Отговори на тема  [ 28 мнения ]  стр 1, 2  Следваща
 Проблем с о- пръстена на хидравличната помпа на В13 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Сря Сеп 28, 2016 11:28 pm
Мнения: 26
Skype: Meto89
Автомобил: Subaru Legacy 2.0R 2006
Телефон: 0877000045
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Забелязах че доста познати със субару са имали проблем с виене на хидравличната помпа.
При мен виеше зимата,когато беше мн.студено и виеше,докато не загрее колата,а до тогава за ука беше мн силен.
Сега гледам,че няма никакъв звук при въртене на волана.
Възможно ли е маслото да е за смяна или си е за рециклиране ?

Пон Мар 06, 2017 12:08 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 10, 2007 9:54 pm
Мнения: 5779
Местоположение: София
Skype: bojo-123
Автомобил: Outlander 2 '11, 2.4 LPG
Рейтинг: 828
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
А нивото му погледна ли, на вид как е?

Пон Мар 06, 2017 12:17 pm
Върнете се в началото
Профил ICQ
Аватар

Регистриран на: Сря Сеп 28, 2016 11:28 pm
Мнения: 26
Skype: Meto89
Автомобил: Subaru Legacy 2.0R 2006
Телефон: 0877000045
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
мръсно кафяво,зимата откачих маркуча и част от маслото изтече през маркучите и долях,но се намали малко шума.
Не съм я източвал напълно помпата ,защото нямаше как да я вдигна на крикове и да навивам волана.

Пон Мар 06, 2017 1:33 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 10, 2007 9:54 pm
Мнения: 5779
Местоположение: София
Skype: bojo-123
Автомобил: Outlander 2 '11, 2.4 LPG
Рейтинг: 828
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Общо взето щом вие и има масло, с масло само в повечето случаи няма да се оправи.
Най-добре мисли за рециклиране.

Пон Мар 06, 2017 1:56 pm
Върнете се в началото
Профил ICQ

Регистриран на: Сря Юни 01, 2016 3:34 pm
Мнения: 268
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Impreza 2.0
Телефон: 0898831186
Рейтинг: 180
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
При мен беше същото, но и сълзеше по малко. Виеше и като загрее се пооправаше. Дадох да я рециклират и няма проблеми.

Пон Мар 06, 2017 3:20 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Сеп 16, 2015 10:46 am
Мнения: 58
Автомобил: Subaru Forester 2.5,2018
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Be happy 1 написа:
При мен беше същото, но и сълзеше по малко. Виеше и като загрее се пооправаше. Дадох да я рециклират и няма проблеми.



Здравей ,

къде ти я рециклираха,и срещу каква сума?

Благодаря

Пон Дек 04, 2017 7:29 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Яну 01, 2013 3:16 pm
Мнения: 2428
Местоположение: Plovdiv
Автомобил: STI
Телефон: 0886119703
Рейтинг: 729
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Преди рециклиране е добре да се сменят О пръстенчетата , цената и трудът са минимални и тогава , ако шума не спре да се търси по-сложен ремонт.
 3

Пон Дек 04, 2017 8:23 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Сеп 16, 2015 10:46 am
Мнения: 58
Автомобил: Subaru Forester 2.5,2018
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
petko 69 написа:
Преди рециклиране е добре да се сменят О пръстенчетата , цената и трудът са минимални и тогава , ако шума не спре да се търси по-сложен ремонт.



Смених о-пръстенчето и маркуча към казанчето с нови скоби,но няма ефект - вие като вълк:)
Ще се прави помпата.

Та исках да попитам къде да я дам за рециклиране.

Пон Дек 04, 2017 8:55 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Яну 01, 2013 3:16 pm
Мнения: 2428
Местоположение: Plovdiv
Автомобил: STI
Телефон: 0886119703
Рейтинг: 729
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Може да попиташ за съвет на този номер 0888135423 Павлин от 09 до 18ч. . Тук въпроса е дали нова няма да е по-добре и по-лесен вариант , може и втора ръка , но гаранция няма .Звънни на Мимо 13 0879 48 42 47 за цена на нова , колата ти не е толкова стара за 2ра ръка.

Пон Дек 04, 2017 6:29 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Сеп 16, 2015 10:46 am
Мнения: 58
Автомобил: Subaru Forester 2.5,2018
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Иска ми се и на мен да е нова,но 900лв ми е множко.За това прибягнах на вариант - рециклиране.Благодаря за насоката

Пон Дек 04, 2017 8:10 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Яну 01, 2013 3:16 pm
Мнения: 2428
Местоположение: Plovdiv
Автомобил: STI
Телефон: 0886119703
Рейтинг: 729
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
sheim написа:
Иска ми се и на мен да е нова,но 900лв ми е множко.За това прибягнах на вариант - рециклиране.Благодаря за насоката

Мога да ти дам тел. номер на майстор който рециклира рейки в Пловдив 0888 435957 Радко Хидравлика , ако той не прави помпи поне съм сигурен , че знае кой извършва такава услуга. Давам ти и тел. на Дарин 0885 000003 който продава части за Субару 2ра ръка.Успех.

Пон Дек 04, 2017 8:19 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Сеп 16, 2015 10:46 am
Мнения: 58
Автомобил: Subaru Forester 2.5,2018
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Минах през Дарин - няма налична.

Ще я рециклирам в МЕИ.

Благодаря за информацията - жив и здрав.

Вто Дек 05, 2017 11:36 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Сеп 28, 2016 11:28 pm
Мнения: 26
Skype: Meto89
Автомобил: Subaru Legacy 2.0R 2006
Телефон: 0877000045
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
За 275лв ми я рециклираха Пролетта на 2017г и до сега да чукам на дЪрвонямам проблем.
Старата помпа съвсем спихна и започна да прескача волана и направо ми я подмениха с рециклирана.
Помпата виеше още 2-3дни , обезвъздушава по-трудно защото е на нивото на казанчето като височина,не е като при стандартните да е под нивото на казанчети и мехурчетата въздух по-лесно се изкачват.

Пет Дек 08, 2017 7:59 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Сеп 16, 2015 10:46 am
Мнения: 58
Автомобил: Subaru Forester 2.5,2018
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Разбрах че явно е голям цирк с обезвъздушаване на хидравлика,та най вероятно съм си прецакал помпата.Няма да рециклирам.Намерих 2-ра употреба от колега.Ще рецилкирам рейката - тъй като явно и там има проблем :)

Дано успеят да обезвъздушат след смяната на помпата и рейката.

Ще споделя

Пон Дек 11, 2017 4:15 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 29, 2015 5:29 pm
Мнения: 39
Местоположение: Мордор
Автомобил: Legacy '05 Spec B
Рейтинг: 23
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Ако се хване виенето в начален стадий според мен може да мине и без рециклиране на помпата. Тоест по-скоро причината все още не е самата тя.

Миналата седмица смених маркуч и о-пръстен (34611AG042 и 34439AE020). Също така и самата течност(или поне половината). Старите компоненти бяха на камък твърди и нямаха никаква еластичност.

Самото обезвъздушаване беше дълъг и досаден процес и най-сложната част. Това което установих, че помогна при мен беше, след като съм направил 4-5 цикъла пълно ляво - пълно дясно на отворена капачка, беше да изчакам 5 минути да намалее пяната. След това затворих капачката и пак няколко цикъла. Следва доливане и пак същото - отворена и после затворена капачка. През времето когато колата почиваше припомпвах самият маркуч и излизаха още балончета. Отне ми ми може би 90 минути тотално да се обезвъздуши напълно системата. Процеса не го завърших на веднъж, като имах и едно междинно каране.

Може би има по-ефикасен и бърз начин(с вакуум помпа да кажем), но описаното горе сработи при мен. Просто иска малко време и търпение. В един момент дори бях решил че съм си прецакал помпата... Добре че съм упорит и не се отказах. Крайният резултат в момента е по-лека хидравлика и никакво виене дори, като паднаха на -7 температурите.

Поздрави.

Сря Дек 13, 2017 12:34 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Сеп 16, 2015 10:46 am
Мнения: 58
Автомобил: Subaru Forester 2.5,2018
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Здравейте,

помпата сменена с такава от колегата, Troshko

Ремонта- извършен перфектно при Тенчо.

Само добри думи и за двамата

Благодаря и на вас колеги за насоките.

Бъдете здрави

Пет Дек 15, 2017 2:53 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 27, 2013 8:05 pm
Мнения: 393
Skype: mivanov_bbg
Автомобил: Subaru Legacy H6 2004
Рейтинг: 244
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Моята версия иска повече време .. но е по-просто.
Взимаш един литър хидравлична течност (Примерно MOTUL Multi ATF)
Спринцовка или шприц поне 50 кубика и маркуч.. като за система или аквариум или нещо , което да пасне на спринцовката.
Изтегляш около 100 - 150мл , защото толкова има в казанчето. Доливаш до маркера и си караш 2-3 дни.
И после пак така, и пак докато смениш 1 литър.

После си взимаш още един литър течност и при всяка смяна на маслото правиш тази процедура 2 пъти през 5 дена..т.е около 300мл.
Така си имаш завинаги чиста течност в хидравликата, без да разглобяваш каквото и да е.

Иначе като се скапе О пръстена ще смениш и него и маслото и си готов.

Сря Яну 03, 2018 1:47 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Апр 21, 2018 5:22 pm
Мнения: 114
Автомобил: Subaru legacy 2.0r
Рейтинг: 103
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
кажете решение и за моята момпа. както писах в основния форум имам легаси 2007 със сменен вече опръстен и маркуч но помпата издава този гаден звук когато е студена и тогава попрескачва чат пат леко на пълен ляв волан. Това което виждам е леко сълзене на хидравлично масло при болта който свързва маркуча със помпата а може и от друго място да има теч защото се вижда събрало се масло по нея. Направо се чуда да я пристегна ли по хамалски, да купувам ли нова или да я карам тази на майстор, но къде, защото в Благоевград е трудно с майсторите.

Чет Ное 22, 2018 9:24 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Апр 20, 2012 7:05 pm
Мнения: 122
Автомобил: Legacy EJ25 02 & Outback H6 05
Рейтинг: 51
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
pojara написа:
кажете решение и за моята момпа. както писах в основния форум имам легаси 2007 със сменен вече опръстен и маркуч но помпата издава този гаден звук когато е студена и тогава попрескачва чат пат леко на пълен ляв волан. Това което виждам е леко сълзене на хидравлично масло при болта който свързва маркуча със помпата а може и от друго място да има теч защото се вижда събрало се масло по нея. Направо се чуда да я пристегна ли по хамалски, да купувам ли нова или да я карам тази на майстор, но къде, защото в Благоевград е трудно с майсторите.


Щом виждаш масло около болта значи о-ринга не държи. Ако е карана доста време с хлабина м-ду маркуча и помпата е възможно корпуса на помпата да е разбит, все пак е алуминиев. Също така ако о-ринга не е оригинален е вероятно да е с друг размер. Ако проблема се окаже помпата имам такава изправна.
 5

Сря Ное 28, 2018 6:07 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Сеп 12, 2016 12:15 pm
Мнения: 19
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте,какво масло се долива в хидравлика на Субару легаси 2.0,165к.с,2007г.На какви спецификации трябва да отговаря.Марка, модел към който да ме насочите.

Нед Май 09, 2021 4:55 pm
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 28 мнения ]  стр 1, 2  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 15 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор