Амортисьорите и пружините заспаха
. Парт номерата са:
1. Амортисьори Kayaba Excel-G KYB 334191/2
2. Пружини Kayaba K-Flex RA5761
За съжаление изхвърлих найлона на прахоуловителите преди да снимам номера, но бяха някаква неизвестна за мен марка.
В крайна сметка леглото на пружината е опирало в гумата защото стержена е отворил голяма хлабина в цилиндъра и двете са се сгънали под ъгъл достатъчен за да слезне към гумата въпросното легло.
Първият проблем, който срещнах, беше със захващането на спирачните пътища към цилиндъра на амортисьора - планката е с дупка без отвор и съответно за да разкачиш маркуча трябва да отваряш спирачната система и да го изтеглиш през дупката. Е аз не исках да се занимавам с подобни гимнастики и съответно игра ъглошлайфа. Следващият проблем дойде при свалянето на тампона - нямах подходящ ключ да бръкна към гайката (лулата, която имах беше прекалено широка за дупката) и едновременно да държа контра с шестограм и съответно отново игра ъглошлайфа, като този път срязах направо цилиндъра на старите амове за да извадя и хвана на менгемето стержените. Други проблеми от там нататък не съм имал. Цялата процедура ми отне хубави 6 - 7 часа, като основно на първия се бавих, а втория стана за час и половина. Частите ми излезнаха под 500 лв. с 30-те % отстъпка от магазина. Задницата се навири хубаво, а поведението на пътя сега е перфектно.
Отново благодаря на всички отзовали се!