Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 8:01 pm

Правила за пускане на обяви в раздела


1. В този раздел се допускат обяви на сервизи и магазини пряко свързани с автомобилите Субару.
2. Нова рекламна тема на дадена фирма се допуска само след предварителна заявка за това към модераторите на форума. Те решават коя обява да бъде допусната по собствена преценка.
3. Обява, която не съответства на правилата ще бъде изтрита.



Отговори на тема  [ 398 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 20  Следваща
 Черен списък за сервизи и магазини 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Пон Юни 08, 2015 6:48 pm
Мнения: 297
Местоположение: Сливен
Автомобил: Legacy 2,5 - 2004 АТ
Рейтинг: 47
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
Здравейте ще споделя впечатление относно 1вото а и по всяка вероятност и последното посещение в този сервиз "Митака Сервиз"
А защо ще упомена по долу.


Първо искам да упомена, че това си е мое лично мнение и не ангажирам никого с него.

Избрах си този сервиз от страницата с бели сервизи, а и защото всеки го хвали че вършели страхотна работа.
Уговорих си час по телефона 2 седмици предварително /не съм Софиянец та заради това/.
Записаха ми данните и проблемите които трябва да се отстранят по колата.
В уречения ден пристигам аз в сервиза и виждам целия паркинг пълен само със субарута и ми става хубаво.
Влизам в приемната казах за какво съм там /трябваше да се смени външно дясно каре масла по дифернциалите няколко тампона и да се провери защо свети чек лампата като подсказах че от диагностика в сервиз субару излиза 1ва ламда , питах за цена за смяна на масло на автомата прецених че ме устройва/ оставих ключовете и си тръгнах като се разбрахме че колата остава да пренощува в сервиза за да се източи маслото от автомата добре, това става около 9 сутринта.
До тук всичко точно коректно така както трябва да си е.

Към 15 часъ ми се обаждат от сервиза че нещата са много зле
1-во има теч от хидравл. рейка и трябва рециклиране отговарям че знам за този проблем но го оставяме така за този момент.

2-ро освен дясното трябва да се смени и лявото каре. Като ми се казва че цената 350лв за брой. Настръхнах от сумата питам нещо алтернативно няма ли получавам отговор не това е единствен вариант. Съответно отказвам смяна масла на автомата за сметка на две карета по 350лв.

След 5 мин отново ми звънят от сервиза и ми казват че разполагат само със едно каре 2рото щяло да дойде с поръчка ама чак вторник а то деня в който оставих колата беше четвъртък .
Отказах категорично цяла седмица чакане абсурд. Казват че ще ми се обадят след малко.


В това време докато чакам ново обаждане аз се обаждам на човек от форума доставящ оригинални части питам за цена на външно и вътрешно каре за легаси 4
Външно Японско 130лв за брой
Вътрешно 350 като няма алтернатива за замяна един единствен модел е.

Затварям телефона и си мисля явно аз не съм разбрал правилно явно съм чул външно а повредата е вътрешното.

В този момент телефонът пак звъни от сервиза ... някой си разглобил колата и може да ми докара неговите карета 2ра ръка категорично отказвам за 2ра ръка части колкото и да са хубави и на свой ред питам уточняващия въпрос кои карета се сменят в крайна сметка външни или вътрешни получавам категоричен отговор за 2 ВЪНШНИ . Питам какви са тея космически цени и казвам че колега от форума ми предлага оригинални японски за 130лв. Казват ми че ще ми се обадят след 5 мин.


След 10 мин ми звънят и ми казват че на пазара са пуснали някакви нови модели за които те до този момент не са знаели че съществуват китайски карета с цена от 70лв.
Пак споменавам че има японски за 130лв но отговорът беше че не могаат да ми ги доставят.
И изречението което ме отказа окончаттелно от ползването на услугит на сервиза за в бъдеще беше : "До сега само веднъж сме сменяли такова каре и нямаме наблюдение над актуалните модели карета"
Питам за цена на 1ва ламда /знаейки вече максималните ценови граници/
Отг: Ще проверя и ще се обадя.
след 30 мин Никой не звъни, затова звъня аз още не са проверили ще ми се обадят като проверят. от 16:30 до 18:00 никой не звъни.


Супер не сериозно беше това.
От цена за 2 карета без алтернативни заместители за 700 лв се намериха 2 по 70 лв
Явно виждайки рег. номер който не е от столицата се пробва методиката "Ааако мине номера"
/наистина се надявам да не е така./

В крайна сметка ми се сменя това за което съм дошъл .
Вземайки колата виждам чека не свети круиза работи и питам какво правим ако светне след 50км уверяват ме че няма да светне щото ламдата била оригинална не като старата.

Плащам тръгвам и след 100км чека светва .
Звъня аз и обяснявам .... казват ми че най вероятно е от катализаторите.
Защо не са ги проверили като евентуална причина за грешка в ламдата не получих отговор.
Аз им дадох жокер какво ми казаха от диагностиката на субару и те просто заменят може би работеща сонда с друга без да чекнат катализаторите.


Както и да е в моя град ще си махна катализаторите и ще ги заменя с подходящи резонатори. После ще търся кой да слага симулатора който да лъже 2ра ламда.

Иначе отговаряха търпеливо на многобройните ми обаждания колкото и да ги притеснявах тона им беше нормален .

Пак повтарям не ангажирам никого с написаното до тук.
Може само аз да съм останал не доволен а в сервиза наистина да си разбират от работата, но аз вече там няма да стъпя.

Благодаря и приятна вечер.

_________________
http://line4auto.ru/subaru/m76.gif
 29

Пет Фев 12, 2016 10:11 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Окт 19, 2015 11:15 am
Мнения: 110
Местоположение: София
Автомобил: XV 2.0D
Рейтинг: 30
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Да споделя и моя опит в черните сервизи.
Преди два месеца смених всички масла в сервиз в Люлин при Любо.
Отворих темата за белите сервизи, прочетох първите три страници и хоп - в Люлин при Любо.
Днес отидох в друг сервиз за смяна на предни накладки.
Вдигнаха колата и изненада: ОТ ПРОБКАТА НА ДВИГАТЕЛЯ КАПЕ МАСЛО!!!
В най-долнопробния сервиз да бях отишъл това нямаше да оставят - да тече масло от пробката!
Съжалявам, че не прочетох изцяло темата за черните сервизи преди да избера Любо.
Там са най-големите майстори на света, няма други като тях!

Чет Мар 17, 2016 1:29 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Окт 01, 2015 8:45 am
Мнения: 7
Автомобил: Legacy 2.0 150hp 2008
Телефон: +359889198123
Рейтинг: 16
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
В Стара Загора инж. Сашо Иванов.
Като пуснех на свободна оборотите падаха до 200 после 1200 и след това си заставаха на 7-800 и това само на газ.
След почистване на дроселовата клапа от него пусна ли на свободна в движение оборотите се мятат от 800 до 1800 непрекъснато на газ и бензин.
Опита се да ме убеди, че това е нормално и че много и се връзвам на колата.
Накрая каза, че никой не можел да даде гаранция, че като пипне нещо няма да стане по зле.

Пет Мар 18, 2016 7:09 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 24, 2010 11:51 am
Мнения: 273
Местоположение: София
Автомобил: 2005 Impreza STI на 1.5бар газ
Рейтинг: 188
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
От известно време, все не намирам време да пиша.
Сервиз ХЕЕД 91, ул.Хан кубрат в Надежда!
По специфично за реглаж на ходова част! Майстора там трябва да бъде подканван с ръжен да си свърши работата и ако реши да се запъне, казва НЕ, колата ти недонагласена и си плащаш.
Моята лична ситуация беше тоталното нежелание на майстора на реглажа да ми нагласи Camber. След мъмрене от моя страна, поне реши предния да направи. На задно дясно колело бях обрал луфта (които си е голям) в неправилната посока, но не бях стягал нищо сериозно като знам, че ще се прави реглаж. Е, не се намериха инструменти, в цял сервиз на мега ниво няма необходимите инструменти да се бръкне да се разхлабят тези болтове. Каза няма и не го свърши. Разликата до толкова, че беше в червено, тоест извън нормите.
Също така, сходимостта във зеленото ли е, не е необходима нагласа. Нищо че е разкрачена, тоест вместо Toe-in ... Toe-out, и отпред и отзад.
Накрая крив волан и дърпаща на дясно кола. А, да и 50 лв за реглаж, а щом се прибрах и си го свърших както трябва с лазерния нивелир. Та търся сервиз в които да си платя наем на стенда и да си свърша работата както трябва следващия път.

_________________
The only way to be 100% certain that work has been done properly is to do it yourself.

Чет Юли 14, 2016 5:46 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Юни 10, 2006 1:21 pm
Мнения: 673
Местоположение: Canada
Рейтинг: 84
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
И ти си се родил (живееш) на грешно место, приятелю ......... [-X
 13

Вто Авг 30, 2016 3:41 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Яну 22, 2011 11:46 pm
Мнения: 514
Местоположение: Стара Загора
Автомобил: Outback H6 '01
Рейтинг: 66
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Stefan__ написа:
В Стара Загора инж. Сашо Иванов.
Като пуснех на свободна оборотите падаха до 200 после 1200 и след това си заставаха на 7-800 и това само на газ.
След почистване на дроселовата клапа от него пусна ли на свободна в движение оборотите се мятат от 800 до 1800 непрекъснато на газ и бензин.
Опита се да ме убеди, че това е нормално и че много и се връзвам на колата.
Накрая каза, че никой не можел да даде гаранция, че като пипне нещо няма да стане по зле.


Къде е това,да се знае...

Сря Авг 31, 2016 9:35 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Апр 05, 2010 8:58 pm
Мнения: 3405
Местоположение: Варна
Skype: steling.
Автомобил: без субару
Телефон: 0877 40 43 30
Рейтинг: 583
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Преди време имаше добри отзиви, но хората явно като посъберат клиенти и почват да се самозабравят.

Колеги крайно разочарован съм, от сервиза за Аспуси на Марин ( Варна над Метро). Днес отидох при него в 9 сутринта, той дойде в 10.00, а работното време е от 8 сутринта. Докато чаках, разбрах от колеги, че предния ден отказал ремонт на друго субару, по необясними причини.
Днес когато отидох аз нямаше чакащи коли, нямаше и записани. Поисках махане на катализатори. Беше ми отказано директно с думите "а не не ми се занимава", без дори да погледне за какво става въпрос. Без дори да говорим за цена.
Ужасно отношение.

_________________
www.karcher-cleanteh.com

Автомобилът е толкова проходим...."колкото го прежалиш!!"

Пет Сеп 02, 2016 12:14 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Сря Ное 21, 2012 1:12 pm
Мнения: 198
Местоположение: София
Автомобил: OUTBACK H6 `02
Рейтинг: 61
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Тъй! "Сервизът" е А Плюс на бул."Иван Гешов" - работата - тривиална: пребоядисване на повечето неща по Каско. Рзултат - дападжийство. Въпреки предварителния инструктаж, който им направих - изгорени декоративните гуми на пластамсовата декорация на предните вежди, скъсано дясно долно ухо на задната броня, липсващи /разбирай - гепени!/ гайки и болтчета по механизмите на вратите. Оставих един флакон силикон за кухините по колата - никъде не е пръснато, явно са си го прибрали. Изпълнението по облепване и подготовка е повече от зле, а следите повече от явни. Боята е прекрасна...... като за портокалова кора, парктроника вече не работи коректно, а за отпечатъците вътре по таван от маслени пръсти да не говорим, или пък за издраните колонки. Списъкът определено е съкратен, че не ми се пише.
Щетите им поетапно ги отстранявам сам.
Наглостта им е впечатляваща - ми то така си беше, или пък аз не разбирам нищо.
Та съветът ми е - да не ходите там по никакъв повод!


Последна промяна bobi161 на Нед Ное 20, 2016 11:02 pm, променена общо 1 път


Нед Ное 20, 2016 10:46 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Ное 21, 2012 1:12 pm
Мнения: 198
Местоположение: София
Автомобил: OUTBACK H6 `02
Рейтинг: 61
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
И още един "сервиз" - Франсис Куп.
Преди година и нещо им карах алтернатора по съмнение в електрониката - да го натоварят за тест на стенд. Върнаха ми го с коментара, че е перфектен, само някакъв лагер били сменили.... срещу скромните 120лв. :-? От няколко време ме впечатли, някакво ромолене от него и онзи ден го отворих сам, запасен с комплект оригинални лагери. И що да видя - на предния лагер леглото в капака не го дъжи - извадих го на ръка - гледам, самото легло яко надрано, като със шабър - явно някой съкат тъпак е подвел лагера накриво и е решил да покрие щетите по този начин, унищожавайки така капака. Остави това, ми лошо е подвел и по оста, че и там лагера на ръчичка, с луфт влизаше. Резултат - нов алтернатор а стария в кофата.
Не знам, ама напоследък започвам да си мисля, че гилдията, зовяща себе си "майстори" е просто една сбирщина от полуграмотни, полувидиотени тъпанари. Това е масово по сервизите и май темата за белите сервизи ще се поддържа само от пълни лаици по Автомеханика, щото останалите ще сме на тема "черно".
 12

Нед Ное 20, 2016 11:01 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Авг 12, 2014 11:52 am
Мнения: 346
Местоположение: Germany
Автомобил: Legacy 2,0R Activ, 2006
Рейтинг: 171
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
За съжаление, и едно ново ,,попълнение" от мен!

Става въпрос за http://www.proarm.info/page/3/za-nas.html

След покупката на колата, преди две години, сложих при тях алармата (от която съм доволен, и функционира добре-даже ги препоръчах тук в един пост...)
Миналата година, доволен от моето първо посещение при тях, сгреших да ми монтират парктроника с 6 сензора, и GPS-модул...
Тъй като, имах предния ден едно гостуване в Субаруланд за смяна на филтри и течност, и след това бях прегледал колата отвън и отвътре обстойно за щети, че предният път там ми се изгуби един пластмасов накрайник на капака, и се наложи да се връщам да си го търся, и имах едно на ум! Така че, по тази причина единствените, които бяха влизали в колата освен мен, бяха въпросните господа от Младост 3 ... Още при взимането на колата, ми направи впечатление, че бяха в много лошо настроение, сумтяха, почнаха да ми критикуват парктроника-колко е зле, колко бил труден за монтиране..че тези, които монтират те, са къде по добри и т.н Видя ми се много байганьовско, но си замълчах, че бях в стрес и рано сутрин си тръгвах за Германия... Освен това, ги бях помолил да монтират един междинен прекъсвач за GPS модула, че да мога да ги изключвам, когато не ми трябва... Качих се на колата и си тръгнах веднага след като платих-ГРЕШКА! На сутринта спирам в Сърбия за зареждане, и виждам една красива пукнатина до централният дисплей... Казвам си -ах, М...му! Бързо излизам от колата и правя един оглед на парктроника- ах, М...му-предния десен излязъл наполовина.... ](*,)
Мда... След три месеца GPS модула спря да функционира... Обадих се на фирменият сервиз, и им обясних за какво става въпрос- грешен монтаж и ново стартиране след поправката му, ми препоръчаха.
Изчаках да дойде миналото лято, обадих се един ден предварително да им обясня на ,,специалистите,, за какво ще ги посетя- a, господина на телефона, веднага скочи с агресивен тон, че това не може да е от тях( ставаше въпрос за GPSса, пукнатината не можех да я коментирам, тъй като , това се прави на място и веднага т.е. нямаше , как да докажа, че е от тях вече..).

Сутрината при тях- сумтене, кисела физиономия, ....колко много време съм щял да му изгубя, бил сигурен, че не е от техният монтаж... Извади кабели и разни уреди за измерване на съпротивлението..почна да разглобява таблото и корите, за да стигне до модула..(Та така ми стана ясно, как се е стигнало до повредата на покритието).
След 40 минути откри проблема( през това време идваха и други клиенти, та се налагаше да прекъва често)- междиният прекъсвач беше дефектен! Казах му да го маха и връзва директно, както си беше по оригинален монтажен план ... Той ме нападна, че заради такива желания на клиенти, стават такива работи... А, те винаги се стараят да угодят на тях и т.н. Извиних му се за моето минало желание, и му казах, че все пак си плащам за демонтажа на този прекъсвач, пък и го помолих да види и предният десен сензор, да го залепи някак си... Взе лепило да лепи парктоника, а аз през това време активирах през интернет GPS модула , и той заработи отново- всичко беше наред! През това време паркира и един колега с масленозелен аутбек 2003, за монтаж на парктроник, та чак ми се искаше да му кажа да се изнася най-бързо от тук :lipseal: ... Поиска 20 лева без касова бележка, качих се на колата и газ, че малко оставаше да разбивам глави, че и другите вече се появиха..( някак си станах тотално агресивен за тези 60 минути прекарани там, та жената ме пита защо гледам така страшно и сумтя вкъщи..?!

Та така, скъпи колеги- най ми беше криво, че веднъж не чух едно : Съжаляваме, сега ще оправим бързо нещата!
А, само хулене , сумтене, кисели физиономии, работа без желание... Бай Ганьовското в живият му вид! А, хората казват - КЛИЕТЪТ Е ЦАР! Да , ама не ....

Надявам се да съм ви бил от помощ

апропо, предният десен сензор изглежа така, след повторната намеса на специалиста :facepalm:


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

_________________
Моля не стреляйте по пианиста! Той толкова си може.
 15

Пон Ное 21, 2016 11:19 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Окт 24, 2009 10:01 pm
Мнения: 239
Местоположение: София
Автомобил: OUTBACK 2.5 2001г, OUTBACK 3.0 2002
Рейтинг: 44
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Митака Сервиз
Започвам с времето, когато Митака беше на старото си място по пътя за Банкя. Всичко беше супер, Митака обръщаше персонално внимание на колата ми, и можех отговорно да кажа че това е моят сервиз и мога да разчитам на тези хора. На новото си място обаче разочарованието е огромно, още в началото отидох за смяна на свещи, седях около десет минути в приемната и се почуствах невидим, абсолютно невидим, никакво внимание от никой освен остри погледи, ок просто запалих колата и отидох на друго място. Напоследък имам проблеми с газовата инсталация (монтирана от Митака), имам и други натрупани проблеми, наивно си казвам, ще ида там да си споделя проблемите и да ми оправят колата. Обаждам се: "Здравейте искам да си запазя час да ми погледнете колата" "Няма проблем, елате утре следобед!" Стори ми се странно, но си викам, вероятно нямат много работа в момента и съм имал късмет. Отивам на другия ден, боря се с около час задръстване, реално трябва да мина почти цяла София за да стигна до там. Отивам в приемната: "Здравейте, имам проблем с газовата инсталация, както и други проблеми, казахте ми да дойда днес следобед да погледнете", човекът в приемната (висок и изключително кисел) доста агресивно ми казва: "Който ти го е казал да ти гледа колата!" (първо изречение, без добър ден, без нищо) Онемях. След кратък разговор, с вече не толкова дружелюбно отношение от моя страна, разбра че няма да мине толкова лесно колкото си го е представял - "Чакай сега ще видя!" След известно време, дойде един тинейджър, закачи се към компютъра гледа 2 минути и вика "Имаш проблеми с ламбда сондата и вероятно имам съмнения, че ти мирише на газ от изпарителя, ама трябва да се провери, ама нямаме време сега, запази си час за ремонт, това беше диагностика!" Отидох отново в приемната, дадох им 12лв за "диагностика" и си тръгнах... Много обидно ми стана от пълното пренебрежение. Общо похабено време от живота ми окола 2 часа и нещо.
Случай трети, случката се развива преди предишната. Приятел си хареса един Форестър, предполагам че имам голяма вина да го запаля по марката. Обажда ми се да ме пита къде да иде да го прегледат, защото много го е харесал на ниво обява, естествено му казвам Митака е супер, иди там. След един ден ми се обажа да ми разкаже: "Тези хора са супер мошеници! Отидохме там, а те бяха приятели с продавача и цялата диагностика беше изключително фиктивна, още в началото всички почнаха да ми разправят - Супер е! Взимай я! Бях супер разочарован, никога няма да си взема Субару само заради тези хора, беше отвратително преживяване!"
Не разбирам, колата ми е твърде евтина за този сервиз и им е под нивото ли, не знам къде е проблема, за да погледнат тези хора сериозно на работата си. Имам супер положителни впечатления от Митака, но без него явно нещата са пълна трагедия. При всички положения повече нямам намерение да стъпя там, не искам да изживявам отново онова глупаво чувство на пълен путьо, което изпитах цели два пъти в този сервиз, и което не се сещам да съм изпитал никъде другаде. Надявам се съм бил полезен.

_________________
stay hungry, stay foolish
 19

Вто Дек 06, 2016 6:25 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Ное 30, 2013 11:54 am
Мнения: 33
Местоположение: стара загора
Автомобил: Subaru forester SH, 2.0, AT
Телефон: 0885002285
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Колеги, ако някой иска да слага газ в Стара Загора, в никакъв случай да не ходи при Живко и Слави, зад МГ. Слагат Simgas. Няма такива негодници. След 50000 км мъки и молби, се наложи изцяло да изхвърля уредбата и да сложа друга....
Прикачени файлове:
simgas.jpg


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Съб Дек 17, 2016 4:40 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 10, 2007 9:54 pm
Мнения: 5776
Местоположение: София
Skype: bojo-123
Автомобил: Outlander 2 '11, 2.4 LPG
Рейтинг: 828
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Дай повече инфо, колега! В тях ли беше проблемът или в самата уредба? Звъня ли на централата на Симгаз?

Съб Дек 17, 2016 5:44 pm
Върнете се в началото
Профил ICQ

Регистриран на: Съб Ное 30, 2013 11:54 am
Мнения: 33
Местоположение: стара загора
Автомобил: Subaru forester SH, 2.0, AT
Телефон: 0885002285
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
За много години на всички!
1. 3 години почти не успяхме да накараме "бъхливото субару" да "тръгне, кат хората" на газ;
2. За 50000 км ми заминаха 4 дюзи (с които хората карат по 150 хил. км), от които едната смениха гаранционно;
3. Маркучето на вакуума за изпарителя се вадеше.... доста често, губи ниски обороти и прекъсва (смени ми го приятел и се оправи)
4. Колекторите ми ги продупчиха на 15 см от бензиновите дюзи (явно там им е било удобно)
5. Оказа се че Simgas не работи добре с дюзи lpg tech dragon. Такива ми сложиха, били по добри..... както казах заминаха всичките.... а не са от евтините....
Изпарителя не успяваше да поддържа температура.... просто е малък.... нищо че пише 110 kw......
6..... Какво да се оплаквам още. според мен проблема е че вече не им се занимава, да не кажа, че явно толкова си могат.... явно "бъхливите субарута" не са за тях.....
Дано да има доволни колеги от тях.
7. След като смених уредбата.... нещата взеха да се получават, след нов изпарител, 2 нови дюзи, продупчени колектори на правилното място, нова електроника.....
Не съм ходил в преставителството..... не ми се разкарваше, пък и нали в Стара Загора имаме представител......

Вто Яну 03, 2017 3:48 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Авг 12, 2014 11:52 am
Мнения: 346
Местоположение: Germany
Автомобил: Legacy 2,0R Activ, 2006
Рейтинг: 171
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Не знам, дали това е точно за черните ,,сервизи”,( тъй като, моята оценка е по-скоро неутрална) но като писах темата за експеримента с моето Легаси 2.0 R- си спомних за посещението ми в ,,официалният“ сервиз на ,,Цариградско шосе:

Пред година, по препоръка на Агента, който ми каза, че имало ъпдейт за мотора на моето Суби, си направих час за при тях- Казвам си: Какво толкова могат да ми направят на колата- става въпрос за закачване на един кабел за компа?! Ама...
В 9 часа ми беше срещата, аз бях там в 8:58 , до като паркирам и питам къде да отида, закъснях с 8 минути…
Намерих ги, и там нямаше никого на шалтера... Постоях 2 минути и се появи господина, който с видимо неудоволствое, намусен и с раздразнителен тон ми каза, че вече бил ме чакал!( бях единственият в момента) Аз се извиних искренно, ( искам да ви споделя, че в 99,8 % съм винаги коректен и точен с времето( само Тенчо не можах да го намеря навреме, че доста се бях заблудил по тесните улички/да му се извиня още веднъж и на него/, та даже моите немски приятели се страхуват да закъсняват, че има после здраво хокане )... Казах още веднъж за какво съм там, и той ми обясни, че от една година тези ъпдейти струват пари-към 170 лева(то почти толкова струва и в Германия), мисля че беше... Казах – ОК!
През целият този разговор, имах чувството, че съм му досаден и има нещо по-добро за вършене, отколкото да обслужва този нов клиент... Бил съм в доста автокъщи и сервизи в Германия, ама такова отношение даже и от арабски и албански търгаши ( като купувах Голфа на братовчеда) не бях изживявал.... ( и пак си спомних за темите от нашият форум)!
След един час чакане, ми звънна- на колата вече бил направен такъв ъпдейт, и се наложило да проверяват още веднъж, и за това се забавили толкова)! Нищо не трябвало да плащам...
В техен интерес , бих ги защитил сега, и ще кажа, че спокойно можеха да ме измамят , и да ми вземат парите, като кажат, че са направили ъпдейта! За което им казвам БЛАГОДАРЯ - кой от БГ сервизите, ще изпусне такава печалба..?!
Взимам ключовете, излизам и намирам колата, паля тръгвам... и чувам, при преминаването през фугите по паркинга-нещо трака от лявата задна гума!!! Такъв шум не бях чувал до сега, и до оставянето при тях... Пулса ми се вдигна веднага, спомняйки си и къде съм...?! Казвам си: направили са ми някаква магария на окачването, че да оставя колата при тях и да ме ,,таковат“ здраво... Скачам, и на бегом пак обратно.. . В погледът му се чете, като ме видя от 10 метра – а бе, пак ли тоя досадник с легасито..?!? Качваме се бързо в колата, той дава леко газ и потегля бавно из паркинга с 4 км/h , и звукът се чува съвсем леко .... Казвам му, че аз карах с по-голяма скорост и се чуваше доста често и силно... Той: - не може да е от нас! Къде съм бил преди това!? - В Субаруланд, и там нямаше на идване такива шумове, - казвам му аз... Да съм ходел, пак обратно при тях, да видят какъв е проблема...!!! Помислих малко, и си казвам -ако още малко остана тук, и ще лежа в затвора за побой... След 1 час имах среща при Прада... тръгнах си най-бързо от там... По пътя, на всяка фуга из София, слушах това тракане, и нивото на адреналин ми се покачваше с всеки километър... При Радо, споделих с един симпатичен състезател, с който си делят гаража, какво ми се е случило и какво да правя...?! Погледна си часовника , взе ми ключа , качихме се и излязохме в паркинга пред сервиза... След 60 метра каране, спря и излезе, бръкна под левият заден калник и направи нещо... ! Оказа се, че някаква пласмаса се е откачила от нитовете, и тя е тракала- нищо работа... Да ама в предвид, че аз съм един обикновен човек без познания в тази област, и това ми се случва в техният официален сервиз..... ¬! Това за мен си беше голямо негативно преживяване!!! Бръкнах в багажника, и извадих от на бащата най-доброто ракиено изделие, което го носех за подарък на моите немски приятели- и му го подарих от все сърце на момчето!
Как ли са я вкарали в бокса, че да се откачи тази пластика там...?!?
Трябваше само да се закачи на ОБД то за диагностика ......
Не знам, как такива хора и фирми правят бизнес в България и оцеляват толкова години?! :lipseal: [-X :fire: Нямам думи...

_________________
Моля не стреляйте по пианиста! Той толкова си може.
 15

Пон Яну 23, 2017 4:27 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Яну 27, 2017 12:03 pm
Мнения: 19
Автомобил: subaru outback 2.5
Рейтинг: 107
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Да добавя и аз мойте две стотинки за Митака, който си е напълно черен сервиз за мене. 2012 си купих колата и директно при него, че нали реномиран, всяко второ е с неговите табелки, ала бала. Оставих колата при тях за първоначалното обслужване след покупката - смяна на ангренажен комплект, масла, + гарнитури глави, рейка, и разни дреболии, които не помяна вече. Абе цялата работа ми каза че 1500 лв ще струва, казах ОК, давайте. Седмица по-късно ми звънят, -готова е, ама 2000 лв, без преди това да са ме питали искам ли ги тези допълнителни работи, етц. Казах си ок, платих като поп, но неприятното впечатление остана. Като отидох за колата, питах къде са ми частите, "ами ние не ги пазим, няма къде, ала бала", пълен абсурд при положение че имат триетажна сграда с двор и най-малкото можеха да ми ги сложат в багажника. Дори бележка не ми бяха направили, поне про-форма фактура където да е описано какво що. Съответно помолих да ми запишат в книжката на колата, при което приемчика беше супер изненадан, пита Митака, он вика пиши айде. Написаха ми там смяна Ангренажен комплект, ГГ глави. При тази цена би трябвало поне да са ми сменили водната помпа - сега като отворихме се оказа че съм си с оригиналната, а ремъка, който трябваше да изкара 100к км на 50к изглежда супер зле и вече е за смяна. Като си взех колата рейката която преди това честно казано не съм имал проблем започна да пуши от някъде, върнах се при тях, Митака там нещо измисли че там където ги рециклират нещо са оплескали, айде пак, оправиха я този път. Но като цяло сменят ангренаж комплект без водна помпа, и това за общо 2 хил лв, слагат менте ремъци.

Миналата година пак сбърках и си взех от Митака радиатор КоYo като не видях че тук във форума ги дават с намаление, взе ми 260 лв при положение че те ги взимат за 150, и отказа да го ми го монтира че ми била крива гредата. Отидох при Любо, монтира го за 5 минути и няма никакъв проблем.

Отделно, споделям мнението на други колеги тук, че отношението при Митака е скандално към нас като клиенти. Все едно че те ще ми дават пари, едва ли не услуга ми правят. Този новия им приемчик дето се вживява като някаква мутра, пълен смешко и той.

Та това е от мен. Никога повече няма да ида при прословутия Митак и не бих го препоръчал на никой. Явно прекалено много им е станала работата и си правят каквото си искат, а балъци колкото щеш. Той самия е свестен човек, но хората около него са много зле, а все пак той като управител би трябвало да носи отговорност и да следи какво се случва.
 59

Пет Яну 27, 2017 12:21 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Аз стъпвах там наскоро по друг повод, но се възползвах от случая да разпитам за части, цени и услуги. Въпросният приемчик си бърбореше с някакъв монтьор и отговаряше пренебрежително през рамо, все едно той е патриций, а аз - плебей. Нула внимание. Първият ми допир с тях беше и последен.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Нед Яну 29, 2017 9:39 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Сеп 28, 2016 10:33 pm
Мнения: 5
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Legacy '10
Рейтинг: 20
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Още един голям минус за сервиз Митака. Наскоро им закарах колата за първоначално обслужване и проверка. В рамките на деня ми се обадиха и ми обявиха доста неща
за смяна -гарнитури, доста неща по окачването заедно с маслата и ангренажният комплект. Обявиха максимална цена от 2500лв. Съгласих се на ремонта.
След 2 седмици получавам обаждане, че колата ми е готова и сумата била 3.2к лв. През това време никой не ме потърси да обясни от какво идва разликата в цената.

Отношението в сервиза под всякаква критика, както колегите по-нагоре в темата споменават, все едно отивам да им взема парите.

Като си взех колата се оказа, че имам проблем и с радиатора, има теч, които те не били видяли и препоръчват смяна. Тръгвам си с идеята допълнително да закарам колата
и след 200м спирам на светофара и се появява зверска вибрация, когато автомобила работи на място и е на директна предавка.
Звъня в сервиза, приемчика вдига и изразява огромно учудване, че аз имам проблем.
След още километър по околовръстен път, се оказа и че колата не спира както трябва и на един светофар едвам спрях.

Оттук натам реших изобщо да не се занимавам с тях и отидох в друг сервиз. Оказа се, че не са сменили водната помпа, използвали са алтернативни части за всичко,
не е сменен термостата, не е сменено маслото на автомата, а само 1 литър от 10 по фактурата, която получих по мейла. Спирачките не са ок, накладките не правят добър
контакт със спирачният диск и тн. В момента колата е в друг сервиз за пълна проверка на всичко и очаквам и други изненади.

За мен този сервиз работи изключително безотговорно и издава технически неизправни коли, опасни за останалите участници в джижението.

Препоръчвам на колегите да избягват този сервиз при всички положения!

Чет Мар 16, 2017 8:51 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Дек 11, 2011 7:20 pm
Мнения: 781
Местоположение: София
Рейтинг: 223
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колега, извинявам се за въпроса, но ти сериозно ли плати 3,2 хил.лв за първоначално обслужване( плюс там допълнително каквото е имало) и си взел колата в това състояние в което казваш, без да се върнеш и да им обясниш ситуацията? Извинявам се за офф топика, но просто някой път като чета такива писания и направо не мога да повярвам, че има толкова нагли копелета. Аз по принцип съм със здрави нерви, но в такава ситуация не знам как бих постъпил...Връщай се при "МАЙСТОРИТЕ" да ти оправят колата или ако не могат, да ти върнат парите или част от тях или ...ебаси просто не е истина.

netone написа:
Обявиха максимална цена от 2500лв. Съгласих се на ремонта.

netone написа:
След 2 седмици получавам обаждане, че колата ми е готова и сумата била 3.2к лв. През това време никой не ме потърси да обясни от какво идва разликата в цената.

А това просто не го коментираме, плюс че не си първия на когото се случва това...

Чет Мар 16, 2017 10:49 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Окт 20, 2015 9:07 pm
Мнения: 52
Автомобил: Subaru Outback 3.6R 2010
Рейтинг: 26
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
netone написа:
...
След 2 седмици получавам обаждане, че колата ми е готова и сумата била 3.2к лв. През това време никой не ме потърси да обясни от какво идва разликата в цената.
...
Като си взех колата се оказа, че имам проблем и с радиатора, има теч, които те не били видяли и препоръчват смяна. Тръгвам си с идеята допълнително да закарам колата
и след 200м спирам на светофара и се появява зверска вибрация, когато автомобила работи на място и е на директна предавка.
Звъня в сервиза, приемчика вдига и изразява огромно учудване, че аз имам проблем.
След още километър по околовръстен път, се оказа и че колата не спира както трябва и на един светофар едвам спрях.

Оттук натам реших изобщо да не се занимавам с тях и отидох в друг сервиз. Оказа се, че не са сменили водната помпа, използвали са алтернативни части за всичко,
не е сменен термостата, не е сменено маслото на автомата, а само 1 литър от 10 по фактурата, която получих по мейла. Спирачките не са ок, накладките не правят добър
контакт със спирачният диск и тн. В момента колата е в друг сервиз за пълна проверка на всичко и очаквам и други изненади.
...

Както колегата DDD препоръча, не оставяйте нещата "от вас да мине"!
Платили сте 3200лв, за услуга, която драстично не отговаря на описаното във фактурата.

Ако имате надлежно издаден платежен документ за услугата, значи не може да се "скрият" лесно и да избягат от отговорност!

Вероятно правилния ред в случая е да се изискате от управителя на сервиза отговорността, която му се полага, или просто да вземете 1-2 консултации от юристи и да потърсите административна отговорност от сервиза, с произтичащите от това последствия!

3200лв не са малко за един Българин и не следва с лека ръка да забравите за тях, само защото вероятно са от примерния бюджет от 20-25хил., който вече сте заделили за покупка+обслужване на легасито и не ви се занимава с разправии.

Ако ние не си търсим правата, тази тема ще е винаги пълна и актуална, и подобни измамници ще се роят с всеки изминат ден ...

Чет Мар 16, 2017 11:57 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 398 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 20  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 35 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор