За мое голямо съжаление се налга да продам любимата си кола. Много се надявам да попадне в добри ръце, при грижлив стопанин. Изключително много си я харесвам, с много голям мерак и след дълго търсене се сдобих с нея, но заминавам за чужбина и не мога да я взема там където отивам.
Колата лично си я купих от Германия. След 2-3 месеца обикаляне по автокъщите и джамбазите в България, и след като се нагледах на какво ли не, накрая реших сам да отида и да си купя. Взех я доста скъпо, но си заслужаваше. Харесах я на обява, обадих се, разпитах и след седмица бях в самолета, а на следващия ден станах щастлив собственик на Легаси. Колата беше с ТЮВ и си я докарах на ход, там и направих обстоен преглед преди да я купя, имаше две леки козметични забележки, нови ремъци, ново масло на мотора и кутията, но нищо повече.
Колата е произведена (или поне по талон е с 1ва регистрация) 09‘2006, един собственик, аз съм втори. В България е от края на Октомври, вече 8 месеца я карам, като я купих беше на 210 000 км, сега е на 225 000. През цялото време откакто я имам е нощувала в гараж. Газ никога не е имала, и е карана само с V Power racing. Има годишна винетка и пълно автокаско.
Комби, ръчна кутия, 2.0 двигател 165 конски сили.
Води се Limited Edition – черен кожен салон с подгрев, електрическа шоф. седалка, сензор за дъжд (оригинален на Субару, допълнително монтиран), темпомат, голям шибидах, светещи декоративни алуминиеви лайсни на праговете на предните врати, климатроник, халогени, хидравлика, ABS, теглич оригинален на Субару (махащ се), парктроник, оригинални стелки, два ключа и изобщо всички останали екстри, които ги има обичайно този модел – ел. стъкла, подгрев на челно стъкло, централно заключване, ел огледала с подгрев и т.н. да не ги изреждам всички.
Както се вижда от снимките колата е като нова, няма абсолютно никакви забележки по салона (отвън има две козметични, които има уговорка да се оправят по каско), няма никъде скъсано, смачкано, протрито, захабено или каквото и да е подобно. Предишният собственик е пазил много тази кола, и като я видях не можех да повярвам как изглежда.
Технически също е безупречна – няма никакви звуци, шумове, течове, или пък нещо да не работи.
Абсолютно всичко в колата работи, нищо не липсва, или пък да е износено – механизми, бутони и т.н.
Двигателят, кутията и рейката са сухи, маркучите на картерната вентилация също са сухи. Мотора работи много тихо и равномерно.
Човекът, който ми смени ремъците, маслата и другите неща ми каза, че не е виждал толкова сухо субару с толкова равномерно работещ мотор.
Единственото нещо което прави впечатление е едно присвирване на празен ход (вътре не се чува) – за което ми казаха, че е от маховика, но така можела да върви поне още 50 000 км, че съединителят е наред, не приплъзва, не вибрира, и че голяма част от субару с този маховик го имали този звук и да си карам така, нямало проблем.
Ремонти не съм правил, защото досега не е имала и все още няма нужда от такива. Окачване и спирачки в перфектно състояние.
Когато обслужих колата видях, че всички ремъци, ролки, масла, всичко беше сменено скоро, но ги смених за всеки случай.
Какво е направено по колата:
- Сменено масло - Motul 8100 X-clean+ 5W-30
- Масло кутия и диференциали - ако не се лъжа беше Енеос(имам останала туба)
- Свещи оригинални иридиеви от магазина на Симеон
- Водна помпа оригинална (от Люцкан)
- Ангренажен ремък оригинален с всички ролки (от Люцкан)
- Ролка за аксесоарен ремък (оригинална)
- Филтър купе оригинален
- Въздушен филтър K&N от Англия
- Маслен филтър оригинален
- Нови чистачки
- Крушки Silverstar II
- Нов акумулатор Варта
- Годишна винетка
- Метални джанти 16-ки за зимните гуми с нови гайки
- Зимни гуми Continental Winter Contact
Това е което се сещам, ако имате въпроси питайте, ще отговоря на всички.
Цената която търся е 11 700 лв. Колата много си заслужава, струва си всяка стотинка, и не бих я продал, ако не ми се налагаше, но нямам избор. Реално до този момент струва доста повече от това. Само регистрацията, всички такси, застрховки + обслужването и консумативите струват 4200 лв.. Цената може да се коментира на място.
Емил 0895 400 235