Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 6:53 pm



Отговори на тема  [ 384 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 20  Следваща
 Проблеми с DPF филтъра 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Мнения: 998
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: 08осем20четири6044
Рейтинг: 532
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Mitaka FU написа:

OFF TOPIC

И ние с газовите Субита си имаме проблемчета, ама, като ви чета, как и вие колегите с дизелите се мъчите... :-?

Труден въпрос, какво да избере бъдещият купувач на Subaru!? За Европа вече е ясно- дизелът умря....

Успехи с регенерациите ви, и дано не ви светват много често лампите... :beer:


Пълно щастие няма и при всички случаи си има някакви компромиси, въпросът е човек да си направи правилния избор според собствените нужди от автомобила. Дизелът с DPF не е мъка при въртене на много километри с дълги курсове и правилна профилактика и поддръжка. Ама то поддръжката и профилактиката си важат и за газта, и за бензина. От дизела с DPF се мъчат колегите дето са направили грешка да го купят за икономия в градско каране на малко километри - голяма заблуда. Такава кола се купува за да пътуваш с нея, а не в 90% от карането да висиш в Софийския трафик.

Пет Мар 09, 2018 11:36 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Авг 12, 2014 11:52 am
Мнения: 346
Местоположение: Germany
Автомобил: Legacy 2,0R Activ, 2006
Рейтинг: 171
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
И защо да е умрял? Скоро пускам за продажба моето Фори дизел2010 Евро 5 и вземам ново , но пак дизел Евро 6!


Sent from my iPhone using Tapatalk


Колега Миро, нека не зацапваме със спам темата.. :D

Не знам дали след 5 години ще бъда още собственик на Суби, но съм готов с теб да се обзаложа(държа на думата си) на една бутилка
отлежало ирландско уиски, че до 5 (а, може и по-рано)години най-големите автопроизводители в Европа, ще зачеркнат дизела от своите
производствени мощности!? За Родината- ние си знаем, как стоят нещата...

Желая ви безпроблемни и чисти километри със Субитата ни!

_________________
Моля не стреляйте по пианиста! Той толкова си може.

Пет Мар 09, 2018 12:42 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Яну 28, 2017 9:43 pm
Мнения: 282
Рейтинг: 75
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Да споделя по темата - 13 000 км. след смяна на стила (каране като бензинова кола) - все още не е светвал DPF. :)
Чудя се дали да не карам малко по стария начин - да не би от сервиза да са дръпнали жиците на самата лампичка. ROFL

Пет Мар 09, 2018 2:12 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Мнения: 998
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: 08осем20четири6044
Рейтинг: 532
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Warxcell написа:
Да споделя по темата - 13 000 км. след смяна на стила (каране като бензинова кола) - все още не е светвал DPF. :)
Чудя се дали да не карам малко по стария начин - да не би от сервиза да са дръпнали жиците на самата лампичка. ROFL


За няколко месеца 13 000 км. пробег - добър си. Да ти е живо и здраво дизелчето. С това темпо на въртене на километри не мисля, че има проблем с лампата :)

Пон Мар 12, 2018 1:47 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Юни 26, 2008 1:42 pm
Мнения: 842
Местоположение: София
Автомобил: Outback '14 / 2.0d CVT
Рейтинг: 353
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
то Субару и Тойота си го казаха в прав текст, че полека-лека спират продажбите на дизели в Европа

https://www.torquenews.com/1084/subaru- ... evelopment

https://www.express.co.uk/life-style/ca ... -engine-UK

Вто Мар 13, 2018 1:47 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Дек 05, 2010 7:13 pm
Мнения: 218
Местоположение: Trun,Schweiz
Skype: dancho.ch
Автомобил: subaru Impreza 20d Limited S
Рейтинг: 200
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравейте колеги!
Тъй като се натрупаха доста мнения които нямат нищо общо с ДПФ-а предлагам на модератора да ги отдели в нова тема с примерно заглавие "Има ли бъдеще дизела или не? Размисли и страсти!" Аз също си имам мнение по този въпрос, но не намирам за редно да се разводнява една толкова важна тема.

Поздрави и много без аварийни километри!

Вто Мар 13, 2018 10:15 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Юни 26, 2008 1:42 pm
Мнения: 842
Местоположение: София
Автомобил: Outback '14 / 2.0d CVT
Рейтинг: 353
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
за!

Вто Мар 13, 2018 10:30 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Мнения: 998
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: 08осем20четири6044
Рейтинг: 532
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
nikentce написа:
Да опресня малко темата с обратна връзка от последните месеци, и малко повече наблюдения с torque-a. След като започнах да следя с torque - имах 2 нормални регенерации до 0% преди да направя първо зареждане със зимния дизел. Зареждах само OMV Max motion. Първата регенерация с вече зимния дизел през Ноември ми беше и първата проблемна. Първоначално стартира и изгори само 2%( до 63%), след което 10-на мин. стоя включена, но саждите не падаха и в крайна сметка се изключи. След последвало каране на по-високи обороти - пак направи 65% и при последвалото стартиране - вече изгори до 15% и спря до там. Така и така се бях наканил да пробвам съвета на колегата deo76 за Shell V-Power и следващото зареждане беше с него. Последвалите регенерации(през около 650-700 км.) си свали отново до 0% саждите. Преди около 3 седмици минах на почистване на дюзите с машина 360 на Bardahl в Prospeed(откача се връзката откъм резервоара и колата работи близо 1 час само с добавката, която машината подава). Трябва да отбележа, че резултатът върху автомобила беше много по-забележителен отколкото с Xenum-a, който сипах в резервоара в края на миналото лято. С регенерациите и времето между тях няма промяна, но се подобриха значително динамиката на автомобила и разходът. След почистването замервах времената на дюзите, че не ги бях мерил до момента - и 4-те работят нормално.
Това със зимния Max motion може и да беше случайно, но засега с V-power e ок и докато е така не мисля да сменям.
Още веднъж благодарности на deo76, който помогна много в тази тема.


Малко продължение на темата. Не знам дали се дължи на летния V-power, или цялостно - смея да твърдя добрата поддръжка на мотора откакто купих колата(качествено масло, гориво, добавки и почистване) прогресивно подобрява работата на мотора, но започнах да докарвам фабрични стойности на разход, без да се сменя стила и маршрута на шофиране:
Прикачени файлове:
20180609_171845.jpg

Това показание на борд компа кореспондира на паралелно засичане на колонка(пълня само догоре) - 5,8-5,9 л/100.
Най-хубавото е, че още се удължи и интервалът между регенерациите - около 850 км.
Трябва да отбележа обаче, че онзи номер, описан по-горе - със започване и прекъсване на регенерацията пак ми го направи еднократно(миналия месец), та може и прибързано да обвиних зимния MaxMotion.


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Пон Юни 11, 2018 9:17 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Твоята кола ми напомни за филма “Странният случай на Бенджамин Батън” - те го чакат да умира, а той се подмладява :giggle:
Дано разхода падне до 4/100 :good:

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Пон Юни 11, 2018 1:36 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Мнения: 998
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: 08осем20четири6044
Рейтинг: 532
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
ico_tech написа:
Твоята кола ми напомни за филма “Странният случай на Бенджамин Батън” - те го чакат да умира, а той се подмладява :giggle:
Дано разхода падне до 4/100 :good:


ROFL - имаш право
Ако тръгне да пада още ще означава, че нещо свръхестествено се случва вътре, защото това му е почти извънградският разход по фабрични данни, който едва ли бих могъл да подобря по моя 20 км. планински маршрут, но като се има в предвид тоя двигател колко благославяне, помазване и осветяване отнесе от моя страна - може и чудо да стане :)

Пон Юни 11, 2018 2:52 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Споко бе, имаме и такъв случай във форума. Преди 10+ години имаше един образ с технология за Ауди 80 - София Пловдив с 4 лтр (по спомен) бензин. Чесахме си главите и накрая човека ни светна. “ Я давам газ до 100 после гасим и по инерция до 40 и така докато качим баира, а после само надоле по инерция с угасен двигател. ROFL
И аз съм го пробвал с Москвич 426(без серво на спирачки) и си става :beer:
Сори за спама :bow:

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Пон Юни 11, 2018 3:19 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Дек 05, 2010 7:13 pm
Мнения: 218
Местоположение: Trun,Schweiz
Skype: dancho.ch
Автомобил: subaru Impreza 20d Limited S
Рейтинг: 200
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Разхода на гориво е пряко свързан с изправността на всички системи в колата. При мен когато нещо не работи както трябва разхода винаги скача. Така че радвай се! Всичко ти е в пълна изправност! Но за колко изминати километра отчете този разход? Аз също съм отчитал много нисък такъв, но при специфични условия.
viewtopic.php?f=18&t=12524&start=20
Пущай снимки подобни на моите за да не каже някой,че я гасиш по нанадолнището :D :D :D
Поздрави и много безаварийни километра!

Пон Юни 11, 2018 9:33 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Мнения: 998
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: 08осем20четири6044
Рейтинг: 532
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
dancho.danev написа:
Разхода на гориво е пряко свързан с изправността на всички системи в колата. При мен когато нещо не работи както трябва разхода винаги скача. Така че радвай се! Всичко ти е в пълна изправност! Но за колко изминати километра отчете този разход? Аз също съм отчитал много нисък такъв, но при специфични условия.
viewtopic.php?f=18&t=12524&start=20
Пущай снимки подобни на моите за да не каже някой,че я гасиш по нанадолнището :D :D :D
Поздрави и много безаварийни километра!


Това показание се видя за пръв път на последния изгорен резервоар. Нали има две занулявания на километража - първото го правя с всяко зареждане на резервоара, за да засича среден разход на един изгорен резервоар, а второто на всяка регенерация на DPF филтъра. Т.е. - това е средно засечено показание на един изгорен резервоар. Иначе тенденцията към постепенно намаляване на разхода започна след почистването на дюзите с машината Bardahl 360(мисля беше през Март), но по-осезаемо от последните зареждания на V-power само от двата Shell-а на околовръстен път(м/у Симеоново и Бояна). Колата общо взето има сравнително фиксиран маршрут и не съм правил някакво специално упражнение, за да покажа този разход - примерно да карам на равно на 5-та с 90 км/ч или нещо от сорта.
А иначе не вярвам, че с примера, който даде, Ицо прави намек, че съм гасил мотора по надолнище. Тия изпълнения с изключване от скорост и гасене ги правехме в едни други години и с едни други коли :D . Според мен искаше да каже, че зад всяко по-странно нещо стои някакво логично обяснение :)
Моето обяснение е, че има редица фактори, които се комбинират и дават общ положителен резултат върху разхода и филтъра. Един от тях е и жена ми, която прави около половината от тези километри. Вече се поошлайфа като шофьор, не прави форсирания както в началото, а и успях да я науча на моя тертип на шофиране - равномерно, в диапазона 2000-2500 оборота(до към 3000 при изпреварване само). Времето от Април насам се позатопли осезаемо и това също е има някакъв принос, макар и малък.

Вто Юни 12, 2018 9:31 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Яну 28, 2017 9:43 pm
Мнения: 282
Рейтинг: 75
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравейте, да ви се оплача. През последните 1000 км, на всяко каране лампичката светваше по 2 пъти. Независимо градско, извънградско. Реших,че е заради наближаващата смяна на маслото. Ходих сменихме маслото и на връщане докато изляза от града пак. На другия ден паля и на студен двигател около 2000 оборота имаше един пад в мощността и на ускорение беше малко мудна. Също забелязах и повишено виене при ускорение. Мисля,че бях чел за проблем с турбо пътищата и преди малко разглобих интеркулера и ко да видя на десния марЧук....

Прикачени файлове:
IMG_8731.jpg

Прикачени файлове:
IMG_8729.jpg


Залепил съм го с лепенка за вътрешна гума за колело и 5 пласта изолирбанд върху тях. Утре ще тествам дали ремонта е успешен. :)

Някой да си има на идея колко струва тоя маркуч?


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Пон Юли 02, 2018 6:40 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Дек 05, 2010 7:13 pm
Мнения: 218
Местоположение: Trun,Schweiz
Skype: dancho.ch
Автомобил: subaru Impreza 20d Limited S
Рейтинг: 200
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ти си третия който пише във форума за този маркуч. Тук сме другите двама:
viewtopic.php?f=18&t=25188
При мен струва 90фр. маркуча и 60фр. труд. Можеш да питаш колегата за цените в Бг.
Поздрави

Пон Юли 02, 2018 9:06 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Апр 03, 2015 9:41 am
Мнения: 155
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Honda
Рейтинг: 89
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
От Павлин го взех на 120лв с отстъпка, иначе каза, че е 160лв. Сменянето му не е голяма драма.

Вто Юли 03, 2018 3:18 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 06, 2016 10:22 pm
Мнения: 40
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback IV 2.0 D 2011
Рейтинг: 109
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Warxcell написа:
Да споделя по темата - 13 000 км. след смяна на стила (каране като бензинова кола) - все още не е светвал DPF. :)
Чудя се дали да не карам малко по стария начин - да не би от сервиза да са дръпнали жиците на самата лампичка. ROFL



Колега, проблемите ще се появят след 150 000 км. :)

_________________
AIKIDO - Това не е за всеки, въпреки че на всеки му се налага да живее...

Чет Юли 12, 2018 8:11 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Яну 28, 2017 9:43 pm
Мнения: 282
Рейтинг: 75
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
CUPONa написа:
Warxcell написа:
Да споделя по темата - 13 000 км. след смяна на стила (каране като бензинова кола) - все още не е светвал DPF. :)
Чудя се дали да не карам малко по стария начин - да не би от сервиза да са дръпнали жиците на самата лампичка. ROFL



Колега, проблемите ще се появят след 150 000 км. :)

Как позна! Сега съм на 151 000 и светна чека + DPF (мигащо) + Cruise Control-a. (мигащо)

Четох грешката P2463 Diesel Particulate Filter Restriction - Soot Accumulation. С изчистване не се оправя - появява се след 5 секунди пак.

Интересното е,че изведнъж почна да мига, а не първо да светне и после да мига (малко запушване после голямото запушване).

Така,че се връщам на идеята за махане на DPF - или още по-добре (за да сме спокойни всички) - да си взема кола отпреди DPF-a (2008 примерно). #-o

Пон Юли 16, 2018 3:08 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Дек 05, 2010 7:13 pm
Мнения: 218
Местоположение: Trun,Schweiz
Skype: dancho.ch
Автомобил: subaru Impreza 20d Limited S
Рейтинг: 200
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Пробвай първо с нулиране на маслото. Макар,че грешката за която съобщаваш е друга. Щом не става с принудителна регенерация ти остава само варианта с почистването на машина. Доста колеги вече са го правили така, че има кого да питаш. След това само хубава нафта. За съжаление в България тя е само една. Ползването на добавки също помага. На поддържаща "Хенум" терапия съм и вече 70 000км не съм виждал мигащата лампа :) . В момента километража показва 216 000км. Моите проблеми се появиха на същите километри като при теб. Не се притеснявай! Не си първия, няма да си и последния с този проблем, но сега е по-лесно защото има информация. Зора беше преди когато се учехме в движение основно на принципа проба-грешка. Въпреки проблемите които имах никога не ми е минавало през ума да си купувам по-стара кола. Светът върви напред и се развива, там задна скорост няма.
 15

Вто Юли 17, 2018 10:12 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Мнения: 998
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: 08осем20четири6044
Рейтинг: 532
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
dancho.danev написа:
Пробвай първо с нулиране на маслото. Макар,че грешката за която съобщаваш е друга..


Според мен е прекомерно натрупване от повече на брой прекъснати регенерации. Само Torque-a му е майката и внимателно следене като наближи 65%, за да не се гаси мотора при стартирало регенериране.

Вто Юли 17, 2018 11:50 am
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 384 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 20  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 15 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор