Автор |
Съобщение |
Ивайло Добрев
Регистриран на: Съб Юли 12, 2014 9:46 am Мнения: 261 Местоположение: Варна
Автомобил: Forester 2.0X,MT,158hp
Рейтинг: 36
|
Имам един може би ”глупав” за някои въпрос: на Каяби амортисьори мога ли да сложа Педдерс пружини,някой правил ли го е и има ли ефект?Те станаха май 3 въпроса Благодаря предварително!
|
|
|
Пон Авг 24, 2015 11:14 pm |
|
|
BAlexandrov
|
Ами защо да не може... За ефекта - не е ясно, става с проба...
|
|
|
Вто Авг 25, 2015 7:48 am |
|
|
Ивайло Добрев
Регистриран на: Съб Юли 12, 2014 9:46 am Мнения: 261 Местоположение: Варна
Автомобил: Forester 2.0X,MT,158hp
Рейтинг: 36
|
И аз така си мислих,но да питам знаещите ...
|
|
|
Вто Авг 25, 2015 9:32 pm |
|
|
ФЕН1
Регистриран на: Нед Юни 28, 2015 3:51 pm Мнения: 12 Рейтинг: 0
|
Конкретно, към колегата Александров,виждам че си доста запознат,благодаря за насоката към темата,въпросът ми е, за модела Форестър 2002-2006 самонивелиращите амортисьори имат ли различнии модели и размери във височинната
|
|
|
Сря Авг 26, 2015 7:58 pm |
|
|
BAlexandrov
|
Самонивелиращите са само фабричните и са само един вид. Не съм чул за алтернативни. Ако има те може да са с различни параметри ама то изобщо няма камоли разнообразни видове...
|
|
|
Сря Авг 26, 2015 8:05 pm |
|
|
ФЕН1
Регистриран на: Нед Юни 28, 2015 3:51 pm Мнения: 12 Рейтинг: 0
|
Благодаря ти значи моят проблем,остава в пружината. На старото фори 99г бяха си японски но не саморегулиращите а нормалните газ-масло и като ги сравня със саморегулиращите идват с около 1.5см по високи и разликата във висенето при новото 2003(от ляво виси) е точно такава, за това те питам Станах фанатик
|
|
|
Сря Авг 26, 2015 8:39 pm |
|
|
quietriot
|
аз се смеех с въздушното ма пак дойдеохме на вашто, как ще се опедестриме накрая и ние. Проверих при Любо на около 1700 лв се опедерсвам с окачане за аутбек и труд.
_________________ SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited
|
|
|
Чет Авг 27, 2015 7:22 am |
|
|
ФЕН1
Регистриран на: Нед Юни 28, 2015 3:51 pm Мнения: 12 Рейтинг: 0
|
Братлета все още не мога да взема решение дали да сменям нацяло задните макферсони,просто видимо амовете са здрави,някой може ли да каже на саморегулиращите амове стават ли пружини кайаба
|
|
|
Съб Авг 29, 2015 1:39 pm |
|
|
OFFROADER
|
Пружините са едни и същи, разликата е в дебелината на навивиките(говоря за Фори SF).
_________________ Ремонт на ръчни скоростни кутии. Петър Иванов-нула886495045
|
|
|
Съб Авг 29, 2015 9:42 pm |
|
|
ФЕН1
Регистриран на: Нед Юни 28, 2015 3:51 pm Мнения: 12 Рейтинг: 0
|
Благодаря колега моето е 2003г мисля че е SG
|
|
|
Вто Сеп 01, 2015 11:15 am |
|
|
marian_de
Регистриран на: Нед Май 22, 2016 5:47 am Мнения: 398 Местоположение: Троян
Автомобил: subaru forester s-turbo
Телефон: 0888959253
Рейтинг: 220
|
Колеги , след като смених задни амове и пружини Каяба , колата отзад стана 465 мм. Предполагам на по-твърди пружини се дължи , или ? Проблем ли е тази височина и как да я вкарам в нормите ? Реглаж налага ли се и дали ще може при тази височина ? Става въпрос за S Turbo - 2000 Г .
|
|
|
Нед Юни 26, 2016 11:00 am |
|
|
spit_fire
Регистриран на: Сря Ное 09, 2011 1:56 pm Мнения: 136 Местоположение: Пазарджик
Автомобил: Forester S Turbo MY99
Рейтинг: 24
|
Здравейте колеги, ще посъживя малко темата. Взех си комплект задни амортисьори и пружини pedders нормална височина, като пружините са прогресивни т.е. в единият край намотките са по-гъсти, отколкото в другия, като на снимакта Въпросът ми е някой знае ли някой как трябва да бъдат ориентирани т.е. кое е горе и кое долу? Виждал съм при други производители че гъстата намотка е задължително отгоре, но никъде не намирам информация за конкретния модел.
|
|
|
Сря Окт 05, 2016 1:50 pm |
|
|
martin7937
Регистриран на: Съб Яну 25, 2014 9:52 pm Мнения: 212 Местоположение: София
Автомобил: Outback '03 B12 EJ251 E-4AT
Рейтинг: 182
|
Обичайно пружините са конусни, т.е. вътрешния диаметър не е един и същ в двата края. За случаите обаче, при които пружината е цилиндър, тампона се монтира върху тази страна на пружината, която осигурява повече контакт с леглото на тампона. Не знам дали прикачената снимка е действителна, но на тази пружина тампона би трябвало да се монтира върху долната част, т.е. пружината трябва да се монтира обърната на 180*. Друго специфично е, че в повечето случаи една пружина винаги ляга с единия си край по-добре в чашката на амортисьора, която чашка обичайно също предполага известна прогресия. Някои производители на пружини скосяват/изрязват под ъгъл завършека на пружината от страната, върху която се монтира тампона.
|
|
|
Сря Окт 05, 2016 2:10 pm |
|
|
spit_fire
Регистриран на: Сря Ное 09, 2011 1:56 pm Мнения: 136 Местоположение: Пазарджик
Автомобил: Forester S Turbo MY99
Рейтинг: 24
|
Това е снимка на пружината директно от сайта на производителя без моя намеса. По въпроса за формата - почти убеден съм че е цилиндър, лошото е че вече са на колата и няма как (или поне много трудно) да измеря и искам да знам дали да я връщам за рекламация на майстора.
|
|
|
Сря Окт 05, 2016 4:44 pm |
|
|
quietriot
|
spit_fire написа: Това е снимка на пружината директно от сайта на производителя без моя намеса. По въпроса за формата - почти убеден съм че е цилиндър, лошото е че вече са на колата и няма как (или поне много трудно) да измеря и искам да знам дали да я връщам за рекламация на майстора. обади се на Любо и го питай , веднага ще ти отговори.
_________________ SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited
|
|
|
Чет Окт 06, 2016 7:11 am |
|
|
spit_fire
Регистриран на: Сря Ное 09, 2011 1:56 pm Мнения: 136 Местоположение: Пазарджик
Автомобил: Forester S Turbo MY99
Рейтинг: 24
|
Реших да пия директно вода от източника и писах на Pedders, като цитирам отговора. Thank you for your enquiry. The closer wound coil sits on the seat of the strut, ie the bottom. Въпросът е решен, благодаря на отзовалите се
|
|
|
Чет Окт 06, 2016 7:46 am |
|
|
CANCEL
Регистриран на: Сря Юли 29, 2015 11:19 am Мнения: 219
Автомобил: пробита лейка
Рейтинг: 85
|
spit_fire написа: Реших да пия директно вода от източника и писах на Pedders, като цитирам отговора. Thank you for your enquiry. The closer wound coil sits on the seat of the strut, ie the bottom. Въпросът е решен, благодаря на отзовалите се Ще може ли превод в ефир ? Иначе от къде ги купи пружините, тук от България или по нета ?
|
Последна промяна CANCEL на Чет Окт 06, 2016 8:23 am, променена общо 1 път
|
|
Чет Окт 06, 2016 7:58 am |
|
|
askeless
|
Прогресивната част от пружината е откъм чашката на амортисьори, оем сти пружините са същите и се слагат така. Пружините за форко сф и импрези до 2002 са цилиндрични, останалите са стеснващи се в горния край поради смяна на вида заден макферсон тампон.
|
|
|
Чет Окт 06, 2016 8:19 am |
|
|
spit_fire
Регистриран на: Сря Ное 09, 2011 1:56 pm Мнения: 136 Местоположение: Пазарджик
Автомобил: Forester S Turbo MY99
Рейтинг: 24
|
Колегата преди мен е отговорил: по-гъстата навивка е към чашката на амортисьора т.е. надолу. Иначе ги взех от тук, цените от Англия + доставка са почти идентични с офертите на местния пазар, но без разправиите.
|
|
|
Пет Окт 07, 2016 7:16 am |
|
|
baki
Регистриран на: Сря Май 26, 2010 1:48 pm Мнения: 15
Автомобил: subaru forester 2.0 2008
Рейтинг: 0
|
Малко инфо и от мен.Имам Фори модел SH т.е.2008г. преди около три години ми изпусна единия от самонивелиращите амортисьори.Купих комплект пружини и обикновенни амортисьори и ги подмених.Използвах само старите тампони.Всичко беше ок. до преди месец когато забелязах,че единия амортисьор отново е изтървал.Поръчах си кит на Pedders пълен комплект директно от сайта им-всичко идва сглобено ам. ,пружина ,тампон.Доставка с фирма до Бг.20лв.След монтажа им ми направи впечатление,че задницата стои по високо от преди,като с предните в никакъв случай не беше виснала.Също така видях ,че на старите прахоуловителите не бяха монтирани правилно,което според мен е довело до ртазвалянето на амортисьора.-така ,че следете внимателно какво правят "майсторите".Дано съм бил полезен за някой.
|
|
|
Пет Окт 07, 2016 5:58 pm |
|
|