Правила за пускане на обяви в раздела


Тук се обсъждат проблеми, касаещи повече от един модел на Субару и общи въпроси.



Отговори на тема  [ 17 мнения ] 
 Карбоново почистване на двигател 
Автор Съобщение

Регистриран на: Пон Окт 19, 2015 11:15 am
Мнения: 110
Местоположение: София
Автомобил: XV 2.0D
Рейтинг: 30
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Случайно попаднах в интернет на това нещо:
карбоново почистване на двигател или въглеродно.
Някой знае ли нещо по темата, правил ли е такова
и изобщо има ли ефект и трябва ли да се прави?
Поздрави.

Вто Авг 30, 2016 9:16 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 19, 2014 8:54 pm
Мнения: 214
Автомобил: Outback '10 2.5CVT,Outback '02 H6
Рейтинг: 252
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
за карбоново почистване не съм чувал..има почистване от въглеродни депозити. Ако това имаш предвид разгледай информация за "seafoam" и подобни продукти.

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

Вто Авг 30, 2016 9:30 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Апр 29, 2014 9:29 am
Мнения: 359
Местоположение: Бургас
Skype: dj-stenly
Автомобил: SUBARU OUTBACK 2.5 2007
Рейтинг: 43
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Пише че отпушва катализатора ... аз имам чуството че моя е малко задръстен и понамирисва при повечко газ .... май ще се пробва.

Вто Авг 30, 2016 11:38 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Сеп 29, 2012 2:24 pm
Мнения: 704
Местоположение: Пловдив
Skype: demomanbg
Автомобил: WRX '02 & 2.0X '04
Рейтинг: 177
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Общо взето е това:

Сря Авг 31, 2016 10:30 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Май 13, 2012 9:08 am
Мнения: 162
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Субару Аутбек Н6 3.0 2005 год
Рейтинг: 59
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Чел съм за това по чуждите форуми и отзивите като цяло са добри. Не знаех, че го има и у нас. По БГ форумите всички са специалисти от ядрени инженери нагоре и цари типичен скептицизъм. Ако има подобна процедура в Пловдив и не е много скъпа бих пробвал.

Sent from my HUAWEI RIO-L01 using Tapatalk

Сря Сеп 07, 2016 1:50 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Юни 01, 2016 3:34 pm
Мнения: 268
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Impreza 2.0
Телефон: 0898831186
Рейтинг: 180
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колеги дали някой е пробвал въпросното водородно почистване. Наумили сме с половинката да жертваме реното, но все пак ако някой го е правил да каже. Субаруто не мога да жертвам, но ако има нещо вярно в рекламите на фирмите, които го прилагат не е никак лоша процедура.

Съб Апр 01, 2017 2:26 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 27, 2013 8:05 pm
Мнения: 393
Skype: mivanov_bbg
Автомобил: Subaru Legacy H6 2004
Рейтинг: 244
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Автомобилите с газови уредби си го правят постоянно това почистване. При горенето на газ водата е около 3 пъти повече от тази при горене на бензин.
Т.че двигател на газ си е чист по принцип. И цилиндрите не би трябвало да имат нагар.
За да свърши работа трябва да е някаква водна инжекция , което да работи един месец всеки ден.
Ако е ударна доза за няколко минути.. ефекта не е голям. Вижда се и от клиповете в интернет. (Почистване със sea foam)

Сря Апр 12, 2017 2:28 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Юни 01, 2016 3:34 pm
Мнения: 268
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Impreza 2.0
Телефон: 0898831186
Рейтинг: 180
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Благодаря за разяснението. Мислех да пробвам, но колите са ни на газ и явно няма смисъл.

Чет Апр 13, 2017 12:16 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Май 17, 2015 9:35 am
Мнения: 132
Местоположение: ПАЗАРДЖИК
Автомобил: Субару Легаси 1998 г.
Телефон: 0896634354
Рейтинг: 89
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравейте колеги на 20 метра от къщи има сервиз който предлага някаква подобна процедура ,но ми обясниха че се почиства целият въздушен тракт ( дано съм разбрал правилно ).Струва 50лв за 45 минути и сваляли разхода връщало конете и т.н. и т.н.Carbon Cleaning се казва и много ми го хвалят СОБСТВЕНИЦИТЕ. Та се чудя дали да го пробвам и ако някой колега има лични впечатления ще съм благодарен да ги сподели.я. Колата ми е Лекаси 1998г.Между другото предлагат добавката BG244 на 55 лв. !!!За сравнение колегата ivosaxo я дава на 24 ако не се лъжа

Пет Дек 01, 2017 2:07 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Мар 16, 2007 7:56 pm
Мнения: 749
Местоположение: Русе, БГ
Skype: miroslav.marinov2454
Автомобил: Subaru Outback 3.6, 2018
Телефон: 0889997071
Рейтинг: 88
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Миналата седмица го правих това почистване.Не усетих разлика спрямо преди
.

_________________
0889997071

Съб Дек 02, 2017 12:09 am
Върнете се в началото
Профил YIM

Регистриран на: Нед Май 17, 2015 9:35 am
Мнения: 132
Местоположение: ПАЗАРДЖИК
Автомобил: Субару Легаси 1998 г.
Телефон: 0896634354
Рейтинг: 89
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Може би ще пропусна поне докато не се съберат достатъчно положителни мнения. То и без това тези дни имам толкова оферти за намаляване на разхода и връщане на конете че ако ги направя всичките Суби ще стане 300 коня и ще гори 4 на 100 : :D

Съб Дек 02, 2017 7:36 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 27, 2013 8:05 pm
Мнения: 393
Skype: mivanov_bbg
Автомобил: Subaru Legacy H6 2004
Рейтинг: 244
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Кога станаха модерни тези почиствания? ами след като двигателите станаха direct injection.
За Субару сигурно някой от най-новите мотори е такъв.. но за старите - просто са си нормални инжекциони.
Когато инжекционите са вътре в цилиндровата глава.. няма кой да чисти входящите клапани от нагар.
А нагара идва от EGR системата, която е задължителна за всички съвременни двигатели :)
Вътре в самите цилиндри, по буталата - може да се натрупа нагар, но той изобщо не е лесен за чистене.
По принцип почистването на буталата от нагар има ефект основно върху детонациите при сериозни натоварвания.
Не виждам как ще свали разхода на градско.. което всъщност е РАЗХОДА.. :)

Понякога дори е добре човек да сложи 50 лв и никого да не пита дали има ефект... самото плащане действа положително, успокоява и вдъхва увереност.
Честно казано дори се замислих.. сигурно ще им дам 50 лв някой ден. Още малко ще трябва да се почете по темата.
 30

Вто Дек 05, 2017 9:02 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Авг 29, 2013 10:15 am
Мнения: 424
Местоположение: София
Автомобил: Audi A8
Рейтинг: 91
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
На теория се развива по-голяма температура в цилиндрите и изпускателния колектор, което спомага за изгарянето на отлаганията по компонентите. Тази по-висока температура на изгорелите газове също трябва да прочиства и катовете. По-ниския разход на гориво би дошъл от по-добрата работа на двигателя и по-доброто "аспириране".

Сря Дек 06, 2017 8:57 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Апр 09, 2017 11:31 pm
Мнения: 14
Skype: galli65
Автомобил: subaru WRX STI
Телефон: 0888924584
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте колеги,аз правих такова почистване на Субару Импреза XV,дизел 2011г.Доволен съм,подобри се малко ускорението,и разхода падна с 10%,върви колата по добре.

Сря Фев 21, 2018 12:54 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Мар 15, 2014 6:58 pm
Мнения: 1179
Автомобил: Subaru Forester XT
Рейтинг: 706
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
DJANO написа:
На теория се развива по-голяма температура в цилиндрите и изпускателния колектор, което спомага за изгарянето на отлаганията по компонентите. Тази по-висока температура на изгорелите газове също трябва да прочиства и катовете. По-ниския разход на гориво би дошъл от по-добрата работа на двигателя и по-доброто "аспириране".


На теория и с 50 градуса да напечеш отгоре един 2.5 турбо стоков мотор.. ще се цункат двата сегмента. Чисто информативно. Същата температура почти развива колата в бууст. За това си карайте колите просто ROFL

Карбоновите отлагания могат да се получат от много неща, но едно от най-известните от тях е EGR ефекта. Било то с или без EGR клапан. Аз лично слагам по една добавка на 5-6к километра. Както каза subarist.. не ме интересува дали има или няма ефект.

Сря Фев 21, 2018 12:50 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Авг 29, 2013 10:15 am
Мнения: 424
Местоположение: София
Автомобил: Audi A8
Рейтинг: 91
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
О, не ме разбирай погрешно, че защитавам тази технология. Това беше инфо, което съм прочел. За мен редовното облужване на колата с хубави консумативи е повече от достатъчно и не смятам да се занимавам с хипер-гига карбон технологии :good:

Сря Фев 21, 2018 4:24 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Дек 22, 2017 9:15 pm
Мнения: 4
Местоположение: София
Автомобил: Субару Трибека 3.0, Infiniti Q30S
Рейтинг: 50
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравейте,
Да напиша и моите впечатления от направената процедура. Да започна от малко по-далече - автомобилът е В9 Трибека, 2007 г. и на газ. При потегляне беше осезаемо тромава, а при кик правеше една аномалия (за която съм питал във форума -температурата пада с едно деление надолу при ускорение и след това се нормализира - казаха, че е нормално но не го видях при нито една Трибека в youtube на клипчета с ускорение).
Та първо отивам в Митака сервиз - отговор двигателят ти се е скапал (заради скапани газаджии според тях) - трябва ремонт на главите, 2500-3000 лв. ремонт - бля, бля. Отивам в STI в Обеля, момчетата бяха много свестни, тестваха я температурата е в норма, двигателят е ОК, няма грешки от катализаторите, но автомобилът е леко тромав за километрите му било нормално - 240000. Но ми казаха, че нямат газ анализатор и да отида до Дунев сервиз за профилактично замерване (газ анализатор, термокамера и бекпрешър). Отивам в Дунев сервиз до зала Армеец - не направиха бекпрешър замерване за да не счупят сондите, но с термокамерата показа, че има леко запушване и те ми предложиха Карбоново почистване (според тях случвало им се е и на много други автомобили и ефекта бил голям). Казах ОК да пробваме - процедурата беше 60 мин.със специална машинка, автомобила работи на място, като от време на време го форсират и гледат някакви показатели на машинката.
Резултатът: Това сега е друг автомобил, набира пак като спортен въпреки, че е 1900кг, няма тромавост или замисляне като преди, скоростите превключват плавно, не ръмжи като чели се мъчи .... и я няма аномалията с температурата. За разхода не знам (кракът ми е тежък),
но при лежерно каране на магистрала 110 -120 слиза и под 15/100 газ.

Та за 50 лв процедура срещу 2500 - 3000 при Митака (няма да стъпя повече там).

P.S. Газовата е Романо и е настроена в Романо газ - на Военна рампа и от тях съм супер доволен, но това е друга тема.
 50

Нед Мар 25, 2018 8:06 pm
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 17 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 40 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор