Винаги съм доволен когато прочете нещо добро за любимата марка, не така обаче стоят нещата в Ауто-мотор-спорт бр. 2 от март 2016г.Според тяхната класация при СУВ автомобили марка Хюндай Тиксон.Форд Куга,Митсубиши Аутлендър ,Субару Форестър 2.0д,нашата марка заема завидното 4то място.Интересно как на огромния пазар в Сащ стана първи в класа ,а в Европа не може да се бори с разни паркетни суфове.
Винаги съм доволен когато прочете нещо добро за любимата марка, не така обаче стоят нещата в Ауто-мотор-спорт бр. 2 от март 2016г.Според тяхната класация при СУВ автомобили марка Хюндай Тиксон.Форд Куга,Митсубиши Аутлендър ,Субару Форестър 2.0д,нашата марка заема завидното 4то място.Интересно как на огромния пазар в Сащ стана първи в класа ,а в Европа не може да се бори с разни паркетни суфове.
В Европа обичат дизелите, а на Субару това не им е силна страна
Сря Юни 01, 2016 1:29 pm
CE107
Регистриран на: Пет Окт 03, 2014 8:27 pm Мнения: 108 Местоположение: Deutschland
Автомобил: Impreza МY08 2.0R Comfort LPG ex
Рейтинг: 148
От следващата година името Fuji Heavy Industries Ltd. ще влезе в историята. Концернът, в който се произвежда любимата марка, от 01.04.2017 ще се казва SUBARU Corporation.
Не еточно новина, защото е от 2013г, но интересната част е в 2 направления:
1. Сделката с тойота - очевидно целта е по лесен дост до пазара в сащ чрез производствените мощности на Субару, а и не само там. 2. Субару завода в Индиана е 100% екологичен - т.е. всички отадъчни продукти се използват и нищо не се изхвърля.
Което може би обясняВа защо година след година чупят рекорди по ръст в %., абстрахираме се от качество, цени и т.н.
За съжаление това обяснява и защо не се и тересуват от ЕУ пазара...
Има и друг прочит на тази новина - да се инвестира там където се изкарват пари, с цел повишаване на конкурентноспособността и гарантиране стабилност на фирмата при дългосрочен ръст на пазара. Иначе може да окажат в недостиг да посрещнат търсенето от качествена и количествена гледна точка и да станат зависими от привлечен капитал или недай си боже Тойота да прилапа контролния пакет.
Току виж сега вдигнат качеството и технологиите и ни изненадат приятно след 2-3-5 години
То ясно, че това е идята. И без това настоящите фенове искат високи технологии, но повечето мераклии не вдигат предния капак. А като отидат в сервиз реват, че всичко било безбожно скъпо. Ако перефразирам - иска се турбо мотор с разход 4,9/100, пробег 1000000 км ако може и без масло, кутия с 10 скорости и време на превключване под 40 ms, всичко вътре кожа, колата да познава кой се качва и да му прави кръвен профил, радиото да се включва с мисъл, а 5 км преди адреса да показва свободните паркоместа и т.н. ..... Естествено да не е по-скъпа от 50к нова и 5 к на 10 години, Каквито и сектори да закрие Субару си остава малък производител с ограничени финанси. Всичко в общи линии е ОК, но те продължават да дават заявки за "нови" модели, които сякаш си остават приемливи само за американския пазар. Загубата на индивидуалност явно ще продължи. Дано поне малко от новия ресурс впрегнат за електричка като R1e, или за плъгин хибрид. Според цитата на собственика няма опасност да стигнат до свръхпроизводство. То не, че и някой се притеснява от такъв сценарий.
Доста компании избрали пътя на агресивния растеж са фалирали заради лошо планиране или надценени възможности. И на мен не ми харесва тенденцията на глобализация и уеднаквавяне на дизайн, компоненти, технологии ( централната конзола на леворг и като тази на шкода октавия ), но да видим какво ще излезе от това префокусиране. Не можем да виним Субару че се насочват към най големия пазар - все пак е борба за печалби.