Да бе, да- и един мърмот .....! Алудито зацепва веднага и дърпа ,а Суби вдига пушилка и не драпа.[/quote]
Мирославе , мърмоти не видях Видях нещо друго на клипа Не мога да кажа за черното, че е бяло. Хубаво е когато човек е обективен. Не ми харесва и на мен този клип ,но е реален.Честно казано опитах да мина през една канавка (диагонален тест) и не успях. Автомобила е субару Форестър-2004г. 2.0 125 кс. ръчна ск. кутия. И ако щеш вярваи едно такова ауди успя пред очите ми да мине през същата канафка. Не се заяждам мен, просто така стна , пред очите ми. Аз не съм субару маняк, ходя за риба и тегля каравана . Купих форестера преди 2 месеца, със него не съм теглил караваната все още. Сезон- 2014г ще е първият във който ще я тегля със него. За сега на диагоналният тест съм му писъл ГОЛЯМА ДВОЙКА. Всъщност взех го заради бавните скорости, не съм фен на джиповете , за това избрах този автомобил.Това са ми впечатленията до момента.
Всичко е много просто колеги! Не може да се сравняват по този начин двата автомобила! Аудито е по-тежко от аутбека поне с 200 кг., да не е с 400.Това означава по-голям натиск върху гумите- мисля даже ,че на аудито са му по тесни гумите, това дава още повече натиск на единица площт което ще рече по-добро сцепление! Някой гледал ли е клипът как Туарег дърпа Боинг? Гледайте го и всичко ще ви стане ясно!
Пон Юни 09, 2014 9:43 pm
taipan
Регистриран на: Пет Мар 12, 2010 6:08 pm Мнения: 1159 Местоположение: София
Автомобил: с EWG
Рейтинг: 379
Да се срамуват Аутбеци, това е тема за доминиращи автомобили - Форестъри
Разбира се, че е до гуми, профил джанти, ръчка, автоматик(намесен ли е ECU в контрола на стабилността и 4х4) и какво ли не. Точно тази много относителна дисциплина Субару почти винаги печели(гледал съм стотици подобни дърпания повечето руски), което не е кой знае какво постижение(като ти свърши просвета примерно).
Ето клипче със Форестър и то фешняк(бях го загубил, но Божо го намери):
Благодаря за отговора, колега. С други думи само ХТ-то от новата гама на форестър става или е по-скоро иновативна, практична и до някъде запазва реномето си на "универсал". Всичко останало с бясна скорост се е запътило към графата "декоративен паркетник", освен ако не са му вдигнали малко въртящия момент (трябва да проверя в таблиците ).
_________________ Subaru Forester SF first love Subaru Forester SH
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 22 госта
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл