Oсобености на Субару Аутбек III (2004-2009)
Автор |
Съобщение |
patko
|
На Н6 3.0 колекторите са пластмасови. Алуминиеви са на предната версия В12.
_________________ LEXUS LS 460, V8, 4.6, 2007 TOYOTA LAND CRUSER 200, V8, 5.7, 2008 TOYOTA CHR HYBRID GR SPORT, 2.0, 2023
|
|
|
Нед Юни 10, 2018 6:09 am |
|
|
DJANO
Регистриран на: Чет Авг 29, 2013 10:15 am Постове: 424 Местоположение: София
Автомобил: Audi A8
Рейтинг: 91
|
Капака на двигателя го има само при 3.0, и аз моя съм го махнал. Да, колектора е пластмасов. За генерацията вероятно е така, поне при мен като загледам отзад ми се вижда като най-ниска точка.
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
|
|
|
Нед Юни 10, 2018 10:27 am |
|
|
Барс
Регистриран на: Пон Май 28, 2018 8:52 pm Постове: 14 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Outback B13 H6 2004
Рейтинг: 0
|
Благодаря за информацията, колеги! Някой друг поглеждал ли си е Аутбака скоро отдолу? Има ли опасност като се излезе от нормалните пътища, човек да си остави гърнетата и тръбите без да иска някъде? Особено ако пропаднат едновременно и двете предни гуми или се влезе в по-дълбок коловоз.
_________________ Винтът забит с чук, държи по-здраво от пирон завъртян с отвертка.
|
|
|
Нед Юни 10, 2018 11:09 pm |
|
|
fenix
Регистриран на: Съб Апр 02, 2011 9:36 pm Постове: 356 Местоположение: София
Автомобил: Outback B13,H6
Рейтинг: 105
|
Първото което ще счупиш е пластмасовата кора под двигателя и въобще има какво да строшиш.Не забравяй,че това е лек автомобил,при това дълъг,а не джип .
|
|
|
Пон Юни 11, 2018 11:38 am |
|
|
DJANO
Регистриран на: Чет Авг 29, 2013 10:15 am Постове: 424 Местоположение: София
Автомобил: Audi A8
Рейтинг: 91
|
Тоя уикенд се врях под мойта и като гледам най-ниската точка са изпускателните колектори. Реално ако ги удариш в камък или нещо подобно може доста солидно да си ритнеш портфейла към някой сервиз
|
|
|
Пон Юни 11, 2018 6:28 pm |
|
|
valqk
|
Ако не искаш да си риташ протфейла, като видиш камъни, обръщаш и търсиш друг път Ако си се набил някъде на кофти място = ясно ти е, че си риташ протфвйла... колко е въпрос на късмет Нали знаете - най-проходима е прежалената кола... сивиче може да мине от места, където аутбек не може, защото собственика на бека го пази...
_________________ http://www.hostit.bg/
|
|
|
Пон Юни 11, 2018 8:16 pm |
|
|
Барс
Регистриран на: Пон Май 28, 2018 8:52 pm Постове: 14 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Outback B13 H6 2004
Рейтинг: 0
|
Гадна работа. Сигурно има начин да се сложи някакъв щит поне на предните 50 - 60 см.
_________________ Винтът забит с чук, държи по-здраво от пирон завъртян с отвертка.
|
|
|
Сря Юни 13, 2018 12:40 am |
|
|
DJANO
Регистриран на: Чет Авг 29, 2013 10:15 am Постове: 424 Местоположение: София
Автомобил: Audi A8
Рейтинг: 91
|
valqk написа: Ако не искаш да си риташ протфейла, като видиш камъни, обръщаш и търсиш друг път Ако си се набил някъде на кофти място = ясно ти е, че си риташ протфвйла... колко е въпрос на късмет Нали знаете - най-проходима е прежалената кола... сивиче може да мине от места, където аутбек не може, защото собственика на бека го пази... Факт, преди време един Вартбург къде мина, направо не ми се вярваше Иначе колегата, който иска да ходи оффроуд да си вземе джип на шаси, Субару не е за тази работа, както и всяка кола с повишена проходимост. Просто купетата се усукват и им се разказва играта на автомобилите
|
|
|
Сря Юни 13, 2018 6:58 am |
|
|
ico_tech
|
Барс написа: Гадна работа. Сигурно има начин да се сложи някакъв щит поне на предните 50 - 60 см. Ако това ще те успокои, да, може да се сложи щит. Ако планираш да се суркаш по корем може да се преработи изпускателната система. Джиповете също имат дрънкулки за одиране . Аз съм със стокова система и досега не съм имал проблем - сядаш някъде и тя се прибира нагоре. Всички останали компоненти са скрити в тунела. Слагането на щитове е решение, но при обслужване на колата ще плащаш монтаж/демонтаж всеки път.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Сря Юни 13, 2018 7:35 am |
|
|
Барс
Регистриран на: Пон Май 28, 2018 8:52 pm Постове: 14 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Outback B13 H6 2004
Рейтинг: 0
|
Колата ще се движи 99% от времето по нормални пътища съотношение градско/извънградско около 30/70. За останалия един процент поне за сега не смятам да ходя някъде където не мога да стигна с настоящия ми Пасат. На по-рядко използваните черни пътища, както знаете средата им е доста обрасла с трева. Не навсякъде е възможно едната гума да е стъпила между коловозите, а другата в страни от пътя понякога с Пасата наистина лазя по корем. Веднъж до сега съм лепил кора и често сменям свинските опашки с които е захваната Винаги е по-добре да знаеш, че можеш и още и като се познавам какво съм гевезе рано или късно ще опитам
_________________ Винтът забит с чук, държи по-здраво от пирон завъртян с отвертка.
|
|
|
Сря Юни 13, 2018 7:41 pm |
|
|
ico_tech
|
Не знам какъв е настоящия Пасат, но ти гарантирам, че в Гората има повече Субара отколкото Пасат-и и след малко подготовка (метална кора протектор) коловозите не са проблем. Аз винаги си мисля как тревата в средата ми чисти пода, а не как ми сваля кората . Възможно е за конкретен модел VW гърнетата да са по-високо - просто в тунела няма друго. При Субару най-горе е кардана, после има термощит и след това тръбите с гърнетата. Това налага част от тръбите да са по-ниско и се виждат.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Чет Юни 14, 2018 6:59 am |
|
|
Барс
Регистриран на: Пон Май 28, 2018 8:52 pm Постове: 14 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Outback B13 H6 2004
Рейтинг: 0
|
ico_tech, Благодаря за поясненията! Наливаш масло в огъня. Пасатчето е 20 годишно Б5 1.8Т. Служи ми вярно вече 8 години, но е време вече за Аутбак.
_________________ Винтът забит с чук, държи по-здраво от пирон завъртян с отвертка.
|
|
|
Чет Юни 14, 2018 7:30 pm |
|
|
nakata176
Регистриран на: Чет Юни 15, 2017 7:46 pm Постове: 31
Автомобил: SUBARU OUTBACK 2.5 AT
Телефон: 0889099488
Рейтинг: 0
|
Здравейте.От извесно време не ми работи изхода за 12 волта в подлакатника.Някакви предположения от къде може да е проблема.Колата е 2.5AT 2008.
|
|
|
Нед Юли 01, 2018 8:34 am |
|
|
CHILIEV
Регистриран на: Чет Мар 10, 2016 9:59 pm Постове: 49
Автомобил: Legacy IV 2.5
Рейтинг: 120
|
Здравейте групата. От скоро заглеждам аутбек, като следваща кола. Имам тъп въпрос - каква е разликата между аутбек и легаси 2004-2005г например. Гледам обявите и видимо разликата е само в надписа на задния капак? В този ред на мисли съм се насочил към 2.0 или 2.5, автомат, бензин/газ (колата ще върти около 60к на година). Всякакви препоръки или предупреждения за детски проблеми са добре дошли. И последно - Преди време имах импреза, чийто скоростен лост на автомата беше с ход в права линия и един майстор ми каза, че това са по-добрите автоматици, от тези, чийто ход е стъпаловиден. Не се обоснова и твърдението ми се струва странно като цяло, но има ли такова наблюдение? Благодаря предварително на всички включили се.
_________________ the earth is flat!
|
|
|
Вто Юли 10, 2018 1:25 pm |
|
|
CHILIEV
Регистриран на: Чет Мар 10, 2016 9:59 pm Постове: 49
Автомобил: Legacy IV 2.5
Рейтинг: 120
|
CHILIEV написа: Здравейте групата. От скоро заглеждам аутбек, като следваща кола. Имам тъп въпрос - каква е разликата между аутбек и легаси 2004-2005г например. Гледам обявите и видимо разликата е само в надписа на задния капак? В този ред на мисли съм се насочил към 2.0 или 2.5, автомат, бензин/газ (колата ще върти около 60к на година). Всякакви препоръки или предупреждения за детски проблеми са добре дошли. И последно - Преди време имах импреза, чийто скоростен лост на автомата беше с ход в права линия и един майстор ми каза, че това са по-добрите автоматици, от тези, чийто ход е стъпаловиден. Не се обоснова и твърдението ми се струва странно като цяло, но има ли такова наблюдение? Благодаря предварително на всички включили се. Намерих отговор за разликата между легаси и аутбек, ан 4та страница
_________________ the earth is flat!
|
|
|
Вто Юли 10, 2018 3:07 pm |
|
|
Alxx
|
Цитат: скоростен лост на автомата беше с ход в права линия и един майстор ми каза, че това са по-добрите автоматици, от тези, чийто ход е стъпаловиден Офф: бих заобикалял този "майстор" отдалече.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
3
|
|
Вто Юли 10, 2018 10:09 pm |
|
|
ico_tech
|
Колега, надявам се че добре си си сметнал режийните - 60К годишно със Субару Малко хора могат да си позволят такъв лукс в личен план.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Сря Юли 11, 2018 9:34 am |
|
|
CHILIEV
Регистриран на: Чет Мар 10, 2016 9:59 pm Постове: 49
Автомобил: Legacy IV 2.5
Рейтинг: 120
|
ico_tech написа: Колега, надявам се че добре си си сметнал режийните - 60К годишно със Субару Малко хора могат да си позволят такъв лукс в личен план. Всъщност ще я ползвам за служебна. Ето в момента пак пътувам и често правя по един диагонал на България отиване и връщане за един ден. Приготвил съм се за ~10 извънградско и ~15 градско газ. Масла, филтри и тн. сменям почти всеки месец на някоя от колите. Семейната и тя върти към 20к на година. В момента карам ауди а4 и като допълнителен разход отчитам по-големите гуми. Дискове, накладки, консумативи предполагам няма шокиращи разлики доколкото сравнявах. А и след импрезата всяка кола ми се струва като да имаш два крака пък да подскачаш на един.
_________________ the earth is flat!
|
|
|
Сря Юли 11, 2018 9:59 am |
|
|
ico_tech
|
Като човек, ползващ Субару за служебна кола ето моя съвет - насочи се към 2.5 след август 2007 ( двигател ej253). За купето на Легаси мотора е по-адекватен, макар и без спортни наклонности. Газификацията и последващо обслужване на клапаните е много по-лесно от 2.0. За разхода, който си мислиш ще се вместиш, но по-скоро с ръчна кутия и с много внимателно шофиране. Автомата ще е една идея по-ящен, но в градски условия няма равен. Ако случиш и на кутия с VTD (рядко, но се среща при екземпляри с пера на волана) зимата ще е още по-забавна. Относно разходите - разхода за гориво съвсем не е единствения. На Аудито сменяш ли масла на кутия и диф всяка година? А спирачна течност на 2? А реглаж на клапани веднъж годишно, смяна свещи на 25к, въртене на гуми на 10К, ако пръснеш гума да не говорим - 4 нови, ако си ръчка. И това е, ако случиш на 'хубава' десет годишна кола , в противен случай филма става сериал с драматичен край. Има си причина тия коли да не са популярни по фирмите. Ако фирмата е твоя, няма проблем. Ако си служител и шефа ти е отпуснал пари за Субару - поздравления, няма много такива . Обикновено и да се обърка, на първия мийтинг със счетоводителката ще се чеше по главата. Ще ти дам пример. Мой бивш шеф си взе от друг фирмаджия Трибека. На следващия месец счетоводството на другата фирма изпрати кутия с бонбони и благодарности, че са ги отървали от ежемесечните ведомости по "ламята".
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Пет Юли 13, 2018 5:16 pm |
|
|
DJANO
Регистриран на: Чет Авг 29, 2013 10:15 am Постове: 424 Местоположение: София
Автомобил: Audi A8
Рейтинг: 91
|
Това не може да е реално. Имал съм 3 Аудита и смело мога да кажа, че Субата към момента ми е по-евтина за поддръжка при положение, че обслужвам/ремонтирам само с оригинални части от Мимо.
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
|
|
|
Пет Юли 13, 2018 9:30 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: Shider и 42 госта |
|