Автор |
Съобщение |
Logus
Регистриран на: Чет Фев 07, 2013 10:54 pm Постове: 103
Автомобил: Outback 2.5, Suzuki S-Cross 1.4AT
Рейтинг: 81
|
Здравейте колеги,
За пръв път ще водя колата за нещо по-сериозно от смяна на консумативи. Можете ли да ми препоръчате сервиз, в който да познават добре дизеловите ни автомобили?
Снощи на магистралата ме усъмни, че нещо не е наред. Турбото набираше както обикновено като мощност, но звукът беше друг - не така плътен, а като свистене на вятър. Освен това при рязко ускорение запуши доста силно. Преди пак е пропушвала, но незначително. И това си беше през целия път, към 100-тина км.
Поздрави, Стефан
|
|
|
Пон Май 07, 2018 7:06 am |
|
|
Vmax
|
а да беше написал за кой град търсиш сервиз?
|
|
|
Пон Май 07, 2018 8:41 am |
|
|
Logus
Регистриран на: Чет Фев 07, 2013 10:54 pm Постове: 103
Автомобил: Outback 2.5, Suzuki S-Cross 1.4AT
Рейтинг: 81
|
Vmax написа: а да беше написал за кой град търсиш сервиз? Извинявам се, София.
|
|
|
Пон Май 07, 2018 10:44 am |
|
|
Vmax
|
|
Пон Май 07, 2018 8:03 pm |
|
|
Logus
Регистриран на: Чет Фев 07, 2013 10:54 pm Постове: 103
Автомобил: Outback 2.5, Suzuki S-Cross 1.4AT
Рейтинг: 81
|
|
Пон Май 07, 2018 8:15 pm |
|
|
Logus
Регистриран на: Чет Фев 07, 2013 10:54 pm Постове: 103
Автомобил: Outback 2.5, Suzuki S-Cross 1.4AT
Рейтинг: 81
|
За протокола - оказа се сцепен маркуч под кулера. Благодаря на колегата Alxx, който веднага ме насочи за какво да проверя най-напред!
|
|
|
Вто Май 08, 2018 2:05 pm |
|
|
Vmax
|
|
Вто Май 08, 2018 2:25 pm |
|
|
takinardi
Регистриран на: Пет Апр 03, 2015 9:41 am Постове: 155 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Honda
Рейтинг: 89
|
Vmax написа: https://www.subaruclubbg.com/forum/viewtopic.php?f=18&t=12524&p=278159&hilit=%D1%82%D1%80%D1%8A%D0%B1%D0%B0#p278159 Vmax, не тази му се е сцепила, а след кулера. Между кулера и смукателния колектор е един маркуч около 20- тина см. Почва да изпуска от там част от налягането.
|
|
|
Вто Май 08, 2018 3:17 pm |
|
|
Logus
Регистриран на: Чет Фев 07, 2013 10:54 pm Постове: 103
Автомобил: Outback 2.5, Suzuki S-Cross 1.4AT
Рейтинг: 81
|
takinardi написа: Vmax написа: https://www.subaruclubbg.com/forum/viewtopic.php?f=18&t=12524&p=278159&hilit=%D1%82%D1%80%D1%8A%D0%B1%D0%B0#p278159 Vmax, не тази му се е сцепила, а след кулера. Между кулера и смукателния колектор е един маркуч около 20- тина см. Почва да изпуска от там част от налягането. Точно, тръбата, показана от Vmax я знам, с нея започнах, след като рових във форума. След като свалихме кулера, се оказа сцепена точна една съвсем къса, огъната на около 45 градуса тръба, подобна или като тази: https://www.google.com/search?client=fi ... BeOXlsKPmM: Сега всичко е наред. Благодаря и за насоката към Любо, добре е да знам, ако ми се наложи да правя нещо по-сериозно.
|
|
|
Вто Май 08, 2018 9:14 pm |
|
|
Alxx
|
Чак сега се освободих, де'а. Хубаво, че си го открил бързо, но направи някъде една диагностика с живи данни да провериш за овърбууст, да не стане строш(както говорихме).
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
7
|
|
Вто Май 08, 2018 10:15 pm |
|
|
takinardi
Регистриран на: Пет Апр 03, 2015 9:41 am Постове: 155 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Honda
Рейтинг: 89
|
Според Павлин си е масово явление да се пука точно тази тръба при турбо моторите. На мен ми я хвана много бързо с диагностиката и форсиране дори само на място. Но все пак тази няма да те остави на пътя, както ако гръмне "онази" другата.
|
|
|
Сря Май 09, 2018 8:35 am |
|
|
dancho.danev
Регистриран на: Нед Дек 05, 2010 7:13 pm Постове: 218 Местоположение: Trun,Schweiz
Skype: dancho.ch
Автомобил: subaru Impreza 20d Limited S
Рейтинг: 200
|
Ето ме и мен в редичката с тръбопроблемите От около 2 седмици забелязах, че колата стана малко мудна, гори повече и при подаване на газ хвърля черен пушек. Загуба на масло няма и това леко ме успокояваше. Разрових се във форума и попаднах на тази тема. След кратко диагностициране с ръка открих причината. Днес ходих до сервиза и за мой късмет имаха в наличност въпросния маркуч Смениха го и сега колата отново си работи както трябва. А ето го и виновника: http://media.snimka.bg/s1/6179/038601379-big.jpg?r=0Между другото съм на 210 хил. и се замислям дали да не сменя всички гумени съединения превантивно.
|
|
|
Пон Май 14, 2018 1:11 pm |
|
|
Logus
Регистриран на: Чет Фев 07, 2013 10:54 pm Постове: 103
Автомобил: Outback 2.5, Suzuki S-Cross 1.4AT
Рейтинг: 81
|
Същият! Дали да не прекръстим темата на "Сцепен маркуч под кулера"?
|
|
|
Вто Май 15, 2018 12:36 pm |
|
|
tarambuka3500
|
добра идея, аз пък се замислих дали да не си купя един такъв и да го метна в багажника да си седи макар че още нямам и 70,000км
|
|
|
Съб Май 19, 2018 6:54 pm |
|
|
Warxcell
Регистриран на: Съб Яну 28, 2017 9:43 pm Постове: 282 Рейтинг: 75
|
Logus написа: Същият! Дали да не прекръстим темата на "Сцепен маркуч под кулера"? +1. При мене се спука на 150 000. tarambuka3500 написа: добра идея, аз пък се замислих дали да не си купя един такъв и да го метна в багажника да си седи макар че още нямам и 70,000км Или да вземеш лепенки за вътрешна гума на колело. моя така го ремонтирах.
|
|
|
Пон Юли 02, 2018 11:31 pm |
|
|
Warxcell
Регистриран на: Съб Яну 28, 2017 9:43 pm Постове: 282 Рейтинг: 75
|
Допълнение към темата: понеже явно заради това че лепих с две лепенки не стана здраво и при газ се чуваше все едно надува свирка се наложи пак да разглабям. Това което забелязах е, че се беше стопил изолирбанда на мястото където беше спукано. Та си мисля, че заради жегата се е спукал маркуча. Лепнах нова продълговата лепенка и я увих с алуминиево фолио. Надявам се това да спре жегата да мори маркуча.
|
|
|
Съб Юли 07, 2018 2:49 pm |
|
|