Правила за пускане на обяви в раздела
Тук е мястото за обсъждане на дизеловите мотори на Subaru
|
Страница 1 от 1
|
|
Рециклиране на инжектори на Фори
Автор |
Съобщение |
ivodonev
Регистриран на: Съб Ное 23, 2013 1:19 pm Постове: 23
Автомобил: Subaru Forester Diesel
Рейтинг: 4
|
Здравейте, Имам две дюзи които дават отклонение при работа. Замериха ми ги при Любо в Люлин. Имам два варианта нови или да се опитам да ги рециклирам, почистя или какъвто е там коректния термин. Тъй като едната дюза струва 1200-1300лв. според от къде се поръчат, реших първоначално да пробвам с рециклиране а пък ако не стане, ще плача... дълго . С Любо съм се разбрал да ги демонтират и след това отново да ги поставят на място. Дали някой е минал по този път и може да ми каже къде мога да направя въпросната манипулация, дали има положителен резултат и изобщо всякакви впечатления биха били от полза. Предварително благодаря!
|
|
|
Пон Юли 07, 2014 8:43 pm |
|
|
iion
|
Здравей колега, Аз съм с бензиново Фори, но предполагам чистенето с ултразвук е приложимо и в твоя случай. Ползвал съм услугите на сервиза на Дунев 2 пъти, все успешно. Цената с демонтаж, чистене и монтаж на 4 инжектора + смяна на горивен филтър идваше към 100-на лева по спомен. Предполагам, че няма да е проблем само да ги почистят, а смяната на филтър може да да договорите с Любо. Контакти на сервиза има тук - http://www.dunevmotorsport-r21.com/
_________________ Подозирам, че всичко е нарочно...
|
|
|
Вто Юли 08, 2014 6:54 am |
|
|
BAlexandrov
|
За дизеловите дюзи трябва по-специален стенд, ако ще е както трябва... Гледал съм някъде реклами, но не помня къде...може би на Горубляне?
|
|
|
Вто Юли 08, 2014 7:43 am |
|
|
quietriot
|
_________________ SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited
|
|
|
Вто Юли 08, 2014 8:41 am |
|
|
ivosaxo
Регистриран на: Нед Май 09, 2010 10:54 am Постове: 193
Автомобил: Subaru Forester 2.5XT 2006
Рейтинг: 109
|
|
Вто Юли 08, 2014 10:54 am |
|
|
ivodonev
Регистриран на: Съб Ное 23, 2013 1:19 pm Постове: 23
Автомобил: Subaru Forester Diesel
Рейтинг: 4
|
Здравейте, Благодаря за отговорите и линковете към тях. Пробвал съм какви ли не добавки, ефекта е от 0 до клонящ към нула. Тъй като съм с премахнат DPF филтър колата започна и да пуши, така че се налага да се вземат вече мерки по въпроса с дюзите. Единствената разлика се наблюдава когато изляза извън БГ и сипа някаква друга нафта, тогава, спира да пуши или поне намалява драстично. Както и да е звъннах в сервиза от линка " http://sofia-diesel-center.com/ ", момчето което вдигна беше супер любезно, поговорихме, каза ми че тъй като дюзите на нашите Субарута са "Denso" и са пиезо нещата с ремонта седят под въпрос и трябва да говори с колегите си които се занимават с рециклирането и че ще ми върне обаждане. Обади ми се след 15 мин. и ми каза, че за щастие точно нашите се рециклират. Процедурата ще е леко тегава защото първо ще трябва да се свалят (вероятно при Любо в Люлин) да се занесат , да се проверят, да се поръчат резервни части ако се налага и след това да се монтират отново. Тази седмица заминавам на море така че когато, се върна ще задействам нещата и ще опиша подробно какво съм направил, има ли промяна в работата на двигателя, цени, всичко.
|
|
|
Пон Юли 14, 2014 11:47 am |
|
|
ivosaxo
Регистриран на: Нед Май 09, 2010 10:54 am Постове: 193
Автомобил: Subaru Forester 2.5XT 2006
Рейтинг: 109
|
Ако не си пробвал това, което ти предложих,тогава го направи, няма да ти струва повече от 30 лева. Песимизма ти относно добавките е абсолютно оправдан, но има неща,които наистина работят,изпробвано е и не говоря празни приказки.
_________________ Forester 2.5 XT MY06
|
|
|
Пон Юли 14, 2014 5:06 pm |
|
|
eddy
Регистриран на: Пет Яну 20, 2012 10:23 am Постове: 339
Автомобил: Spec B
Рейтинг: 103
|
Виж първо дали не могат да се сменят само разпръсквачите, провери във фирма Фуго дали имат такива разпръсквачи. От моя опит с чистене на дизелови дюзи само диагностиката на дюза ти е 25лв/бр, след това само да ти я "настроят" е 75лв/бр, а пък "чистенето" демек ултразвука е около 100лв/бр. Процедурата е с много неясен изход, понякога може и да караш още година-две+, понякога и 1-2 месеца. На гара Яна чистят най-добре и за най-малко пари, а НН сервиз на летището работят на най-разумни пари и най-качествено от всички такива, които чистят и регулират дюзи за комън рейл. Това което ти казвам е за Бош-Сименс дюзи. Пак от моя опит един разпръсквач е в порядъка около 100лв, ако има заместител може и 50лв да е, слагаш и караш. Ще има да ти говорят, че трябвало дюзата да се настрои на стенд след смяната и тн, но до сега на поне 5 автомобила, никога не се е налагала допълнителна настройка. Пак казвам това е опит само за Бош-Сименс и Делфи дюзи, но надали Дензото са драстично по-различни. Да вметна и само, че при чистене задължително трябва реглаж, не е като при смяна на разпръсквач.
|
|
|
Вто Юли 15, 2014 8:02 am |
|
|
ivodonev
Регистриран на: Съб Ное 23, 2013 1:19 pm Постове: 23
Автомобил: Subaru Forester Diesel
Рейтинг: 4
|
@ivosaxo Здравей, не че съм песимист относно добавките, просто пробвах няколко без ефект, което не доказва разбира се че всички добавки са само маркетингов продукт . Готов съм да изпробвам и други стига да не са опасни за двигателя, че този мотор си има и други болежки. Опитах се да намеря дистрибутор в БГ, но май никой не я внася и единственият вариант остава поръчка. Имаш ли идея дали може да се намери някъде, понеже утре (16.07) пътувам на дълъг път и е добра възможност да се пробва. Ако не намеря ще сложа пак ProTec.
|
|
|
Вто Юли 15, 2014 9:50 am |
|
|
ivodonev
Регистриран на: Съб Ное 23, 2013 1:19 pm Постове: 23
Автомобил: Subaru Forester Diesel
Рейтинг: 4
|
@eddy Здравей, Мерси за съвета. Аз честно казано не съм наясно в детайли как функционират дюзите и в какво се изразява рециклирането. От това което съм проучил до сега... при Субару/Тойота и май и останалите "японки" инжекторите които се използват са Денсо при това пиезо. Голямата част от пиезо дюзите не се рециклират, но за късмет при тези на Субару има вариант, но както казваш ти крайният резултат е много под въпрос. За моя голяма скръб Денсо са драстично по-скъпи от Бош и др. Бърз преглед в e-bay показва че Бош инжекторите варират в диапазона 120-250/300$/бр. докато Денсо не могат да се намерят под 1200-1300 лв/бр. Ако Субару-то беше с Бош нямаше да се замисля и за секунда да ги сменя с нови, но при положение че имам две които дават отклонение калкулацията е болезнена, 2х1200+300 (демонтаж/монтаж)=2700лв. ако не изскочи нещо допълнително. След това гаранцията, че след няколко хиляди км. няма да се наложи да се отваря пак, защото някоя от другите е сдала багажа е никаква. По отношение на рециклирането, както написах по-горе демонтаж/монтаж ~ 300лв. толкова грубо ми го калкулира Любо, подмяна на съответните гарнитури и консумативи. Все пак е боксер и за да се свалят трябва едва ли не да се демонтира двигателя . Самото рециклиране не се наемам да прогнозирам колко ще излезе защото там въпросителните са прекалено много. За съжаление резултата не е с ясен край но това е положението.
|
|
|
Вто Юли 15, 2014 10:30 am |
|
|
ivosaxo
Регистриран на: Нед Май 09, 2010 10:54 am Постове: 193
Автомобил: Subaru Forester 2.5XT 2006
Рейтинг: 109
|
ivodonev написа: @ivosaxo Здравей, не че съм песимист относно добавките, просто пробвах няколко без ефект, което не доказва разбира се че всички добавки са само маркетингов продукт . Готов съм да изпробвам и други стига да не са опасни за двигателя, че този мотор си има и други болежки. Опитах се да намеря дистрибутор в БГ, но май никой не я внася и единственият вариант остава поръчка. Имаш ли идея дали може да се намери някъде, понеже утре (16.07) пътувам на дълъг път и е добра възможност да се пробва. Ако не намеря ще сложа пак ProTec. Обади се тук 0888337139
_________________ Forester 2.5 XT MY06
|
|
|
Вто Юли 15, 2014 12:30 pm |
|
|
eddy
Регистриран на: Пет Яну 20, 2012 10:23 am Постове: 339
Автомобил: Spec B
Рейтинг: 103
|
Тези са до 2010 ако правилно съм разбрал: 16613AA020 - ориг номер 095000-7890 Дензо номер А след 2010: 16613AA030 - ориг номер Пак казвам ако правилно съм разбрал виж за всеки случай на твоите кой номер е написан. Разпръсквач на англ е nozzle Ето ти един сайт където има много разпръсквачи, просто се свържи с производителите и ги питай за твоите дюзи дали правят разпръсквачи, възможно е от някоя Тойота разпръсквачите да са същите, просто дюзата да е под друг номер, за Субару е много вероятно никои да не прави алтернативни разпръсквачи, можеш и директно на Дензо да пишеш дали продават отделно само разпръсквачи: http://www.alibaba.com/showroom/denso-i ... ozzle.htmlhttp://www.aliexpress.com/w/wholesale-d ... ozzle.html
|
|
|
Сря Юли 16, 2014 8:00 am |
|
|
IvanValchev
Регистриран на: Съб Апр 30, 2016 2:12 pm Постове: 5
Автомобил: Subaru legacy 2.0 d
Рейтинг: 0
|
Темата е стара, но сега я прочетох. Моите инжектори ги рециклирах в Стара загора.На майстора му бяха първите инжектори на Субару и им отдели голямо внимание. Стенда му имаше файл с правилните показания на инжекторите, но не можа да открие разпръсквачи. От каталога на косер/ италиански произведени в китай/ си избрах разпръсквачи със същия брой отвори и почти същия ъгъл и размер на отворите. Не помня добре но мисля че бяха за Тойота пикап. Та човека ми ги настрои, монтира ги и всичко е наред. Кодовете на инжекторите вече не важат, но с ССМ направих обучение и вече 5 х.к. нямам проблеми с тях. Надявам се да полезно за колегите с дизел.
|
|
|
Сря Фев 14, 2018 8:53 pm |
|
|
dancho.danev
Регистриран на: Нед Дек 05, 2010 7:13 pm Постове: 218 Местоположение: Trun,Schweiz
Skype: dancho.ch
Автомобил: subaru Impreza 20d Limited S
Рейтинг: 200
|
Здравей колега! На колко километра е Форито? От колко време караш с "пикаещи" дюзи? Не искам да те плаша, но трябва да вземеш мерки колкото се може по-скоро. Защото този проблем води до прецакване на буталата а тогава сметката е ужасяваща. Един мой приятел с Тойота Ланд Круизър мина по този път и от него знам какво е. Поздрави и успех с ремонта.
|
|
|
Пет Фев 16, 2018 11:14 am |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 15 госта |
|