Правила за пускане на обяви в раздела
1. В този раздел се допускат обяви на сервизи и магазини пряко свързани с автомобилите Субару. 2. Нова рекламна тема на дадена фирма се допуска само след предварителна заявка за това към модераторите на форума. Те решават коя обява да бъде допусната по собствена преценка. 3. Обява, която не съответства на правилата ще бъде изтрита.
Черен списък за сервизи и магазини
Автор |
Съобщение |
kiril_nedev
Регистриран на: Пет Юни 27, 2014 5:23 pm Мнения: 20 Местоположение: Прага, Чехия
Автомобил: Subaru Outback III H6
Рейтинг: 0
|
Да си споделя и аз мнението за сервиза на Любо в Люлин
Карах колата преди 2 седмици да ми сменят гарнитури на главите (2.5 мотор... ) оставих колата, казах им да сменят каквото преценят че е за смяна, не съм имал претенции като я взех
Като я взех обаче ми направи впечатление че клапаните чукат зверски (далече не в границите на нормалното) дори при загрял двигател Закарах я... единия се опитваше да ме убеждава че това е нормално, отидох питах другия човек той се хвана за главата и ми вика 'оставяй я ще ги регулираме' Оставям колата след 2часа точно ми звънят че е готова... изстиване едно друго... как да е. Взех я колата... по-добре е но далеч не както си беше преди.
Маслото човека който го беше пълнил (същият който всъщност ми сглабя двигателя) явно нямаше представа до кой маркер точно трябва да се пълни и беше сипал доста повече. Ако ги бях питал сигурно и това щяха да ми кажат че за добро са го направили
Другото което ми направи впечатление като я взех е, че климатика спря да работи (Въпреки че е зима имам подземен паркинг на който е 15тина градуса и при тази температура много добре се усеща че работи климатика) Ходих да ги питам дали са го откачали без да имам каквито и да е претенции, просто за да знам да го напълня а не да чакам до лятото и на лято да се окаже че съм преебал компресор, уплътнения и т.н. Кълняха ми се всичките че не са го откачали.
Извиках човек да премери климатика ... кръгли нули нямаше грам фреон в системата + едното уплътнение беше скъсано на компресора а другото изпускаше.
Бях чувал много позитивни отзиви... но според мен в следствие на тея отзиви доста сериозно им е скочила работата и доста сериозно претупват всичко.
Аз лично там повече няма да стъпя... лошото е че наистина не знам къде да стъпя. В Митака ходих веднъж, свършиха работа наистина но пък откъм отношение приемчика беше... през цялото време с една ехидна усмивка и потриване на ръце ми обясняваше как съм имал по-сериозни проблеми и как съм трябвало да им я закарам спешно колата и да им оставя цитирам "Почваме от 1200лв и нагоре"
|
|
|
Сря Фев 04, 2015 11:01 am |
|
|
kiril_nedev
Регистриран на: Пет Юни 27, 2014 5:23 pm Мнения: 20 Местоположение: Прага, Чехия
Автомобил: Subaru Outback III H6
Рейтинг: 0
|
А да... и в цялото бързане да не изпуснат 5-те лева на следващия клиент в сервиза забравиха да ми кажат че не им е останало време да обезвъздушат охладителната система... Добре че като покарах 5-10км се присетих да погледна казанчето, нямаше и капка антифриз останало в него..
|
|
|
Сря Фев 04, 2015 6:02 pm |
|
|
manata
Регистриран на: Вто Юли 24, 2007 8:15 pm Мнения: 310 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Forester 07 2.0
Рейтинг: 0
|
ОМВ на околовръстно шосе между бул. Климент Охридски и бул. Симеоновско шосе.
Два пъти подред заредих на тази бензиностанция газ и двата пъти догоре. При двете зареждания съответно ми заредиха около 6 и 8 литра над нормалното. Помислих си, че клапана на бутилката се е прецакал, но пробега не увеличи(и двата пъти)... Вече трети път зареждам(винаги догоре) на друга бензиностанция и всичко е нормално - клапана изключва когато трябва и разхода е стандартния за моето каране.
_________________ http://www.climatech-eng.com
|
|
|
Чет Фев 05, 2015 1:40 pm |
|
|
Alxx
|
Поредното ОМВ на което нещата не са наред. Това на Бъкстон и околовръстното е същата работа. Първи пост, де'а и все за измами Още нямам Субару, само Сузуки, ама бензиностанциите лъжат без оглед на марката Още търся своята скромна Импреса, но денят не е далеч. Мараба на всички!
|
|
|
Съб Фев 28, 2015 9:24 pm |
|
|
Vmax
|
Темата е за сервизи и магазини. Има отделна тема за качество на горивата - моля пишете в нея подобни отзиви като горните два поста.
|
|
|
Нед Мар 01, 2015 8:31 am |
|
|
ракшиев
Регистриран на: Чет Мар 06, 2014 4:58 pm Мнения: 4 Рейтинг: 0
|
Здравейте,
Имам и аз какво да добавя в тази дискусия. Имам Импреза 2009 S-ка. Купувал съм я нова и съм я карал само аз. Април месец на 2014 реших да и сложа газова уредбва и за беда се спрях на Митака Сервиз. Сега ще направя уточнение, че не разбирам много, много от коли, а пък какво точно става под капака ми е тъмна Индия, за това не ме съдете строго, ако липсват детайли.
Общо взето историята е следната: заплатих на въпросния майстор - Митака, 1600лв за да ми сложи BRC газова система. По негови думи било най-доброто от този клас. Закарах колата, той направи инсталацията и аз си тръгнах щастлив от сервиза. Бях направил една бърза сметка,че след има няма 15000км ще съм на печалба от това мое решение и почнах да си карам на воля и с кеф.
Проблемите започнаха със застудяването. Колата започна да гасне в движение. Като я освободя от 3та скорост например, оборотите падат почти до 0 и понякога не успяват да се качат обратно и колата просто ми гасне. Колкото и да съм лайк, предположих, че не е нормално кола на по-малко от 100000км да ми гасне така, а и не вяврах на капацитетите около мен дето ми викаха: "От газта е брат, то е нормално." Закарах я на пишман майстор Митака да я види и да ми я обслужи гаранционно. Навърза нашия човек кабелите, направи някаква диагностика, таксува ме за нови филтри, щото това било проблема и ме прати да си ходя. Карах нормално точно един ден и пак почна да ми гасне. Започнах да карам повече на бензин, за да видя там как е и за жалост останових, че е почнала да гасне и на бензин. Преди субару гуру-то Митака да ми пипне колата, не ми гаснеше на бензин. В този момент си дадох сметка, че този човек явно не разбира какво прави и реших да потърся помощ другаде. Отидох при момчетата в Люлин - не съм сигурен за имената им, но са двама в един малък гараж. Посрещнаха ме супер момчетата и точно за един час ми разкостиха колата и остановиха какъв е проблема. Обясниха ми го, но аз нали съм си лайк не запомних какво точно е объркано. С две думи, големия разбирач Митака си е оставил ръцете и ми се е изсрал под капака. Да не говорим, че е поставил компютъра на газовата уредба до отвора на казанчето за течност за чистачки та да мога всеки път като си наливам да го мокря и него. Запомних също така, че сега колата ми е на ремонт с разкачен двигател и му пилят буталата. За тази глезотия се бръкнах с още около 700 лева. Цялата горница от газовата уредба до момента ми отива в този ремонт.
Хора, моя искрен и човечен съвет е бягайте от този Митак. Нищо не разбира. Рано или късно ще ви развали колата.
Мога да изпиша още един пост за качеството на обслужване, което той ми предложи, но не си заслужава. Крайно неуважителен към чуждото време човек. Като отида в сервиза му се чувствам всякаш съм там да му взимам пари, а не да му давам.
Това е от мен. Надявам се този пост да помогне на някой.
Бъдете живи и здрави.
|
Последна промяна ракшиев на Пон Мар 02, 2015 9:51 pm, променена общо 2 пъти
|
|
Пон Мар 02, 2015 9:42 pm |
|
|
askeless
|
И колко време в км кара на газ всъщност щото не става ясно, светиха ли лапми по таблото, когато не гаснеше на газ, все пак вървеше ли като форсираш? Щото ми изглежда, че от едната пързалка си скочил на другата Атмосферен мотор на под 100к км да се прецака току така, може да кандидатстваш за рекорд ако е така. С уточнение, че не познавам нито един от изброените сервизи.
|
|
|
Пон Мар 02, 2015 9:48 pm |
|
|
ракшиев
Регистриран на: Чет Мар 06, 2014 4:58 pm Мнения: 4 Рейтинг: 0
|
askeless написа: И колко време в км кара на газ всъщност щото не става ясно, светиха ли лапми по таблото, когато не гаснеше на газ, все пак вървеше ли като форсираш? Щото ми изглежда, че от едната пързалка си скочил на другата Атмосферен мотор на под 100к км да се прецака току така, може да кандидатстваш за рекорд ако е така. С уточнение, че не познавам нито един от изброените сервизи. Карах около 30000км на газ като проблемите почнаха на 25к.
|
|
|
Пон Мар 02, 2015 9:50 pm |
|
|
askeless
|
Не са толкова малко колкото изглеждаше от поста. Сигурно е възможно за тези км. има по-запознати дано някой се включи с мнение. Светиха ли ти лампи по таблото и какво ти обясниха за това? Губеше ли охладителна течност, преливаше ли казанчето, загряваше ли колата, тракаше ли мотора? Хубаво е да се поинтересуваш още малко какъв ремонт точно ти правят в момента. Аз в Люлин се сещам за 2 субару сервиза, дай някакво описание къде се намира този, в който ти правят ремонта. Поздрави!
|
|
|
Пон Мар 02, 2015 9:56 pm |
|
|
ракшиев
Регистриран на: Чет Мар 06, 2014 4:58 pm Мнения: 4 Рейтинг: 0
|
askeless написа: Не са толкова малко колкото изглеждаше от поста. Сигурно е възможно за тези км. има по-запознати дано някой се включи с мнение. Светиха ли ти лампи по таблото и какво ти обясниха за това? Губеше ли охладителна течност, преливаше ли казанчето, загряваше ли колата, тракаше ли мотора? Хубаво е да се поинтересуваш още малко какъв ремонт точно ти правят в момента. Аз в Люлин се сещам за 2 субару сервиза, дай някакво описание къде се намира този, в който ти правят ремонта. Поздрави! Здравей Аскелесс, Сервиза се намира до Билата в Люлин, на улица "Царица Йоана". Мисля, че газаджията се казва Любо, а до тях има още един сервиз. Приемчика там се казва Пламен. На Пламен му имам пълно доверие, защото го познавам. За това не съм дълбал в детайлите. Сигурен съм, че момчетата ще ми свършат работа. Благодаря за съветите. Поздрави.
|
|
|
Пон Мар 02, 2015 10:17 pm |
|
|
gerial
Регистриран на: Вто Ное 10, 2009 12:38 pm Мнения: 205 Местоположение: София
Автомобил: IMPREZA'94,FORESTER 2.5XT'07
Рейтинг: 87
|
Можеш да си сигурен,че момчетата си рязбират от работата
|
|
|
Пон Мар 02, 2015 10:28 pm |
|
|
kinni
Регистриран на: Сря Юни 30, 2010 11:56 am Мнения: 53 Местоположение: Mordor
Автомобил: Outback98,919rr,Civic6,Senator3.0i
Рейтинг: 16
|
Добре де, някакви лампи светеха ли по таблото, грешки и т.н....Колкото и да си лаик ще го забележиш.
|
|
|
Пон Мар 02, 2015 10:32 pm |
|
|
askeless
|
Обърка ме като каза, че е един гараж, този сервиз си е цял комплекс, вече мога да кажа, че ги познавам. Също съм сигурен, че ще си свършат работата, бъди спокоен. Май предните няколко и следващите коментари за проблема на колегата ще излязат извън настоящата тема, може да се извади нова. Поздрави!
|
|
|
Пон Мар 02, 2015 10:53 pm |
|
|
pradabg
Напуснал форума
Регистриран на: Пет Фев 12, 2010 6:46 pm Мнения: 1100 Местоположение: София
Skype: xxx
Автомобил: Legacy 2,0 AT
Телефон: 0889808309
Рейтинг: 308
|
СПАМ : За колегата "ракшиев" - Не Любо а Радо е газаджията За драгата аудитория : колата дойде за настройка на газ (по подразбиране),но... като видях,че мотора ще изпадне от коша викнах диагностика Владо,след като я закачи,смесите на газ на 3000 оборота бяха 19-23% бедни,вакуум в колектора на празен ход 0,45 (силно разреден),последваха процедури за херметичност и прескочил зъб на ангренажа (уви) 100% бе за пасване на клапани. Вече при свален двигател се видяха последиците от бедната смес. Имаше и друг проблем,ангренажа е сменян съвсем скоро и бе леко разтегнат (имаше разминаване на белезите с почти половин зъб,не знам кой го е сменял,но за всички четящи,моля не си слагайте "Гейтс" на Субарата !!!). Мерили сме с прескочил зъб вакуума и е 0,52-0,55,тук положението заради смес ,беше повече от зле. Понеже на всички вероятно им е чудно,как може мотор под 100 000км. да издаде багажа от смеси,само за справка на една Н6-ца след ремонт на ДВГ-то,поставена газова (без да споменавам марка и при кого) след 8000км. пак бе в бокса за клапани,та тази Импреза дори доста е изкарала ! При Субару,само с настройка на място и две кръгчета в кварталните улички, нещата не се случват,иска се каране и правилна корекция на сместа,иначе всичко свършва в краткосрочен пробег
_________________ http://www.dek.bg/main.php
|
18
|
|
Вто Мар 03, 2015 2:05 pm |
|
|
saltydog
Регистриран на: Сря Май 07, 2014 11:11 am Мнения: 3 Местоположение: София
Skype: gorometala
Автомобил: Subaru Legacy 2.0R
Рейтинг: 3
|
Здравейте, За съжаление първият ми пост в този полезен форум ще е в тази секция, но се надявам с този пост да предпазя колеги от един "МАЙСТОР" или по скоро мошеник. Собственик съм на Субару Легаси 2.0R 165 k.c 2007г., скоро след като закупих автомобила ми изникна проблем с десния фар. Стария собственик го беше преправял с някакъв китайски ксенон и беше повредил рефлектора. След кратка справка с googlе, открих почти във всички автомобилни форуми една и съща обява със много снимки на рециклирани фарове и доволни клиенти. Въпросния "майстор" се казва Валентин и сервиза му се намира до сладкарница Романс в кв. Симеоново. По снимки и негови думи фаровете стават като нови. Уговорихме си час да погледне, моят проблемен фар. Закарах колата, след демонтаж и оглед, неговата оценка беше, че фара е с повреден рефлектор и държач на лупата. Варианта който ми беше предложен е пълно рециклиране на двата фара, за да може светят еднакво. Левия фар беше в перфектно състояние с оригиналния си ксенон, но неговото предложение беше смяна и двата с по добри КИТАЙСКИ. Съответно пакетната цена, която ми спретна беше 500 лв, със защитно покритие на фирма 3М. Съгласих се на този ремонт с идеята да получа рециклирани фарове, които да изкарат няколко години. Резултата: Взех колата по тъмно, фаровете светеха доста добре, с оглед на това че десния преди това светеше доста по слабо. На светло вдигнах капака- толкова черен силикон беше мазан по фаровете, грозно та чак се не търпи, но си казах нали са под капака ще го приживея. След седмица десния фар започна жестоко да се запотява. Върнах му я за рекламация - свалиха фара - имало пукнато стъкло ????? Наплескаха го и си прибрах колата. След една седмица и левия фар в същото състояние, запотен. Отново рекламация - същата процедура , с доста повече силикон. От януари досега не спирал да се запотява https://www.dropbox.com/s/y5534roqu1o6on6/IMAG0128.jpg?dl=0, затова реших да потърся решение на проблема. Фаровете бяха свалени и разглобени пред мен от доста по кадърни момчета. Какво беше сътворено от този корифей на фаровете не може да се опише. Не бе останала здрава пластмаса и щипка. Всичко от "невероятното" му покритие е започнало да се люспи, на 2 мес. Китайските му буклуци хванати допотопно с видии, като за целта е изпилен и строшен оригиналния държач, така че да не може да се възтанови посмъртно. Все пак момчета предложиха да си потърся оригиналните части от десния фар, поне баласта. Майстора с главно М, не си спомняше за моите части. Трудно ще преглътна тези 500лв дадени на някой да счупи по НАЙ-КАЧЕСТВЕНИЯ начин фаровете, но се надявам много хора да прочетат този пост и да имат едно наум с рециклирането на фарове в този сервиз. Сега си търся фарове, което се оказва доста трудна задача, така че ако някой има може да ми драсне едно Л.С Поздрави, Георги Георгиев
|
3
|
|
Чет Апр 09, 2015 9:27 am |
|
|
BAlexandrov
|
|
Чет Апр 09, 2015 10:43 am |
|
|
monza
Регистриран на: Съб Юли 30, 2011 9:24 pm Мнения: 170 Местоположение: Sofia Рейтинг: 62
|
Незнам какво точно извълшват за 500лв.сигурно ги и позлатяват ,но със сигурност мога да застана зад думите на колегата,защото и аз правих едно легаси на което фаровете бяха намацани отвратително със силикон зададох въпрос на клиента кой му е унищожил фаровете и се оказа,че става въпрос за същи човек Не знам как са му светили след ремонта пък и не ми е работа да го питам,но изглеждаха ужасно
_________________ "AUTO THE BEST"- Доверен сервиз на ДЗИ-0888 66 79 73
|
|
|
Чет Апр 09, 2015 8:23 pm |
|
|
saltydog
Регистриран на: Сря Май 07, 2014 11:11 am Мнения: 3 Местоположение: София
Skype: gorometala
Автомобил: Subaru Legacy 2.0R
Рейтинг: 3
|
Здравейте, Точно това са линковете, по които се подлъгах и аз. Това са кординатите на сервиза му, мисля че даже не е сервиз, тъй като не издава нито фактури нито касов бон https://goo.gl/maps/MeMJ0. Обилното омазване с черен силикон е било с единственната идея да прикрие "душманското" отваряне на фаровете, след което не е останала здрава щипка. Ето и неговото професионално затваряне на фар https://www.dropbox.com/s/jycxj66fy3d1y03/20150411_091640.jpg?dl=0, https://www.dropbox.com/s/9scrv22znl1kufp/20150411_091631.jpg?dl=0. След като потърсих помощ в друг сервиз, момчетата почистиха фара и ми обясниха, че фаровете на субару няма нужда да се цепят с теслата и после да липсват части пластмаса, а с необходимото нагряване сами се отварят. Това е почистен доколкото може десния фар https://www.dropbox.com/s/321d18cliw4ocq9/20150411_091654.jpg?dl=0, Поздрави и Весели Празници!
|
|
|
Съб Апр 11, 2015 8:55 am |
|
|
plaskom
|
Автосервиз в София прибирал пари, без да сменя части Автосервиз на булевард „Рожен” в София взима парите на свои клиенти за ремонт, но реално не подменя повредената част на колата. Потърпевши подавали дестки жалби в полицията и прокуратурата, но сервизът все още не е затворен, съобщава Нова телевизия... http://offnews.bg/news/%D0%9E%D0%B1%D1% ... 01331.htmlБез коментар...
_________________ www.plaskom.com
|
|
|
Чет Май 07, 2015 3:45 pm |
|
|
DK performance
Регистриран на: Нед Фев 01, 2009 12:47 pm Мнения: 391 Местоположение: София кв.Обеля ул.Илия Георгов
Skype: Daniel__S1
Автомобил: Subaru под 13 сек на 402м
Телефон: 0888146602
Рейтинг: 198
|
plaskom написа: Автосервиз в София прибирал пари, без да сменя части Автосервиз на булевард „Рожен” в София взима парите на свои клиенти за ремонт, но реално не подменя повредената част на колата. Потърпевши подавали дестки жалби в полицията и прокуратурата, но сервизът все още не е затворен, съобщава Нова телевизия... http://offnews.bg/news/%D0%9E%D0%B1%D1% ... 01331.htmlБез коментар... преди окло 3 години и ние изгоряхме от тия олигофрени със 550лв за една възглавница на един мерцедес
_________________ 0878146602/0888146602 power tuning repair and maintenance of Subaru powered by Dkperformance
|
|
|
Пет Май 08, 2015 8:29 am |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 39 госта |
|