Автор |
Съобщение |
bashev_s
Регистриран на: Съб Юли 07, 2018 8:26 pm Постове: 9
Автомобил: Subaru B9 Tribeca H6
Рейтинг: 0
|
Здравейте, колеги!!! От скоро имам Субару Трибека Н6, но не смея да твърдя че съм щастлив собственик . Питането ми е имали ли следния проблем :когато стартирам двигателя и задържа малко повече стартера от нормалното (защото понякога не пали от раз) и ми записва грешка Р0700 и Р0758 а в последствие и Р0741. И естествено влиза в авариен режим. Само да отбележа акумулатора е нов и илиминираме спад на волтажа.Дикато не откача клемата на акумулатора за няколко минути не може да се исчисти. И така мога да карам 3-4 дена без да има и помен от проблема, докато пак не запали трудно и започва същите главоболия. Иска да отбележа че и понякога ми дава мисфаер на 6 цилиндър но... това няма да има нищо общо с кутията.
|
|
|
Съб Юли 07, 2018 8:47 pm |
|
|
ivo totev
Регистриран на: Пет Апр 20, 2012 7:05 pm Постове: 122
Автомобил: Legacy EJ25 02 & Outback H6 05
Рейтинг: 51
|
Провери окабеляването към кутията. При мен изкарваше същите грешки. След почистване на конекторите в двигателния отсек проблема изчезна. Това обаче не ме спря да намеря и поръчам соленоида. Другото което можеш да направиш е чрез ССМ да вдигнеш оборотите на празен ход с и без включен климатик, това, че акумулатора е нов не значи, че не може да има пад на напрежението.
|
|
|
Сря Юли 11, 2018 5:36 pm |
|
|
bashev_s
Регистриран на: Съб Юли 07, 2018 8:26 pm Постове: 9
Автомобил: Subaru B9 Tribeca H6
Рейтинг: 0
|
Те мисля че за само две големи букси които отиват към кутията. Ще пробвам с контактен спреи да ги почистя. А колкото до селеноид "Б" не мисля че ще има проблем в него, защото по този начин по който вдига грешката ме навежда и мен до лоша електрическа връзка. Колко струва соленоида и от към го поръча, колега?
|
|
|
Сря Юли 11, 2018 6:51 pm |
|
|
ivo totev
Регистриран на: Пет Апр 20, 2012 7:05 pm Постове: 122
Автомобил: Legacy EJ25 02 & Outback H6 05
Рейтинг: 51
|
Принципно ако има проблем в намотката на соленоида мисля, че пак ще набива същата грешка. Поръчах го от Полша, няма го като резервна част при Субару. С доставката ми излезе към 180лв. Ще изровя линка и ще го постна тук.
|
|
|
Сря Юли 11, 2018 7:49 pm |
|
|
bashev_s
Регистриран на: Съб Юли 07, 2018 8:26 pm Постове: 9
Автомобил: Subaru B9 Tribeca H6
Рейтинг: 0
|
Ако намотката на соленоида има проблем, то тя ще промени съпротивлението си и то тогава няма ли давдига грешка при всеки тест на Системата. Пък тя на 50 цикъла на палене 1 път да го направи.
|
|
|
Сря Юли 11, 2018 8:01 pm |
|
|
Alxx
|
Може да го вдига само при паднало напрежение на акумулатора - примерно под 12,4V или под 11,5V(при много коли под някоя от тия двете граници не минава правилно самодиагностиката при старт), което пак води до соленоида. Иска си ровене или време да ескалира проблемът.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Сря Юли 11, 2018 10:07 pm |
|
|
ivo totev
Регистриран на: Пет Апр 20, 2012 7:05 pm Постове: 122
Автомобил: Legacy EJ25 02 & Outback H6 05
Рейтинг: 51
|
Ето обещания линк. http://maktrans.net/ Има доста части за нашите трансмисии, както нови така и 2ра ръка. Срока на доставка с UPS е 10 дни, но при мен нещата се случиха доста по-бързо.
|
|
|
Чет Юли 12, 2018 10:26 am |
|
|
bashev_s
Регистриран на: Съб Юли 07, 2018 8:26 pm Постове: 9
Автомобил: Subaru B9 Tribeca H6
Рейтинг: 0
|
Мерси, колега. Ще си по играя още малко и ако няма резултат ще сменям соленоида.
|
|
|
Чет Юли 12, 2018 7:55 pm |
|
|
ivo totev
Регистриран на: Пет Апр 20, 2012 7:05 pm Постове: 122
Автомобил: Legacy EJ25 02 & Outback H6 05
Рейтинг: 51
|
Някакво развитие при теб колега? При мен днес отново изкара грешката и зацикли на 4та . Та тези дни ще трябва да подменя соленоидната гад.
|
|
|
Пет Юли 20, 2018 5:06 pm |
|
|
bashev_s
Регистриран на: Съб Юли 07, 2018 8:26 pm Постове: 9
Автомобил: Subaru B9 Tribeca H6
Рейтинг: 0
|
Тази седмица бях на моренце и е съм си играл да търся проблема. Интересно е че при мен не остава на дадена скорост, а само влиза в сервизен и си ги реди всички скорости до 2000 оборота но с намалена мощност. От къде ще поръчваш соленоида?
|
|
|
Пет Юли 20, 2018 6:09 pm |
|
|
ivo totev
Регистриран на: Пет Апр 20, 2012 7:05 pm Постове: 122
Автомобил: Legacy EJ25 02 & Outback H6 05
Рейтинг: 51
|
Аз съм го купил вече от сайта по-горе. При мен изкара ли грешката влиза в авариен режим. Описано е и в ръководството, че при активен код трансмисията остава на 4та скорост.
|
|
|
Пет Юли 20, 2018 6:18 pm |
|
|
bashev_s
Регистриран на: Съб Юли 07, 2018 8:26 pm Постове: 9
Автомобил: Subaru B9 Tribeca H6
Рейтинг: 0
|
Значи да и при мен няма да се размине подмяната му. Да не търся проблема в конекторите към кутията. Аз си мисля даже ако е хлабава Ел. Връзка при по големи вибрации ще вдига пак грешката. А то е само при старт, когато си прави авто диагностиката.
|
|
|
Пет Юли 20, 2018 6:28 pm |
|
|
ivo totev
Регистриран на: Пет Апр 20, 2012 7:05 pm Постове: 122
Автомобил: Legacy EJ25 02 & Outback H6 05
Рейтинг: 51
|
|
Пет Юли 20, 2018 6:45 pm |
|
|
bashev_s
Регистриран на: Съб Юли 07, 2018 8:26 pm Постове: 9
Автомобил: Subaru B9 Tribeca H6
Рейтинг: 0
|
Успех, колега и да се похвалиш за края на мъките
|
|
|
Пет Юли 20, 2018 7:04 pm |
|
|
ivo totev
Регистриран на: Пет Апр 20, 2012 7:05 pm Постове: 122
Автомобил: Legacy EJ25 02 & Outback H6 05
Рейтинг: 51
|
Днес намерих време и се заех със смяната на соленоида. Всичко приключи успешно . Само за инфото съпротивлението на новия е около 7 ома, а дефектиралия беше 38.
|
|
|
Чет Юли 26, 2018 5:10 pm |
|
|
bashev_s
Регистриран на: Съб Юли 07, 2018 8:26 pm Постове: 9
Автомобил: Subaru B9 Tribeca H6
Рейтинг: 0
|
Браво, колко време ти отне и имаше ли нерви при демонтажа. Питам да се подготвя, че и аз няма да се размина
|
|
|
Чет Юли 26, 2018 8:06 pm |
|
|
ivo totev
Регистриран на: Пет Апр 20, 2012 7:05 pm Постове: 122
Автомобил: Legacy EJ25 02 & Outback H6 05
Рейтинг: 51
|
Около 4 часа, но с уговорката, че правих промивка на клапанното тяло и цедката като доста се забавих с почистването на стария силикон от картера и трансмисията. Нерви не е имало. Тялото се сваля доста лесно, отвиват се само болтовете с щампа 8 на главите общо 13 на брой. Монтажа е малко по-труден. Трябва да се внимава да не се удари някои соленоид или сензора за скорост на турбината, но и това е лесно да се избегне. Аз имах под ръка шпилка 6мм, отрязях 2 парчета по около 10 см на дължина и ги завих тъм трансмисията. Ползват се като водач при монтажа на тялото. Болтовете се стягат на 8нм.
|
30
|
|
Чет Юли 26, 2018 8:41 pm |
|
|
bashev_s
Регистриран на: Съб Юли 07, 2018 8:26 pm Постове: 9
Автомобил: Subaru B9 Tribeca H6
Рейтинг: 0
|
Колега, може да съм досаден малко но ще може ли го снимаш и да му запишеш номера на соленоида Б . Защото има вариант и тука в България да го има. Просто искам да съм сигорен че е същия.
|
|
|
Пет Юли 27, 2018 5:19 pm |
|
|
ivo totev
Регистриран на: Пет Апр 20, 2012 7:05 pm Постове: 122
Автомобил: Legacy EJ25 02 & Outback H6 05
Рейтинг: 51
|
Ок. Утре ще дам номера. Производство на Бош е.
|
|
|
Пет Юли 27, 2018 6:37 pm |
|
|
ivo totev
Регистриран на: Пет Апр 20, 2012 7:05 pm Постове: 122
Автомобил: Legacy EJ25 02 & Outback H6 05
Рейтинг: 51
|
Това е номера по Бош 0 260 130 030. Прикачени файлове: IMG_0721.jpg Ето още малко за това как протече смяната на клапана при мен, ако някои реши да го прави сам : - трябва да се почисти всичката мърсотия около картера на трансмисията - изтака се маслото от картера - демонтира се картера като с тънък или остър инструмент се отлепя внимателно за да не се изкриви - много вероятно е в него да има още масло - разкачат се конекторите на клапанното тяло 3 на брой - кабелите се освобождават от пластинките които ги придържат към тялото - развиват се около 5 -6 мм всички болтове с щампа 8 на главите, общо 13 на брой 8 черни и 5 златисти това е необходимо защото има още доста масло което тялото задържа над него - след като изтече останалото масло може да се демонтира тялото - смяна на дефектиралия соленоид - за да ми е по-лесно при монтажа на тялото отрязах 2 шпилки 6мм по около 10 см дълги и ги завих по диагонал на местата на монтажните болтове на тялото, служат като водач за да не се удари някои компонент - почистване на корпуса на трансмисията от стария силикон - следва монтаж на тялото - болтовете се стягат на 8 нм - закачаме конекторите - преди да монтирам картера закачих ССМ за да проверя дали всичко е ок - почистване на магнита и картера - с тънък слой силикон мажем картера, аз ползвам силикон на Виктор Рейнц - монтаж на картера и масло - тест драйв Дано да съм бил полезен. Ако имате въпроси с радост ще отговарям. Поздрави
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
16
|
|
Съб Юли 28, 2018 11:12 am |
|
|