Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 2:35 pm



Отговори на тема  [ 127 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Следваща
 Субару боксер дизел - жизнен път, смяна на части и т.н. 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Чет Юни 26, 2008 1:42 pm
Мнения: 842
Местоположение: София
Автомобил: Outback '14 / 2.0d CVT
Рейтинг: 353
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колега Takinardi - на колко хиляди км стана тази тръбоавария?
че да си знам :D

-------
аз пък наскоро си пътувам, и чат-пат като раздруса колата, или на рязко спиране, ми присветва лампата за маслото.
бре какво стана - отварям-гледам, то маслото на минимума. Пък не съм направил 15,000км за смяна!? Някъде ~13к... Но както и да е;
Спирам на едно ОМВ (във Словения беше това), почвам да гледам маслата - намирам OMV/10w30, чета отзад, пише за Суби-дизел става!
Бре-бре, цъкам с език и се радвам на късмета си, изведнъж се зачитам в ситния текст "made in Europe by Prista Oil, Ruse, Bulgaria"
щях да падна :) Досипах си от него и така - вече не мига ламбата.

Съб Окт 07, 2017 11:50 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Апр 03, 2015 9:41 am
Мнения: 155
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Honda
Рейтинг: 89
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колега tarambuka, аварията стана на 230к км, но едва ли може да се изчисли, кога точно ще гръмне пушката. Новата пристигна, преди няколко дни я монтирах, надявам се, че ще издържи още толкова , но силиконката е в багажника. Голям зор докато я нанижа на турбото, тесняк се оказа. Искаше смазване с пръст и масълце :D :D :D

П.П. Ти не караш ли с 5/30? На мен по каталозите с такъв вискозитет ми го дават. Карал съм до макс 12к км без да доливам, но за да ми е мирна главата сменям на 10к.

Нед Окт 08, 2017 8:51 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Цитат:
аз пък наскоро си пътувам, и чат-пат като раздруса колата, или на рязко спиране, ми присветва лампата за маслото.

Странно. Аз мисля, че трябва да имаш лампа за ниско ниво (жълта), преди да светне лампа червената лампа на маслото. Поне при мен е така. И проблема е, че сигнала на лампа ниско ниво не започва от минимума на щеката , ами от 2.5 лтр. (по спомен- две кварти масло липсват ), което е доста фрустрираща констатация ако си далеч от дома/сервиз. Затова, може да е срамно, но винаги си нося една нова бутилка мсло, което ако не се ползва го слагам на следващата смяна.
Колега Takinardi, проверявал ли си скоро времената и работата на инжекторите?

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Нед Окт 08, 2017 3:55 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Апр 03, 2015 9:41 am
Мнения: 155
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Honda
Рейтинг: 89
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Жълтата е светвала и при мен. След една смяна ми бяха сложили малко над минимума и докато разбера, защо така... Сега я държа на около 1- 2 мм под максимума. И аз, като теб си имам една туба прясно в багажника, но не ми се е налагало да доливам от смяна до смяна.
Времената на дюзите ги гледах при Павлин пролетта. По много груби спомени бяха 0.00, 0.00, -0.02, 0.00

Нед Окт 08, 2017 4:02 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Юни 26, 2008 1:42 pm
Мнения: 842
Местоположение: София
Автомобил: Outback '14 / 2.0d CVT
Рейтинг: 353
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
ico_tech написа:
Цитат:
аз пък наскоро си пътувам, и чат-пат като раздруса колата, или на рязко спиране, ми присветва лампата за маслото.

Странно. Аз мисля, че трябва да имаш лампа за ниско ниво (жълта), преди да светне лампа червената лампа на маслото.

така де, жълтата беше...

Нед Окт 08, 2017 11:47 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Мнения: 998
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: 08осем20четири6044
Рейтинг: 532
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колеги - дайте препоръки къде да си направя цялостна диагностика на дюзите. Чух, че имало някаква електронна диагностика, при която не е нужно да се свалят от мотора. Има ли такова нещо?
Към момента нямам някакъв видим проблем. Направих и профилактика с Xenum In&Out почистващата добавка, но ми се иска да им направя една превантивна диагностика, та ако има нещо тръгнало - да го хвана и отстраня навреме.

Пон Окт 09, 2017 3:58 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Апр 03, 2015 9:41 am
Мнения: 155
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Honda
Рейтинг: 89
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Гледам, че си от София и повечето сервизи, които са в темата за белите сервизи могат да ти направят. Няма нужда да се свалят разбира се. Диагностиката се прави през OBD буксата на работещ двигател, като се виждат корекциите на всяка дюза. Тези корекции са число, което варира от минус до плюс някакви стойности и колкото по- близо е до 0.00, толкова по- добре.

Вто Окт 10, 2017 8:12 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Мнения: 998
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: 08осем20четири6044
Рейтинг: 532
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
takinardi написа:
Гледам, че си от София и повечето сервизи, които са в темата за белите сервизи могат да ти направят. Няма нужда да се свалят разбира се. Диагностиката се прави през OBD буксата на работещ двигател, като се виждат корекциите на всяка дюза. Тези корекции са число, което варира от минус до плюс някакви стойности и колкото по- близо е до 0.00, толкова по- добре.


Благодаря за съвета. Питах за препоръка за конкретен, че някои от белите Subaru сервизи много се мръщят като чуят или видят Diesel Boxer :)
В Subaruland например ми казаха, че този мотор няма какво да му се прави диагностика, защото ако има проблем с някоя дюза - ще се усеща по работата на мотора. Може и да е така, и техниците да са достатъчно добри за да го хванат "на ухо", но някак си точни показания от компютър биха ми вдъхнали повече доверие :)

Вто Окт 10, 2017 8:59 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Апр 03, 2015 9:41 am
Мнения: 155
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Honda
Рейтинг: 89
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Прав си, че всички се мръщят на Subaru Boxer Diesel. Като купувах колата преди 2.5 години, й направих оглед при Любо от Люлин, което включваше и компютърна диагностика. Ако не се лъжа имаше едно момче Владо, което разбира и дизелите. С него комуникирах, като ми светнаха лампите и той ми каза, какво трябва да се направи. Даже беше готов на връщане от морето някъде на магистралата да я закачи на лаптопа и да го регенерира, обаче аз избрах по- щадящият за мотора и турбината начин със сваляне и пране. Павлин в Пловдив, също прави, макар и той леко да се мръщи на дизел, но не ми е отказвал досега.

Вто Окт 10, 2017 9:31 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
На всичко се прави диагностика, но въпроса е какво можеш да направиш като коригиращо действие - при дизела, много малко.
Някой замислял ли се е, защо никой (механик) от тези "бели сервизи", в които колите идват на кг, не кара боксер дизел? Не мислите ли,че човек от занаята лесно би събрал части да си направи не един, а цяла флотилия от дизели и да се възползва от икономията, която технологията предлага за нищожни пари?
Takinardi, ти така и не се обади, но следващият път като минавам през Пловдив ще направим тест драйв ;)

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Сря Окт 11, 2017 9:24 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Апр 03, 2015 9:41 am
Мнения: 155
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Honda
Рейтинг: 89
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
ico_tech написа:
На всичко се прави диагностика, но въпроса е какво можеш да направиш като коригиращо действие - при дизела, много малко.
Някой замислял ли се е, защо никой (механик) от тези "бели сервизи", в които колите идват на кг, не кара боксер дизел? Не мислите ли,че човек от занаята лесно би събрал части да си направи не един, а цяла флотилия от дизели и да се възползва от икономията, която технологията предлага за нищожни пари?
Takinardi, ти така и не се обади, но следващият път като минавам през Пловдив ще направим тест драйв ;)


Ще ти кажа, защо поне според мен. Субару правят дизел от скоро, най- лошото е че се е получила голяма излагация с първите мотори с валовете ( изписано е много тук). От там лоша репутация и говорим за нещо, което се случва кажи речи в наши дни, демек разочарованието е прясно. Ако дизеловите идват на кг, то бензиновите идват на т в сервизите. Легендарната здравина на Субару е на база пак на безниновите двигатели, даянат много на тунинг, има много части за зверски силов тунинг, по- надеждни са, спор няма, но главно заради екологията ( нямам против) и т.н. За дизела, ГНП, дюзи, турбо, ЕГР, ДПФ все "хубави" и "надеждни" възли, особено на коли, на които им е взета душата с незнайна история и поддръжка а и като сложим некачествените горива в БГ... Аз карам дизели от повече от 10 години и причината беше динамиката, спрямо бензиновата ми атмосферка с малко над 100- ина кончета за смешен разход. Ако си го вземеш ново или запазено с известна история си струва. Заради динамиката на фона на разхода. Стана малко дълго, но да обобщя: Аз съм доволен от Боксер Дизела. И понеже гледам малко по- глобално на нещата , не ми пречи да Фърла желязото на скрап, като се счупи, защото има много по- важни неща в този живот ( дано не се случва на никой да си тества мирогледа).

П.П. Ние уточнихме голяма част от нещата на ЛС, затова не ти звъннах. Ще се радвам да минеш да видя дзверо.

Сря Окт 11, 2017 10:26 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Мнения: 998
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: 08осем20четири6044
Рейтинг: 532
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Като гледам има опасност да се заформи спор между дизел и бензин фенове, който е безсмислен.
Безспорно и двете си имат предимства и недостатъци. Детските болести са характерни не само за Diesel Boxer. Не помня кой колега беше писал пак тук във форума, че и XT също са имали проблемни начални серии.
Най-големият недостатък на Diesel Boxer е, че тъкмо го разработват вече кадърно и ще се наложи да го спират малко по малко, тъй като хибридната и електро технологии ще го заместят.

ico_tech - за техниците в белите Subaru сервизи мнението ми е, че са предубедени към дизела по-скоро защото повечето са XT фенове от години и все още им е много несвойствена комбинацията Subaru и Diesel. Освен това не подлежи на силов тунинг, както е писал takinardi, a те масово си предпочитат да си карат "пипнати" коли и за тях икономията на гориво никога не е било и няма да бъде приоритет и аргумент.
Вярно е, че Diesel Boxer е по-ограничен откъм отстраняване на по-сериозни проблеми, но в близките няколко години пазарът ни ще се залее от дизели от Западна Европа, в това число и Subaru, които ще са читави като за нас, поради факта, че там вече ще почват да им забраняват да се движат в градски зони и правителствата ще притискат потребителите да ги сменят за хибриди. Този процес вече започна, така че споко - работещи Diesel Boxer двигатели тепърва ще има на вторичния пазар :)

Сря Окт 11, 2017 12:47 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Спор няма да се заформи - това е тема за Субару дизел. Предубеден и аз не съм - бих си взел дизел, ако намеря дълготрайно решение за недомисления блок, или ако го купя нов от магазина и имам доверие на дилъра, че ще оказва съпорт адекватно. А не като в БГ - всички да сменят валове във Варна.
А за тунинга не си прав - предлага се дори афтърмаркет ЕКУ (на Бош). В Австралия си карат рали с този дизел (евро 4) във Форестър, а в щатите, въпреки, че не се предлага се внася и се подменят VAG-овските дизели 1,6/1.7/1.9 във VW Vanagon (тук Т2/Т3 транспортер) - естествено без филтъра.
Както правилно отбеляза - житейския път на боксер дизела зависи прекалено много от експлоатацията - ако го караш леко и спокойно запушва филтър, претака маслото (ODR), прецаква буталата (от инжекторите) и икономията отива на кино от регенерации, добавки и процедури. Ако пък го караш юнашки прецаква съединител, основен лагер №5 и чупиш пети в блока. Много условности. Тва за един механик е too much trouble и има малко, което може да направи за да го "подкове". С бензина(турбо) болестите са отдавна и има "ваксини" за почти всичко - та, както казваш ти - въпрос на сметки, разходи, главоболия, налични части и време.
Аз пожелавам на всички собственици безброй километри, да се радват на живота и да не се филмират излишно. Годините минават, км се трупат, а ние си стареем .... все еднопосочни процеси :beer:
PS. Просто ми е интересно какво ще каже колегата, като сравни турбо дизел и турбо бензин при нормално ежедневно каране :)

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Сря Окт 11, 2017 2:28 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Апр 03, 2015 9:41 am
Мнения: 155
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Honda
Рейтинг: 89
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ицо, ще вземе да ми хареса :D и да се откажа от бензин хибридите, към които съм се насочил. 10 години дизели ми стигат. Ще ми се да пробвам нещо ново, а и доста по- мощно.

Сря Окт 11, 2017 7:53 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Мнения: 998
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: 08осем20четири6044
Рейтинг: 532
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
ico_tech написа:
Спор няма да се заформи - това е тема за Субару дизел. Предубеден и аз не съм - бих си взел дизел, ако намеря дълготрайно решение за недомисления блок, или ако го купя нов от магазина и имам доверие на дилъра, че ще оказва съпорт адекватно. А не като в БГ.......
PS. Просто ми е интересно какво ще каже колегата, като сравни турбо дизел и турбо бензин при нормално ежедневно каране :)

Това за тунинга с Bosch ECU не го знаех. Видях само, че в БГ предлагат ремап до 185 к.с. и че малко колеги са се осмелили предвид "кашкаваления блок", както се бяха изразили. Чудя се тогава - как като блока е кашкавален, издържа на рали състезания?
Относно карането аз имам по-друго мнение, че истината е по средата, т.е. в балансираното каране. Не да се гали газта с под 2000 об., но и да не се реже над 3000-3500. Това ми е изводът от всичко изчетено тук във форума. Аз лично се старая да я карам регулярно около 2500 об., без да отлепям супер рязко съединителя при смяна на скоростите. Тази кола между 2500-3000 об. предлага достатъчно добро изживяване, поне за мен. Времето ще покаже дали съм прав.
Иначе си признавам - преди да купя тази кола, бях потвърдил покупката на Forester 2,5XT 2006-та г., в прекрасно състояние за същите пари, но 2 дни преди да изповядаме при нотариус, някой ме надцака сериозно с над 1500 лв. отгоре. После се замислих по-сериозно за разходите, изчетох форума тук за дизела, и реших да вложа същия бюджет в Diesel Boxer 4 г. по-нов.
Без колебание бих сменил Diesel Boxer-a, само обаче за 2,5XT поне на същата възраст, което да е много запазено, и най-вече - да имам финансовата възможност да си позволявам разхода му за гориво за километрите, които навъртам.

Чет Окт 12, 2017 10:27 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
ето:
https://www.youtube.com/watch?v=rMFfjEDpdxA
Издържа на рали състезания - като имаш още 5 броя агрегати и части в сервизния камион нямаш никакви проблеми ROFL . Рали отбора има мааалко по-различен бюджет от бг собственик.
Поздравления за стила на шьофиране - добра основа за дълготрайна и безпроблемна експлоатация на всеки автомобил.
Аз бих казал, че ако спазвам определен модел на шьофиране то със сигурност мога да изкарам 500 000 км от Лада Ока (малко ще е зор, но за спорта).
Но понеже говорим за Субару, а всички тръгнали на лов за Субару "трета" употреба са си изградили един имагинерен образ на този производител, целта на хората като се ровят във форума е да разберат доколко всеки модел е съпоставим с "легендарната" здравина на Субару. Та в този ред на мисли, боксер дизела е оксиморон.
Всеки човек има различна дефиниция за здрава кола. Моята е - ако й изкарваш ангелите без капка съжаление, а тя упорито продължава да се движи без значение от сезон, водач, пътна настилка и положени грижи, то това е здрава кола. За колата в подписа си, набор 1997 мога да гарантирам, че е такава. Поставял съм си за цел да я уморя, да я счупя, да я разбия, да я разпадна - отне ми приблизително 3 години изтезаване включително каране в червения сектор с премиум масло ( на газ няма fuel cut с обикновена АГУ), каране на макс още на студен двигател, каране с 4 лтр. антифриз (1.8 лтр под нивото), каране с 2.5 литра масло (1.5 под нивото), каране с отпускане на съединителя все едно карате с керамика (без приплъзване). Каране само на пропан бутан. В един момент ми писна и се отказах. Жена ми си я кара ежедневно и чак понякога ме хваща яд. Тия коли произведени от Субару в периода 1986-1998 (ej18/20/22) са сбъркани нещо :bow:
Другия набор още се доказва (засега успешно) :D, но не може да се сравнява със старата школа

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Съб Окт 14, 2017 10:20 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Мнения: 998
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: 08осем20четири6044
Рейтинг: 532
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
ico_tech написа:
ето:
https://www.youtube.com/watch?v=rMFfjEDpdxA
Издържа на рали състезания.....

Съгласен съм с всичко написано от теб, само че аз съм избрал тази кола защото ми дава всичко от което имам нужда в момента като съвкупност, и като млад татко - разумното шофиране и премерените разходи са ми по-приоритетни от състезанията по светофарите и каране в червената зона за тръпка.
Та в този ред на мисли - нещата, с които трябва да се съобразявам при експлоатацията на Diesel Boxer не са ми компромис, който ми тежи на сърцето :)
Въпрос на лична нужда.

Вто Окт 17, 2017 10:06 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Дек 05, 2010 7:13 pm
Мнения: 218
Местоположение: Trun,Schweiz
Skype: dancho.ch
Автомобил: subaru Impreza 20d Limited S
Рейтинг: 200
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Да посъживим отново темата!
За изминалата година се случиха някои неща които искам да споделя.
1. На километража ми се появи една хубава кръгла цифра. :)
http://media.snimka.bg/s1/6097/038438394-big.jpg?r=0
Знам, че 200 хил. не са нещо впечатляващо, но не са много първите собственици които са ги навъртели и продължават да карат тази кола. ;)
2. Изгоря ми единия ксенон :( Смених разбира се и двата но с "Хела". Оригиналните са на не хуманна цена, а и Хелата свети не по лошо.
3. Смених и двете биелетки. Едната в началото а другата в края на изминалата година.
4. Наложи се смяна на ЕЖР клапана.
След този ремонт от сервиза ми казаха, че колата сега ще върви повече а ще гори по-малко. Аз разбира се не повярвах, но фактите са красноречиви.
http://media.snimka.bg/s1/6097/038438393-big.jpg?r=0
Тези почти 10 хил. са навъртени за няколко месеца по Швейцарските пътища където преди разходът ми беше 6.0 на 100
При пътуването ми до България също бях приятно изненадан с нисък разход:
http://media.snimka.bg/s1/6097/038438392-big.jpg?r=0
И това при доста бързо каране и натоварена кола.
От позицията на тези изминати километри бих казал, че ако колата е сглобена от читави части е изключително надеждна и дава малко амортизации. До кога ще бъде така никой не знае, но за сега всичко е Ок.
 27

Пон Яну 22, 2018 7:57 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
ico_tech написа:
ето:
https://www.youtube.com/watch?v=rMFfjEDpdxA
Издържа на рали състезания

Немного по темата, ама ето я същата тази на Пайкс пийк(познах я по надписания кулър :D )

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Вто Яну 23, 2018 9:01 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Мнения: 998
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: 08осем20четири6044
Рейтинг: 532
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
dancho.danev написа:
4. Наложи се смяна на ЕЖР клапана.
След този ремонт от сервиза ми казаха, че колата сега ще върви повече а ще гори по-малко. Аз разбира се не повярвах, но фактите са красноречиви...


Колега - EGR клапана как ти го откриха, че е проблемен? Диагностика ли прави или по други признаци го хванаха?

Сря Яну 24, 2018 9:30 am
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 127 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 10 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор