Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 12:39 pm



Отговори на тема  [ 85 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5  Следваща
 Subaru Forester Dakar 2010 (Argentina-Chile) 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 10, 2007 9:54 pm
Мнения: 5776
Местоположение: София
Skype: bojo-123
Автомобил: Outlander 2 '11, 2.4 LPG
Отговори с цитат
Greg4o написа:
Жалко за БГ тима че се разделиха и сега никой няма да ходи. :smt010


Тези не заслужаваха, но има с АТВ
http://www.offroad-bulgaria.com/showthr ... ost1396276

Христов днес в 4 часа ще кацне в БГ - бори се геройски!

Вто Яну 11, 2011 6:37 am
Върнете се в началото
Профил ICQ
Confidence in Motion
Аватар

Регистриран на: Пон Дек 04, 2006 9:32 pm
Мнения: 6482
Местоположение: BG, Горна Оряховица
Skype: impreza941
Автомобил: EJ22 5MT IMPREZA/EJ20 4EAT IMPREZA
Отговори с цитат
http://www.dakar.com/dakar/2012/us/ride ... -cars.html

2 Форестъра :arrow: :idea:

_________________
All-Wheel-Drive

Сря Дек 14, 2011 2:41 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Чет Май 19, 2011 3:12 pm
Мнения: 273
Местоположение: Владая, Сф; Ст. Загора
Автомобил: Субару Джъсти 1.3 4WD '96
Отговори с цитат
Извинявам се за офтопика, но искам да попитам, защо според вас Субару се отказаха от ралитата?

_________________
"IT'S BETTER TO LIVE ONE DAY AS LION THEN THOUSAND YEARS AS SHEEP" LATIN PROVERB

Сря Дек 14, 2011 3:27 pm
Върнете се в началото
Профил
Confidence in Motion
Аватар

Регистриран на: Пон Дек 04, 2006 9:32 pm
Мнения: 6482
Местоположение: BG, Горна Оряховица
Skype: impreza941
Автомобил: EJ22 5MT IMPREZA/EJ20 4EAT IMPREZA
Отговори с цитат
1/2. WEC - World Economic Crisis
2/1. FIA - Fédération Internationale de l'Automobile

_________________
All-Wheel-Drive

Сря Дек 14, 2011 3:35 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Чет Май 19, 2011 3:12 pm
Мнения: 273
Местоположение: Владая, Сф; Ст. Загора
Автомобил: Субару Джъсти 1.3 4WD '96
Отговори с цитат
Въпреки това никога няма да си купя Пежо ОдиПеш(206). Изключение за мен е 306 от 96 г.-катастрофирал съм с едно такова и е още в движение, наистина добра кола.

_________________
"IT'S BETTER TO LIVE ONE DAY AS LION THEN THOUSAND YEARS AS SHEEP" LATIN PROVERB

Сря Дек 14, 2011 3:53 pm
Върнете се в началото
Профил
Confidence in Motion
Аватар

Регистриран на: Пон Дек 04, 2006 9:32 pm
Мнения: 6482
Местоположение: BG, Горна Оряховица
Skype: impreza941
Автомобил: EJ22 5MT IMPREZA/EJ20 4EAT IMPREZA
Отговори с цитат
В никакъв случай не казвам, че трябва да караме Ситроен и Форд. Те нямат производствени версии, които да се доближават до WRX, да не споменаваме STI......по точно тази причина Subaru си остава рали бранд - със или без заводски отбор, за разлика от гореспоменатите.

_________________
All-Wheel-Drive

Сря Дек 14, 2011 4:00 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Чет Май 19, 2011 3:12 pm
Мнения: 273
Местоположение: Владая, Сф; Ст. Загора
Автомобил: Субару Джъсти 1.3 4WD '96
Отговори с цитат
:sti: :smt023

_________________
"IT'S BETTER TO LIVE ONE DAY AS LION THEN THOUSAND YEARS AS SHEEP" LATIN PROVERB

Сря Дек 14, 2011 4:09 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Ное 18, 2008 2:40 pm
Мнения: 333
Местоположение: софия диана бад
Автомобил: W124/VAZ21021/K12
Отговори с цитат
Жалко ,че Чагин се отказва ....

_________________
THE POWER IS NOTHING WITHOUT CONTROL

Сря Дек 14, 2011 4:24 pm
Върнете се в началото
Профил
Perfect Stranger
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 11, 2007 11:59 am
Мнения: 1285
Местоположение: Planet Earth
Skype: nikolay.kapitanov
Автомобил: двойката
Телефон: 0888 831783
Отговори с цитат
Becko написа:
Въпреки това никога няма да си купя Пежо ОдиПеш(206). Изключение за мен е 306 от 96 г.-катастрофирал съм с едно такова и е още в движение, наистина добра кола.

Точно това Оди Пеш още с проектирането си е мислено да наследи успехите на 205 през 80-те. И като за френски автомобил си е доста здраво и не е за подценяване.

Което съвсем не значи, че нехомологизираните пежа имат поведение на състезателни автомобили, особено в сравнение с расовото пътно поведение на едно Субару (тук включвам не само Импреза).

_________________
https://www.catalogmachine.com/treasure-bulgaria/catalogs

Сря Дек 14, 2011 5:03 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Пет Ное 06, 2009 9:53 pm
Мнения: 1162
Местоположение: СОФ
Skype: ubergruber
Автомобил: Impreza 2.0GRR!
Отговори с цитат
Дано им изкъртят зъбите на амароците, макар че VW са корава марка а за състезанието хвърлят страшен ресурс...

Миналата година направо ми се ревеше. Ако не бъркам с някое друго подобно състезание, имаше две форита и двете строшиха задни диференциали.

Сря Дек 14, 2011 8:32 pm
Върнете се в началото
Профил
Confidence in Motion
Аватар

Регистриран на: Пон Дек 04, 2006 9:32 pm
Мнения: 6482
Местоположение: BG, Горна Оряховица
Skype: impreza941
Автомобил: EJ22 5MT IMPREZA/EJ20 4EAT IMPREZA
Отговори с цитат
Точно за същото става въпрос. За съжаление отбора не беше заводски, както и тези Форита и ще е много трудно.

_________________
All-Wheel-Drive

Сря Дек 14, 2011 11:07 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Чет Май 19, 2011 3:12 pm
Мнения: 273
Местоположение: Владая, Сф; Ст. Загора
Автомобил: Субару Джъсти 1.3 4WD '96
Отговори с цитат
Becko написа:
Въпреки това никога няма да си купя Пежо ОдиПеш(206). Изключение за мен е 306 от 96 г.-катастрофирал съм с едно такова и е още в движение, наистина добра кола.

ender написа:
Точно това Оди Пеш още с проектирането си е мислено да наследи успехите на 205 през 80-те.

Съгласен съм, но 205 е къде къде по-здрава и надеждна машина. Всяка една марка автомобили имат по един, два читави модела, които дърпат марката напред. Просто при японците(всички марки японски автомобили) читавите модели са повече. Лично аз нямам наблюдения върху новите модели, просто защото нямам възможност да си позволя такъв, но от по-старичките японците имат най-голям дял на здрави, надеждни и лесни за ремонт автомобили. След тях са немци, американци, руснаци, франсета и италиано :D От скоро и китайчетата навлизат, но те тепърва трябва да се доказват. Чувал съм от някъде, че купуват патенти от Митцубиши.

_________________
"IT'S BETTER TO LIVE ONE DAY AS LION THEN THOUSAND YEARS AS SHEEP" LATIN PROVERB

Чет Дек 15, 2011 9:19 am
Върнете се в началото
Профил
Perfect Stranger
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 11, 2007 11:59 am
Мнения: 1285
Местоположение: Planet Earth
Skype: nikolay.kapitanov
Автомобил: двойката
Телефон: 0888 831783
Отговори с цитат
Becko написа:
Всяка една марка автомобили имат по един, два читави модела, които дърпат марката напред. Просто при японците(всички марки японски автомобили) читавите модели са повече.

Тук съм 100% съгласен. Само че тенденцията за влошаване на качеството не е нито френска, нито италианска, а е глобална. И с излизането на всеки нов модел на пазара започват един коментари от типа "абе не е като старите модели". Това важи и за този форум включително.

Всъщност не бих го определил като влошаване на качество, а по-скоро съкращаване по икономически причини на ресурса на експлоатация на съответното возило, което върви със съответнте разлики в качеството на вложените материали. Да не говорим за това, че пазара притиска всеки производител да изкара нов модел в същия сегмент до 5 год. например, докато през 80-те са били необходими 7-8. Всичко това съкращава тестовите периоди и принуждава наблягане на повече виртуални тестове за сметка на реални. Това си носи съответните рискове (вж. Тойота). А изчистването на проблемите минава на гърба на следпродажбеното обслужване, т.е. потърпевши се оказват потребителите.

_________________
https://www.catalogmachine.com/treasure-bulgaria/catalogs

Чет Дек 15, 2011 12:33 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Чет Май 19, 2011 3:12 pm
Мнения: 273
Местоположение: Владая, Сф; Ст. Загора
Автомобил: Субару Джъсти 1.3 4WD '96
Отговори с цитат
ender написа:
Само че тенденцията за влошаване на качеството не е нито френска, нито италианска, а е глобална. И с излизането на всеки нов модел на пазара започват един коментари от типа "абе не е като старите модели". Това важи и за този форум включително.

Всъщност не бих го определил като влошаване на качество, а по-скоро съкращаване по икономически причини на ресурса на експлоатация на съответното возило, което върви със съответнте разлики в качеството на вложените материали. Да не говорим за това, че пазара притиска всеки производител да изкара нов модел в същия сегмент до 5 год. например, докато през 80-те са били необходими 7-8. Всичко това съкращава тестовите периоди и принуждава наблягане на повече виртуални тестове за сметка на реални. Това си носи съответните рискове (вж. Тойота). А изчистването на проблемите минава на гърба на следпродажбеното обслужване, т.е. потърпевши се оказват потребителите.

:smt023 Абсолютно вярно. Не мога да си представя една нова кола в какво състояние ще е след 15 години. Моята е 96 г., а на баща ми Кадет-а 84 :-D Мой набор. Един колега ми беше пускал един филм за това как големите компании се събрали и се споразумели живота на крушките да не е повече от 1000 часа. В Америка имало крушка, която е била правена преди това споразумение и до ден днешен светела. В момента е на около 100 години. Нищо чудно и при автомобилните производители да има такова споразумение. След като са минали годините на доказване и завладяване на пазарни ниши. А и по време на кризи е по-добре за заводите да правят коли с намален експлоатационен срок. Изключение прави, може би само кризата от 70-те.
Абе дано Форестър-ите на Дакар да се представят на ниво и да са в челната 10-ка поне
:subaru:

_________________
"IT'S BETTER TO LIVE ONE DAY AS LION THEN THOUSAND YEARS AS SHEEP" LATIN PROVERB

Чет Дек 15, 2011 12:58 pm
Върнете се в началото
Профил
Confidence in Motion
Аватар

Регистриран на: Пон Дек 04, 2006 9:32 pm
Мнения: 6482
Местоположение: BG, Горна Оряховица
Skype: impreza941
Автомобил: EJ22 5MT IMPREZA/EJ20 4EAT IMPREZA
Отговори с цитат
В "Америка" има крушка (въпросната крушка), която се намира в пожарната на едно градче и свети от 1901, а от няколко години са монтирали уеб-камера която я наблюдава денонощно. До тук сензацията е пълна, докато нещата не получат обяснение, първо - тя не е с волфрамова жичка, която не може да издържи не 110, а 10 години. Освен това е гасена 2-3 пъти за цялото това време, което пък и спестява температурните смущения и нарушения на структурата, а за капак свети със сила равна на загасваща свещ :)
Обяснение някакво може да се даде и за автомобилите, но не искам да навлизаме в подробности, това е тема обширна и е подходяща за маса (без алк.) :-D

_________________
All-Wheel-Drive

Чет Дек 15, 2011 7:51 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Чет Май 19, 2011 3:12 pm
Мнения: 273
Местоположение: Владая, Сф; Ст. Загора
Автомобил: Субару Джъсти 1.3 4WD '96
Отговори с цитат
Impreza94 написа:
..., това е тема обширна и е подходяща за маса (без алк.) :-D

:smt023 Смятам, че на сбирката ще имаме тази възможност. ЗА крушката си прав, но според мен такива споразумения м/у корпорациите има.

_________________
"IT'S BETTER TO LIVE ONE DAY AS LION THEN THOUSAND YEARS AS SHEEP" LATIN PROVERB

Пет Дек 16, 2011 8:27 am
Върнете се в началото
Профил
Confidence in Motion
Аватар

Регистриран на: Пон Дек 04, 2006 9:32 pm
Мнения: 6482
Местоположение: BG, Горна Оряховица
Skype: impreza941
Автомобил: EJ22 5MT IMPREZA/EJ20 4EAT IMPREZA
Отговори с цитат
Те затова са срещите :smt023

_________________
All-Wheel-Drive

Пет Дек 16, 2011 6:07 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Confidence in Motion
Аватар

Регистриран на: Пон Дек 04, 2006 9:32 pm
Мнения: 6482
Местоположение: BG, Горна Оряховица
Skype: impreza941
Автомобил: EJ22 5MT IMPREZA/EJ20 4EAT IMPREZA
Отговори с цитат
Официално припознах IMPERIAL TOYOTA TEAM като свой нов любимец!

http://www.dakar2012sa.co.za/the_cars.html

Тревожното е, че "Корвета" на Роби Гордън и Минитата са с доста по-голям стаж на трасето.

_________________
All-Wheel-Drive

Вто Яну 03, 2012 8:51 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Чет Май 19, 2011 3:12 pm
Мнения: 273
Местоположение: Владая, Сф; Ст. Загора
Автомобил: Субару Джъсти 1.3 4WD '96
Отговори с цитат
:smt023 Важното е да са нипонци :D За мен Субару трябва да се завърне в рали спорта или поне да подпомогне отборите с техни коли в Дакар.

_________________
"IT'S BETTER TO LIVE ONE DAY AS LION THEN THOUSAND YEARS AS SHEEP" LATIN PROVERB

Сря Яну 04, 2012 8:38 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Ное 18, 2008 2:40 pm
Мнения: 333
Местоположение: софия диана бад
Автомобил: W124/VAZ21021/K12
Отговори с цитат
Абе не знам, ама GREAT WALL са 9 в генералното :-?

_________________
THE POWER IS NOTHING WITHOUT CONTROL

Сря Яну 04, 2012 10:05 am
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 85 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор