Автор |
Съобщение |
Meto89
Регистриран на: Сря Сеп 28, 2016 11:28 pm Постове: 26
Skype: Meto89
Автомобил: Subaru Legacy 2.0R 2006
Телефон: 0877000045
Рейтинг: 0
|
Забелязах че доста познати със субару са имали проблем с виене на хидравличната помпа. При мен виеше зимата,когато беше мн.студено и виеше,докато не загрее колата,а до тогава за ука беше мн силен. Сега гледам,че няма никакъв звук при въртене на волана. Възможно ли е маслото да е за смяна или си е за рециклиране ?
|
|
|
Пон Мар 06, 2017 12:08 pm |
|
|
BAlexandrov
|
А нивото му погледна ли, на вид как е?
|
|
|
Пон Мар 06, 2017 12:17 pm |
|
|
Meto89
Регистриран на: Сря Сеп 28, 2016 11:28 pm Постове: 26
Skype: Meto89
Автомобил: Subaru Legacy 2.0R 2006
Телефон: 0877000045
Рейтинг: 0
|
мръсно кафяво,зимата откачих маркуча и част от маслото изтече през маркучите и долях,но се намали малко шума. Не съм я източвал напълно помпата ,защото нямаше как да я вдигна на крикове и да навивам волана.
|
|
|
Пон Мар 06, 2017 1:33 pm |
|
|
BAlexandrov
|
Общо взето щом вие и има масло, с масло само в повечето случаи няма да се оправи. Най-добре мисли за рециклиране.
|
|
|
Пон Мар 06, 2017 1:56 pm |
|
|
Be happy 1
Регистриран на: Сря Юни 01, 2016 3:34 pm Постове: 268 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Impreza 2.0
Телефон: 0898831186
Рейтинг: 180
|
При мен беше същото, но и сълзеше по малко. Виеше и като загрее се пооправаше. Дадох да я рециклират и няма проблеми.
|
|
|
Пон Мар 06, 2017 3:20 pm |
|
|
sheim
Регистриран на: Сря Сеп 16, 2015 10:46 am Постове: 58
Автомобил: Subaru Forester 2.5,2018
Рейтинг: 15
|
Be happy 1 написа: При мен беше същото, но и сълзеше по малко. Виеше и като загрее се пооправаше. Дадох да я рециклират и няма проблеми. Здравей , къде ти я рециклираха,и срещу каква сума? Благодаря
|
|
|
Пон Дек 04, 2017 7:29 am |
|
|
petko 69
|
Преди рециклиране е добре да се сменят О пръстенчетата , цената и трудът са минимални и тогава , ако шума не спре да се търси по-сложен ремонт.
|
3
|
|
Пон Дек 04, 2017 8:23 am |
|
|
sheim
Регистриран на: Сря Сеп 16, 2015 10:46 am Постове: 58
Автомобил: Subaru Forester 2.5,2018
Рейтинг: 15
|
petko 69 написа: Преди рециклиране е добре да се сменят О пръстенчетата , цената и трудът са минимални и тогава , ако шума не спре да се търси по-сложен ремонт. Смених о-пръстенчето и маркуча към казанчето с нови скоби,но няма ефект - вие като вълк:) Ще се прави помпата. Та исках да попитам къде да я дам за рециклиране.
|
|
|
Пон Дек 04, 2017 8:55 am |
|
|
petko 69
|
Може да попиташ за съвет на този номер 0888135423 Павлин от 09 до 18ч. . Тук въпроса е дали нова няма да е по-добре и по-лесен вариант , може и втора ръка , но гаранция няма .Звънни на Мимо 13 0879 48 42 47 за цена на нова , колата ти не е толкова стара за 2ра ръка.
|
|
|
Пон Дек 04, 2017 6:29 pm |
|
|
sheim
Регистриран на: Сря Сеп 16, 2015 10:46 am Постове: 58
Автомобил: Subaru Forester 2.5,2018
Рейтинг: 15
|
Иска ми се и на мен да е нова,но 900лв ми е множко.За това прибягнах на вариант - рециклиране.Благодаря за насоката
|
|
|
Пон Дек 04, 2017 8:10 pm |
|
|
petko 69
|
sheim написа: Иска ми се и на мен да е нова,но 900лв ми е множко.За това прибягнах на вариант - рециклиране.Благодаря за насоката Мога да ти дам тел. номер на майстор който рециклира рейки в Пловдив 0888 435957 Радко Хидравлика , ако той не прави помпи поне съм сигурен , че знае кой извършва такава услуга. Давам ти и тел. на Дарин 0885 000003 който продава части за Субару 2ра ръка.Успех.
|
|
|
Пон Дек 04, 2017 8:19 pm |
|
|
sheim
Регистриран на: Сря Сеп 16, 2015 10:46 am Постове: 58
Автомобил: Subaru Forester 2.5,2018
Рейтинг: 15
|
Минах през Дарин - няма налична.
Ще я рециклирам в МЕИ.
Благодаря за информацията - жив и здрав.
|
|
|
Вто Дек 05, 2017 11:36 am |
|
|
Meto89
Регистриран на: Сря Сеп 28, 2016 11:28 pm Постове: 26
Skype: Meto89
Автомобил: Subaru Legacy 2.0R 2006
Телефон: 0877000045
Рейтинг: 0
|
За 275лв ми я рециклираха Пролетта на 2017г и до сега да чукам на дЪрвонямам проблем. Старата помпа съвсем спихна и започна да прескача волана и направо ми я подмениха с рециклирана. Помпата виеше още 2-3дни , обезвъздушава по-трудно защото е на нивото на казанчето като височина,не е като при стандартните да е под нивото на казанчети и мехурчетата въздух по-лесно се изкачват.
|
|
|
Пет Дек 08, 2017 7:59 pm |
|
|
sheim
Регистриран на: Сря Сеп 16, 2015 10:46 am Постове: 58
Автомобил: Subaru Forester 2.5,2018
Рейтинг: 15
|
Разбрах че явно е голям цирк с обезвъздушаване на хидравлика,та най вероятно съм си прецакал помпата.Няма да рециклирам.Намерих 2-ра употреба от колега.Ще рецилкирам рейката - тъй като явно и там има проблем Дано успеят да обезвъздушат след смяната на помпата и рейката. Ще споделя
|
|
|
Пон Дек 11, 2017 4:15 pm |
|
|
Boyko_
Регистриран на: Съб Авг 29, 2015 5:29 pm Постове: 39 Местоположение: Мордор
Автомобил: Legacy '05 Spec B
Рейтинг: 23
|
Ако се хване виенето в начален стадий според мен може да мине и без рециклиране на помпата. Тоест по-скоро причината все още не е самата тя.
Миналата седмица смених маркуч и о-пръстен (34611AG042 и 34439AE020). Също така и самата течност(или поне половината). Старите компоненти бяха на камък твърди и нямаха никаква еластичност.
Самото обезвъздушаване беше дълъг и досаден процес и най-сложната част. Това което установих, че помогна при мен беше, след като съм направил 4-5 цикъла пълно ляво - пълно дясно на отворена капачка, беше да изчакам 5 минути да намалее пяната. След това затворих капачката и пак няколко цикъла. Следва доливане и пак същото - отворена и после затворена капачка. През времето когато колата почиваше припомпвах самият маркуч и излизаха още балончета. Отне ми ми може би 90 минути тотално да се обезвъздуши напълно системата. Процеса не го завърших на веднъж, като имах и едно междинно каране.
Може би има по-ефикасен и бърз начин(с вакуум помпа да кажем), но описаното горе сработи при мен. Просто иска малко време и търпение. В един момент дори бях решил че съм си прецакал помпата... Добре че съм упорит и не се отказах. Крайният резултат в момента е по-лека хидравлика и никакво виене дори, като паднаха на -7 температурите.
Поздрави.
|
|
|
Сря Дек 13, 2017 12:34 pm |
|
|
sheim
Регистриран на: Сря Сеп 16, 2015 10:46 am Постове: 58
Автомобил: Subaru Forester 2.5,2018
Рейтинг: 15
|
Здравейте,
помпата сменена с такава от колегата, Troshko
Ремонта- извършен перфектно при Тенчо.
Само добри думи и за двамата
Благодаря и на вас колеги за насоките.
Бъдете здрави
|
|
|
Пет Дек 15, 2017 2:53 pm |
|
|
subarist
Регистриран на: Сря Мар 27, 2013 8:05 pm Постове: 393
Skype: mivanov_bbg
Автомобил: Subaru Legacy H6 2004
Рейтинг: 244
|
Моята версия иска повече време .. но е по-просто. Взимаш един литър хидравлична течност (Примерно MOTUL Multi ATF) Спринцовка или шприц поне 50 кубика и маркуч.. като за система или аквариум или нещо , което да пасне на спринцовката. Изтегляш около 100 - 150мл , защото толкова има в казанчето. Доливаш до маркера и си караш 2-3 дни. И после пак така, и пак докато смениш 1 литър.
После си взимаш още един литър течност и при всяка смяна на маслото правиш тази процедура 2 пъти през 5 дена..т.е около 300мл. Така си имаш завинаги чиста течност в хидравликата, без да разглобяваш каквото и да е.
Иначе като се скапе О пръстена ще смениш и него и маслото и си готов.
|
|
|
Сря Яну 03, 2018 1:47 pm |
|
|
pojara
Регистриран на: Съб Апр 21, 2018 5:22 pm Постове: 114
Автомобил: Subaru legacy 2.0r
Рейтинг: 103
|
кажете решение и за моята момпа. както писах в основния форум имам легаси 2007 със сменен вече опръстен и маркуч но помпата издава този гаден звук когато е студена и тогава попрескачва чат пат леко на пълен ляв волан. Това което виждам е леко сълзене на хидравлично масло при болта който свързва маркуча със помпата а може и от друго място да има теч защото се вижда събрало се масло по нея. Направо се чуда да я пристегна ли по хамалски, да купувам ли нова или да я карам тази на майстор, но къде, защото в Благоевград е трудно с майсторите.
|
|
|
Чет Ное 22, 2018 9:24 pm |
|
|
ivo totev
Регистриран на: Пет Апр 20, 2012 7:05 pm Постове: 122
Автомобил: Legacy EJ25 02 & Outback H6 05
Рейтинг: 51
|
pojara написа: кажете решение и за моята момпа. както писах в основния форум имам легаси 2007 със сменен вече опръстен и маркуч но помпата издава този гаден звук когато е студена и тогава попрескачва чат пат леко на пълен ляв волан. Това което виждам е леко сълзене на хидравлично масло при болта който свързва маркуча със помпата а може и от друго място да има теч защото се вижда събрало се масло по нея. Направо се чуда да я пристегна ли по хамалски, да купувам ли нова или да я карам тази на майстор, но къде, защото в Благоевград е трудно с майсторите. Щом виждаш масло около болта значи о-ринга не държи. Ако е карана доста време с хлабина м-ду маркуча и помпата е възможно корпуса на помпата да е разбит, все пак е алуминиев. Също така ако о-ринга не е оригинален е вероятно да е с друг размер. Ако проблема се окаже помпата имам такава изправна.
|
5
|
|
Сря Ное 28, 2018 6:07 pm |
|
|
k_k_k
Регистриран на: Пон Сеп 12, 2016 12:15 pm Постове: 19 Рейтинг: 0
|
Здравейте,какво масло се долива в хидравлика на Субару легаси 2.0,165к.с,2007г.На какви спецификации трябва да отговаря.Марка, модел към който да ме насочите.
|
|
|
Нед Май 09, 2021 4:55 pm |
|
|