Разгледай първия скрийншот от лога на един пич от форума относно този цитат
Цитат:
Абе накратко, простата истина е, че разминаване на вариаторите на avcs не може директно да създаде доп. механични проблеми. Естествено, при съществено разминаване, всяка от главите ще отдава различен въртящ момент и коляновия вал изобщо няма да е хепи от тая работа, но както казах, всеки разп. вал си има датчик на положението и съответно контрола гледа да уравновесява вариаторите
Направо така ги уравновесява, че се случваше едната глава да е с 50 градуса, а другата с 10.
П.С. спокойно можеш да набиеш клапани между другото с неправилна работа и синхронизация или да изгориш някой от тях с високо EGT. Серго в няколко теми е обяснил точно как влияе в случая. Особено тогава, когато трябва да го тапи спрямо картата (различни аванси) може много приятно да се "раздетонира", но кво толкова. Нищо няма да му стане
Съб Ное 04, 2017 1:28 am
Реконструктор
Регистриран на: Чет Май 04, 2017 9:44 pm Мнения: 251
Автомобил: Legacy 2.0R
Рейтинг: 287
Това е доста полезна тема, от която ми станаха ясни доста неща. Основния проблем е в омекналата пружина, която омеква още по-бързо на китайския клапан. Може да се реши временно с разтягане, ама е тъпо. Другото е, че явно управлението както на самите клапани, така и на самото газоразпределение като цяло не е адекватно, което се изразява в разни аномалии. Доста ме озадачи, че не се мъчи да ги уравновесява, това е няква адски малоумна грешка според мен. Едно че натоварва коляновия вал и лагерите, друго че явно запалването е едно и също и за двете глави, като се реферира главата с по-лошото пълнене, което автоматично значи детонации за тази с по-доброто... Абе с две думи, чакам си китаеца да видим кво ше измислим.
Вто Ное 07, 2017 4:01 pm
srg
Регистриран на: Вто Дек 03, 2013 12:08 am Мнения: 787 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Legacy H6 (2004)
Рейтинг: 548
Майната им на соленоидите, по-интересното в случая е да се разбере дали те са причината или просто липсата на синхронизация при тях е индикация за проблем на друго място.
_________________ For every action there is an equal opposite malfunction!
Вто Ное 07, 2017 6:16 pm
Реконструктор
Регистриран на: Чет Май 04, 2017 9:44 pm Мнения: 251
Автомобил: Legacy 2.0R
Рейтинг: 287
Тества ли да размениш двата стари клапана и да видиш дали драмата ще се прехвърли на другата глава?
Да, тествах го, прехвърля се. Тъпото е, че като ги извадиш двата, като ги пръснеш малко с почистващия спрей, за известно време се оправя, после всичко отначало. Иначе клапанчето изглежда да работи, тествах го. Като сваля другите, ще направя сравнение.
Вто Ное 14, 2017 9:15 pm
Реконструктор
Регистриран на: Чет Май 04, 2017 9:44 pm Мнения: 251
Автомобил: Legacy 2.0R
Рейтинг: 287
И между другото, един бърз въпрос, тия ламарини отстрани имат ли някакво функционално значение, щото мен ми се струват напълно излишни? За сега карам без тях, ама да не стане нещо
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Вто Ное 14, 2017 9:20 pm
Реконструктор
Регистриран на: Чет Май 04, 2017 9:44 pm Мнения: 251
Автомобил: Legacy 2.0R
Рейтинг: 287
Ето как стоят нещата. Този от ляво е дефектния, вижда се, че движението му не е плавно, ами е "цък-цък". По средата е новия китаец, от дясно е другия оригинален клапан, който е относително ОК. Отворих го, почистих го хубаво, но има следи от механично износване, та май нищо няма да стане от него.
Ами какво те интересува, колега? Сменят се супер елементарно, не виждам смисъл да се пише. Поръчваш си ги в ибея по тоя номер, струват 20-25$ с доставката, не минават митница. Един не си струва, сменят се и двата.