Аз имам такива и ги слагах на Б13 обаче.
Значи какво мога да ти кажа, не всички 16 джанти пасват на тези апарати. Джантите от ВРХ, логично ще станат, но тези стандартните на Аутбек Б12 си мисля, че ще опират в апаратите.
Мойте 17" на Б13 опираха, просто самата шарка е такава. В смисъл джатата си поема апарата без проблем, логично щом е 17" , но опира поради ЕТ-то вероятно и самата шарка (фейсклифтовите джанти на Б13).
Какво е решението:
1.) На 5х100 има джанти бол от VAG-ина групата. ЕТ-то е различно, на субаро е 48-55 различно според моделите (поне легаси и аутбек, ВРХ не им знам праметрите). На VAG- овете може да се намери 35, 38, 40. Мисля 38 не влошава комфорта и не променя съшествено геометирята. Аз карам с такива в момента с ЕТ 38 и си е добре не опира никъде, те поемат 4 буталните апарати.
2.) Ако искаш да си караш оригиналните джанти може да си сложиш спейсъри. Качествената изработка е към 400 кинта, някъде, защото японските марки като цяло са с шпилки, а не с болтове като немските. Та врътката на БМВ рацерите със спейсъри и по-дълги болтове не върви. Тоест трябва спейсърите да се захванат за твойте щпили с гайки и отделно те да имат шпилки за да сложиш на тях твойте джанти.
Аз имам такива мисля 12-13мм като максимален минимум могат да се нарпявят дебели(за да покирят наличните шпилки) и гайките на дистаницращите фланци да влизат в дупките на джантата (повечето джанти имат разпорбити дупки около главината, за лекота предполагам).
Да ти кажа аз какво направих. Исках много да си карам оригиналните джанти, все пак са си Субару.
Направих фланците, (ако решиш ще ти дам координати), даже като се замисля и мойте мога да ти продам
и ги сложих всичко точно, паснаха иделано. Викам си сега всичко заспа, аутбека се изду малко все пак джантите с тези фланци са на ЕТ35 и си викам е добре се получи. Обаче почна едно триене при пълен ляв и пълен десен вътре в подкалника. Не си представяй да ми скъса подкалника, но се виждаше леко протрито и се чуваше най-вече.
Накрая му теглих една Пут*ка майна и си върнах старите апарати, сложих си хубави накладки АТЕ и работата заспа.
Затова моя съвет, като човек минал през такива конверсии и на предната ми кола и на тази. Не се занимавай с глупости, вземи си едни хубави дискове АТЕ, да ти ги нарежат на фреза и си вземи едни хубави накладки пак АТЕ, друго не ти трябва.