Джипката ще се задвижва и от нов двигател - 2.4 литров боксер с повишена компресия (10.6:1) както и twin-scroll турбо + интекулър. Мощността възлиза на 260 hp (194 kW) с 376 Nm максимален въртящ момент.
В общи линии нещата стоят по следния начин: Транспорт до България, плащаш 10% мито, прибавяш предните две суми към стойността на автомобила по фактура, плащаш 20% ДДС на общата сума, минаваш технотест/ дано да имаш късмет с получаването на сертификат/ и си готов за КАТ. Успех!
Не знам как е на канадския пазар, при американците ако намериш дилър който да се съгласи да продаде нов автомобил за експорт на автокъща и тя да направи износа, не плащаш местния данък за сделката/ДДС/. За съжаление, много е трудно да попаднеш на разбран дилър който да се съгласи на такава сделка, много ги е страх да не ги вкараш в някаква схема.
Местния данък ( sales tax ~ 6 - 6.5 %) подобно на нашето ДДС се плаща при покупката и после при изкарване на колата може да се вземе обратно. Само че има определен срок в който колата да се изкара, не съм сигурен колко време е, не съм изкарвал нова кола, самом няколко стари. Това е не само за коли а и за много други стоки, като лаптопи, таблети, телефони и други подобни от които има файда, а и изкарващия трябва да не е постоянно прибиваващо лице ( ам. гражданин или зелена карта ). Иначе според мен единствения вариант при който има сметка да се докара кола от щатите е ако човек който живее тук си я купи, ползва известно време, изплаща на някаква минимална лихва като 0.9 % а даже в момента може да се намери и 0% и после след като е притежавал колата над 6 месеца и е живял над 6 месеца в чужбина може да си я вкара в България без да плаща мита и ДДС ако се завръща за постоянно.
_________________ keep walking
ex Subaru Outback MY 2010 2.5i CVT
Вто Окт 16, 2018 6:33 pm
kantarev
Регистриран на: Пет Юни 22, 2018 10:34 am Мнения: 105 Местоположение: Plovdiv
Автомобил: Subaru Legacy 2.5 i Tourer 2012
Рейтинг: 15
За 2000км пробег от закупуването на Ascent-та и натрупани впечатления от експлотацията през този период, смята че е супер лек за управление и доста стегнат за разметите си. Сравнено с 3.6 Legacy 2016 има по висок разход на гориво извънградско и се държи като WRX със голям “Турбо лаг” на ниски обороти . Определено версията от 3.6 моторите считам, че са по приятни за каране. Малко съм разочарован или по скоро трябва да настроя стила си на каране за турбо кола към ежедневен с така наречената турбо дупка, но тръгне ли на цялата газ въри доста приятно
За 2000км пробег от закупуването на Ascent-та и натрупани впечатления от експлотацията през този период, смята че е супер лек за управление и доста стегнат за разметите си. Сравнено с 3.6 Legacy 2016 има по висок разход на гориво извънградско и се държи като WRX със голям “Турбо лаг” на ниски обороти . Определено версията от 3.6 моторите считам, че са по приятни за каране. Малко съм разочарован или по скоро трябва да настроя стила си на каране за турбо кола към ежедневен с така наречената турбо дупка, но тръгне ли на цялата газ въри доста приятно
И при Outback Touring XT същата история, но ми харесва в града спокойния му "нрав" в сравнение с 3.6. При мен разходът е по-нисък спрямо 3.6 CVT.