Правила за пускане на обяви в раздела
Тук се обсъждат проблеми, касаещи повече от един модел на Субару и общи въпроси.
Автор |
Съобщение |
BAlexandrov
|
Вземи си А17 ДВРМ и ги сменяй на всеки 10 х км. По 2 лв са - така ще са по-нови.
|
|
|
Чет Юли 14, 2016 1:39 pm |
|
|
tsonio denchev
Регистриран на: Сря Окт 14, 2015 7:38 am Постове: 96 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback 2007 2,5 AT
Телефон: 0899190962
Рейтинг: 180
|
Колега, забелязах че си наясно със свещите и запалителната система . Просто зададох въпрос дали избраната от мен свещ е подходяща за този двигател и тип гориво. Ако исках мнение за цитираните от теб свещи щях да попитам и за тях. А и не виждам какъв е проблема във времето и парите за смяна на свещите, може да не съм те разбрал .
|
|
|
Чет Юли 14, 2016 2:24 pm |
|
|
BAlexandrov
|
Следвайки логиката ти, предложих по-добро решение Нови свещи на всеки 10 х км на същата цена. Оригинални! Специално в твоя случай, при условие, че производителя ти е избрал хубави свещи, ти решаваш други, защото така предпочиташ? А мисля, че също така игнорираш цената на труда за 5 смени на свещи, а то всъщност затова са избрали такива.
|
|
|
Чет Юли 14, 2016 2:35 pm |
|
|
tsonio denchev
Регистриран на: Сря Окт 14, 2015 7:38 am Постове: 96 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback 2007 2,5 AT
Телефон: 0899190962
Рейтинг: 180
|
Съвсем на другаде се отнесе работата. Нали трябваше температурното число да е 6, съответно и по-малкото разстояние между електродите заради газта. И къде отиде работата с избраните от производителя свещи. Със слагането на газта предписанието на производителя отива по-дяволите. Затова и подходих така с задаването на въпроса. И все пак се съгласи, че разликата в 3 пъти на цената не е за пренебрегване. Свещите сам ще си ги сменям, така че цената за труда в случая не е определяща. Поздрави
|
|
|
Чет Юли 14, 2016 3:03 pm |
|
|
BAlexandrov
|
|
Чет Юли 14, 2016 3:14 pm |
|
|
TurboManiak
Регистриран на: Сря Мар 24, 2010 11:51 am Постове: 273 Местоположение: София
Автомобил: 2005 Impreza STI на 1.5бар газ
Рейтинг: 188
|
Vmax написа: Ако ти е удобно снимай една свещ. ... С каква междина караш турбо колата и пробвал ли си на 0.6? Това е от Легасито със 80хил км на газ. За едно съм излъгал, въобще не са Denso... NGK са. Но са NGK аналога на IK20. На снимките са с коригирана хлабина, на 0,9мм. Турбото го карам на фабричната хлабина, т.е. 1,1мм. Не съм имал misfire или други проблеми. Играл съм си да пробвам различни хлабини (до 0,6мм) на една хонда на газ и според мен да се слиза по надолу от 0,8-0,9 няма смисъл. На 0,6мм работеше супер зле. Производителите на свещи твърдят, че 0,1 мм надолу от фабричните коригирало по-високото напрежение на искрата. Предполагам за това IK20 e 1.1мм, a IK20TT е 1.0мм.
_________________ The only way to be 100% certain that work has been done properly is to do it yourself.
|
|
|
Чет Юли 14, 2016 5:06 pm |
|
|
Vmax
|
Свещите от една и съща кола ли са, че едната е керемидена, другата бяла като на бедна смес?
|
|
|
Чет Юли 14, 2016 6:02 pm |
|
|
TurboManiak
Регистриран на: Сря Мар 24, 2010 11:51 am Постове: 273 Местоположение: София
Автомобил: 2005 Impreza STI на 1.5бар газ
Рейтинг: 188
|
Vmax написа: Свещите от една и съща кола ли са, че едната е керемидена, другата бяла като на бедна смес? То бива недоверие ама.... Една и съща свещ е, не е чистена или правено каквото и да е по нея. Но едната снимка както виждаш е навън на слънце, другата е на закрито. Даже с един и същ телефон са снимани. Свеща е от 1-ви цилиндър.
_________________ The only way to be 100% certain that work has been done properly is to do it yourself.
|
|
|
Чет Юли 14, 2016 6:34 pm |
|
|
vesselin777
Регистриран на: Сря Дек 14, 2016 8:43 pm Постове: 14 Местоположение: гр. София
Skype: vesselin777
Автомобил: subaru impreza II 2.0 GX
Рейтинг: 0
|
Колеги, карам импреза 2003 J20 125 hp. Кои свещи са ОК за газ. Пробвах с някакви NGK по каталог от 8 лв. мисля че бяха френски, но не пазя кутийките. На бензин работи супер, но на газ придърпва. Мисля да пробвам със свещи за газ. Дано се оправи проблема, че е много дразнещо.
|
|
|
Сря Мар 01, 2017 1:47 pm |
|
|
Vmax
|
vesselin777 написа: Колеги, карам импреза 2003 J20 125 hp. Кои свещи са ОК за газ. Пробвах с някакви NGK по каталог от 8 лв. мисля че бяха френски, но не пазя кутийките. На бензин работи супер, но на газ придърпва. Мисля да пробвам със свещи за газ. Дано се оправи проблема, че е много дразнещо. Стокови свещи - просто се намалява междината до 0,7 -0,8. Придърпването може да е от други неща - кабели, бобина, кофти настройка.
|
|
|
Сря Мар 01, 2017 5:38 pm |
|
|
vesselin777
Регистриран на: Сря Дек 14, 2016 8:43 pm Постове: 14 Местоположение: гр. София
Skype: vesselin777
Автомобил: subaru impreza II 2.0 GX
Рейтинг: 0
|
Бобината и кабелите са нови, въпроса ми беше за свещите. Как точно намалявате разстоянието - на око?
|
|
|
Сря Мар 01, 2017 8:59 pm |
|
|
BAlexandrov
|
Прикачени файлове: luftomer.png
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
|
|
Сря Мар 01, 2017 9:07 pm |
|
|
AleXN
Регистриран на: Чет Фев 09, 2017 7:07 pm Постове: 94 Местоположение: Gabrovo
Автомобил: Legacy 2.5 BRC 4EAT
Рейтинг: 0
|
Колеги днес си взех легасито от профила ми(2.5i АТ с газ BRC)от обслужване във сервиз на субару/киа.Имах проблем със загуба на цилиндри на газ. Казаха ми, че свещите са били супер зле и е било заради тях. Не съм им казвал какви да ми слагат. Гледам са ми сложили Denso KT20 TT Nickel TT общо за 4те 19 лв без ддс със отстъпка която не съм много сигурен колко са ми направили за всичко.. Ще ги видя как се държат Предните не ги знам какви са били, но явно са на доста км щом се чудиха даже как е вървяла с тях Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
|
Последна промяна AleXN на Чет Мар 02, 2017 4:59 pm, променена общо 1 път
|
|
Чет Мар 02, 2017 4:24 pm |
|
|
BAlexandrov
|
Виж и кажи мнение после. Това че си чакал предните да се скапят не е добре, защото скапват и кабели, бобини... Свещите изглеждат интересни, някакви иновативни, но са си обикновени. Виж как ще се държат и си предвиди следващата смяна след 20 х км. http://www.denso-am.eu/media/455855/spt ... gue-uk.pdfИнтересното е, че фабрично препоръчваните са платинени, а и по Дензо каталога няма такава препоръка - дават иридиеви. Та как решиха... ама лошо няма де Прикачени файлове: 3aff8b5c9e254138862b06e840e0af07[1].png
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
|
|
Чет Мар 02, 2017 4:35 pm |
|
|
AleXN
Регистриран на: Чет Фев 09, 2017 7:07 pm Постове: 94 Местоположение: Gabrovo
Автомобил: Legacy 2.5 BRC 4EAT
Рейтинг: 0
|
Колега не съм ги карал така аз, взех колата преди 2 седмици, но сега чак я бях вкарал за обслужване. Сигурно предният собственик ако е бил един де не ги е сменял никога или рядко... нз. И аз го гледах тоя каталог, че се препоръчват иридиеви, но както се споменаваше многократно в темата, тези всички препоръки по каквито и да било каталози са за бензин както си е колата заводски, не за газ. Незнам дали са избрали тези заради газта или просто да ми спестят средства, макар и да не съм им казвал да пестят. Ще покарам пък ще видим.20-30 к км за мен са много, като се има предвид, че карам 80-90% градско на къси разтояния. Само не видях какво им е разтоянието което се обсъжда, че за газ трябва да е 0.9? На тези които са ми сложили. P. S. Намерих. The Denso K20TT is a superior replacement for the NGK BKR6E / BKR6E-11. Plug Specifications Thread Size: 14mm Hex Size: 5/8" (16mm) Reach: 19mm (3/4") Seat Type: Gasket Gap: .040" (1.0mm) Heat Range: 20 Terminal Type: Solid Terminal Resistor: Yes Brand: Denso Не мисля да ги пипам за сега.
|
|
|
Чет Мар 02, 2017 5:06 pm |
|
|
petko 69
|
Когато си купих колата от Германия и знаех , че собственика е маниак (няма пак да описвам) монтирах газов инжекцион (не казвам модела за да не се разводни темата) и запазих старите свещи.След 60 х.км без проблеми ги смених отново със същите NJK и пак 40 х . км без грижи до момента.За сведение цена 6БР, 150-160 лв. пр.Не знам ДАЛИ има свещи специално за ГАЗ , но ако има такива , то топлинното число трябва да е по -високо .Не мисля , че свещи с по -нисък бюджет биха работили като премиум HJK , на които дават пробег 100 х км.
|
|
|
Чет Мар 02, 2017 8:56 pm |
|
|
AleXN
Регистриран на: Чет Фев 09, 2017 7:07 pm Постове: 94 Местоположение: Gabrovo
Автомобил: Legacy 2.5 BRC 4EAT
Рейтинг: 0
|
petko 69 написа: Когато си купих колата от Германия и знаех , че собственика е маниак (няма пак да описвам) монтирах газов инжекцион (не казвам модела за да не се разводни темата) и запазих старите свещи.След 60 х.км без проблеми ги смених отново със същите NJK и пак 40 х . км без грижи до момента.За сведение цена 6БР, 150-160 лв. пр.Не знам ДАЛИ има свещи специално за ГАЗ , но ако има такива , то топлинното число трябва да е по -високо .Не мисля , че свещи с по -нисък бюджет биха работили като премиум HJK , на които дават пробег 100 х км. LOL 150 лв за свещи.Прекалено много според мен и излишно. По добре да дам 20-30лв и да ги сменям на 20-30хил км от колкото да дам 150лв и да ги сменям на 100хил,я изкарат толкова я не. До колкото сегашните които са ми сложили които нито са иридиеви ,нито 2-3 и т.н платинени хийт рейнджа им е 20 по на денско отбелязването което се равнява на 6 на NGK. Прикачени файлове: Heat_Range_Chart.jpg За легасито заводско идват със такива - NGK 5463 FR5AP-11 Laser Platinum Plug - които са със хийт рейндж 5. Та за мен е такава логиката - по добре по на често да се сменят и резпективно по евтини от колкото да разчитам ,че по скъпите ще изкарат повече без да ги сменям.Но това е лично мое мнение.Може и да бъркам.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
|
|
Чет Мар 02, 2017 9:35 pm |
|
|
Vmax
|
Петко,
Не е точно така. Обикновенните свещи имат предимства пред лазер/платинени иридиеви, при определни ситуации - по-стабилни са на колебания в ел.системата, по-добре се държат на къси гарски условия, и при кофти гориво не дават такива проблеми като другите ( карал съм и с двата вида ). Ако си на обикновенни - на 3 смени на масло ( около 25 х км за атмосферка ) ги махаш. Не мисля, че е толкова въпрос на математика, колкото на желание да следиш пробега и да се занимаваш.
|
|
|
Чет Мар 02, 2017 9:45 pm |
|
|
petko 69
|
Когато смениш един път свещи на Н6 , ще ме разбереш , защо предпочитам с по-дълъг пробег.
|
|
|
Пет Мар 03, 2017 9:06 am |
|
|
boko84
Регистриран на: Съб Юли 14, 2012 11:29 am Постове: 64
Skype: b0k084
Автомобил: Outback B12 H6
Телефон: 0878 241 943
Рейтинг: 15
|
Колеги, я дайте по едно мнение за свещи НЖК Платинум мисля се водиха...около 20-тина лева е бройката... мисля да ги сменя, понеже не са сменяни повече от 10к км. И понеже ще сменям и предна ламда сонда, че ми светна чека и вдц офф а освен грешка p0031 ми беше записало и няколко мисфайъра, смятам че може да им е дошло време и на тях... а за сонда освен Дензо май друго не се предлага Колата е Н6 2002 на газ...
|
|
|
Пон Юли 10, 2017 6:05 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 98 госта |
|