Автор |
Съобщение |
EMark
Регистриран на: Вто Окт 03, 2017 1:10 am Мнения: 60 Рейтинг: 27
|
Привет,
Би ли споделил кой е този майстор, и как точно е ремонтирал въпросната част?
|
|
|
Чет Окт 26, 2017 6:12 pm |
|
|
Реконструктор
|
J Auto е сервиза. Но радостта ми се оказа кратка, нещата пак се върнаха в старото си положение. Причината е единия клапан, дето върти вариатора. Хубавото е, че е един и същ на абс. всички мотори на субару с avcs, тоест това дава основание на бай китаец да разгърне масово производство. В резултат ги дава тия клапани за $20. Поръчал съм един, като дойде и го сменя ще споделя резултат. Дефектиралият клапан е ОК електрически, но явно не се движи свободно. Когато го сваля ще го разкапсуловам да видя каква е причината и евентуално ще пиша и за това.
|
|
|
Пон Окт 30, 2017 1:56 pm |
|
|
EMark
Регистриран на: Вто Окт 03, 2017 1:10 am Мнения: 60 Рейтинг: 27
|
Ок, ще се радвам да споделиш.
|
|
|
Пон Окт 30, 2017 5:12 pm |
|
|
askeless
|
Соленоидите за АВЦС са с различни партове за различните двигатели EJ204/207/255/EZ30D, не всички клапани са еднакви, макар, че може би за 4 цилиндровите мотори са действително еднакви, но за 6 цилиндровите със сигурност не са
|
|
|
Вто Окт 31, 2017 10:08 am |
|
|
Реконструктор
|
Ами това е партномера: 10921AA080 Реално списъка с двигатели е много голям, не съм го гледал в детайли. Просто моя беше в него.
|
|
|
Сря Ное 01, 2017 4:19 pm |
|
|
Vmax
|
Този чарколяк е много важен, за да се рискува с китайски такъв...може да окотиш двигателя.
|
|
|
Сря Ное 01, 2017 6:21 pm |
|
|
Реконструктор
|
Абе максимума е да не върви.
|
|
|
Сря Ное 01, 2017 10:04 pm |
|
|
srg
|
Тъй, тъй, щото бърка директно в смесообразуването тоя чарколяк, ако се окаже некое дърво първо няма да върви, а по някое време и ще спре тотално колицата.
_________________ For every action there is an equal opposite malfunction!
|
|
|
Сря Ное 01, 2017 11:07 pm |
|
|
Реконструктор
|
Не участва смесообразуването. Освен това има обратна връзка, ако нещо е много осрано ЕКУ-то ще вземе мерки.
|
|
|
Сря Ное 01, 2017 11:32 pm |
|
|
srg
|
Аха, добре, т.е., според теб нещо, което влияе директно върху това колко количество въздух постъпва в горивната камера не влияе върху смесообразуването и е ок да се разчита на това ECU-то да сваля аванса след като подетонира нещо в ДВГ?
_________________ For every action there is an equal opposite malfunction!
|
|
|
Чет Ное 02, 2017 8:40 am |
|
|
vizor
|
Мога да ти покажа от логовете на Боби как му променя тримовете като валовете не са синхронизирани да видиш дали не променя смесообразуването. Демек като променяш VE с AVCS-а не играе аванса и горивото на тая глава ли? Хора, които си мислят, а не знаят не е хубаво да се изказват така категорично.
|
|
|
Чет Ное 02, 2017 9:14 am |
|
|
Реконструктор
|
Дозирането на горивото е единственото нещо, което определя ламбдата, т.е. съдържанието на сместа. И да ви светна, двигателите с принудително палене т.е. бензиновите имат външно смесообразуване, т.е. нищо в самата глава не му влияе.
|
|
|
Чет Ное 02, 2017 9:41 am |
|
|
vizor
|
Дано никой не чете мненията ти в тази тема. Рядко се изказвам така, но това е най-голямата глупост, която съм чувал. Наистина прочети какво значи коефицент на пълнене. Знам, че ще сбърка голяма част от представите ти, но не можеш вечно да живееш на розови облачета Май нямаш абсолютно никаква представа как работят тези двигатели.
|
|
|
Чет Ное 02, 2017 10:07 am |
|
|
Реконструктор
|
Абе що ли се занимавам с тоя форум?
|
|
|
Чет Ное 02, 2017 10:23 am |
|
|
vizor
|
|
Чет Ное 02, 2017 10:24 am |
|
|
EMark
Регистриран на: Вто Окт 03, 2017 1:10 am Мнения: 60 Рейтинг: 27
|
По принцип, когато пълненето е нарушено, т.е. влиза по малко въздух, поради х причина, в случая неправилно или недостатъчно, или закъсняло отваряне на вх. клапани, точно по ламбда еку-то ще види, че сместа е богата и ще отреже бензина, ако се разтропа ще намали и аванса. И ето ти куц кон.
|
|
|
Чет Ное 02, 2017 7:08 pm |
|
|
petko 69
|
Реконструктор написа: Абе що ли се занимавам с тоя форум? Не хвърляй бялата кърпа толкова лесно , и аз съм си го мислил , тук в спора се ражда истината.
|
|
|
Чет Ное 02, 2017 8:36 pm |
|
|
Реконструктор
|
petko 69 написа: Реконструктор написа: Абе що ли се занимавам с тоя форум? Не хвърляй бялата кърпа толкова лесно , и аз съм си го мислил , тук в спора се ражда истината. Абе накратко, простата истина е, че разминаване на вариаторите на avcs не може директно да създаде доп. механични проблеми. Естествено, при съществено разминаване, всяка от главите ще отдава различен въртящ момент и коляновия вал изобщо няма да е хепи от тая работа, но както казах, всеки разп. вал си има датчик на положението и съответно контрола гледа да уравновесява вариаторите. Тоест, ако единия не се върти съвсем, другия също няма да се върти, колата ще е безкрайно невървяща, но и няма да настъпят директно по-сериозни последици по механиката. Това за смесите са пълни глупости, и изобщо нямам намерение да го обсъждам повече със съответните лица.
|
|
|
Пет Ное 03, 2017 3:13 pm |
|
|
Vmax
|
Темата си е твоя, разбиранията също.
Ще те питам само какво ще стане ако от този китайски АВЦС регулатор се отчупи парченце метал, което е много вероятно с оглед цената му?
|
|
|
Пет Ное 03, 2017 3:58 pm |
|
|
Реконструктор
|
Искрено се надявам той да е само временно решение, докато търся начин да оправя оригиналния.
|
|
|
Пет Ное 03, 2017 8:28 pm |
|
|