Отговори на тема  [ 362 мнения ]  стр Предишна  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 19  Следваща
 Oсобености на Субару Аутбек III (2004-2009) 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Чет Авг 29, 2013 10:15 am
Мнения: 424
Местоположение: София
Автомобил: Audi A8
Рейтинг: 91
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Пичове, може ли да кажете какъв е цвета на оригиналния антифриз? :hello:

Чет Май 25, 2017 9:03 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Юли 16, 2012 4:40 pm
Мнения: 654
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback H6
Телефон: 0898612194
Рейтинг: 194
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Зелен.

Пет Май 26, 2017 9:49 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Авг 29, 2013 10:15 am
Мнения: 424
Местоположение: София
Автомобил: Audi A8
Рейтинг: 91
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Благодаря за отговора! Вече официално и аз съм в семейството на Субитата :cool: Днес забелязах нещо странно свързано с алтернатора на колата. Вътре като си пусна Инфото на големия дисплей ми показваше, че зарежда на 12V (което е малко). В този момент нямаше натоварване от ел. консуматори. Няколко секунди (мисля около 10) след като пуснах фаровете ги качи на 14V, което вече е ОК. Знаете ли дали това е нормално или да търся проблем в алтернатора? :idea:

Ето го дзвера:
Изображение

Сря Май 31, 2017 1:28 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Алтернатора се управлява от ЕКУ-то и затова виждаш такива данни. Нормално е.

Сря Май 31, 2017 1:58 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Мар 21, 2011 1:18 pm
Мнения: 382
Местоположение: София
Автомобил: 2006 Outback H6
Рейтинг: 324
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Когато системата ти е без товар, действително варира около 12 - 12.2 волта.
Като пуснеш климатик или какъвто и да е друг консуматор, качва до 13.8 - 14 волта.
Това е нормално и така трябва да бъде. Пази акумулатора от презареждане, с цел да му
удължи живота...

Сря Май 31, 2017 5:37 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Авг 29, 2013 10:15 am
Мнения: 424
Местоположение: София
Автомобил: Audi A8
Рейтинг: 91
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Разбрах идеята, мерси :bow: Засега Субито оставя само приятни впечатления. Вчера му сменихме масла, филтри, ролки, свещи и продължаваме напред :D
От къде може да се купи по-голям (по-добър) радиатор с цел превенция от прегряване? :-?

Още един въпрос, при спускане с принудителен празен ход локъп-а на кутията до каква скорост задържа?

Сря Май 31, 2017 5:47 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Юли 06, 2017 11:41 am
Мнения: 4
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте, колеги.

Четох, че след 2007ма Аутбек-овете имат SI-Drive. При този не виждам да има бутон, дали годината не отговаря или това е допълнителна екстра след 2007-ма.

Благодаря!

Пон Юли 10, 2017 8:42 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Юли 11, 2017 10:18 am
Мнения: 2
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Колеги имам питане, чарковете на Аутбек 2004-2009 същите ли са като моделите от 2010-2012?

Вто Юли 11, 2017 7:59 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Авг 29, 2013 10:15 am
Мнения: 424
Местоположение: София
Автомобил: Audi A8
Рейтинг: 91
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колеги, днес оглеждах Субито и видях тия 2 маркучета свършващи в нищото под дроселовата клапа. Приличат ми на отдушници, но ми се иска и вие да кажете какво мислите:

Прикачени файлове:
IMG_20170720_183015.jpg

Прикачени файлове:
IMG_20170720_183019.jpg


Става въпрос за тия 2-те в стойката.


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Чет Юли 20, 2017 7:29 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Авг 29, 2013 10:15 am
Мнения: 424
Местоположение: София
Автомобил: Audi A8
Рейтинг: 91
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Пускам модифицирана едната снимка, надявам се някой модератор да мърджне/коригира постовете за да остане само 1 с новата снимка:
Прикачени файлове:
IMG_20170720_183015.jpg


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Пон Юли 24, 2017 4:13 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Авг 29, 2013 10:15 am
Мнения: 424
Местоположение: София
Автомобил: Audi A8
Рейтинг: 91
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Така, разгледах снимки на свален автомат и се вижда, че тези 2 маркучета са с дължина да стигнат точно под колектора и натам отиват. Вижда се, че са от автомата и диф-а, дано инфото е полезно и за някой друг :)

Вто Юли 25, 2017 10:03 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Ное 19, 2007 5:08 pm
Мнения: 945
Местоположение: Бургас
Автомобил: Lexus LS 460, 2007
Рейтинг: 354
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
А по нататък не стигат ли до това?


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

_________________
LEXUS LS 460, V8, 4.6, 2007
TOYOTA LAND CRUSER 200, V8, 5.7, 2008
TOYOTA CHR HYBRID GR SPORT, 2.0, 2023

Сря Юли 26, 2017 8:42 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Ное 19, 2007 5:08 pm
Мнения: 945
Местоположение: Бургас
Автомобил: Lexus LS 460, 2007
Рейтинг: 354
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
УУУпс. Аз се заблудих с металните тръби.

_________________
LEXUS LS 460, V8, 4.6, 2007
TOYOTA LAND CRUSER 200, V8, 5.7, 2008
TOYOTA CHR HYBRID GR SPORT, 2.0, 2023

Сря Юли 26, 2017 8:44 pm
Върнете се в началото
Профил
Напуснал форума
Аватар

Регистриран на: Нед Ное 30, 2014 1:03 pm
Мнения: 338
Рейтинг: 20
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Здравейте,
При трилитровият Аутбек страничните огледала имат ли автоматично прибиране (с бутон) както съм виждал при Форестер 2.5 ХТ?
Благодарско!

Нед Авг 13, 2017 8:08 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Ное 27, 2014 5:21 pm
Мнения: 89
Автомобил: Subaru Forester 2009
Телефон: 0899570069
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Мдаа,имат. Като отвориш прозорците и дръпнеш едното с лявата ръка другото с дясната. Така е автоматичното прибиране на огледалата. ;)

Нед Авг 13, 2017 8:41 pm
Върнете се в началото
Профил
Напуснал форума
Аватар

Регистриран на: Нед Ное 30, 2014 1:03 pm
Мнения: 338
Рейтинг: 20
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Ужас някакъв. Е какво му е луксозното на Аутбека спрямо Форестър 2.5 XT? Какво има повече Аутбека от Форито?

Нед Авг 13, 2017 9:06 pm
Върнете се в началото
Профил
Online
Аватар

Регистриран на: Вто Юни 30, 2015 7:04 pm
Мнения: 327
Местоположение: София/Димитровград
Автомобил: Legacy`07 sedan 3.0R Auto
Рейтинг: 129
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Фейслифтовите B13 имат прибиране с бутон. :idea:

Изображение

Нед Авг 13, 2017 10:03 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Мар 21, 2011 1:18 pm
Мнения: 382
Местоположение: София
Автомобил: 2006 Outback H6
Рейтинг: 324
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
pnikolaev написа:
Ужас някакъв. Е какво му е луксозното на Аутбека спрямо Форестър 2.5 XT? Какво има повече Аутбека от Форито?

За да опростим отговора, едното е на базата на Импреса, другото на Легаси - различни класове автомобили.
Сега, ако питаш, каква е разликата между класовете, темата е дълга - има Мерцедес Е клас и Мерцедес S клас, БМВ 3, 5 и 7 и т.н.
Освен размери, возия, стабилност, обезшумяване, влагани материали и т.н. има и търговски трикове т.е. неща, които слагат на по-високия клас
и не слагат на по-ниския.
За нагледност, разгледай например бордовите компютри на Аутбек и Форестер.../от едно и също поколение, разбира се/ ...

Пон Авг 14, 2017 10:33 am
Върнете се в началото
Профил
Напуснал форума
Аватар

Регистриран на: Нед Ное 30, 2014 1:03 pm
Мнения: 338
Рейтинг: 20
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Здравейте,
Чета от доста време темите свързани с прегряването на Аутбеците 3то поколение. Забелязах, че има доста подобни теми. Въпросите ми са няколко:
1. Това някаква особеност ли е тези модели ? (Забелязах, че преди фейслифтовите има писано за прегрявания)
2. На какво се дължи това прегряване ? Слаба фабрична охладителна система ?
3. Какво прегрява ? Маслото на скоростната кутия или самия двигател ?
4. Какво е желателно да се направи (като превенция/подобрение) ако дадено лице Х се сдобие с подобен Аутбек ?
Не успях да намеря конкретни отговори на подобни въпроси а темите за прегряване на Аубтек са много.
Поздрави.

Чет Авг 17, 2017 11:50 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
pnikolaev написа:
Здравейте,
Чета от доста време темите свързани с прегряването на Аутбеците 3то поколение. Забелязах, че има доста подобни теми. Въпросите ми са няколко:
1. Това някаква особеност ли е тези модели ? (Забелязах, че преди фейслифтовите има писано за прегрявания)
2. На какво се дължи това прегряване ? Слаба фабрична охладителна система ?
3. Какво прегрява ? Маслото на скоростната кутия или самия двигател ?
4. Какво е желателно да се направи (като превенция/подобрение) ако дадено лице Х се сдобие с подобен Аутбек ?
Не успях да намеря конкретни отговори на подобни въпроси а темите за прегряване на Аубтек са много.
Поздрави.


viewtopic.php?f=1&t=14225&hilit=%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B5%D0%BA%D1%82+%D0%BA%D0%B0%D0%BA+%D0%B4%D0%B0+%D0%BD%D0%B5+%D0%B4%D1%83%D1%85%D0%B2%D0%B0%D1%82+%D0%B3%D0%B0%D1%80%D0%BD%D0%B8%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%B5

Виж тази тема, като цяло който и да е модел, прегрява поради дефектиране на нещо механично - термостат, спукан маркуч, замръсен или спукан радиатор, дриснала водна помпа или несменена такава при обслужване на ангренаж.
Охладителната система е сметната както трябва, нека не се правим на по-големи инженери от Фуджи.
Превенция - чисти се радиатор всяка пролет, нов термостат на всеки 100 000км макс, задължително ОЕМ помпа при смяна ангренаж, и нови маркучи при покупка на кола нов внос.
Възможно е да прегрее и маслото на автомата, но трябва да е зверски злоупотребено с колата или задкормилното да няма мозък.
Гарнитури се правят на има/няма 200 000км - това си е нормалната издържливост и се случва без да е прегряна колата, тъкмо ще си оправиш и клапаните.

Чет Авг 17, 2017 12:51 pm
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 362 мнения ]  стр Предишна  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 19  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 12 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор