Автор |
Съобщение |
Bebo
Регистриран на: Вто Окт 17, 2006 3:40 pm Постове: 47 Рейтинг: 0
|
Извинявам се ако темата се дублира , но търся актулана информация за цените на газовия инжекцион. Интересувам се от цената на газов инжекцион обикновен и течна фаза! Информацията която намирам в форума е от преди няколко години.
|
|
|
Сря Май 02, 2012 10:07 am |
|
|
six_stars
Регистриран на: Пон Апр 02, 2007 10:26 am Постове: 1254 Местоположение: София
Skype: six__stars
Автомобил: 2010 Mercedes E350 CDI 4Matic
Телефон: 0887999499
Рейтинг: 162
|
Газов инжекцион Романо при Митака, слаган ноември 2011 г - 1900 лв. Колата се държи добре, освен в много студено време при много сериозно натискане.
_________________ Всички видове застраховки. Отстъпки за членовете на форума и пълно съдействие за завеждане на щети.
|
|
|
Сря Май 02, 2012 10:10 am |
|
|
Bebo
Регистриран на: Вто Окт 17, 2006 3:40 pm Постове: 47 Рейтинг: 0
|
Каква е колата и системата течна фаза ли е? Има ли разлика по настройките при Аутбек и Трибека за H6 говорим разбира се?
|
|
|
Сря Май 02, 2012 12:04 pm |
|
|
six_stars
Регистриран на: Пон Апр 02, 2007 10:26 am Постове: 1254 Местоположение: София
Skype: six__stars
Автомобил: 2010 Mercedes E350 CDI 4Matic
Телефон: 0887999499
Рейтинг: 162
|
Колата я пише - Аутбек Н6 2004 г. Системата е обикновен газов инжекцион. И мисля, че няма разлика в настройките, но по-вещите могат да потвърдят.
_________________ Всички видове застраховки. Отстъпки за членовете на форума и пълно съдействие за завеждане на щети.
|
|
|
Сря Май 02, 2012 12:15 pm |
|
|
plaskom
|
Течна фаза Виале на Трибека +/-5к, зависи кой и къде ще ти я монтира.
_________________ www.plaskom.com
|
|
|
Сря Май 02, 2012 2:26 pm |
|
|
v_0
Регистриран на: Нед Фев 19, 2012 3:40 pm Постове: 41 Местоположение: София
Автомобил: Outback'2004,2.5 MT
Рейтинг: 0
|
Аз сложих Ланди Ренцо 1400 лв.За шест цилиндров - по-големия изпарител и още две дюзи искаха някъде към 1600-1700лв.
|
|
|
Чет Май 17, 2012 8:51 am |
|
|
danchosz
Регистриран на: Нед Юни 24, 2012 9:37 am Постове: 3
Skype: danchosz
Автомобил: tribeca
Телефон: 0878505714
Рейтинг: 0
|
Аз сложих скоро газов инжекцион на трибеката и за сега съм много доволен. Марката е LandiRenzo с два изпарителя, с флаш люб за омасляване на клапаните, с тороидална бутилка на мястото на рез.гума. Не мога да направя разлика във вървенето на газ и бензин и дори при здраво натискане не свети чека. Разбира се още е рано да се хваля защото съм минал само около1000км, но разхода извънградско даде 14/100 (37л-265км). Струваше ми 2200лв. като монтажа ми направиха в Стара Загора в сервиза представител на Landi за нашия град. Като цяло за сега съм много доволен и мисля че си струваше инвестицията с тези цени на бензина.
|
|
|
Съб Авг 18, 2012 2:42 pm |
|
|
Milen Veselinov
Регистриран на: Сря Яну 11, 2012 6:24 pm Постове: 100 Местоположение: София
Skype: dan4ev75
Автомобил: Трибека
Телефон: 0889/09.99.89
Рейтинг: 28
|
Набързо направих сметка.М/у това което давам аз като пари за бензин,и колегата с 14/100 км газ, разликата е 10 лв на всеки 100 км.Което на практика означава следното.При цена за газовата уредба от 2200лв ,чак след като минеш 20 000км започваш да спестяваш.Аз лично достигнах до извода,че за мен това е нерентабилно,имайки пред вид че трябва да инвестирам готови 2000 лв и да си рискувам колата с някой неграмотен майстор .Така че като заключение искам да кажа:не намалявайте разходите,увеличете приходите
|
7
|
|
Чет Сеп 20, 2012 5:44 pm |
|
|
didoya
Регистриран на: Сря Апр 25, 2012 7:40 am Постове: 454 Местоположение: София
Автомобил: TDI
Рейтинг: 140
|
Колегата не е споменал с каква скорост го е направил разхода.
И ти не спомена тези 10 лева при какви условия са като разлика.
А градското смятал ли си го, особено софийско като се завърна народа тея дни?
|
|
|
Чет Сеп 20, 2012 7:41 pm |
|
|
Milen Veselinov
Регистриран на: Сря Яну 11, 2012 6:24 pm Постове: 100 Местоположение: София
Skype: dan4ev75
Автомобил: Трибека
Телефон: 0889/09.99.89
Рейтинг: 28
|
Смятал съм го и градско,с една разлика че аз за града си имам втора кола,с тази пътувам само навън.Иначе в града на мен ми харчи около 50лв на 100 км,Но най вече зимата си я карам градско тогава съм стигал и до 23л/100км.Но както казах по горе,аз гледам да увеличавам приходите,вместо да намалявам разходите
|
|
|
Чет Сеп 20, 2012 10:17 pm |
|
|
Pacone 4X4
Регистриран на: Пон Фев 09, 2009 5:45 pm Постове: 2159 Местоположение: София
Автомобил: Subaru OBK 2.5 SVT 2011
Телефон: 0888492747
Рейтинг: 248
|
Milen Veselinov написа: Смятал съм го и градско,с една разлика че аз за града си имам втора кола,с тази пътувам само навън.Иначе в града на мен ми харчи около 50лв на 100 км,Но най вече зимата си я карам градско тогава съм стигал и до 23л/100км.Но както казах по горе,аз гледам да увеличавам приходите,вместо да намалявам разходите Подхода е верния,времето го доказва
_________________ Subaru Outback 3.0 2002, Subaru Outback 2.5 2011 Пламен Маринов
|
|
|
Чет Сеп 20, 2012 11:25 pm |
|
|
didoya
Регистриран на: Сря Апр 25, 2012 7:40 am Постове: 454 Местоположение: София
Автомобил: TDI
Рейтинг: 140
|
Мда, доста добър и правилен подход. Абсолютно съм съгласен с теб.
Ама пусто не ме сдържа и рано или късно слагам газ на колите си:) За мен изгарянето на гориво е като горене на цигари и някак си като знам, че може да давам половината за гориво слагам газ.
Иначе като я купувах изобщо нямах такива намерения, защото мога да си позволя разхода на колата без изобщо да ми се отразява на бюджета.
|
|
|
Пет Сеп 21, 2012 7:46 am |
|
|
Gangster
Регистриран на: Пет Юли 03, 2009 6:24 pm Постове: 50
Автомобил: Tribeca
Рейтинг: 27
|
здравейте, не знам защо никой не споделя лошия опит от Н6 двигателите карани на газ! аз лично мога да кажа от опит с ГАЗ на Трибека 3.6 след 70 000 км. смяна на леглата на клапаните! двигатела започва да тресе и трудно да пали особено в топло време! вървенето намалява но не се усеща почти, чак след ремонта си дадох сметка че е имало такова. Подменят се леглата на клапаните понеже тези прегарят защото са предвидени за бензин! слагат се пригодни за газ които изкарват по мнение в субаро до 200 000 км. колата беше със система за омасляване на клапаните и поради тази причина увеличи пробега на газ, но не избегнах проблема! самите пулове/леглата на клапаните са евтини/ проблема е че се отваря целият двигател а от там и смяна на всики гарнитури, смяна на масло и антифриз! Има по евтин вариант само станичните капаци се отварят нещо се шлифовало но след 40-50 000 км. отново тази процедура за 1200 лв някъде. ако ви се наложи поръчка от щатите целия комплект около 350$ а в субаро е 1200 лв и малко! самият ремонт трае около 2 седмици и излиза между 2500-3000 зависи дали ще си поръчате гарнитури от америка. равносметката икономия около 14лв/100км. средно при мене се получи, 70 000 км = 9800лв.! Ами прежалват се 2500 за ремонт! въпросът е всеки да си дава равносметка! при 2.5 двигателите проблема с леглата е същият но просто клапаните се регулират с някакъв винт и не се отваря двигател. Може да се прави няколко пъти тази процедуро докато се изчерпи дебелината така ми го обясниха и нагледно до колкото видях с моите познания съм склонен да вярвам тоест 200-250 000 км. после пак се гответе за нещо подобно и аз като тебе колега мога да си позволя да си карам на бензин. Просто така я взех газифицирана от чужбина! първо карах само градско на газ но после се изкоших и на края само газ в крайна сметка отвикнах да давам такива пори за гориво и просто сърце не ми дава е иначе се превключва на бензин от време на време като трябва да се спече някоя Х5 или Q7 най вече
|
12
|
|
Вто Ное 06, 2012 10:09 pm |
|
|
didoya
Регистриран на: Сря Апр 25, 2012 7:40 am Постове: 454 Местоположение: София
Автомобил: TDI
Рейтинг: 140
|
Сметката съм я правил и съм наясно, че дори и с омаслител след около 60к ще трябва да се готвя за ремонт на глава и клапани. Това ако се случи...защото зависи от много други неща този процес на вкопаване - колко я пържиш на газ до червената зона, дали на маигстралата я опъваш и държиш за дълго 4к+ оборота, настройки на газовите смеси (леко бедна смес в дългосрочен план прави доста поразии), състояние на охладителната система и т.н.
По проверки тук-там - около 1500-1800 лева излиза цялата схема, това заедно с ремонт на леглата на клапаните. Това с 3к ми се струва безумна цена, един съфорумец скоро прави подобно отваряне и му излезе доста по-надолу, включително и на другите места цените, които са му обявили. Има и още нещо - тея коли си остаряват, като минат 10-тата година по моргите вече ще има и двигатели, частите като нови също ще стават на по-нормални цени.
Карам 20-25к км на година.
Т.е. евентуално след 3 години ще правя ремонт - я е в мен колата, я не. Ако е в мен ще я ремонтирам - сменям леглата и тогава има да си я бръмча още дълги години. Има и друго - като се смята икономията не трябва да се забравя, че цените на горивата си скачат постоянно и догодина лятото прогнозирам цена на бензина от 3 лева и нагоре. И газта ще скача, но икономията в пари ще се увеличава все повече.
В крайна сметка е важно едно - че подлежат на ремонт. Мен това ме спираше да сложа газ първите няколко месеца, защото не знаех възможно ли е да се оправят/подменят тези легла.
Колко точно струват тези усилени легла и къде го прави въпросният ремонт ако не е тайна?
Също така ще е интересно ако опишеш в какви условия и режими си я карал тези 70к км. Градско/извън/магистрала и с какви скорости. Би било полезно.
|
|
|
Чет Ное 08, 2012 5:09 pm |
|
|
six_stars
Регистриран на: Пон Апр 02, 2007 10:26 am Постове: 1254 Местоположение: София
Skype: six__stars
Автомобил: 2010 Mercedes E350 CDI 4Matic
Телефон: 0887999499
Рейтинг: 162
|
Също и как са били смесите. А за 3-те бона, доста е пресилено, колега. Леглата ги правят усилени в субару Варна. Владо каза, че е около 400 лв. И с тия 400 лв, пак нямам как да стигнеш до 3 бона.
_________________ Всички видове застраховки. Отстъпки за членовете на форума и пълно съдействие за завеждане на щети.
|
|
|
Чет Ное 08, 2012 7:00 pm |
|
|
valadares
Регистриран на: Съб Юли 17, 2010 10:44 am Постове: 2539 Местоположение: варна
Автомобил: Н6'08SUBARcharged RAPTOR
Рейтинг: 179
|
six_stars написа: Също и как са били смесите. А за 3-те бона, доста е пресилено, колега. Леглата ги правят усилени в субару Варна. Владо каза, че е около 400 лв. И с тия 400 лв, пак нямам как да стигнеш до 3 бона. Не,около 25-32лева на легло излиза,мисля и аз да слагам..но като гледам няма смисъл поне при течната фаза. за 60ккм са хлътнали 0.1мм при допуск 0.35мм на клапан мисля че е много добре заедна година яко каране и то с компресор(незнам дали има значение) а да поправя колегата Гангстер гарнитурите от щатите излязоха 220$ ,даже май с него си говорихме в субарна или греша!!!
_________________ ако пътят пред нас свърши,нека го направим..
|
|
|
Чет Ное 08, 2012 7:12 pm |
|
|
Gangster
Регистриран на: Пет Юли 03, 2009 6:24 pm Постове: 50
Автомобил: Tribeca
Рейтинг: 27
|
Ами ремонта ми го правиха в Субару варна! не се сещам кой е владо но сметката я прави Пламен! Точната сметка ми е в колата но в общи линии е така: 1. Труд - 1 000 лв. 2. Легла на клапни нови италиански + напасване приблизително около - 500 лв. имаше и някакви други дребулии 3. Смяна на масла на двигател приблизително - 200лв. 4. Смяна на антифриз - 70-100лв. 5. Целия комплект на гарнитурите - 1200лв. в БГ в Щатите около 360$ без транспорт и ДДС! /т.е. някой трябва да ги донесе за да се не се плащат ДДС и мито/ смятам че с купери от БГ станах 3000 даже ги минават ако сменяш и филтрите! колата съм я карал нормално под 3500-4000 оборото с изключение на някои спонтанни изпреварвания където неволно се вдигат оборотите! когато съм експериментирал и съм и се кефел или гонел с някой съм превключвал винаги на бензин. Магистрала над 150 не съм имал! За сместа дали е била бедна или богата не мога да кажа! ако е много богата сега го пробвах ме това веднага светват Check engine и дава грешка богата смес! съответно знаете с чека свети и VDC и круизконтрола което не е добър вариант за каране! омасляването ми се струва мойто някакво измислено защото беше с електронно управление но се скапа и сложих с вакум помпа което ако в града е добре извън града не се връзват 50мл на 50 литра бензин ако дигна много при палене изпушва отзад и съответно се скапват по бързо катализаторите! което току що ми се случи на мене и сега ми ги махат и лъжат компютара но колата си е 6 и сметката също! е като се изключи, че на жената аутбака със CVT харчи 8 извън гадско мое каране и 10 градско бензин;))) а на гас не ми се мисли каква малолитражка се получава че караш
|
|
|
Чет Ное 08, 2012 7:21 pm |
|
|
Gangster
Регистриран на: Пет Юли 03, 2009 6:24 pm Постове: 50
Автомобил: Tribeca
Рейтинг: 27
|
valadares написа: six_stars написа: Също и как са били смесите. А за 3-те бона, доста е пресилено, колега. Леглата ги правят усилени в субару Варна. Владо каза, че е около 400 лв. И с тия 400 лв, пак нямам как да стигнеш до 3 бона. Не,около 25-32лева на легло излиза,мисля и аз да слагам..но като гледам няма смисъл поне при течната фаза. за 60ккм са хлътнали 0.1мм при допуск 0.35мм на клапан мисля че е много добре заедна година яко каране и то с компресор(незнам дали има значение) а да поправя колегата Гангстер гарнитурите от щатите излязоха 220$ ,даже май с него си говорихме в субарна или греша!!! дада със оутбака беше ти с турбината нали ))??? верно ли с течната фаза така се получава?? баси! ама казват помпите в бутилките с нашата тъпа газ бързо заминавали!
|
|
|
Чет Ное 08, 2012 7:24 pm |
|
|
didoya
Регистриран на: Сря Апр 25, 2012 7:40 am Постове: 454 Местоположение: София
Автомобил: TDI
Рейтинг: 140
|
Още един въпрос - понеже казваш, че си я взел газифицирана от чужбина - имаш ли представа колко км е минала там на газ?
Просто ми е интересно да развенчаем колко и при какви условия се вкопават клапаните на тези H6-ци;)
И има ли смисъл от тези омаслители въобще. Аз сложих за всеки случай, но ако се окажат кьорфишек ще спра да наливам течност. Моят е вакумен също. Трябва наистина да погледна извънградско колко ml на колко литра заминават, градско изглежда да съм го нагласил.
А колегата с течната фаза - много добри новини. То на бензин сигурно ако беше карал пак щеше да са такива:)
|
|
|
Пет Ное 09, 2012 8:37 am |
|
|
Gangster
Регистриран на: Пет Юли 03, 2009 6:24 pm Постове: 50
Автомобил: Tribeca
Рейтинг: 27
|
привет,
ами когата я взех беше карана 10 000км. на бензин. Аз карах още 5 000 докато разбера че не работе умасляването и го сменх с вакумно!
след това съм се старал да си го настройвам правилно.
общо 70 000км на газ. Факт е че от субару ми измериха компресията и бях в долната граница почти на ръба! вярно клатеше двигателя леко но нямаше други признаци. Газовото се разбазика нещо и започна по трудно да пали сутрин и аз реших че е време да направя ремонта защото не исках да прегарям някой клапан че там ремонта става още по голям.
но в субару Варна са правили доста такива ремонти вече и то на трибеки на по 40 000 км. без омасляване на клапаните.
така че при всички случаи има голямо подобрение! аз ако не бях карал 15 000 без омасляване и ако се кара с новите омаслителни електронни системи които впръскването се следи от компютър спрямо обороти и скорост и се впръсква директно не през колекторите сигурно би изкарала над 100 000км. Аз реших временно докато ремонтират електронното ми впръскване да ползвам вакумно и то така си остана ;(, защото не можаха да го ремонтират!
та така! с тая течна фаза как са нещата?? имаш ли омасляване? някой да е чувал за тези проблеми с помпата в бутилката???
|
|
|
Съб Ное 10, 2012 8:05 pm |
|
|