Oсобености на Субару Аутбек III (2004-2009)
Автор |
Съобщение |
DJANO
Регистриран на: Чет Авг 29, 2013 10:15 am Мнения: 424 Местоположение: София
Автомобил: Audi A8
Рейтинг: 91
|
Пичове, може ли да кажете какъв е цвета на оригиналния антифриз?
|
|
|
Чет Май 25, 2017 9:03 pm |
|
|
dragoveli
Регистриран на: Пон Юли 16, 2012 4:40 pm Мнения: 654 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback H6
Телефон: 0898612194
Рейтинг: 194
|
|
Пет Май 26, 2017 9:49 am |
|
|
DJANO
Регистриран на: Чет Авг 29, 2013 10:15 am Мнения: 424 Местоположение: София
Автомобил: Audi A8
Рейтинг: 91
|
Благодаря за отговора! Вече официално и аз съм в семейството на Субитата Днес забелязах нещо странно свързано с алтернатора на колата. Вътре като си пусна Инфото на големия дисплей ми показваше, че зарежда на 12V (което е малко). В този момент нямаше натоварване от ел. консуматори. Няколко секунди (мисля около 10) след като пуснах фаровете ги качи на 14V, което вече е ОК. Знаете ли дали това е нормално или да търся проблем в алтернатора? Ето го дзвера:
|
|
|
Сря Май 31, 2017 1:28 pm |
|
|
Vmax
|
Алтернатора се управлява от ЕКУ-то и затова виждаш такива данни. Нормално е.
|
|
|
Сря Май 31, 2017 1:58 pm |
|
|
dimitrov2000
|
Когато системата ти е без товар, действително варира около 12 - 12.2 волта. Като пуснеш климатик или какъвто и да е друг консуматор, качва до 13.8 - 14 волта. Това е нормално и така трябва да бъде. Пази акумулатора от презареждане, с цел да му удължи живота...
|
|
|
Сря Май 31, 2017 5:37 pm |
|
|
DJANO
Регистриран на: Чет Авг 29, 2013 10:15 am Мнения: 424 Местоположение: София
Автомобил: Audi A8
Рейтинг: 91
|
Разбрах идеята, мерси Засега Субито оставя само приятни впечатления. Вчера му сменихме масла, филтри, ролки, свещи и продължаваме напред От къде може да се купи по-голям (по-добър) радиатор с цел превенция от прегряване? Още един въпрос, при спускане с принудителен празен ход локъп-а на кутията до каква скорост задържа?
|
|
|
Сря Май 31, 2017 5:47 pm |
|
|
AShevkenov
Регистриран на: Чет Юли 06, 2017 11:41 am Мнения: 4 Рейтинг: 0
|
Здравейте, колеги.
Четох, че след 2007ма Аутбек-овете имат SI-Drive. При този не виждам да има бутон, дали годината не отговаря или това е допълнителна екстра след 2007-ма.
Благодаря!
|
|
|
Пон Юли 10, 2017 8:42 am |
|
|
turtle
Регистриран на: Вто Юли 11, 2017 10:18 am Мнения: 2 Рейтинг: 0
|
Колеги имам питане, чарковете на Аутбек 2004-2009 същите ли са като моделите от 2010-2012?
|
|
|
Вто Юли 11, 2017 7:59 pm |
|
|
DJANO
Регистриран на: Чет Авг 29, 2013 10:15 am Мнения: 424 Местоположение: София
Автомобил: Audi A8
Рейтинг: 91
|
Колеги, днес оглеждах Субито и видях тия 2 маркучета свършващи в нищото под дроселовата клапа. Приличат ми на отдушници, но ми се иска и вие да кажете какво мислите: Прикачени файлове: IMG_20170720_183015.jpg Прикачени файлове: IMG_20170720_183019.jpg Става въпрос за тия 2-те в стойката.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
|
|
Чет Юли 20, 2017 7:29 pm |
|
|
DJANO
Регистриран на: Чет Авг 29, 2013 10:15 am Мнения: 424 Местоположение: София
Автомобил: Audi A8
Рейтинг: 91
|
Пускам модифицирана едната снимка, надявам се някой модератор да мърджне/коригира постовете за да остане само 1 с новата снимка: Прикачени файлове: IMG_20170720_183015.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
|
|
Пон Юли 24, 2017 4:13 pm |
|
|
DJANO
Регистриран на: Чет Авг 29, 2013 10:15 am Мнения: 424 Местоположение: София
Автомобил: Audi A8
Рейтинг: 91
|
Така, разгледах снимки на свален автомат и се вижда, че тези 2 маркучета са с дължина да стигнат точно под колектора и натам отиват. Вижда се, че са от автомата и диф-а, дано инфото е полезно и за някой друг
|
|
|
Вто Юли 25, 2017 10:03 pm |
|
|
patko
|
А по нататък не стигат ли до това?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
_________________ LEXUS LS 460, V8, 4.6, 2007 TOYOTA LAND CRUSER 200, V8, 5.7, 2008 TOYOTA CHR HYBRID GR SPORT, 2.0, 2023
|
|
|
Сря Юли 26, 2017 8:42 pm |
|
|
patko
|
УУУпс. Аз се заблудих с металните тръби.
_________________ LEXUS LS 460, V8, 4.6, 2007 TOYOTA LAND CRUSER 200, V8, 5.7, 2008 TOYOTA CHR HYBRID GR SPORT, 2.0, 2023
|
|
|
Сря Юли 26, 2017 8:44 pm |
|
|
pnikolaev
Напуснал форума
Регистриран на: Нед Ное 30, 2014 1:03 pm Мнения: 338 Рейтинг: 20
|
Здравейте, При трилитровият Аутбек страничните огледала имат ли автоматично прибиране (с бутон) както съм виждал при Форестер 2.5 ХТ? Благодарско!
|
|
|
Нед Авг 13, 2017 8:08 pm |
|
|
excalibur
Регистриран на: Чет Ное 27, 2014 5:21 pm Мнения: 89
Автомобил: Subaru Forester 2009
Телефон: 0899570069
Рейтинг: 15
|
Мдаа,имат. Като отвориш прозорците и дръпнеш едното с лявата ръка другото с дясната. Така е автоматичното прибиране на огледалата.
|
|
|
Нед Авг 13, 2017 8:41 pm |
|
|
pnikolaev
Напуснал форума
Регистриран на: Нед Ное 30, 2014 1:03 pm Мнения: 338 Рейтинг: 20
|
Ужас някакъв. Е какво му е луксозното на Аутбека спрямо Форестър 2.5 XT? Какво има повече Аутбека от Форито?
|
|
|
Нед Авг 13, 2017 9:06 pm |
|
|
pantata
Регистриран на: Вто Юни 30, 2015 7:04 pm Мнения: 324 Местоположение: София/Димитровград
Автомобил: Legacy`07 sedan 3.0R Auto
Рейтинг: 129
|
Фейслифтовите B13 имат прибиране с бутон.
|
|
|
Нед Авг 13, 2017 10:03 pm |
|
|
dimitrov2000
|
pnikolaev написа: Ужас някакъв. Е какво му е луксозното на Аутбека спрямо Форестър 2.5 XT? Какво има повече Аутбека от Форито? За да опростим отговора, едното е на базата на Импреса, другото на Легаси - различни класове автомобили. Сега, ако питаш, каква е разликата между класовете, темата е дълга - има Мерцедес Е клас и Мерцедес S клас, БМВ 3, 5 и 7 и т.н. Освен размери, возия, стабилност, обезшумяване, влагани материали и т.н. има и търговски трикове т.е. неща, които слагат на по-високия клас и не слагат на по-ниския. За нагледност, разгледай например бордовите компютри на Аутбек и Форестер.../от едно и също поколение, разбира се/ ...
|
|
|
Пон Авг 14, 2017 10:33 am |
|
|
pnikolaev
Напуснал форума
Регистриран на: Нед Ное 30, 2014 1:03 pm Мнения: 338 Рейтинг: 20
|
Здравейте, Чета от доста време темите свързани с прегряването на Аутбеците 3то поколение. Забелязах, че има доста подобни теми. Въпросите ми са няколко: 1. Това някаква особеност ли е тези модели ? (Забелязах, че преди фейслифтовите има писано за прегрявания) 2. На какво се дължи това прегряване ? Слаба фабрична охладителна система ? 3. Какво прегрява ? Маслото на скоростната кутия или самия двигател ? 4. Какво е желателно да се направи (като превенция/подобрение) ако дадено лице Х се сдобие с подобен Аутбек ? Не успях да намеря конкретни отговори на подобни въпроси а темите за прегряване на Аубтек са много. Поздрави.
|
|
|
Чет Авг 17, 2017 11:50 am |
|
|
Vmax
|
pnikolaev написа: Здравейте, Чета от доста време темите свързани с прегряването на Аутбеците 3то поколение. Забелязах, че има доста подобни теми. Въпросите ми са няколко: 1. Това някаква особеност ли е тези модели ? (Забелязах, че преди фейслифтовите има писано за прегрявания) 2. На какво се дължи това прегряване ? Слаба фабрична охладителна система ? 3. Какво прегрява ? Маслото на скоростната кутия или самия двигател ? 4. Какво е желателно да се направи (като превенция/подобрение) ако дадено лице Х се сдобие с подобен Аутбек ? Не успях да намеря конкретни отговори на подобни въпроси а темите за прегряване на Аубтек са много. Поздрави. viewtopic.php?f=1&t=14225&hilit=%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B5%D0%BA%D1%82+%D0%BA%D0%B0%D0%BA+%D0%B4%D0%B0+%D0%BD%D0%B5+%D0%B4%D1%83%D1%85%D0%B2%D0%B0%D1%82+%D0%B3%D0%B0%D1%80%D0%BD%D0%B8%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%B5Виж тази тема, като цяло който и да е модел, прегрява поради дефектиране на нещо механично - термостат, спукан маркуч, замръсен или спукан радиатор, дриснала водна помпа или несменена такава при обслужване на ангренаж. Охладителната система е сметната както трябва, нека не се правим на по-големи инженери от Фуджи. Превенция - чисти се радиатор всяка пролет, нов термостат на всеки 100 000км макс, задължително ОЕМ помпа при смяна ангренаж, и нови маркучи при покупка на кола нов внос. Възможно е да прегрее и маслото на автомата, но трябва да е зверски злоупотребено с колата или задкормилното да няма мозък. Гарнитури се правят на има/няма 200 000км - това си е нормалната издържливост и се случва без да е прегряна колата, тъкмо ще си оправиш и клапаните.
|
|
|
Чет Авг 17, 2017 12:51 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 23 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|