Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 8:57 pm



Отговори на тема  [ 108 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3, 4, 5, 6  Следваща
 Subaru Lineartronic ® CVT 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Вто Мар 30, 2010 10:14 am
Мнения: 1880
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Forester 2.0
Рейтинг: 119
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Subaru заби първия пирон в ковчега на класическите скоростни кутии със своята технология Subaru Lineartronic ® CVT (постоянно променлива трансмисия)
въведена тази година в моделите:
2010 г.
Legacy 2.5i -- optional
Legacy 2.5i Premium -- optional
Legacy 2.5i Limited -- standard
Outback 2.5i -- optional
Outback 2.5i Premium -- optional
Outback 2.5i Limited -- standard

2011
Subaru Trezia и други модели без Forester за съжаление.

технологията се състои в две шайби с променлив диаметър и верига, има автоматичен и ръчен режим на работа (до символично наречени 7 предавки) с плавно "превключване".
Изображение
Изображение
Изображение
Повече информация:
http://www.subaru.com/drive/sum09_whtmkscvt.html

P.S. Е, все пак трябва да отбележим, че го е измислил великия Леонардо!

_________________
FSG - Alexander doesn't tested, but Yco did it!
Нека вън да веят бури, ...а ний до дъбовото бури!

Сря Дек 01, 2010 4:16 pm
Върнете се в началото
Профил
Perfect Stranger
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 11, 2007 11:59 am
Мнения: 1285
Местоположение: Planet Earth
Skype: nikolay.kapitanov
Автомобил: двойката
Телефон: 0888 831783
Рейтинг: 109
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
stupid_boy написа:
Yco написа:
без Forester за съжаление.


който е карал скутер ( двуколесна въшка ), знае що за технология е това. усещането не е много натурално. винаги ми е липсвал тоталния контрол, а с това и голяма част от комфорта.

поне в София автобусите на градския транспорт са с нещо подобно, но те май ползват маслени трансформатори.

Въпросната скоростна кутия може да се кара точно като механична СК. Т.е. Има предварително заложени 6 (+1 задно) предавателни отношения, които са 1:1 с механичната скоростна кутия. Разликата е, че се управляват чрез paddleshift, не чрез скоростен лост и няма съединител.

От друга страна директния режим на работа е много плавен, икономичен и равномерен, което дава сериозен комфорт на пътниците, а в градски условия си е сериозна екстра.

Според FHI разликата с другите марки е веригата, която предава въртящия момент много по-ефективно от ремъка, както и времето на реакция. Директните отзиви за други марки със CVT са за много забавена динамика и повишен разход на гориво. След 4к об/мин се усеща тягата, докато при Lineartronic много по-рано (2-2,5к об/мин).

От друга страна винаги нововъденията са посрещани на нож откак съществува човечеството. Едно време автомобилът сам по себе си е бил "адска машина" за съвременниците си. Panta rei

Технологията CVT е в производство в автомобилния бранш отпреди близо 30 години и SUBARU е един от новаторите при нея. Вече около 7-8 години се предлага на пазара в по-високи класове и с по-големи двигатели, но в началото с голям процент дефектируемост. Да се надяваме SUBARU добре да са си подготвили домашното за бъдещите предизвикателства. От показваното досега не мисля, че са имали големи излагации в нововъведенията, така че... времето ще покаже. :wink:

_________________
https://www.catalogmachine.com/treasure-bulgaria/catalogs

Сря Дек 01, 2010 5:19 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Сря Сеп 01, 2010 7:34 pm
Мнения: 857
Местоположение: Варна
Skype: miro461
Автомобил: Subaru Forester 2.0D 2H(Мечо)
Рейтинг: 236
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Тази кутия е подготовка за електрическо Субару!!! Ако направят и скутер Субару пак ще си взема- нали ще е 2х2 задвижване :smt139

_________________
Отначало момченцата се интересуват от коли , а момиченцата от кукли. По-късно ролите се разменят!
It's all we'll drive- Subaru

Сря Дек 01, 2010 10:12 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Окт 28, 2010 1:53 am
Мнения: 32
Местоположение: Portland, OR, USA
Автомобил: 2009 Outback 2.5i (EJ253/4EAT)
Рейтинг: 2
Нов фен
Отговори с цитат
Моето обяснение е че така се пестят пари - който е виждал торпедото и клапанната кутия на автоматик разглобени знае за какво става дума. По-малко части, по-лесно и бързо сглобяване, по-простото е по-надеждно в общия случай. Не съм сигурен че Сюби не си купуваха автоматиците от Джатко (мисля че това пише на моя) - ако новата кутия е ин-хаус това обяснява нещата.

Когато тествах 2010 Аутбек с нея бях разочарован, но може да е въпрос на свикване, пък и икономията е наистина съществена. Притеснява ме само че не я слагат в Импрезата, която е най-лекия/евтин модел ...

_________________
2009 Outback 2.5i (BP9/EJ253/4EAT)

Сря Дек 01, 2010 10:14 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Окт 11, 2006 11:47 pm
Мнения: 2311
Местоположение: Sofia
Автомобил: EA839,MA1.20
Рейтинг: 506
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Карал съм Аутбек 2.5 CVT-2010 с такава кутия и останах много приятно изненадан.
Няма тласъци при превключване, двигателя бързо влиза в оптимални обороти при подаване на газ и съответно при отнемане, сваля на много ниски. Така се постига доста добра икономия и добра динамика.Освен това има възможност и за смяна на 6 "виртуални" предавки чрез перата на волана, което доставя голямо удоволствие и същевременно е доста истинко като усещане , всякаш наистина си на конкретна предавка. Така или иначе и с класически автоматик, заради хидротрансформатора нямаш точно усещането каквото е при МТ. В крайна сметка , такава кутия човек си взима основно за да не превключва лоста и натиска съединителя постоянно.
Съпоставена с автоматика на предишния Аутбек 2.5 2009-4АТ(също съм го карал), който има приблизително еднаква мощност, тази кутия извлича определено повече от мощността и въртящия момент на двигателя и дава по-добро усещане за динамика на колата, при все че стария модел е с 6 к.с. по-мощен и малко по-лек.Разхода на гориво е по-нисък.
Нямам представа как ще се държи на сняг, кал, мокро, как прехвърля въртящия момент назад. Не знам също при нормално каране (прим. магистрала с еднакво темпо) , какъв % от момента отива назад , чел съм за 100/0% до 50/50%-отпред/отзад, т.е. приблизително същото като при 4-АТ без централен диф. - VTD.
Ето и няколко теста на сняг с тази кутия, не дават пълна представа, но стават за загуба на време :D
http://www.youtube.com/watch?v=G1zp3goW7w8
http://www.youtube.com/watch?v=cctQBoQXgck

Чет Дек 02, 2010 4:39 pm
Върнете се в началото
Профил
Confidence in Motion
Аватар

Регистриран на: Пон Дек 04, 2006 9:32 pm
Мнения: 6482
Местоположение: BG, Горна Оряховица
Skype: impreza941
Автомобил: EJ22 5MT IMPREZA/EJ20 4EAT IMPREZA
Рейтинг: 204
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
100/0 нямаме ние, в най-лошия случай 90 на 10 при старите АТ-та и то по подразбиране, дефакто рядко пада толкова :-) :-)
Опашката й като цяло е като последното поколение 4ЕАТ и също има хидротрансформатор.

http://vbox7.com/play:d2499ebd

_________________
All-Wheel-Drive
 3

Чет Дек 02, 2010 7:11 pm
Върнете се в началото
Профил WWW

Регистриран на: Сря Окт 11, 2006 11:47 pm
Мнения: 2311
Местоположение: Sofia
Автомобил: EA839,MA1.20
Рейтинг: 506
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
И аз не вярвам да е 100/0%, то даже само при подаване на малко газ отива назад. Макар, че с тези %-ти е голяма мистификация, но за това , друг път.

Пет Дек 03, 2010 2:22 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Юли 16, 2009 8:56 pm
Мнения: 80
Местоположение: Хюстън, САЩ
Skype: peshehodetz
Автомобил: 2021 Tesla Model S
Рейтинг: 30
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Това за 90:10 го пише предимно по американските сайтове и общо взето дилърите така го обявяват. За абсолютно същите модели с active awd в канадските сайтове съм чел че е 60:40. Дори във форума на subaruoutback.org имаше изказване, че независимо от това че Аутбек и Легаси за Северна Америка ги произвеждат в един и същи завод - този в Индиана, са с различен setup na awd като за щатите са 90:10, а за Канада са 60:40. А пък колега с Аутбек от Норвегия твърдеше че при тях европейските модели за разлика от американските били 65:35, като на мен всичко това ми се струва доста абсурдно, имайки предвид че независимо къде е сглобена колата, двигател, скоростни кутии и диференциали си идват от Япония. В тази връзка на сайта на mysubaru.com където съм регистриран направих запитване относно колата дето карам дали има заден lsd и какво е разпределението на awd и ето какъв е-меил получих:

Thank you for taking the time to contact us. I hope that you have been enjoying your 2010 Outback 2.5i Wagon.

The 2010 Outback Wagons are not equipped with a limited slip rear differential. Some of our previous model year Outback Wagons were equipped with a limited slip rear differential. Subaru does not state a normal front-to-rear torque split for the AWD system in our automatic transmission models, including our 2010 Outback Wagons, as the torque split is always changing due to conditions. When in 1st or reverse, the AWD system will continue to fluctuate due to conditions. The manual transmission AWD system has a 50/50 torque split always. The AWD system for the automatic transmission models is always fluctuating.

Thank you for the opportunity to be of service. If you need any future assistance, please let us know. Have a great day, Peter.

Sincerely,

John J. Mergen
Subaru of America, Inc.
Customer/Dealer Services Department
1-800-SUBARU3 (1-800-782-2783)
Service Request #1-1004809615

[THREAD ID:1-GM8K28]

А относно това как се държи колата със CVT на сняг и кал не съм имал възможност да я тествам, но на пясък е много добре, същото е и на доста обилен дъжд

_________________
keep walking

ex Subaru Outback MY 2010 2.5i CVT

Пет Дек 03, 2010 7:03 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Ное 02, 2010 6:57 am
Мнения: 593
Местоположение: София
Автомобил: 2011 Subaru Outback 2.5i CVT Ltd.
Рейтинг: 178
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
А как тълкуваш отговора - като предимство или недостатък (имам предвид според личните предпочитания)?
Вижда ми се малко странно, след като си избрал и купил колата, да не си наясно с това дали има Lsd или не!?

Съб Дек 04, 2010 1:55 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Юли 16, 2009 8:56 pm
Мнения: 80
Местоположение: Хюстън, САЩ
Skype: peshehodetz
Автомобил: 2021 Tesla Model S
Рейтинг: 30
От звездите одобрен
Отговори с цитат
PitM написа:
А как тълкуваш отговора - като предимство или недостатък (имам предвид според личните предпочитания)?
Вижда ми се малко странно, след като си избрал и купил колата, да не си наясно с това дали има Lsd или не!?



Естествено личното ми предпочитание е да има Lsd, но понякога човек взима това което му се предоставя. Особено пък предвид и факта че тази кола съм я взел доста изгодно като цена. Поне съм наясно какво има и как да я ползвам като ми се наложи да я изкарам извън пътя, засега обаче рядко ще ми се налага офроуд, за тази цел имам друго возило, пък за в бъдеще ще видим. Чел съм че може да се ъпгрейдва и да се постажи Lsd, макар че не ми е много ясно как става, целия диф ли се сменя или само нещо допълнително се слага, ма това засега не престои на дневен ред.

_________________
keep walking

ex Subaru Outback MY 2010 2.5i CVT

Съб Дек 04, 2010 10:53 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Окт 28, 2010 1:53 am
Мнения: 32
Местоположение: Portland, OR, USA
Автомобил: 2009 Outback 2.5i (EJ253/4EAT)
Рейтинг: 2
Нов фен
Отговори с цитат
peshehodetz написа:
Това за 90:10 го пише предимно по американските сайтове и общо взето дилърите така го обявяват. За абсолютно същите модели с active awd в канадските сайтове съм чел че е 60:40. Дори във форума на subaruoutback.org имаше изказване, че независимо от това че Аутбек и Легаси за Северна Америка ги произвеждат в един и същи завод - този в Индиана, са с различен setup na awd като за щатите са 90:10, а за Канада са 60:40. А пък колега с Аутбек от Норвегия твърдеше че при тях европейските модели за разлика от американските били 65:35, като на мен всичко това ми се струва доста абсурдно, имайки предвид че независимо къде е сглобена колата, двигател, скоростни кутии и диференциали си идват от Япония


Доколкото знам това се кодира в чипа, и дефолтните стойности могат да се изчетат с четец (и да се променят с чип тунинг) но както са ти казали не са много релевантни (освен за магистрала). И мен дилъра ми е казвал че дефолта е 80/20 до 50/50 - и ако искам мога да го прекодират да е 50/50 постоянно - но Субару сервизите отказват да го правят и това елиминирало гаранцията. Едно от нещата които истински ме забавляват е като се качвам от магистрала на детелина (остър десен, ниска скорост и баир) се усеща как колата изведнъж започва да "завива с газ" като типично задно.

_________________
2009 Outback 2.5i (BP9/EJ253/4EAT)

Чет Дек 09, 2010 10:03 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Яну 07, 2018 2:50 pm
Мнения: 8
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте, колеги!
Вариаторната кутия на Субару се вгражда едва от няколко години и не знам какви впечатления и опит имат ползвателите и в България, но поне мога да попитам за някои неща. Интересува ме най-вече как стоят нещата откъм поддръжка и най-вече ремонти. Дали ситуацията е аналогична с вариатора на Ауди, който в едни години можеше реално да се отремонтира само от един човек на Балканите поне, или има сервизи, в които ги ремонтират рутинно? Аз карам вече второ Ауди с вариатор и идеята за вариатор плюс 4х4 ми звучи супер. Ако някой има инфо моля нека сподели. :)

Нед Яну 07, 2018 3:16 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Дек 11, 2011 7:20 pm
Мнения: 781
Местоположение: София
Рейтинг: 223
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравей, колега. Предполагам никой не е отговорил, защото до колкото знам няма колега, който да се е оплакал от проблем със CVT кутия ( което не означава автоматично, че няма такъв ). Просто за момента кутиите са ОК., слагат ги на сравнително по-нови автомобили...., след години...кой знае. Но ако се стигне до ремонт, едва ли ще са много местата които ще могат да отремонтират кутията :-? . Ти правиш аналог може би с мултитроника на Ауди, който до колкото съм се интересувал прави проблеми и масово собствениците на такива кутии прибягват до услугите на Мишо от София, който обаче не е винаги в БГ. Може много да се изпише...но в най-общи линии разликите между вариатора при Ауди и Субару са следните според мен - при Ауди работата на кутията ( стига да е безпроблемна ;) ) е доста по адекватна и бърза в сравнение със Субаруто, ноооо доста по-чуплива и капризна. Съответно при Субару - малко по-мудна и неадекватна ( изключвам моделите 2015г.+...), но доста по-надеждна и безпроблемна. Така че...пълно щастие няма :) . Това разбира се е изцяло мое мнение, базирано на информацията която съм търсил и от която съм се интересувал. Нека ако има ( със сигурност има :) ) по-запознати колеги да пишат. Поздрави.

Нед Яну 07, 2018 10:30 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 22, 2009 12:36 am
Мнения: 2521
Местоположение: Варна
Автомобил: Forester Boxer Diesel Lineartronic
Рейтинг: 413
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Не съм тествал Линеартроник на бензин след 2015,но на дизела е доста адекватен и всички колеги,
които го тестваха са на същото мнение.
В дългосрочен план при правилно обслужване едва ли ще има проблеми.
Старите линеартроници без Х-моуд не са толкова проходими, както сме свикнали...

_________________
Продава се 2015 Forester Boxer Diesel Lineartronic

Пон Яну 08, 2018 11:49 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Апр 26, 2009 5:59 pm
Мнения: 221
Местоположение: Варна
Автомобил: Smart for Four EQ Hyundai Kona EV
Телефон: 0887 93 70 90
Рейтинг: 99
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравейте. Имаме в семейството Аутбек с CVT. Преди около месец на жена ми се наложи да пътува с него за столицата в командировка. На средата на пътя колата си влиза в авариен режим и светва лампата на АТ. След консултация с Миро от Варна(на който съм много благодарен за всичко) решихме да си продължи някак до София. Там на другия ден автомобила беше приет от сервиз Митака. Тук е момента да изкажа благодарности на тях за адекватната реакция и отремонтиране на АТ. Кутията беше отремонтирана за три дни. В момента нямам в себе си фактурата от ремонта но мога да я пратя(на снимка) на автора на темата. Ремонта възлезе на около 1300лв (в тази цена влиза и маслото). Отново тук е и момента да кажа че при закупуването на автомобила ни беше казано от предишния собственик(също е член на форума) че маслото е сменено а в последствие се оказа че НЕ е и вероятно това беше довело до нуждата от ремонт на кутията(това последното е мое разсъждение а не становище от сервиза, важно е да се уточни). Надявам се да съм успял да дам донякъде адекватен отговор на вашия въпрос.

Сря Яну 10, 2018 12:58 pm
Върнете се в началото
Профил WWW

Регистриран на: Нед Яну 07, 2018 2:50 pm
Мнения: 8
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Благодаря за мненията, колеги!
Хубаво е, че вече прочетох за сервиз, в който са помогнали при проблем с автомата! Препатилия колега занапред да не забравя никога правилото, че закупи ли се втора ръка автомобил, задължително се обслужва! :)
Явно има достатъчно отрицателни последствия след закупуване на автомобил от САЩ, аз просто исках да чуя още мнения, които само затвърждават и моето мнение по въпроса. Дори на резервната 22 годишна калинка държа радиото да работи, има си хас да се натреса на кола без радио! Малко като автомобилите от Англия е тук ситуацията- един път спестяваш половината пари и после 10 години караш на чорчук ROFL .Единствено на американките много ми харесват броните и въобще цялата пластмасия отвън на купето на Аутбека, някак са по-наточени от европейския вариант :)
Старите бензинови автоматици на Субару според разкази на ползвателите им, горяха градско в София според цикъла 15-22 л./100км.
Надявам се последното поколение най-вече благодарение на CVT-то да сваля тоя разход малко?! Някой софиянец да е засичал? :)
Брат ми и двама негови приятели от скоро имат 3 Легаци-та комби, 15-тина годишни , сформирали са си една варненска "банда"и с голям мерак обикалят цяла България, явно и аз натам съм се запътил :D .

Сря Яну 10, 2018 9:57 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Юли 16, 2009 8:56 pm
Мнения: 80
Местоположение: Хюстън, САЩ
Skype: peshehodetz
Автомобил: 2021 Tesla Model S
Рейтинг: 30
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Почти 100 000 мили което е към 160 000 км абсолютно никакви проблеми не само със CVT но въобще с колата. Та се двоумя дали да не си е докарам в България след някоя и друга година. Та единствено заради CVT бих се отказал, макар че в щатите има такива и по над 200 000 мили без никакви проблеми, ма в последно време ми се кара нещо малко по големичко та една Toyota 4Runner би ми паснала идеално само дето незнам как ще е поддръжката.

_________________
keep walking

ex Subaru Outback MY 2010 2.5i CVT

Чет Яну 11, 2018 12:04 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 03, 2013 12:23 am
Мнения: 217
Местоположение: Стамболийски
Skype: kvark1971
Автомобил: Outback Touring XT 2020
Телефон: 0893556828
Рейтинг: 313
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
При мен средния разход е еднакъв и при двете кутии/14.5-15.5/. Само градско не въртя и нямам точно инфо, но под 17-18 не е. Като за разход на газ е ок. ;)

_________________
Outback Touring XT 2020
Outback 3.6R 2017 LPi
Forester XT 2.0DIT 2017
Outback 3.6 2010 LPi

Чет Яну 11, 2018 6:22 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Апр 26, 2009 5:59 pm
Мнения: 221
Местоположение: Варна
Автомобил: Smart for Four EQ Hyundai Kona EV
Телефон: 0887 93 70 90
Рейтинг: 99
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
По въпроса с разхода мога да допълня от личен опит с Легаси 2005 и Аутбек 2010 съответно с нормална 4АТ и CVT и двете с мотор 2.5 и идентична мощност/к.с. Та при нас разхода е напълно в полза на CVT-то и то при положение че го кара съпругата ми и е една идея повече "газ-спирачка" :) Та разхода е Легаси-12-13 газ а Аутбека 11-12. Карането ни е смесено градско/извънградско. За мен CVT-то си е много удобно и икономично, аз си го харесвам. Вероятно за колеги които карат в по-спортно ориентиран стил може да е доста еластично и мудно но за спокойно каране е супер.

Съб Яну 13, 2018 11:09 am
Върнете се в началото
Профил WWW

Регистриран на: Нед Яну 07, 2018 2:50 pm
Мнения: 8
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
stenly2777 написа:
По въпроса с разхода мога да допълня от личен опит с Легаси 2005 и Аутбек 2010 съответно с нормална 4АТ и CVT и двете с мотор 2.5 и идентична мощност/к.с. Та при нас разхода е напълно в полза на CVT-то и то при положение че го кара съпругата ми и е една идея повече "газ-спирачка" :) Та разхода е Легаси-12-13 газ а Аутбека 11-12. Карането ни е смесено градско/извънградско. За мен CVT-то си е много удобно и икономично, аз си го харесвам. Вероятно за колеги които карат в по-спортно ориентиран стил може да е доста еластично и мудно но за спокойно каране е супер.


Аз гоня 40-те, половинката също. Отдавна не ни тресе тийн мерака да настъпваме до ламарината. Именно заради плавното, неусетно ускорение и разход на гориво като на ръчка /в града дори малко по-нисък от ръчката/ много харесвам CVT-то на Ауди.
Именно от тук е продиктуван и интереса ми към последния Аутбек. Още преди години се колебаех между Ауди и Субару, тоя път на ред е второто. Още повече че до сега нямах опцията за CVT + 4х4. Има и по-красиви колици, например Леворг-а страшно ми харесва, ама си е с нисък клирънс, а подобна колица в момента си имаме и то в добро състояние. Практически няма да ходя на лозето с колата, нито на лов или да си меря мускулите на Алеко, просто в големия град най-вече зимата е трагедия ситуацията с непочистения сняг, още по-страшно е когато в кварталните оживени и тесни улици снегорините го сбутат отстрани вече позатопен той замръзва и става истинска дебела, ледена мантинела. И когато трябва да излезеш от мястото където си паркирал, или да паркираш отново, мисията е невъзможна. Не че с малко по-висока кола и 4х4 някакви чудеса ще се случат, но определено ще дава малко повече варианти за решаване на дадена ситуация.

Съб Яну 13, 2018 4:23 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 108 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3, 4, 5, 6  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: gtt1370 и 56 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор