Сря Дек 14, 2011 3:35 pm |
|
|
Becko
Регистриран на: Чет Май 19, 2011 3:12 pm Мнения: 273 Местоположение: Владая, Сф; Ст. Загора
Автомобил: Субару Джъсти 1.3 4WD '96
|
Въпреки това никога няма да си купя Пежо ОдиПеш(206). Изключение за мен е 306 от 96 г.-катастрофирал съм с едно такова и е още в движение, наистина добра кола.
_________________ "IT'S BETTER TO LIVE ONE DAY AS LION THEN THOUSAND YEARS AS SHEEP" LATIN PROVERB
|
|
|
Сря Дек 14, 2011 3:53 pm |
|
|
Impreza94
Confidence in Motion
Регистриран на: Пон Дек 04, 2006 9:32 pm Мнения: 6482 Местоположение: BG, Горна Оряховица
Skype: impreza941
Автомобил: EJ22 5MT IMPREZA/EJ20 4EAT IMPREZA
|
В никакъв случай не казвам, че трябва да караме Ситроен и Форд. Те нямат производствени версии, които да се доближават до WRX, да не споменаваме STI......по точно тази причина Subaru си остава рали бранд - със или без заводски отбор, за разлика от гореспоменатите.
_________________ All-Wheel-Drive
|
|
|
Сря Дек 14, 2011 4:00 pm |
|
|
Becko
Регистриран на: Чет Май 19, 2011 3:12 pm Мнения: 273 Местоположение: Владая, Сф; Ст. Загора
Автомобил: Субару Джъсти 1.3 4WD '96
|
_________________ "IT'S BETTER TO LIVE ONE DAY AS LION THEN THOUSAND YEARS AS SHEEP" LATIN PROVERB
|
|
|
Сря Дек 14, 2011 4:09 pm |
|
|
subaru_fan
Регистриран на: Вто Ное 18, 2008 2:40 pm Мнения: 333 Местоположение: софия диана бад
Автомобил: W124/VAZ21021/K12
|
Жалко ,че Чагин се отказва ....
_________________ THE POWER IS NOTHING WITHOUT CONTROL
|
|
|
Сря Дек 14, 2011 4:24 pm |
|
|
ender
Perfect Stranger
Регистриран на: Вто Сеп 11, 2007 11:59 am Мнения: 1285 Местоположение: Planet Earth
Skype: nikolay.kapitanov
Автомобил: двойката
Телефон: 0888 831783
|
Becko написа: Въпреки това никога няма да си купя Пежо ОдиПеш(206). Изключение за мен е 306 от 96 г.-катастрофирал съм с едно такова и е още в движение, наистина добра кола. Точно това Оди Пеш още с проектирането си е мислено да наследи успехите на 205 през 80-те. И като за френски автомобил си е доста здраво и не е за подценяване. Което съвсем не значи, че нехомологизираните пежа имат поведение на състезателни автомобили, особено в сравнение с расовото пътно поведение на едно Субару (тук включвам не само Импреза).
_________________ https://www.catalogmachine.com/treasure-bulgaria/catalogs
|
|
|
Сря Дек 14, 2011 5:03 pm |
|
|
jafaar
Регистриран на: Пет Ное 06, 2009 9:53 pm Мнения: 1162 Местоположение: СОФ
Skype: ubergruber
Автомобил: Impreza 2.0GRR!
|
Дано им изкъртят зъбите на амароците, макар че VW са корава марка а за състезанието хвърлят страшен ресурс...
Миналата година направо ми се ревеше. Ако не бъркам с някое друго подобно състезание, имаше две форита и двете строшиха задни диференциали.
|
|
|
Сря Дек 14, 2011 8:32 pm |
|
|
Impreza94
Confidence in Motion
Регистриран на: Пон Дек 04, 2006 9:32 pm Мнения: 6482 Местоположение: BG, Горна Оряховица
Skype: impreza941
Автомобил: EJ22 5MT IMPREZA/EJ20 4EAT IMPREZA
|
Точно за същото става въпрос. За съжаление отбора не беше заводски, както и тези Форита и ще е много трудно.
_________________ All-Wheel-Drive
|
|
|
Сря Дек 14, 2011 11:07 pm |
|
|
Becko
Регистриран на: Чет Май 19, 2011 3:12 pm Мнения: 273 Местоположение: Владая, Сф; Ст. Загора
Автомобил: Субару Джъсти 1.3 4WD '96
|
Becko написа: Въпреки това никога няма да си купя Пежо ОдиПеш(206). Изключение за мен е 306 от 96 г.-катастрофирал съм с едно такова и е още в движение, наистина добра кола. ender написа: Точно това Оди Пеш още с проектирането си е мислено да наследи успехите на 205 през 80-те. Съгласен съм, но 205 е къде къде по-здрава и надеждна машина. Всяка една марка автомобили имат по един, два читави модела, които дърпат марката напред. Просто при японците(всички марки японски автомобили) читавите модели са повече. Лично аз нямам наблюдения върху новите модели, просто защото нямам възможност да си позволя такъв, но от по-старичките японците имат най-голям дял на здрави, надеждни и лесни за ремонт автомобили. След тях са немци, американци, руснаци, франсета и италиано От скоро и китайчетата навлизат, но те тепърва трябва да се доказват. Чувал съм от някъде, че купуват патенти от Митцубиши.
_________________ "IT'S BETTER TO LIVE ONE DAY AS LION THEN THOUSAND YEARS AS SHEEP" LATIN PROVERB
|
|
|
Чет Дек 15, 2011 9:19 am |
|
|
ender
Perfect Stranger
Регистриран на: Вто Сеп 11, 2007 11:59 am Мнения: 1285 Местоположение: Planet Earth
Skype: nikolay.kapitanov
Автомобил: двойката
Телефон: 0888 831783
|
Becko написа: Всяка една марка автомобили имат по един, два читави модела, които дърпат марката напред. Просто при японците(всички марки японски автомобили) читавите модели са повече. Тук съм 100% съгласен. Само че тенденцията за влошаване на качеството не е нито френска, нито италианска, а е глобална. И с излизането на всеки нов модел на пазара започват един коментари от типа "абе не е като старите модели". Това важи и за този форум включително. Всъщност не бих го определил като влошаване на качество, а по-скоро съкращаване по икономически причини на ресурса на експлоатация на съответното возило, което върви със съответнте разлики в качеството на вложените материали. Да не говорим за това, че пазара притиска всеки производител да изкара нов модел в същия сегмент до 5 год. например, докато през 80-те са били необходими 7-8. Всичко това съкращава тестовите периоди и принуждава наблягане на повече виртуални тестове за сметка на реални. Това си носи съответните рискове (вж. Тойота). А изчистването на проблемите минава на гърба на следпродажбеното обслужване, т.е. потърпевши се оказват потребителите.
_________________ https://www.catalogmachine.com/treasure-bulgaria/catalogs
|
|
|
Чет Дек 15, 2011 12:33 pm |
|
|
Becko
Регистриран на: Чет Май 19, 2011 3:12 pm Мнения: 273 Местоположение: Владая, Сф; Ст. Загора
Автомобил: Субару Джъсти 1.3 4WD '96
|
ender написа: Само че тенденцията за влошаване на качеството не е нито френска, нито италианска, а е глобална. И с излизането на всеки нов модел на пазара започват един коментари от типа "абе не е като старите модели". Това важи и за този форум включително.
Всъщност не бих го определил като влошаване на качество, а по-скоро съкращаване по икономически причини на ресурса на експлоатация на съответното возило, което върви със съответнте разлики в качеството на вложените материали. Да не говорим за това, че пазара притиска всеки производител да изкара нов модел в същия сегмент до 5 год. например, докато през 80-те са били необходими 7-8. Всичко това съкращава тестовите периоди и принуждава наблягане на повече виртуални тестове за сметка на реални. Това си носи съответните рискове (вж. Тойота). А изчистването на проблемите минава на гърба на следпродажбеното обслужване, т.е. потърпевши се оказват потребителите. Абсолютно вярно. Не мога да си представя една нова кола в какво състояние ще е след 15 години. Моята е 96 г., а на баща ми Кадет-а 84 Мой набор. Един колега ми беше пускал един филм за това как големите компании се събрали и се споразумели живота на крушките да не е повече от 1000 часа. В Америка имало крушка, която е била правена преди това споразумение и до ден днешен светела. В момента е на около 100 години. Нищо чудно и при автомобилните производители да има такова споразумение. След като са минали годините на доказване и завладяване на пазарни ниши. А и по време на кризи е по-добре за заводите да правят коли с намален експлоатационен срок. Изключение прави, може би само кризата от 70-те. Абе дано Форестър-ите на Дакар да се представят на ниво и да са в челната 10-ка поне
_________________ "IT'S BETTER TO LIVE ONE DAY AS LION THEN THOUSAND YEARS AS SHEEP" LATIN PROVERB
|
|
|
Чет Дек 15, 2011 12:58 pm |
|
|
Impreza94
Confidence in Motion
Регистриран на: Пон Дек 04, 2006 9:32 pm Мнения: 6482 Местоположение: BG, Горна Оряховица
Skype: impreza941
Автомобил: EJ22 5MT IMPREZA/EJ20 4EAT IMPREZA
|
В "Америка" има крушка (въпросната крушка), която се намира в пожарната на едно градче и свети от 1901, а от няколко години са монтирали уеб-камера която я наблюдава денонощно. До тук сензацията е пълна, докато нещата не получат обяснение, първо - тя не е с волфрамова жичка, която не може да издържи не 110, а 10 години. Освен това е гасена 2-3 пъти за цялото това време, което пък и спестява температурните смущения и нарушения на структурата, а за капак свети със сила равна на загасваща свещ Обяснение някакво може да се даде и за автомобилите, но не искам да навлизаме в подробности, това е тема обширна и е подходяща за маса (без алк.)
_________________ All-Wheel-Drive
|
|
|
Чет Дек 15, 2011 7:51 pm |
|
|
Becko
Регистриран на: Чет Май 19, 2011 3:12 pm Мнения: 273 Местоположение: Владая, Сф; Ст. Загора
Автомобил: Субару Джъсти 1.3 4WD '96
|
Impreza94 написа: ..., това е тема обширна и е подходяща за маса (без алк.) Смятам, че на сбирката ще имаме тази възможност. ЗА крушката си прав, но според мен такива споразумения м/у корпорациите има.
_________________ "IT'S BETTER TO LIVE ONE DAY AS LION THEN THOUSAND YEARS AS SHEEP" LATIN PROVERB
|
|
|
Пет Дек 16, 2011 8:27 am |
|
|
Impreza94
Confidence in Motion
Регистриран на: Пон Дек 04, 2006 9:32 pm Мнения: 6482 Местоположение: BG, Горна Оряховица
Skype: impreza941
Автомобил: EJ22 5MT IMPREZA/EJ20 4EAT IMPREZA
|
Те затова са срещите
_________________ All-Wheel-Drive
|
|
|
Пет Дек 16, 2011 6:07 pm |
|
|
Impreza94
Confidence in Motion
Регистриран на: Пон Дек 04, 2006 9:32 pm Мнения: 6482 Местоположение: BG, Горна Оряховица
Skype: impreza941
Автомобил: EJ22 5MT IMPREZA/EJ20 4EAT IMPREZA
|
Официално припознах IMPERIAL TOYOTA TEAM като свой нов любимец! http://www.dakar2012sa.co.za/the_cars.htmlТревожното е, че "Корвета" на Роби Гордън и Минитата са с доста по-голям стаж на трасето.
_________________ All-Wheel-Drive
|
|
|
Вто Яну 03, 2012 8:51 pm |
|
|
Becko
Регистриран на: Чет Май 19, 2011 3:12 pm Мнения: 273 Местоположение: Владая, Сф; Ст. Загора
Автомобил: Субару Джъсти 1.3 4WD '96
|
Важното е да са нипонци За мен Субару трябва да се завърне в рали спорта или поне да подпомогне отборите с техни коли в Дакар.
_________________ "IT'S BETTER TO LIVE ONE DAY AS LION THEN THOUSAND YEARS AS SHEEP" LATIN PROVERB
|
|
|
Сря Яну 04, 2012 8:38 am |
|
|
subaru_fan
Регистриран на: Вто Ное 18, 2008 2:40 pm Мнения: 333 Местоположение: софия диана бад
Автомобил: W124/VAZ21021/K12
|
Абе не знам, ама GREAT WALL са 9 в генералното
_________________ THE POWER IS NOTHING WITHOUT CONTROL
|
|
|
Сря Яну 04, 2012 10:05 am |
|
|