Автор |
Съобщение |
steling
|
niggaz_nature написа: Е при един удар не се ли криви тая ламарина ? . Този камък като го гледам или е сложен или си го подпрял само . Примерен тест влез в коловоз и да опреш на корем - ламарината оцелява ли ? Колега, честно казано освен мен и колегата Вальо, едва ли има много други, които тестват на Макс колите ( в случая и корите). Това както съм писал и по горе е достатъчно здраво, за сериозен офоруд ( със субару). Лягала е по корем и на пясък и на сняг и на кал и на пръст, камъни е отнесла доста. Ако намериш естествено препядствие да я деформираш до тотална щета, честно казано кората мисля ще е най малкия проблем в случая. Тая скала логично няма как да мина през нея (пък и не съм искал), но колата спря в нея, не я видях от тревите, но после дадой назад и излязох. Без нея щеше да спре в тръбите на колектора или в картера.
_________________ www.karcher-cleanteh.com
Автомобилът е толкова проходим...."колкото го прежалиш!!"
|
|
|
Сря Юни 29, 2016 1:43 pm |
|
|
quietriot
|
steling написа: niggaz_nature написа: Е при един удар не се ли криви тая ламарина ? . Този камък като го гледам или е сложен или си го подпрял само . Примерен тест влез в коловоз и да опреш на корем - ламарината оцелява ли ? Колега, честно казано освен мен и колегата Вальо, едва ли има много други, които тестват на Макс колите ( в случая и корите). Това както съм писал и по горе е достатъчно здраво, за сериозен офоруд ( със субару). Лягала е по корем и на пясък и на сняг и на кал и на пръст, камъни е отнесла доста. Ако намериш естествено препядствие да я деформираш до тотална щета, честно казано кората мисля ще е най малкия проблем в случая. Тая скала логично няма как да мина през нея (пък и не съм искал), но колата спря в нея, не я видях от тревите, но после дадой назад и излязох. Без нея щеше да спре в тръбите на колектора или в картера. абе със сигурност поема тя първия удар, аз бях малко скептичен, но явно има полза , пък и бута треви и храсти надолу, вместо да ти засядат по мотора и скоростите, Стенли като проима за моето свиркай да поръчвам една тенекия.
_________________ SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited
|
|
|
Сря Юни 29, 2016 1:51 pm |
|
|
steling
|
Освен първия и доста последващи поема, по Нова Годиня бяхме в Еленско, там по един горски път с коловози от камионите си покарахме 2-3км. на -14 температура, коловоза става като камък Малко време да остане правя и за Легаси Аутбек Б13 първо, Б 12 с прекрояване по нея Ще пиша като станат.
_________________ www.karcher-cleanteh.com
Автомобилът е толкова проходим...."колкото го прежалиш!!"
|
|
|
Сря Юни 29, 2016 2:01 pm |
|
|
Zlobstur
Регистриран на: Сря Май 08, 2013 7:07 pm Мнения: 433 Местоположение: В.Търново
Skype: zlobstur
Автомобил: Outback H6 B13, Forester SG 2.5XT
Телефон: 0894414176
Рейтинг: 162
|
steling написа: niggaz_nature написа: Е при един удар не се ли криви тая ламарина ? . Този камък като го гледам или е сложен или си го подпрял само . Примерен тест влез в коловоз и да опреш на корем - ламарината оцелява ли ? Колега, честно казано освен мен и колегата Вальо, едва ли има много други, които тестват на Макс колите ( в случая и корите). Това както съм писал и по горе е достатъчно здраво, за сериозен офоруд ( със субару). Лягала е по корем и на пясък и на сняг и на кал и на пръст, камъни е отнесла доста. Ако намериш естествено препядствие да я деформираш до тотална щета, честно казано кората мисля ще е най малкия проблем в случая. Тая скала логично няма как да мина през нея (пък и не съм искал), но колата спря в нея, не я видях от тревите, но после дадой назад и излязох. Без нея щеше да спре в тръбите на колектора или в картера. Абе и други тестваме, ама си мълчим Доволно се пързаля по кората, като не уцеля да заобиколя коловозите и няма дертове поне за сега
_________________ Lesson for beginners: Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Speed is how fast you hit the wall.
|
|
|
Сря Юни 29, 2016 3:08 pm |
|
|
fixallot
Регистриран на: Пет Фев 06, 2015 8:08 pm Мнения: 632 Местоположение: Бургас
Автомобил: Forester 2.5XT '06AT;Outback B13 H6
Телефон: O8985O54I4
Рейтинг: 346
|
_________________ A simple act of caring creates an endless ripple that comes back to you.
|
|
|
Чет Юли 07, 2016 8:18 pm |
|
|
steling
|
Някой ако иска, разхос до Шкорпиловци се предлага в офертата
_________________ www.karcher-cleanteh.com
Автомобилът е толкова проходим...."колкото го прежалиш!!"
|
|
|
Сря Авг 03, 2016 8:37 am |
|
|
charger
Регистриран на: Съб Окт 05, 2013 8:23 pm Мнения: 23 Местоположение: София
Skype: char-ger
Автомобил: Forester
Рейтинг: 18
|
@fixallot Показаната защита кой модел е - градски или оффроуд? Монтажа лесен ли е? Благодаря
|
|
|
Пет Авг 12, 2016 11:01 am |
|
|
fixallot
Регистриран на: Пет Фев 06, 2015 8:08 pm Мнения: 632 Местоположение: Бургас
Автомобил: Forester 2.5XT '06AT;Outback B13 H6
Телефон: O8985O54I4
Рейтинг: 346
|
Привет, Офроуд е 3,5мм и е супер лека. Няма място за никакви притеснения за тегло. Реално и пластмасата тежи нещо. Идва директно с болтове, шайби и планки за монетаж. Общо взето при мен беше огъната отпреди едната планка, към която се захваща нач колата, но пак се монтира доста лесно. Разпродбита е. Онщо взето Plug and Play Даже вече имам и огънато от нея. Тествана е на Карадере (солидно) и на Шкорпиловци, никакви ядове. Сега чакам и версията за под автомата
_________________ A simple act of caring creates an endless ripple that comes back to you.
|
|
|
Пет Авг 12, 2016 12:22 pm |
|
|
charger
Регистриран на: Съб Окт 05, 2013 8:23 pm Мнения: 23 Местоположение: София
Skype: char-ger
Автомобил: Forester
Рейтинг: 18
|
Благодарности А при висока скорост как се държи ?
|
|
|
Пет Авг 12, 2016 8:09 pm |
|
|
Сомето
Регистриран на: Съб Дек 06, 2014 11:03 pm Мнения: 46 Местоположение: София
Автомобил: Subaru forester 2.0 S turbo AT
Рейтинг: 0
|
До 160км/ч няма проблем
|
|
|
Пет Авг 12, 2016 8:56 pm |
|
|
charger
Регистриран на: Съб Окт 05, 2013 8:23 pm Мнения: 23 Местоположение: София
Skype: char-ger
Автомобил: Forester
Рейтинг: 18
|
Устройва ме при 170 почват да ми играят чистачките
|
|
|
Пет Авг 12, 2016 9:33 pm |
|
|
DJ-Stenly
Регистриран на: Вто Апр 29, 2014 9:29 am Мнения: 359 Местоположение: Бургас
Skype: dj-stenly
Автомобил: SUBARU OUTBACK 2.5 2007
Рейтинг: 43
|
Колеги айде правете за Аутбек да идвам да ми е слагате Аутбек 2007г.
|
|
|
Нед Авг 21, 2016 11:23 pm |
|
|
steling
|
Скоро :-)
Sent from my C5303 using Tapatalk
_________________ www.karcher-cleanteh.com
Автомобилът е толкова проходим...."колкото го прежалиш!!"
|
|
|
Вто Сеп 27, 2016 5:20 am |
|
|
StefanK
Регистриран на: Сря Юли 25, 2007 1:09 pm Мнения: 127 Местоположение: София
Автомобил: Forester, 2.0, 2006
Телефон: 0878 45 42 96
Рейтинг: 8
|
Да се похваля и аз! Вчера при Краси на Околовръстното монтираха кората на Форко 2006 /същия като на последните снимки/. Първите впечатления - Лека вибрация / може би не трябва да опира в страничните греди??/ - Увеличен резонанс / като от спортен автомобил/ - вдигна с около 62 коня мощността Ако се залепи вата дали няма да се намали резонанса и вибрацията, че докато свикна...?
_________________ http://picasaweb.google.bg/lh/photo/8J0N3WqbB64Ty81EFi-Emg?feat=directlink
|
|
|
Пон Окт 17, 2016 1:38 pm |
|
|
steling
|
идва зима
_________________ www.karcher-cleanteh.com
Автомобилът е толкова проходим...."колкото го прежалиш!!"
|
|
|
Пет Ное 04, 2016 11:05 am |
|
|
Zlobstur
Регистриран на: Сря Май 08, 2013 7:07 pm Мнения: 433 Местоположение: В.Търново
Skype: zlobstur
Автомобил: Outback H6 B13, Forester SG 2.5XT
Телефон: 0894414176
Рейтинг: 162
|
Някакво продължение за към скоростната не ви ли е изплувало във въображението?
_________________ Lesson for beginners: Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Speed is how fast you hit the wall.
|
|
|
Пет Ное 04, 2016 11:13 am |
|
|
steling
|
Zlobstur написа: Някакво продължение за към скоростната не ви ли е изплувало във въображението? Много отдавна има идея, ама времето е дефицит но и за двата варианта ще направим нещо. Въпросът, че не обещавам кога
_________________ www.karcher-cleanteh.com
Автомобилът е толкова проходим...."колкото го прежалиш!!"
|
|
|
Пет Ное 04, 2016 11:20 am |
|
|
DJ-Stenly
Регистриран на: Вто Апр 29, 2014 9:29 am Мнения: 359 Местоположение: Бургас
Skype: dj-stenly
Автомобил: SUBARU OUTBACK 2.5 2007
Рейтинг: 43
|
Колеги какво стана с проекта за Аутбек ?
|
|
|
Чет Ное 17, 2016 8:40 am |
|
|
steling
|
DJ-Stenly написа: Колеги какво стана с проекта за Аутбек ? няма време колега, не съм забравил за него, но просто нямам свободно време напоследък. При първа възможност ще бъде изпълнен и показан
_________________ www.karcher-cleanteh.com
Автомобилът е толкова проходим...."колкото го прежалиш!!"
|
|
|
Пон Ное 28, 2016 8:48 am |
|
|
petko 69
|
steling написа: Колеги след доста запитвания най накрая направихме първите няколко броя за Фори до 2002. Съвсем скоро и за по новите модели. Подкартерна защита за форестър модел от 97 до 2002г. специално преправена и за турбо версиите. Кората е от 3мм. алуминиев рифел със разширено захващане отзад. На страниците има изнесени и пера за да предпазват и местата около щангите. Кората е готова за монтаж - само трябва да се разпробие. До няколко дена ще я снимам монтирана на колата. Цена 150лв. Намират се във Варна. Контакт на Л.С. или 0877 40 43 30 Стилиян. Едната снимка е на предишния модел кори (тази е моята) също се продава - 100лв. Тези две кори , аз лично ги получих от Стилян на Узана .Корите са монтирани на Форитата , на Весо и Стоян ,двамата колеги са много доволни от качеството .Нека колегата дал отрицателен вот за корите даде отговор .
|
|
|
Чет Дек 01, 2016 7:34 pm |
|
|