Отговори на тема  [ 141 мнения ]  стр Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Следваща
 Решение за увиснала задница 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Съб Юли 12, 2014 9:46 am
Мнения: 261
Местоположение: Варна
Автомобил: Forester 2.0X,MT,158hp
Рейтинг: 36
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Имам един може би ”глупав” за някои въпрос: на Каяби амортисьори мога ли да сложа Педдерс пружини,някой правил ли го е и има ли ефект?Те станаха май 3 въпроса :giggle:
Благодаря предварително!

Пон Авг 24, 2015 11:14 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 10, 2007 9:54 pm
Мнения: 5779
Местоположение: София
Skype: bojo-123
Автомобил: Outlander 2 '11, 2.4 LPG
Рейтинг: 828
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ами защо да не може... За ефекта - не е ясно, става с проба...

Вто Авг 25, 2015 7:48 am
Върнете се в началото
Профил ICQ
Аватар

Регистриран на: Съб Юли 12, 2014 9:46 am
Мнения: 261
Местоположение: Варна
Автомобил: Forester 2.0X,MT,158hp
Рейтинг: 36
От звездите одобрен
Отговори с цитат
И аз така си мислих,но да питам знаещите ...:good:

Вто Авг 25, 2015 9:32 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 28, 2015 3:51 pm
Мнения: 12
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Конкретно, към колегата Александров,виждам че си доста запознат,благодаря за насоката към темата,въпросът ми е, за модела Форестър 2002-2006 самонивелиращите амортисьори имат ли различнии модели и размери във височинната

Сря Авг 26, 2015 7:58 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 10, 2007 9:54 pm
Мнения: 5779
Местоположение: София
Skype: bojo-123
Автомобил: Outlander 2 '11, 2.4 LPG
Рейтинг: 828
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Самонивелиращите са само фабричните и са само един вид. Не съм чул за алтернативни. Ако има те може да са с различни параметри ама то изобщо няма камоли разнообразни видове...

Сря Авг 26, 2015 8:05 pm
Върнете се в началото
Профил ICQ

Регистриран на: Нед Юни 28, 2015 3:51 pm
Мнения: 12
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Благодаря ти значи моят проблем,остава в пружината.

На старото фори 99г бяха си японски но не саморегулиращите а нормалните газ-масло и като ги сравня със саморегулиращите идват с около 1.5см по високи и разликата във висенето при новото 2003(от ляво виси) е точно такава, за това те питам :(

Станах фанатик ](*,)

Сря Авг 26, 2015 8:39 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Мар 12, 2009 6:38 pm
Мнения: 2115
Местоположение: София
Автомобил: Subaru legacy 2,5 АТ 01GX limited
Рейтинг: 384
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
аз се смеех с въздушното ма пак дойдеохме на вашто, как ще се опедестриме накрая и ние.
Проверих при Любо на около 1700 лв се опедерсвам с окачане за аутбек и труд.

_________________
SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited

Чет Авг 27, 2015 7:22 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 28, 2015 3:51 pm
Мнения: 12
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Братлета все още не мога да взема решение дали да сменям нацяло задните макферсони,просто видимо амовете са здрави,някой може ли да каже на саморегулиращите амове стават ли пружини кайаба :idea:

Съб Авг 29, 2015 1:39 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 27, 2011 4:29 pm
Мнения: 311
Местоположение: Ботевград
Автомобил: Forester SG 2.0 MT 1.6 inch lift
Телефон: нула886495045
Рейтинг: 546
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Пружините са едни и същи, разликата е в дебелината на навивиките(говоря за Фори SF).

_________________
Ремонт на ръчни скоростни кутии.
Петър Иванов-нула886495045

Съб Авг 29, 2015 9:42 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 28, 2015 3:51 pm
Мнения: 12
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Благодаря колега моето е 2003г мисля че е SG

Вто Сеп 01, 2015 11:15 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Май 22, 2016 5:47 am
Мнения: 398
Местоположение: Троян
Автомобил: subaru forester s-turbo
Телефон: 0888959253
Рейтинг: 220
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колеги , след като смених задни амове и пружини Каяба , колата отзад стана 465 мм. Предполагам на по-твърди пружини се дължи , или ? Проблем ли е тази височина и как да я вкарам в нормите ? Реглаж налага ли се и дали ще може при тази височина ? Става въпрос за S Turbo - 2000 Г .

Нед Юни 26, 2016 11:00 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Ное 09, 2011 1:56 pm
Мнения: 136
Местоположение: Пазарджик
Автомобил: Forester S Turbo MY99
Рейтинг: 24
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Здравейте колеги, ще посъживя малко темата. Взех си комплект задни амортисьори и пружини pedders нормална височина, като пружините са прогресивни т.е. в единият край намотките са по-гъсти, отколкото в другия, като на снимакта Изображение

Въпросът ми е някой знае ли някой как трябва да бъдат ориентирани т.е. кое е горе и кое долу? Виждал съм при други производители че гъстата намотка е задължително отгоре, но никъде не намирам информация за конкретния модел.

Сря Окт 05, 2016 1:50 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Яну 25, 2014 9:52 pm
Мнения: 212
Местоположение: София
Автомобил: Outback '03 B12 EJ251 E-4AT
Рейтинг: 182
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Обичайно пружините са конусни, т.е. вътрешния диаметър не е един и същ в двата края. За случаите обаче, при които пружината е цилиндър, тампона се монтира върху тази страна на пружината, която осигурява повече контакт с леглото на тампона.
Не знам дали прикачената снимка е действителна, но на тази пружина тампона би трябвало да се монтира върху долната част, т.е. пружината трябва да се монтира обърната на 180*.
Друго специфично е, че в повечето случаи една пружина винаги ляга с единия си край по-добре в чашката на амортисьора, която чашка обичайно също предполага известна прогресия.
Някои производители на пружини скосяват/изрязват под ъгъл завършека на пружината от страната, върху която се монтира тампона.

Сря Окт 05, 2016 2:10 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Ное 09, 2011 1:56 pm
Мнения: 136
Местоположение: Пазарджик
Автомобил: Forester S Turbo MY99
Рейтинг: 24
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Това е снимка на пружината директно от сайта на производителя без моя намеса. По въпроса за формата - почти убеден съм че е цилиндър, лошото е че вече са на колата и няма как (или поне много трудно) да измеря и искам да знам дали да я връщам за рекламация на майстора.

Сря Окт 05, 2016 4:44 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Мар 12, 2009 6:38 pm
Мнения: 2115
Местоположение: София
Автомобил: Subaru legacy 2,5 АТ 01GX limited
Рейтинг: 384
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
spit_fire написа:
Това е снимка на пружината директно от сайта на производителя без моя намеса. По въпроса за формата - почти убеден съм че е цилиндър, лошото е че вече са на колата и няма как (или поне много трудно) да измеря и искам да знам дали да я връщам за рекламация на майстора.

обади се на Любо и го питай , веднага ще ти отговори.

_________________
SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited

Чет Окт 06, 2016 7:11 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Ное 09, 2011 1:56 pm
Мнения: 136
Местоположение: Пазарджик
Автомобил: Forester S Turbo MY99
Рейтинг: 24
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Реших да пия директно вода от източника и писах на Pedders, като цитирам отговора.

Thank you for your enquiry.
The closer wound coil sits on the seat of the strut, ie the bottom.

Въпросът е решен, благодаря на отзовалите се :beer:

Чет Окт 06, 2016 7:46 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Юли 29, 2015 11:19 am
Мнения: 219
Автомобил: пробита лейка
Рейтинг: 85
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
spit_fire написа:
Реших да пия директно вода от източника и писах на Pedders, като цитирам отговора.

Thank you for your enquiry.
The closer wound coil sits on the seat of the strut, ie the bottom.

Въпросът е решен, благодаря на отзовалите се :beer:


Ще може ли превод в ефир :beer: ?

Иначе от къде ги купи пружините, тук от България или по нета ?


Последна промяна CANCEL на Чет Окт 06, 2016 8:23 am, променена общо 1 път


Чет Окт 06, 2016 7:58 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Апр 23, 2012 4:17 pm
Мнения: 618
Местоположение: София
Skype: alx_csl
Автомобил: 10 LGT EJ255/05 XL-7 H27A
Телефон: 0886738903
Рейтинг: 698
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Прогресивната част от пружината е откъм чашката на амортисьори, оем сти пружините са същите и се слагат така. Пружините за форко сф и импрези до 2002 са цилиндрични, останалите са стеснващи се в горния край поради смяна на вида заден макферсон тампон.

Чет Окт 06, 2016 8:19 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Ное 09, 2011 1:56 pm
Мнения: 136
Местоположение: Пазарджик
Автомобил: Forester S Turbo MY99
Рейтинг: 24
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Колегата преди мен е отговорил: по-гъстата навивка е към чашката на амортисьора т.е. надолу. Иначе ги взех от тук, цените от Англия + доставка са почти идентични с офертите на местния пазар, но без разправиите.

Пет Окт 07, 2016 7:16 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Май 26, 2010 1:48 pm
Мнения: 15
Автомобил: subaru forester 2.0 2008
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Малко инфо и от мен.Имам Фори модел SH т.е.2008г. преди около три години ми изпусна единия от самонивелиращите амортисьори.Купих комплект пружини и обикновенни амортисьори и ги подмених.Използвах само старите тампони.Всичко беше ок. до преди месец когато забелязах,че единия амортисьор отново е изтървал.Поръчах си кит на Pedders пълен комплект директно от сайта им-всичко идва сглобено ам. ,пружина ,тампон.Доставка с фирма до Бг.20лв.След монтажа им ми направи впечатление,че задницата стои по високо от преди,като с предните в никакъв случай не беше виснала.Също така видях ,че на старите прахоуловителите не бяха монтирани правилно,което според мен е довело до ртазвалянето на амортисьора.-така ,че следете внимателно какво правят "майсторите".Дано съм бил полезен за някой.

Пет Окт 07, 2016 5:58 pm
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 141 мнения ]  стр Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 41 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор