Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 9:27 pm



Отговори на тема  [ 772 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 39  Следваща
 Съвети за Газова уредба 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 24, 2010 11:51 am
Мнения: 273
Местоположение: София
Автомобил: 2005 Impreza STI на 1.5бар газ
Рейтинг: 188
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
hana-та я взех от един английски сайт, http://www.lpgshop.co.uk

А дюзите с които въм в момента са това http://lpgtech.eu/offer/injector/tech-dragon-gold/

_________________
The only way to be 100% certain that work has been done properly is to do it yourself.

Нед Апр 30, 2017 2:01 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Окт 06, 2015 11:12 am
Мнения: 215
Местоположение: Добрич
Skype: w.o.s.h
Автомобил: Subaru Outback 2.5 AT 2002
Рейтинг: 230
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравейте. Може да не е много о темата, но да питам за EJ251 или Subaru Outback 2002 2,5 тройниците с какво Ф (диаметър да са) 19мм ми се струват малко дебели а 16мм сякаш малко тънки. То май- няма междинни размери.

Пон Май 01, 2017 8:43 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 27, 2011 4:29 pm
Мнения: 311
Местоположение: Ботевград
Автомобил: Forester SG 2.0 MT 1.6 inch lift
Телефон: нула886495045
Рейтинг: 546
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравейте колеги. Имам един много дразнещ проблем с газовата уредба със който не мога да се преборя. Газовата система е BRC Sequent Fast. Проблемът се състои в следното: Карам със 2500 об. и когато наближа препятствие(например легнал полицай) махам крака от педала на газта без да изключвам от скорост,колата намалява и оборотите почват да падат и когато стигнат към 1300 колата започва много яко да 'лашка'(Все едно карам на 5 предавка с 20 км.). Интересното е, че проблемът не се повтаря винаги. На бензин това нещо го няма. Според майстора колата тогава минава в режим на cut-off но не напълно и на моменти довпръсква гориво с много малко бензиново време и газовият компютър(или дюзите) не могат да го отработят.
Имам софтуер и съм пробвал няколко настройки но проблемът си остава.
Има ли някой с такава система и имал ли е подобни проблеми? Автомобилът ми е този от подписа.

_________________
Ремонт на ръчни скоростни кутии.
Петър Иванов-нула886495045

Чет Май 18, 2017 11:59 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Авг 24, 2010 7:55 am
Мнения: 659
Местоположение: Шуменско
Skype: krismarg
Автомобил: VAZ 21023,OB 05MY 2,5i
Рейтинг: 57
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Какви са дюзите? Колко е времето на празен ход?

Пет Май 19, 2017 6:08 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 27, 2011 4:29 pm
Мнения: 311
Местоположение: Ботевград
Автомобил: Forester SG 2.0 MT 1.6 inch lift
Телефон: нула886495045
Рейтинг: 546
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Дюзите са BRC оранжеви, бензиновото време е 2.6 мс, газовото 3.5

_________________
Ремонт на ръчни скоростни кутии.
Петър Иванов-нула886495045

Пет Май 19, 2017 7:35 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Авг 24, 2010 7:55 am
Мнения: 659
Местоположение: Шуменско
Skype: krismarg
Автомобил: VAZ 21023,OB 05MY 2,5i
Рейтинг: 57
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Виж какво става с диференциалното налягане при тази ситуация.

Пет Май 19, 2017 9:57 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 27, 2011 4:29 pm
Мнения: 311
Местоположение: Ботевград
Автомобил: Forester SG 2.0 MT 1.6 inch lift
Телефон: нула886495045
Рейтинг: 546
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Диференциалното налягане съм го настроил на 1300 mb. а когато купих колата беше настроено на 1700 mb., изпарителя е БРЦ за 1200mb. Вчера със майстора забелязахме, че има разлика в показанията на МАП сензора на газовата и този на колата, 185 mb. срещу 235 mb. на бензиновия на тихи обороти. Майстора ми даде друг оборотен и с него показанията са почти еднакви. Придърпването значително намаля и се появява под 1000 об. Борбата продължава.

_________________
Ремонт на ръчни скоростни кутии.
Петър Иванов-нула886495045

Съб Май 20, 2017 10:19 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Авг 02, 2017 1:59 pm
Мнения: 3
Местоположение: Бургас
Skype: plamen_jm
Автомобил: Impreza III Hatchback 2008 2.0R (15
Телефон: 0898736471
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте на всички :hello:

Прочетох цялата тема :D

Ще си купувам тия дни Impreza 2.0 MT 2008+ бензинова с ясната идея да бъде газифицирана с течна фаза на Vialle :D https://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=16067 Това е колата, която ми пасна ;)

На LPG карам от 2003-та. 2 моноинжекции. Но тук нещата са коренно различни.

Високо ще оценя и ще се радвам да разбера мненията и препоръките, както за конкретния модел автомобил, така и за оборудването му с течна фаза.

Въпросите, които се появиха до тук са:
1. Сервиз за ГУ - видях да споменавате някакъв Митак. Там ли да бъде?
2. Филтър преди бутилката за супер качествената LPG в Бг.
3. Дупчене на катализатора да изтича кондензът.
4. Кабели и софтуер за наблюдение и разучаване, а ако се наложи и интервенция по ГУ от мен.

Благодаря предварително за отделеното внимание!

Сря Авг 02, 2017 2:31 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 03, 2013 12:23 am
Мнения: 217
Местоположение: Стамболийски
Skype: kvark1971
Автомобил: Outback Touring XT 2020
Телефон: 0893556828
Рейтинг: 313
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
plamen_jm написа:
Здравейте на всички :hello:

Прочетох цялата тема :D

Ще си купувам тия дни Impreza 2.0 MT 2008+ бензинова с ясната идея да бъде газифицирана с течна фаза на Vialle :D https://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=16067 Това е колата, която ми пасна ;)

На LPG карам от 2003-та. 2 моноинжекции. Но тук нещата са коренно различни.

Високо ще оценя и ще се радвам да разбера мненията и препоръките, както за конкретния модел автомобил, така и за оборудването му с течна фаза.

Въпросите, които се появиха до тук са:
1. Сервиз за ГУ - видях да споменавате някакъв Митак. Там ли да бъде?
2. Филтър преди бутилката за супер качествената LPG в Бг.
3. Дупчене на катализатора да изтича кондензът.
4. Кабели и софтуер за наблюдение и разучаване, а ако се наложи и интервенция по ГУ от мен.

Благодаря предварително за отделеното внимание!


С моя малък опит от изминати 175 000км на течна фаза за последните 4г. бих ти отговорил на въпросите така:
1. Сервиз на Vialle - НитоАуто Газ Пловдив. Гаранция 100 000км. Няма да ти се наложи да я ползваш, но колегите я предлагат.
2. Излишен, но ако си мераклия може да си поставиш. Оригинално в бутилката си има филтър, който за мое учудване дори и от "супер качествената" газ в България не беше запушен след 135 000км.
3. Катализаторите и гърнетата на едното ми Субару са "живи" и "здрави" след 135 000 само на газ.
4. След монтажа на Vialle-то, ще забравиш къде е сервиза на колегите, няма нужда от доп. настройки, периодични обслужвания и други такива излишни упражнения налични при ГИ.
Ще прибавя т. 5 - много обсъждана: Наличие на система за смазване на клапаните - абсолютно излишна от финансова и най-вече от техническа гледна точка.

Всеки колега ще ти дава различни съвети, проучи си сервизите, чуй се с техниците и решавай сам. Истината е различна за всеки един от нас.
Успех с покупката!

_________________
Outback Touring XT 2020
Outback 3.6R 2017 LPi
Forester XT 2.0DIT 2017
Outback 3.6 2010 LPi
 15

Сря Авг 02, 2017 3:47 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Авг 02, 2017 1:59 pm
Мнения: 3
Местоположение: Бургас
Skype: plamen_jm
Автомобил: Impreza III Hatchback 2008 2.0R (15
Телефон: 0898736471
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
@kvark: Благодаря много за съдействието. Като получа информация от тях, ще пиша. Ако има интерес, разбира се :)

Сря Авг 02, 2017 7:59 pm
Върнете се в началото
Профил WWW

Регистриран на: Сря Мар 01, 2017 11:34 am
Мнения: 12
Автомобил: Outback 2,5 AT '08
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Колеги,

С BRC Plug and Drive съм (bi fuel). Колата е на 260к км, от които 130 са минати на газ-това ми разчетоха в БРЦ Пловдив. Компа е заключен. Имам проблем с бедна смес,който след 4-5 различни посещения,включително на бял и хвален тук във форума газов сервиз,не се оправя. Казват,че изпарителят и инжекторите държат налягане,но ..проблемът стои. Сменени са кабели и ламбда сонда (ОЕМ от Мимо),свещи,филтри и т.н...
Узрявам за идеята да се сменя всичко без бутилката.Искам нещо висок клас,препоръчайте,моля.
Мерси предварително!

Пет Авг 04, 2017 5:57 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Ное 15, 2010 3:44 pm
Мнения: 474
Автомобил: Subaru Outback, H6, 2005
Рейтинг: 117
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
^ Ако не си ходил при Тони, отиди при него и ако не може да се оправи настоящата конигурация, нека той да ти прпоръча нещо - най-вероятно Романо.

Съб Сеп 02, 2017 7:33 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 05, 2016 8:35 am
Мнения: 4
Автомобил: Subaru Justy 1.3
Телефон: 0887778920
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте, колеги хвърлил съм око на един Outback 3.0 H6 2006г. четох из темите никъде не намерих конкретна информация за поставяне на газ, каква газова е най подходяща. Някъде четох че за газ е по-добре 2,5 мотора, защото се регулирали буталата, проблем ли е за 3,0 да се слага газ!
Благодаря предварително

Чет Фев 08, 2018 10:00 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Фев 17, 2018 10:00 pm
Мнения: 6
Skype: dsadas
Автомобил: dasdsa
Телефон: 4532453
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте,

От 2 седмици съм собственик на първото ми Субару и освен да се похваля имам и няколко въпроса относно бъдещото му газифициране.
1.Къде в София? До колкото четох из темата най-добрите ми опции биха били АВТОСЕРВИЗ ДИНАМИК АРТ или Радо(Прада БГ)?
2.При първоначалния оглед преди покупката, майстора в сервиза ми обясни, че при газификация се налага подмяна на (клапаните или дюзи не съм сигурен) на всеки 50-60 000км. като това струвало ~ 1500лв.(защото се вадело целият двигател). Това вярно ли е и ако да при течната фаза има ли същият проблем?
3.Какви за предимствата ако има такива за течна фаза и добра идея ли е като цяло, на година колата ще изминава 12-20 000км.

Колата е Forester 2008 / 2.0 150hp .

Благодаря!

Чет Апр 05, 2018 2:54 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Авг 02, 2017 1:59 pm
Мнения: 3
Местоположение: Бургас
Skype: plamen_jm
Автомобил: Impreza III Hatchback 2008 2.0R (15
Телефон: 0898736471
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
ianko8892 написа:
Здравейте,

От 2 седмици съм собственик на първото ми Субару и освен да се похваля имам и няколко въпроса относно бъдещото му газифициране.
1.Къде в София? До колкото четох из темата най-добрите ми опции биха били АВТОСЕРВИЗ ДИНАМИК АРТ или Радо(Прада БГ)?
2.При първоначалния оглед преди покупката, майстора в сервиза ми обясни, че при газификация се налага подмяна на (клапаните или дюзи не съм сигурен) на всеки 50-60 000км. като това струвало ~ 1500лв.(защото се вадело целият двигател). Това вярно ли е и ако да при течната фаза има ли същият проблем?
3.Какви за предимствата ако има такива за течна фаза и добра идея ли е като цяло, на година колата ще изминава 12-20 000км.

Колата е Forester 2008 / 2.0 150hp .

Благодаря!


Moята е https://www.auto-data.net/bg/subaru-imp ... -awd-16067
И съм с течна фаза на Виале. Линкът е по-горе. Поставяна от Нито АутоГаз, Пловдив, авг-2017. Кой модел точно да бъде, ще те посъветват в сервиза, много са коректни. Всичко, което ме е посъветвал колегата по-горе, е вярно. На сайта на Нито информация има. Само като регистирах АГУ-то, беше голямо чакане, щоту проверяващия се беше запънал да огледа изпарителя.

Нед Апр 29, 2018 7:46 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Online
Аватар

Регистриран на: Сря Авг 30, 2017 1:35 pm
Мнения: 64
Местоположение: София
Автомобил: 2006 Outback 2.5 MT
Рейтинг: 8
Разчитай на мен
Отговори с цитат
Още един доволен от работата на Тони.

ГУ-то е BSM Bardolini B4 и пращаше някакви странни данни към централния комп, така че компенсацията на стойностите от ламбда сондата бяха почти ~98%. Оказа се че се подава преобогатена смес и че точно тази ГУ не е най-подходящата за Субару, но това е сложил предишния собственик и някакси работи ок.

След прилежно настройване на предавателните числа, разходът падна под 12.4 смесен, а скоро успях да го засека и на по-дълъг път: с 4 човека, пълен багажник и работещ през повечето време климатик - 9.5/100 извънградско София - Букурещ - София. След обслужване на двигателя може да падне и още, ще видим скоро.

:bow:

Пон Юни 04, 2018 1:11 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Май 07, 2018 7:53 am
Мнения: 97
Автомобил: Outcack
Рейтинг: 12
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Колеги имам пробелм с газовата. Купих колата пролетта с газов инжекцион, нямам идея какъв е. Тогава я закарах на газаджията монтирал газовата, която е на близо 90000км и смениха филтрите и някакви бутала в дюзите. Преди около месец светна чека и я закарах при Митака. Даде грешка не добро запалване на 2-ри цилиндър. Според момчето в сервиза, което я прегледа проблема идва от газовата дюза. Ходих пак при газаджията, който регулира хода на дюзите и въведе нова настройка. Каза, че ако не се оправи трябва да сменим газовите рейки. Проблема временно се реши но от няколко дена имам пак проблем. Паля сутрин и като позагрее и обърне на газ започва да тресе и светва чека. След около 10 минути работата на двигателя се оправя и след малко изгасва и чека. На бензин работи добре. Това признак ли е че газовите рейки са за смяна? Възможно ли е да е изпарител или нещо друго? И ако взема 2 нови рейки могат ли да ги сменя сам или е нужна пак настройка?

Пон Ное 19, 2018 9:51 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Юни 12, 2006 9:44 am
Мнения: 220
Местоположение: Sofia
Рейтинг: 78
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Marto_180 написа:
Колеги имам пробелм с газовата. .....

при мен на Аутбека /с "фабрично" BRC/ имах подобен проблем .. първо светваше чека от време на време .. после го докарах до твоето положение .. тресене и т.н. .. едната дюза не работеше .. смених ги всичките .. и се возя ;)

_________________
Subaru Forester 2.5XT '05
Subaru Forester 2.0 '06 - продаден
Subaru Outback 2.5 '09
Honda CBF 1000 '06 - продава се
Triumph Tiger 800 XCX '19

Вто Ное 20, 2018 9:54 am
Върнете се в началото
Профил ICQ WWW

Регистриран на: Пон Май 07, 2018 7:53 am
Мнения: 97
Автомобил: Outcack
Рейтинг: 12
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Дано и при мен да е това. Сутринта бях при газаджията. Каза, че изпарителя държи налягане, компютъра работи и няма какво друго да е освен дюзите. Поръча ги и утре ще я закарам за смяна.

Вто Ное 20, 2018 11:26 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Май 07, 2018 7:53 am
Мнения: 97
Автомобил: Outcack
Рейтинг: 12
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Смениха днес рейките и проблема изчезна. Сложиха ми някакви евтини турски Albien, но пък работят добре.

Сря Ное 21, 2018 8:45 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 772 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 39  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 63 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор