Ако имат предвид продажби, може би, но за мен това е един от най-авангрдните за времето си автомобил..
И точно това е бил проблема на тази кола - изпреварила е времето си с едни 10 години. Тогава никой не е мислил за ГТ купе с 4х4, не са и били чували за ВТД. Да не говорим че това се оказва и най здравия 6-естак на Субару.
И точно това е бил проблема на тази кола - изпреварила е времето си с едни 10 години. Тогава никой не е мислил за ГТ купе с 4х4, не са и били чували за ВТД. Да не говорим че това се оказва и най здравия 6-естак на Субару.
Не е точно така, две години по рано излиза Audi S2 Coupe. Въпреки малко по-малката мощност, има по-добро ускорение, по-голям въртящ момент и лично за мен по-красиво. То пък е с легендарния 2.2 турбо петак. Като на всички спортни по онова време автомобили, са заложили отначало на 5 степенна, а след това на шестстепенна скоростна кутия. Естествено и на куатрото.
Нед Окт 18, 2015 10:09 pm
Alxx
Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm Постове: 3866 Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
S2 си беше яката ра'ота, но е в компактния клас, а SVX си е баш GT coupe. Ауди нямат кола в класа в следващите 20+ години.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
След 2ри форестър искам и SVX. Питам, за да знам дали ще се включа в бюджета, който съм отделил. Наясно съм, че трябва цялостно боядисване (бил боядисван, ама много си личи).
Дали ще стигне за ремонт или да се оглеждам извън България.
_________________ Keep your fears to yourself, but share your inspiration with others.
За бай ти Петко има тема като роман. Това трябва да ти е достатъчно, за да не си и помисляш да ходиш до там, еле пък за СВХ - дето няма да разбереш нищо като го видиш.
За 5к няма как да попаднеш на читав екземпляр, още повече от първия период на производство ( на които кутиите са за ремонт ).
На Енчо бившия СВХ се продава в момента. Бордо с генерация правена от Гущера. Боядисвана е много добре. Готиното е, че е 97-ма година с еърбег и OBD и разни други неща, които на старите нямаме
_________________ 1040 Subaru Workshop - Обслужване и поддръжка на Субару. Тенчо Владев-0896404074
На (Де)Муро - к*ро. Тоя е изморително досаден, типично по американски. Даже повече от Донът медиа. Май само Кларксън и Хамстера мога да понеса, когато се говори за коли.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
Значи не само на мен ми е направило впечатление това неутолимо желание на янките да дърдорят до спукване и после да трият паузите, та става като едно изречение на истерична даскалица Но специално това видео ми хареса, при все че не го изгледах от-до.
На Енчо бившия СВХ се продава в момента. Бордо с генерация правена от Гущера. Боядисвана е много добре. Готиното е, че е 97-ма година с еърбег и OBD и разни други неща, които на старите нямаме
До вчера се продаваше! Вече обогатихме колекцията на Субару с него Невероятно красив и запазен! Благодарим на всички работили по тази красота! Истински щастлива ме направи, 1040. Благодаря!
Еми и на мен на външност ми харесва много, ама при положение, че през последната година когато е бил продаван, SVX е регистрирал само 650 продажби (в САЩ)...нямали са друг избор освен спиране на производството :roll:
Ми теб това тревожи ли те ? Само 5 000 евро ми трябват и до 5 дни max ще съм го домъкнал в България Колко броя са продадени и кога са го спрели от производство е последното нещо, което бих погледнал като статистика
Nick написа:
Колата е в разкошно състояние......само с една забележка.
Каква ??????
Стига сме гадали, кажи ни
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.