Аз предлагам да направим едно преброяване кой какви проблеми е имал с двигателя като цяло-течове,прегряване,смяна на гарнитури и т.н. и как е обслужвана колата през този период но да е с кратко описание .Така според мен ще се поизясни ситуацията и ще се получи нещо като статистика .
1.Форестер 2,0МТ 125к.с 00'г.,АГУ пробег 143 000 км
Пробег за 18 месеца 24000 км - разход на масло до 500 мл. смяна/смяна Антифриз три четири доливания по 50 мл./ не е сменян от мен още / Сух двигател няма течове и загуби на течности . Стрелката винаги е на едно положение в режим много рядко се движи едвам забележимо.Перката се включва винаги когато колата работи на едно място повече от 1мин. без значение от ситуацията и атм. условия /имам нисан и хонда те също са така/
Придържайте се към името и целта на темата
Нед Яну 26, 2014 3:55 pm
pradabg
Напуснал форума
Регистриран на: Пет Фев 12, 2010 6:46 pm Мнения: 1100 Местоположение: София
Skype: xxx
Автомобил: Legacy 2,0 AT
Телефон: 0889808309
Рейтинг: 308
Днес направих проверка на свещите след 30 000км. пробег .... една единствена бе леко по бяла,при което хванах щуцера към колектора и се оказа с лек луфт,развих го,малко уплътнител за резби и при следващата проверка мисля да няма изненади ...
След като по-нагоре в темата изяснихме с общи усилия превенцийте относно протичане на гарнитурите и как да се предпазим,като основно проблемите се получават след монтаж на ГИ,то освен бедните смеси,трябва да обърнем внимание на - обърканият ред на впръскване и разхлабени щуцери.Опоменахме за добавки към охладителната течност,изборът на моторно масло,своевременно почистване на радиаторите .... следва и поставяне на датчик,за ниво регулация (което все още не съм осъществил),но на някои американски машини (вероятно има и на други) датчиците са поставени на самият радиатор и работят под налягане и температура. При това положение,със загуба на около 100мл. охладителна течност,било то от прокапало водно съединение или в др. ситуации, ще има кои да ни сигнализира преди ституацията да е излезнала извън контрол .... coming soon
p.s. Снимките са,за да се докаже,че при правилни смеси и на газ,прословутият цвят на керемида,също е постижим ...
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
_________________ http://www.dek.bg/main.php
Нед Май 04, 2014 10:37 am
kerekovski
Регистриран на: Съб Дек 26, 2015 10:17 am Мнения: 807 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback B14 3.6
Рейтинг: 492
Отдавна никой не е писал по темата, но аз да си задам въпроса: Някой успял ли е да вгради по някакъв начин датчик за ниво, с помощта на който да се предупреждава по някакъв начин при спадане нивото на охл. течност в радиатора и разширителния съд?
колега а тоя датчик как ще отчита и температурата все пак защото при движение има някакво налягане
а и разширението /свиването на течността. нивото в радиатора /системата как ще го мериш къде точно ще го отчиташ в самия радиатор ли ? а в казанчето може и да стане но пък под товар и топул радиатор няма да е най релевантното нещо май.
Здравейте! Първо да се извиня, ако вдигам "умряла" тема. Разчетох се из темата, но не цялата. Имам Аутбек Б12 с H6 двигател с газ. Искам колата ми да е надеждна и да не мисля в жегите, че колата ми прегрява и че ми издухат гарнитурите. Имам следните притеснения: - Имам фабричен радиатор - От приятели, форуми (чужди и нашия) разбирам, че тия радиатори са неадекватни за охлаждането на двигателя и кутията. Слагането на алуминиев радиатор за двигателя и радиатор за кутията ще реши ли проблемите с охлаждането? - Ако фабричния радиатор е решението, но има такива с доста по-широка пита и повече площ, то тези радиатори реално ще са достатъчни ли за охлаждането на двигателя и кутията. Маслото си сменям на 8000 километра и карам с Мотул. Охладителната система съм я минал един път изцяло с качествен антифриз. - Тъй като виждам, че сегашния ми радиатор изпуска от горната си страна може би ще бъде добре да мина на алуминиев радиатор. Има ли алуминиеви радиатори с намотка вътре в тях за охлаждане на автоматика? Отново да кажа - крайната цел не е тунинг. Крайната цел е в жегата да карам спокойно с каквато скорост пожелая независимо от товара върху двигателя. Благодаря ви!
Резюме от наученото: Алуминиев радиатор от '06-'08 STi(по спомен), бай Петко(petko69) всъщност е с точния и ще ти каже. По-студен термостат. Отделен охладител за кутията. Препрограмиране на перките да държат цялата система по-хладна. Даже и само радиаторът ще подобри доста нещата, написаното горе е най-хардкор вариантът. P.S. Ако изпарителят ти не е с огромен резерв, при студено време и направена така система ще "пръдва" при сериозно изрязване на две-три предавки до червено.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
Благодаря за отговора! Радиатора е изцяло алуминиев на сти-ката? Студения термостат всъщност на колко трябва да отваря? Ако е много студен през зимата ще стане кофти. Радиатор за автоматика от къде мога да намеря освен ибей и т.н.? Търся нещо, което ще е надеждно. Въобще китайските радиатори за кутията, които се слагат пред радиатора на климатика вършат ли работа? Предвид, че махам охлаждането от радиатора за автоматика и слагам отделен радиатор за автоматика би трябвало този радиатор да е най-отпред. Площта му (говоря за китайкиските) съобразена ли е с нуждите на кутията? За разширителния съд имаш предвид, че като я натискам дълго време ще ми трябва по-голям съд, щото ще се очаква повече охладителна течност да излезе от системата?
Разширителен съд не съм споменавал... Съобразяване на охлаждането на ск. кутия се прави с проста математика: дебит на маслото и охладителна повърхност(топлоотдаване) на радиатора. Един радиатор за масло от Мазда RX-8 би бил повече от достатъчен за кутията. Ако го комбинираш с термостат ще стане идеално. Споменавам конкретния радиатор, защото е качествен и достъпен като цена. Вярно, смърди на търговия, но имам под ръка такива радиатори. Много Субарута вече са с такива.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 54 госта
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл