Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Съб Авг 18, 2018 12:11 pm



Отговори на тема  [ 107 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6  Следваща
 Решение за увиснала задница - кит от Pedders 
Автор Съобщение

Регистриран на: Съб Сеп 17, 2016 2:29 pm
Мнения: 18
Местоположение: Русе
Автомобил: Форестър 2.0Х 158 h.p.
Рейтинг: 35
От звездите одобрен
Отговори с цитат
И аз наскоро си смених задните комплекти с тези на Педерс хеви-дюти версията , над 2к км съм изминал и за сега съм екстра , бутилката с газ пълна , резервоара и той , и вече не кляка , в завойте се държи доста стабилно , не усещам да е станала твърда возията , доволен съм много .

Съб Сеп 02, 2017 2:09 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Мар 25, 2013 10:15 am
Мнения: 52
Автомобил: SUBARU FORESTER 2.5XT
Рейтинг: 29
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
И аз да се похваля с прекрасна нова задница (http://www.pedders.co.uk/subaru-foreste ... asAyLJJapo) въпреки че старите не бяха в окаяно състояние разлика е огромна, малко по теърда но много по-стабилна супер доволен съм. Благодарности на Vmax


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Съб Сеп 02, 2017 9:14 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Мар 29, 2017 11:55 am
Мнения: 234
Местоположение: София
Skype: ypisom
Автомобил: Subaru Forester 2,5XT AT
Рейтинг: 77
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Изчетох внимателно темата. И тъй като аз нямам газ и бутилка да тежи в багажника, реших пак да измеря височината. Мисля, че е в нормите - 41 см отзад и 42 см отпред (от центъра на джантата до началото на калника).
Обаче ако всичко е вярно и след известно време колата кляка, дали не е удачно предварително и профилактично да сменя само пружините, за да мога да запазя по-дълго саморегулиращите се амортисьори? :-?

Съб Дек 09, 2017 2:24 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 3966
Местоположение: София
Рейтинг: 897
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Зависи на каква цена ще ги намериш и колко ще ти струва труда по смяната.
Защото кит на Педърс е около 800лв за всичко - тампон, прахоуловител, ограничителен тампон, амортесьор и пружина, сглобено готово за монтаж - при малко по сръчни ръце и добри условия и сам ще го смениш.
Докато ако тръгнеш само пружини да сменяш, има повече труд, а и не се знае дали няма да има изненади - тампоните (опорите) на амортесьорите в какво състояния ще се окажат, и е въпрос на сметка. Ако трябва да дадеш 300-400лв за схемата само с пружините, по-добре карай така и като се скапат смени всичко наведнъж

Съб Дек 09, 2017 2:42 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Мар 29, 2017 11:55 am
Мнения: 234
Местоположение: София
Skype: ypisom
Автомобил: Subaru Forester 2,5XT AT
Рейтинг: 77
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Vmax написа:
Зависи на каква цена ще ги намериш и колко ще ти струва труда по смяната.
Защото кит на Педърс е около 800лв за всичко - тампон, прахоуловител, ограничителен тампон, амортесьор и пружина, сглобено готово за монтаж - при малко по сръчни ръце и добри условия и сам ще го смениш.
Докато ако тръгнеш само пружини да сменяш, има повече труд, а и не се знае дали няма да има изненади - тампоните (опорите) на амортесьорите в какво състояния ще се окажат, и е въпрос на сметка. Ако трябва да дадеш 300-400лв за схемата само с пружините, по-добре карай така и като се скапат смени всичко наведнъж

Мерси за бързия отговор, но е тъпо да очакваш всеки един момент да ти се скапят задните амортисьори :( Колата е вече на 185 000 км, а си е с оригиналните, та затова не знам кога да очаквам сюрприз :D

Съб Дек 09, 2017 2:54 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 3966
Местоположение: София
Рейтинг: 897
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Щом си в нормите откъм клиренс значи си ок. Не се тормози без основания.
Като почне да омеква ще го усетиш, а и видиш.
 5

Съб Дек 09, 2017 4:02 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Мар 29, 2017 11:55 am
Мнения: 234
Местоположение: София
Skype: ypisom
Автомобил: Subaru Forester 2,5XT AT
Рейтинг: 77
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Vmax написа:
Щом си в нормите откъм клиренс значи си ок. Не се тормози без основания.
Като почне да омеква ще го усетиш, а и видиш.

Мерси - успокои ме, защото гледам, че си доста навътре с проблемите на този автомобил :good:

Съб Дек 09, 2017 5:40 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Мар 15, 2014 6:58 pm
Мнения: 977
Автомобил: Subaru Forester XT
Рейтинг: 555
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Той просто НЕ оставя проблем на автомобила без значение какъв точно е.

Съб Дек 09, 2017 6:28 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Мар 29, 2017 11:55 am
Мнения: 234
Местоположение: София
Skype: ypisom
Автомобил: Subaru Forester 2,5XT AT
Рейтинг: 77
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
vizor написа:
Той просто НЕ оставя проблем на автомобила без значение какъв точно е.

Ама това удря по джоба, пък идват празници :beer:

Съб Дек 09, 2017 6:39 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 04, 2017 9:29 pm
Мнения: 14
Местоположение: гр.Велико Търново
Автомобил: Subaru Legacy
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте!Искам да попитам за Subaru Legacy 2.5 бензин 2004г.
Имам съмнение, че задните амортисьори са заминали вече,поне така ми каза
майстора при когото ходих! Като карам по неравности си подрусва повече има леко
люлеене с висока скорост в завоя,като цяло нещо не наред возията сменил съм тампони на
стабилизиращата щанга и биалетки!Карам с гуми 225/45/17 да не би да е от ниските гуми не знам.
На Легасито каква марка амортисьори да сложа KYB или Pedders Благодаря! :hello: :hello: :) :)

Нед Дек 10, 2017 11:58 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Сеп 26, 2014 8:33 pm
Мнения: 50
Автомобил: Subaru Outback 3.0R
Рейтинг: 56
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравейте.

Дано не "размътя" темата, защото гледам че повече споделят хора с Форковци мнението си за слагане на Pedders. Та от известно време съм със "Subaru Outback BP Pedders Conversion Kit Rear Standard" на Outback B13. Комплектът включва две heavy duty пружини и два амортесьора. За съжаление към момента Pedders не предлагат EziFit Kit за Outback както е за Forester.

Причините за смяната бяха две. Задницата беше почнала да увисва поради наличието на газова бутилка, въпреки че беше на ръба, но във нормите за височина по спецификация. Като си слагах зимните гуми обаче забелязах, че единият амортесьор беше омаслен и тогава вече нямаше начин.

За около 1000 километра впечатлението ми е изключително положително. Задницата се вдигна точно толкова колкото твърдят от Pedders. Покрай това мръдна и предницата нагоре, което е добре. Возията отзад стана по-твърда, а стабилността в завой значително се увеличи - знаете за това неприятно заклащане на колата в завой. За мен смяната донесе точно тези ефекти и подобрения, които очаквах.

Малко встрани от темата, но няколко месеца преди да направя тази процедура задницата вече беше поовиснала. Оказа се, че доста от задните тампони са закъсани. Предалите се бяха сменени, а крайният резултат беше доста неочакван за мен - задницата се вдигна с 2см само от смяната на тампоните. Та при увиснала задница не е лошо да се проверят и тампоните, защото и те очевидно изпълняват поддържаща функция. Както написах по-горе след тая процедура височината отзад влезе в норми и ако не беше изтеклия амортесьор сигурно щях да си карам още известно време със старите пружини и анортесьори.

Пет Дек 15, 2017 12:07 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Сеп 16, 2015 10:46 am
Мнения: 45
Автомобил: Subaru Forester 2.0,2007
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Здравейте колеги,

от къде си ги поръчахте.Официалния сайт или тук?Трябва и аз да изпълня тази процедура скоро време,но кит за предницата.

Благодаря

Пет Дек 15, 2017 2:38 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Сеп 26, 2014 8:33 pm
Мнения: 50
Автомобил: Subaru Outback 3.0R
Рейтинг: 56
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
В България може от STi.bg, до колкото знам при Любо в Люлин също е възможно. Има и едни пловдивчани, които не си ги спомням в момента, но мога да потърся, ако те интересува.

Може и директно от Англия.

Пет Дек 15, 2017 4:38 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 04, 2017 9:29 pm
Мнения: 14
Местоположение: гр.Велико Търново
Автомобил: Subaru Legacy
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Колега Saviola казваш че колта ти е досата стъбилна
в завоите ,а през дупки и неравности по нашите пътища
как усещаш колата отзад с новите амортисьори? :) ;) :)

Съб Дек 16, 2017 9:12 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Сеп 26, 2014 8:33 pm
Мнения: 50
Автомобил: Subaru Outback 3.0R
Рейтинг: 56
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
joro_vt_ написа:
Колега Saviola казваш че колта ти е досата стъбилна
в завоите ,а през дупки и неравности по нашите пътища
как усещаш колата отзад с новите амортисьори? :) ;) :)

Дупките гледам да ги избягвам по принцип, та за тях не мога да кажа ;)

Сериозно - ако трябва да опиша с две думи резултата след смяната на тампоните, пружините и амортесьорите отзад това е "по-стегната задница". Няма го заклащането по завоите. Като минавам през легнали полицаи няма люлеене нагоре-надолу все едно се возиш в лодка. Предпочитам по-твърдата возия и тази промяна ми е добре дошла. А повишената стабилност в завой дойде като бонус. Това, че колата е 4х4 я прави да се държи по съвсем различен начин в завой по принцип (ако си карал такава, която не е 4х4 вече си го усетил), но като се подобри и стабилността, нещата стават още по-добре. Трудно е да се опише. Когато човек се е возил преди и след смяната тогава се усеща най-добре.

Това е субективното ми мнение разбира се. Други хора може да предпочитат по-меката возия. Не съм карал Outback с ниво регулация отзад , но от това което чета би трябвало да вози доста по-меко.

Пон Дек 18, 2017 1:58 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 3966
Местоположение: София
Рейтинг: 897
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
joro_vt_ написа:
Колега Saviola казваш че колта ти е досата стъбилна
в завоите ,а през дупки и неравности по нашите пътища
как усещаш колата отзад с новите амортисьори? :) ;) :)


Основната разлика при Педърс е по-стегната возия - пружините им са по-твърди. Слагал съм на Импреза 95г и сега на Фоз 2005 ( макар и понижаващо окачване ), спрямо ОЕМ бих казал че е между 10-20% по-стегнато.
В никакъв случай не е твърдо и/или неприятно. Особено за Форестър и Аутбек това е от полза заради по-големия клиренс и клатенето в завои.

Пон Дек 18, 2017 3:00 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Ное 23, 2009 10:51 pm
Мнения: 345
Местоположение: София
Автомобил: Outback H6, Outback 2.5, Octavia
Рейтинг: 57
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Късно видях, но съм пуснал в раздела за Форестер, а става дума за OUTBACK

Гледам сайта на педерс и си задавам един въпрос. Защо трябва да се купува комплек пружини и амове, като педерс продават пружини за self leveling амове?

Някой пробвал ли е или всички разкарвате нивомата?

Цитат:
Rear Spring Standard
2916 Pedders Sportsryder Coil Spring
Shop Now
2938 Pedders Sportsryder Coil Spring
Shop Now


СЛед като цъкнете на линка за 2916 може да се прочете следното
Цитат:
When fitting to Subaru Outback modellisted, this is a Rear Coil and must ONLY be used when replacing Coil on models with Self-Levelling rear suspension.



Всичко това е взето от този линк:
http://www.pedders.com.au/catalogue/sub ... 6cyl-ulp-0

_________________
Subaru Outback H6 3.0 `03
Subaru Outback 2.5 `98 USA
Toyota Corolla D4D `06
Skoda Octavia AXR `07
Subaru Legacy 2.2i GX `95 -най якото
LR Discovery 300Tdi `96 - и то остана в спомените

Вто Апр 24, 2018 2:12 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Фев 06, 2015 8:08 pm
Мнения: 450
Местоположение: София
Skype: promovt
Автомобил: Forester 2.5XTMY'06AT
Телефон: O8985O5414
Рейтинг: 178
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
bestbg написа:
Късно видях, но съм пуснал в раздела за Форестер, а става дума за OUTBACK

Гледам сайта на педерс и си задавам един въпрос. Защо трябва да се купува комплек пружини и амове, като педерс продават пружини за self leveling амове?

Някой пробвал ли е или всички разкарвате нивомата?



Ами ако аморстисьорите не са ти заминали все още, може да си вземеш и само пружини. Само че щом веднъж са клекнали, дали няма да клекне пак. От друга гледна точка, тези 13 годишните амове дори да са читави за момента, колко ще изкарат? Накрая ще си вземеш само пружините за нивомати, ще се скапят амовете за след 1-2 години и пак ще търсиш комплекта и така леко ще ти излезе по солено ми се струва. Както е казал и Vmax по горе, смяната само на пружините, и каквито тампони излязат по време на смяната) ако ти излезе половината на цената на комплекта, защо трябва да си правиш това упражнение. Дори да не става въпрос за финансова изгода, пак времето в което ще си в сервиза е по голямо. :beer:

А пък ако си карал известно време с увисналка задница, почти на 100 процента и амовете са вече фирам и новите пружини за нивоматите(които са по меки, от даречем heavy duty комплекта) няма да имат никакъв ефект най вероятно, освен дадени едни пари.

_________________
A simple act of caring creates an endless ripple that comes back to you.
 15

Вто Апр 24, 2018 4:33 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Вто Яну 03, 2017 10:27 pm
Мнения: 67
Местоположение: София
Автомобил: 03XTMT
Рейтинг: 30
От звездите одобрен
Отговори с цитат
От утре (да чукам на дърво) и аз ще се кача на педерсите отзад. Да видя какво им е усиленото... на другия ден тест на Калояново, да слегнат хубаво. ROFL
OEM-ските се държаха мъжки до към 237к км (20к в моите ръце), но Великденската разходка им дойде в повече. Що неща изнесох за една година с тая кола, що бой беше зимата и колко разочаровани lowrider-и останаха.
Ако имах финансите и целта ми беше сток поведение (леко скучно на моменти) щях да се включа в OEM хорото.
Силно се надявам да има позитивна промяна!

Сря Май 02, 2018 8:46 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Яну 03, 2017 10:27 pm
Мнения: 67
Местоположение: София
Автомобил: 03XTMT
Рейтинг: 30
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Тъй! Да дам развръзката... Колата стана слънце! Просвета е убийствен, поведението е повече от добро на пътя. Инвестицията е ясна, но удоволствието от шофирането си заслужава, все пак при пренасянето на тежестта напред, колата спира и качествено по-добре от преди.
Успях да хвана последния наличен (за момента) кит, хвърчат бързо и има защо.

Чет Май 10, 2018 7:35 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 107 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Valio и 6 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор!

Криейтив Комънс договор