Автор |
Съобщение |
nikpl
Регистриран на: Пон Окт 19, 2015 11:15 am Постове: 110 Местоположение: София
Автомобил: XV 2.0D
Рейтинг: 30
|
Случайно попаднах в интернет на това нещо: карбоново почистване на двигател или въглеродно. Някой знае ли нещо по темата, правил ли е такова и изобщо има ли ефект и трябва ли да се прави? Поздрави.
|
|
|
Вто Авг 30, 2016 9:16 pm |
|
|
bozzerreaneux
Регистриран на: Сря Мар 19, 2014 8:54 pm Постове: 214
Автомобил: Outback '10 2.5CVT,Outback '02 H6
Рейтинг: 252
|
за карбоново почистване не съм чувал..има почистване от въглеродни депозити. Ако това имаш предвид разгледай информация за "seafoam" и подобни продукти.
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
|
|
|
Вто Авг 30, 2016 9:30 pm |
|
|
DJ-Stenly
Регистриран на: Вто Апр 29, 2014 9:29 am Постове: 359 Местоположение: Бургас
Skype: dj-stenly
Автомобил: SUBARU OUTBACK 2.5 2007
Рейтинг: 43
|
Пише че отпушва катализатора ... аз имам чуството че моя е малко задръстен и понамирисва при повечко газ .... май ще се пробва.
|
|
|
Вто Авг 30, 2016 11:38 pm |
|
|
demoman
Регистриран на: Съб Сеп 29, 2012 2:24 pm Постове: 704 Местоположение: Пловдив
Skype: demomanbg
Автомобил: WRX '02 & 2.0X '04
Рейтинг: 177
|
|
Сря Авг 31, 2016 10:30 pm |
|
|
Popimoni
Регистриран на: Нед Май 13, 2012 9:08 am Постове: 162 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Субару Аутбек Н6 3.0 2005 год
Рейтинг: 59
|
Чел съм за това по чуждите форуми и отзивите като цяло са добри. Не знаех, че го има и у нас. По БГ форумите всички са специалисти от ядрени инженери нагоре и цари типичен скептицизъм. Ако има подобна процедура в Пловдив и не е много скъпа бих пробвал.
Sent from my HUAWEI RIO-L01 using Tapatalk
|
|
|
Сря Сеп 07, 2016 1:50 pm |
|
|
Be happy 1
Регистриран на: Сря Юни 01, 2016 3:34 pm Постове: 268 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Impreza 2.0
Телефон: 0898831186
Рейтинг: 180
|
Колеги дали някой е пробвал въпросното водородно почистване. Наумили сме с половинката да жертваме реното, но все пак ако някой го е правил да каже. Субаруто не мога да жертвам, но ако има нещо вярно в рекламите на фирмите, които го прилагат не е никак лоша процедура.
|
|
|
Съб Апр 01, 2017 2:26 pm |
|
|
subarist
Регистриран на: Сря Мар 27, 2013 8:05 pm Постове: 393
Skype: mivanov_bbg
Автомобил: Subaru Legacy H6 2004
Рейтинг: 244
|
Автомобилите с газови уредби си го правят постоянно това почистване. При горенето на газ водата е около 3 пъти повече от тази при горене на бензин. Т.че двигател на газ си е чист по принцип. И цилиндрите не би трябвало да имат нагар. За да свърши работа трябва да е някаква водна инжекция , което да работи един месец всеки ден. Ако е ударна доза за няколко минути.. ефекта не е голям. Вижда се и от клиповете в интернет. (Почистване със sea foam)
|
|
|
Сря Апр 12, 2017 2:28 pm |
|
|
Be happy 1
Регистриран на: Сря Юни 01, 2016 3:34 pm Постове: 268 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Impreza 2.0
Телефон: 0898831186
Рейтинг: 180
|
Благодаря за разяснението. Мислех да пробвам, но колите са ни на газ и явно няма смисъл.
|
|
|
Чет Апр 13, 2017 12:16 pm |
|
|
angel1972ex
Регистриран на: Нед Май 17, 2015 9:35 am Постове: 132 Местоположение: ПАЗАРДЖИК
Автомобил: Субару Легаси 1998 г.
Телефон: 0896634354
Рейтинг: 89
|
Здравейте колеги на 20 метра от къщи има сервиз който предлага някаква подобна процедура ,но ми обясниха че се почиства целият въздушен тракт ( дано съм разбрал правилно ).Струва 50лв за 45 минути и сваляли разхода връщало конете и т.н. и т.н.Carbon Cleaning се казва и много ми го хвалят СОБСТВЕНИЦИТЕ. Та се чудя дали да го пробвам и ако някой колега има лични впечатления ще съм благодарен да ги сподели.я. Колата ми е Лекаси 1998г.Между другото предлагат добавката BG244 на 55 лв. !!!За сравнение колегата ivosaxo я дава на 24 ако не се лъжа
|
|
|
Пет Дек 01, 2017 2:07 pm |
|
|
miroslavkm
Регистриран на: Пет Мар 16, 2007 7:56 pm Постове: 749 Местоположение: Русе, БГ
Skype: miroslav.marinov2454
Автомобил: Subaru Outback 3.6, 2018
Телефон: 0889997071
Рейтинг: 88
|
Миналата седмица го правих това почистване.Не усетих разлика спрямо преди .
_________________ 0889997071
|
|
|
Съб Дек 02, 2017 12:09 am |
|
|
angel1972ex
Регистриран на: Нед Май 17, 2015 9:35 am Постове: 132 Местоположение: ПАЗАРДЖИК
Автомобил: Субару Легаси 1998 г.
Телефон: 0896634354
Рейтинг: 89
|
Може би ще пропусна поне докато не се съберат достатъчно положителни мнения. То и без това тези дни имам толкова оферти за намаляване на разхода и връщане на конете че ако ги направя всичките Суби ще стане 300 коня и ще гори 4 на 100 :
|
|
|
Съб Дек 02, 2017 7:36 am |
|
|
subarist
Регистриран на: Сря Мар 27, 2013 8:05 pm Постове: 393
Skype: mivanov_bbg
Автомобил: Subaru Legacy H6 2004
Рейтинг: 244
|
Кога станаха модерни тези почиствания? ами след като двигателите станаха direct injection. За Субару сигурно някой от най-новите мотори е такъв.. но за старите - просто са си нормални инжекциони. Когато инжекционите са вътре в цилиндровата глава.. няма кой да чисти входящите клапани от нагар. А нагара идва от EGR системата, която е задължителна за всички съвременни двигатели Вътре в самите цилиндри, по буталата - може да се натрупа нагар, но той изобщо не е лесен за чистене. По принцип почистването на буталата от нагар има ефект основно върху детонациите при сериозни натоварвания. Не виждам как ще свали разхода на градско.. което всъщност е РАЗХОДА.. Понякога дори е добре човек да сложи 50 лв и никого да не пита дали има ефект... самото плащане действа положително, успокоява и вдъхва увереност. Честно казано дори се замислих.. сигурно ще им дам 50 лв някой ден. Още малко ще трябва да се почете по темата.
|
30
|
|
Вто Дек 05, 2017 9:02 pm |
|
|
DJANO
Регистриран на: Чет Авг 29, 2013 10:15 am Постове: 424 Местоположение: София
Автомобил: Audi A8
Рейтинг: 91
|
На теория се развива по-голяма температура в цилиндрите и изпускателния колектор, което спомага за изгарянето на отлаганията по компонентите. Тази по-висока температура на изгорелите газове също трябва да прочиства и катовете. По-ниския разход на гориво би дошъл от по-добрата работа на двигателя и по-доброто "аспириране".
|
|
|
Сря Дек 06, 2017 8:57 am |
|
|
росен64
Регистриран на: Нед Апр 09, 2017 11:31 pm Постове: 14
Skype: galli65
Автомобил: subaru WRX STI
Телефон: 0888924584
Рейтинг: 0
|
Здравейте колеги,аз правих такова почистване на Субару Импреза XV,дизел 2011г.Доволен съм,подобри се малко ускорението,и разхода падна с 10%,върви колата по добре.
|
|
|
Сря Фев 21, 2018 12:54 am |
|
|
vizor
|
DJANO написа: На теория се развива по-голяма температура в цилиндрите и изпускателния колектор, което спомага за изгарянето на отлаганията по компонентите. Тази по-висока температура на изгорелите газове също трябва да прочиства и катовете. По-ниския разход на гориво би дошъл от по-добрата работа на двигателя и по-доброто "аспириране". На теория и с 50 градуса да напечеш отгоре един 2.5 турбо стоков мотор.. ще се цункат двата сегмента. Чисто информативно. Същата температура почти развива колата в бууст. За това си карайте колите просто Карбоновите отлагания могат да се получат от много неща, но едно от най-известните от тях е EGR ефекта. Било то с или без EGR клапан. Аз лично слагам по една добавка на 5-6к километра. Както каза subarist.. не ме интересува дали има или няма ефект.
|
|
|
Сря Фев 21, 2018 12:50 pm |
|
|
DJANO
Регистриран на: Чет Авг 29, 2013 10:15 am Постове: 424 Местоположение: София
Автомобил: Audi A8
Рейтинг: 91
|
О, не ме разбирай погрешно, че защитавам тази технология. Това беше инфо, което съм прочел. За мен редовното облужване на колата с хубави консумативи е повече от достатъчно и не смятам да се занимавам с хипер-гига карбон технологии
|
|
|
Сря Фев 21, 2018 4:24 pm |
|
|
ybakalov
Регистриран на: Пет Дек 22, 2017 9:15 pm Постове: 4 Местоположение: София
Автомобил: Субару Трибека 3.0, Infiniti Q30S
Рейтинг: 50
|
Здравейте, Да напиша и моите впечатления от направената процедура. Да започна от малко по-далече - автомобилът е В9 Трибека, 2007 г. и на газ. При потегляне беше осезаемо тромава, а при кик правеше една аномалия (за която съм питал във форума -температурата пада с едно деление надолу при ускорение и след това се нормализира - казаха, че е нормално но не го видях при нито една Трибека в youtube на клипчета с ускорение). Та първо отивам в Митака сервиз - отговор двигателят ти се е скапал (заради скапани газаджии според тях) - трябва ремонт на главите, 2500-3000 лв. ремонт - бля, бля. Отивам в STI в Обеля, момчетата бяха много свестни, тестваха я температурата е в норма, двигателят е ОК, няма грешки от катализаторите, но автомобилът е леко тромав за километрите му било нормално - 240000. Но ми казаха, че нямат газ анализатор и да отида до Дунев сервиз за профилактично замерване (газ анализатор, термокамера и бекпрешър). Отивам в Дунев сервиз до зала Армеец - не направиха бекпрешър замерване за да не счупят сондите, но с термокамерата показа, че има леко запушване и те ми предложиха Карбоново почистване (според тях случвало им се е и на много други автомобили и ефекта бил голям). Казах ОК да пробваме - процедурата беше 60 мин.със специална машинка, автомобила работи на място, като от време на време го форсират и гледат някакви показатели на машинката. Резултатът: Това сега е друг автомобил, набира пак като спортен въпреки, че е 1900кг, няма тромавост или замисляне като преди, скоростите превключват плавно, не ръмжи като чели се мъчи .... и я няма аномалията с температурата. За разхода не знам (кракът ми е тежък), но при лежерно каране на магистрала 110 -120 слиза и под 15/100 газ.
Та за 50 лв процедура срещу 2500 - 3000 при Митака (няма да стъпя повече там).
P.S. Газовата е Романо и е настроена в Романо газ - на Военна рампа и от тях съм супер доволен, но това е друга тема.
|
50
|
|
Нед Мар 25, 2018 8:06 pm |
|
|