Правила за пускане на обяви в раздела
1. В този раздел се допускат обяви на сервизи и магазини пряко свързани с автомобилите Субару. 2. Нова рекламна тема на дадена фирма се допуска само след предварителна заявка за това към модераторите на форума. Те решават коя обява да бъде допусната по собствена преценка. 3. Обява, която не съответства на правилата ще бъде изтрита.
|
Страница 1 от 2
|
стр 1, 2 > |
Zubaru tuninK – настройка, ремап, тунинг на Субару
Автор |
Съобщение |
zk.
|
Здравейте фенове и ценители на добре работещи Субарута.
Предлагаме цялостно настройване на турбо, а скоро и на атмосферни Субарута, още известно като ремапване, чипосване, тунинговане и т.н.
Модели: Impreza WRX STI 2001+ Impreza WRX 2001-2013 Forester Turbo и XT 2001-2013 Legacy/Outback GT 2004+
Какво е различното?
Настройваме само и единствено Субару. Поради това отделяме специално внимание на оптимизиране на множество взаимосвързани таблици според логиката и алгоритмите заложени в компютъра на автомобила.
Активиране на множество защитни механизми.
Специфични настройки за коли без катализатори и/или каращи се и на газ.
По-добро адаптиране на автомобила към промени в горивото, времето и сезоните.
И още ...
Това допринася за по-бърз и по-надежден автомобил, настроен да работи добре във всички режими.
Цените ще зависят от степента на модифициране на автомобила и сложността на управляващото ЕКУ.
Следващите дни ще добавям още съществени детайли.
За повече информация: Може и на ЛС, но за предпочитане на Zubaru [точка] tuninK [в] gmail [точка] com (може и с малки букви).
_________________ Zubaru.tuninK
|
8
|
|
Пет Мар 17, 2017 6:10 pm |
|
|
ico_tech
|
Предполагам, че това обявление означава, че си готов да поемеш мнооого работа. А такава няма да липсва с многобройните турбо маняци в нашия форум. Желая ти успех с начинанието и много доволни клиенти! P.S. Не изоставяй и основната работа
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Пет Мар 17, 2017 7:06 pm |
|
|
srg
|
Успех и само доволни клиенти
_________________ For every action there is an equal opposite malfunction!
|
|
|
Пет Мар 17, 2017 7:21 pm |
|
|
joker_brand
Регистриран на: Нед Фев 06, 2011 6:21 pm Постове: 438 Местоположение: +818
Автомобил: The power of dreams ....
Рейтинг: 90
|
Успех в новото начинание ! Скоро мога и да Ви посетя ...... да понатегна малко дъртите железа
|
|
|
Съб Мар 18, 2017 9:00 am |
|
|
Mitaka FU
Регистриран на: Вто Авг 12, 2014 11:52 am Постове: 346 Местоположение: Germany
Автомобил: Legacy 2,0R Activ, 2006
Рейтинг: 171
|
А, гаранция за двигателя има ли...??!
_________________ Моля не стреляйте по пианиста! Той толкова си може.
|
|
|
Съб Мар 18, 2017 9:56 am |
|
|
ico_tech
|
Колега, ще си позволя да формулирам отговор без да имам нещо общо с бъдещото начинание и автора на темата. Гаранцията е много разтегливо понятие при тунинга. За да се даде гаранция при тунинг като аналог на немски тунинг шопове с Dekra, TUV и прочие одобрение, има два основни момента - плащаш много пари, щото сертификата е златен и получаваш малък резултат за да си "on the safe side at all times". Ако сервиза е читав получаваш и една малка книжка с гаранционни условия, които като прочетеш разбираш, че гаранцията, която си получил важи при условия, които трудно можеш да изпълняваш в дълъг период от време. Ако имаш турбо кола и вече си взел решението (или направил грешката) да се впуснеш в това приключение с тунинга трябва да си наясно, че водата в тоя вир е мътна и лесно можеш да затънеш - със или без гаранция. В общия случай си човек техничар, човек с кеш или и двете (последното дава сякаш най-добри резултати). В случая Субару имат добре известни проблеми, за които добрият ремап е с основна роля на превенция и може да спести немалко проблеми. В настоящата тема надявам се ще видим развитие и конструктивен диалог, защото подмяната и модификацията на железа по колата и последващият мапинг са неразривно свързани и изискват много добра координация на двете действащи лица - механик и програмист, за да се получи желаният ефект, който да се запази във времето достатъчно дълго. В нашият форум от доста време не е имало дискусия на тази тема.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
15
|
|
Съб Мар 18, 2017 6:58 pm |
|
|
zk.
|
Преди няколко дни дойде една интересна колица, SH9 Forester XT AT с малко по-голямо турбо, но пък с бая твърда пружина на уейстгейт актуатора. Имаше някои дребни оплаквания като например, че пренадувала и прекъсвала. Погледнах настройките и се учудих, че успява да задейства fuel cut, все пак стоковия мап сензор може да чете до 2.55 абсолютно налягане. Прикачени файлове: fuel_cut.PNG А колата е настройвана на 500-600м надморска височина, което добре пасва с 0.960 колоната. Също така колата превключваше малко странно и се чудеше на коя предавка иска да е, а превключванията под висок товар бяха неприятни. След малко манупулации и заигравки картинката се промени и превключванията станаха бързи и плътни. Продължението ще е след известно време, понеже се планират още хардуерни промени, които ще трябва да се отразят в окончателните настройки.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
_________________ Zubaru.tuninK
|
|
|
Пет Юни 02, 2017 7:51 pm |
|
|
zk.
|
Два по-интересни случая от последните седмици - едната сравнилено скучният Forester 2006-2007 с небезизвестния 2.0R мотор и Hitachi ECU, а другата значително по-забавната 2011 STi седан само с генерация и интейк. С първата в сервиза на Павлин успяхме да елиминираме стандартните грешки за вторичния въздух (secondary air, P0410, P0413, P0414, P0418, P1410, P1418, P2432, P2440, P2441, P2442, P2443, P2444, дано не пропускам някоя), наричани от някои условно „екологията“, както и неприятната P0420, която често тормози автомобили каращи се на газ. Ускорението в ниските обороти вече е без характерното чудене, но на фона на други автомобили с турбо не е нищо впечатляващо. С втората бях приятно изненадан колко бързо може да се развърта това уж лагаво турбо с подходящите настройки. Първа и втора предавка са пипнати специално за по-голяма отзивчивост, като на всяка от тях колата си прави пълният бууст (над 1 бар). При тестовете на 1-ва с натискане на газта в движение при около 1000 оборота, беше странно как колата подскача и някъде между 3000 и 4000 оборота стаблизиращата система се намесва и лампата на таблото примигва. Със системата изключена, отчетливо се усеща превъртането на хубавите и широки гуми, на топъл и сух асфалт. Собственикът искаше бърза, но сигурна и надеждна кола, и настройките го отразяват, без да се минават безопасни граници на бууст или да се играе с по-бедни горивни смеси. И всичко това не е за сметка на вървенето. Наличието на Si-Drive пък позволи колата да е с 3 различни настройки не само за поведението на педала на газта, ами и за бууста и контрола над него.
_________________ Zubaru.tuninK
|
|
|
Пет Окт 06, 2017 1:27 pm |
|
|
Plamski_
Регистриран на: Чет Сеп 29, 2016 7:52 pm Постове: 50 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Tribeca 3.6
Рейтинг: 91
|
Здравейте, мисля, че тук е мястото да споделя отличните впечатления от работата на Калин. След премахване на катализатори работата на автоматичната кутия, а и самото поведение на колата не ми харесваше в определени режими. С правилните настройки от негова страна нещата определено се подобриха и сега удоволствието от шофиране е голямо. Продължавай в същия дух!
|
|
|
Пет Окт 06, 2017 1:55 pm |
|
|
032
Регистриран на: Пон Яну 16, 2017 8:22 pm Постове: 6 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Forester 2.0XT
Рейтинг: 2
|
|
Чет Ное 09, 2017 6:18 pm |
|
|
quietriot
|
032 написа: https://photos.app.goo.gl/Fcje8k4N4Rggyrmx2 Две еднакви форита 2.0ХТ SG, автомати... Е, не съвсем Разликата е ZK Доволен, благодарен и усмихнат съм вече над 5000км! Ами атмосферните? Изпратено от моят SM-J730F с помощта на Tapatalk
_________________ SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited
|
|
|
Чет Ное 09, 2017 6:55 pm |
|
|
quietriot
|
Толкова има са се пипа по тая консерва особено в ниските .
Изпратено от моят SM-J730F с помощта на Tapatalk
_________________ SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited
|
|
|
Пет Ное 10, 2017 5:04 am |
|
|
gogo12345678
Регистриран на: Пон Май 21, 2018 8:57 am Постове: 1 Местоположение: Варна
Автомобил: Forester SG-5 S11 2.0 Bi-Fuel
Рейтинг: 0
|
Здравейте,
Имам един от тези скучни Forester 2006 (EJ204) с гръмнала помпа за вторичен въздух и съответните грешки, не работещ круиз контрол и т.н.
Как да се свържем за да се възползвам от Вашите услуги ?
|
|
|
Вто Сеп 04, 2018 12:44 pm |
|
|
ico_tech
|
В първия пост има мейл адрес колега.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Вто Сеп 04, 2018 4:10 pm |
|
|
quietriot
|
Докъде докарахме атмосферките , Б12 ?
_________________ SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited
|
|
|
Сря Сеп 12, 2018 7:09 am |
|
|
LozkoLozev
Регистриран на: Вто Ное 06, 2018 3:52 pm Постове: 2 Местоположение: гр. Хасково
Автомобил: Subaru Outback, 2006, 2,5
Телефон: 0883465049
Рейтинг: 0
|
Здравейте колеги, От скоро съм собственик на Субару Аутбек 2,5, 165 hp, 2006. Колата е произведена за арабския пазар и при скорост над 120 км/ч се включва зумера, който е за забравени фарове и ключ в ключалката при отворена врата. Пробвахме с едни приятел да го отстраним софтуерно това предупреждение за висока скорост, но неуспешно. Въпроса ми е, някой има ли съвет как да се оттърва от проблема? Ако единственият начин е да се прекъсне кабел към зумера, някой знае ли къде е, и какви ще се последствията от това. Благодаря предварително.
|
|
|
Чет Дек 06, 2018 1:44 pm |
|
|
kiseloka
Регистриран на: Пет Авг 21, 2009 10:20 am Постове: 5 Рейтинг: 0
|
Здравйте . Може би не съм видял , но във Пловдив ли се намира сервиза ?
|
|
|
Вто Апр 23, 2019 10:01 am |
|
|
zk.
|
В Пловдив е.
_________________ Zubaru.tuninK
|
|
|
Чет Апр 25, 2019 8:23 pm |
|
|
zk.
|
След няколко години работа с моделите, вече и официално, добавяме в списъка и атмосферни двигатели с Denso и Hitachi компютри.
2006+ 2.0R (Hitachi) - Legacy, Forester, Impreza
- елиминиране (софтуерно) на проблемната система за вторичен въздух, наричана още прахосмукачка, екология и кой знае още как; - елиминиране на често срещаната P0420; - пренастройване и елиминиране на фалшивите нок корекции и свързаното с тях забиване в ниските обороти, възможност за персонализиране на настройките и на педала на газта, а не използване на предварително подготвени решения.
2004+ 2.5 атмосферни (Denso) - Legacy/Outback, Forester, Impreza 2011+ 2.0 & 1.6 атмосферни (Denso) - Forester, Impreza, XV
- повече наличен въртящ момент, особено осезаем в ниските обороти; - възможност за персонализиране на поведението на педала на газта; - адекватно изолиране на задния/задните O2 сензор/и при премахнати катализатори, без нужда от втулки.
2004+ 3.0 & 3.6 атмосферни (Denso) - Legacy/Outback, Tribeca
- пренастройване за по-добра работа на мотора с местните горива и оттам по-адекватна работа на трансмисията; - възможност за пренастройване на поведението на педала на газта, превключването на трансмисията и подбора на предавка; - адекватно изолиране на задните O2 сензори при премахнати катализатори, без нужда от втулки; - повече наличен въртящ момент, особено осезаем в ниските обороти на пета предавка за колите с 5ЕАТ; - за колите със SI-Drive, премахване на ограниченията за въртящ момент в режим Intelligent.
2000-2003 3.0 атмосферни (Denso) - Outback
- възмощност за изключване на кодове за грешки, останалото е в процес на разработка.
_________________ Zubaru.tuninK
|
60
|
|
Сря Сеп 02, 2020 9:57 am |
|
|
azmarto
Регистриран на: Съб Фев 28, 2009 6:45 pm Постове: 238 Местоположение: София
Автомобил: Форестър 2006 2.0Х 158кс.
Рейтинг: 10
|
Бихте ли ми казали, каква е цената за: 2006+ 2.0R (Hitachi) - Legacy, Forester, Impreza
- елиминиране (софтуерно) на проблемната система за вторичен въздух, наричана още прахосмукачка, екология и кой знае още как; - елиминиране на често срещаната P0420; - пренастройване и елиминиране на фалшивите нок корекции и свързаното с тях забиване в ниските обороти, възможност за персонализиране на настройките и на педала на газта, а не използване на предварително подготвени решения.
|
|
|
Чет Окт 08, 2020 10:05 am |
|
|
|
Страница 1 от 2
|
стр 1, 2 > |
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 48 госта |
|