Автор |
Съобщение |
Лидия
Регистриран на: Сря Сеп 12, 2018 8:27 pm Постове: 11 Рейтинг: 0
|
Здравейте на всичкил Имам нужда от малко помощ, днес спуках гума на колата и докато се опитвах да я придвижа до гаража, който беше на 4км, колата просто спря! Смених гумата, двигателя работи, но колата просто не помръдва, живея в чужбина и не си струва да я вкарвам в сервиз тук, Някакви идеи какво съм направила( извинявам се за невежеството, но ще трябва сама да открия проблема)
|
|
|
Сря Сеп 12, 2018 9:11 pm |
|
|
Vmax
|
Година, трансмисия? Напълно спаднала гума и 4км на ход?
Много вероятно е повреден централният диф ако е ръчна кути
|
|
|
Сря Сеп 12, 2018 10:33 pm |
|
|
Лидия
Регистриран на: Сря Сеп 12, 2018 8:27 pm Постове: 11 Рейтинг: 0
|
Ръчна скоростна кутия, мисля че е 1996-1998г( не съм сигурна) имам допълнителен лост за ниски скорости, няма как да си оставя колата на улицата тук, трябваше да я придвижа
|
|
|
Сря Сеп 12, 2018 10:38 pm |
|
|
fixallot
Регистриран на: Пет Фев 06, 2015 8:08 pm Постове: 632 Местоположение: Бургас
Автомобил: Forester 2.5XT '06AT;Outback B13 H6
Телефон: O8985O54I4
Рейтинг: 346
|
За съжаление, сега трябва да се остави в сервиз, да се ремонтира скоростната или направо ако намериш друга да се смени. Но пак трябва да мине през сервиз. А като гледам щом сервиза не е опция, отива на към друга кола Ако не ти е нужно, 4х4 е хубаво следващата да е с предно или задно, че да нямаш тези ядове при спукана гума и невъзможност за репатрак. Успех!
_________________ A simple act of caring creates an endless ripple that comes back to you.
|
|
|
Сря Сеп 12, 2018 10:58 pm |
|
|
Лидия
Регистриран на: Сря Сеп 12, 2018 8:27 pm Постове: 11 Рейтинг: 0
|
Живея в Алпите и зимата е абсурдно, ще трябва някак да я оправям
|
|
|
Сря Сеп 12, 2018 11:23 pm |
|
|
ico_tech
|
Извинявай, но аз не разбрах - какво се случва като включиш на скорост: - лоста влиза, но при отделяне на съединителя колата не тръгва? - лоста влиза и при отделяне на съеднителя гасне?
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Сря Сеп 12, 2018 11:34 pm |
|
|
Лидия
Регистриран на: Сря Сеп 12, 2018 8:27 pm Постове: 11 Рейтинг: 0
|
Общо взето, все едно се опитвам да тръгна с дръпната ръчна спирачка( и не съм я забравила дръпната), пускам съединителя и колата не тръгва, но продължава да си работи без проблем
|
|
|
Сря Сеп 12, 2018 11:38 pm |
|
|
ico_tech
|
Пак се извинявам, но при дръпната ръчна, опита да тръгнете ще доведе до изгасване на мотора. Проверихте ли дали лостчето за бавните предавки е в крайно долно или горно положение - ефекта, който описвате се получава, ако лостчето е в междинно положение.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Чет Сеп 13, 2018 12:24 am |
|
|
Лидия
Регистриран на: Сря Сеп 12, 2018 8:27 pm Постове: 11 Рейтинг: 0
|
Не съм се опитвала да тръгна на ръчна спирачка, просто се опитавам да опиша какво се случва, паля двигателя пускам съединителя и колата не тръгва и сантиметър, лоста за ниските скорости е пуснат( пробвах и с вдигнат, както и на всички възможни скорости да тръгна), когато подавам газ оборотите се вдигат
|
|
|
Чет Сеп 13, 2018 4:47 am |
|
|
BAlexandrov
|
Тоест при пускане на съединителя колата не тръгва, но и двигателя не гасне и се форсира свободно? Педала на съединителя нормално ли се държи като сила на натискане?
|
|
|
Чет Сеп 13, 2018 8:02 am |
|
|
Лидия
Регистриран на: Сря Сеп 12, 2018 8:27 pm Постове: 11 Рейтинг: 0
|
Точно така, колата не тръгва но и не гасне, педала си е нормален, както и скоростите
|
|
|
Чет Сеп 13, 2018 8:50 am |
|
|
Kollin
Регистриран на: Сря Май 09, 2018 5:06 pm Постове: 81
Автомобил: Impreza 2006R
Телефон: +359898276714
Рейтинг: 20
|
Качете я на репатрак и направо в сервиза! За около час ще ви кажат "присъдата". В момента просто си губите времето и нервите (в притеснения). Успех!
Enviado desde mi Jolla C mediante Tapatalk
|
|
|
Чет Сеп 13, 2018 8:57 am |
|
|
nikentce
|
Лидия написа: Не съм се опитвала да тръгна на ръчна спирачка, просто се опитавам да опиша какво се случва, паля двигателя пускам съединителя и колата не тръгва и сантиметър, лоста за ниските скорости е пуснат( пробвах и с вдигнат, както и на всички възможни скорости да тръгна), когато подавам газ оборотите се вдигат До колкото се разбира от отговорите - при включване на скорост, отпускане на съединителя и подаване на газ колата не тръгва, а оборотите се вдигат без да гасне моторът? Ако е така, значи е свършил съединителят, което най-вероятно е в следствие на прецакан централен диференциал от карането на толкова километри със спуканата гума. Предполагам съединителят не е сменян скоро? Ако само се е спекло виското в централния диференциал от прегряване(без друга повреда) - може и временно за тази зима да смениш само нов съединител и да караш така, като в завоите, особено при заледено, трябва да караш внимателно без газ, че задницата ще иска да дрифти, също и при паркиране ще ти е по-тегаво(трябва да се избягва напълно навит волан). Но това в най-добрия случай и задължително техник трябва да провери скоростната кутия и диференциала. Не виждам как ще минеш без сервиз.
|
|
|
Чет Сеп 13, 2018 9:13 am |
|
|
valqk
|
Залагам на съвета на ico_tech - средно положение на лоста за бързи-бавни. Случи ми се веднъж и е абсурдно, като разбереш какво е. Пробвайте на угасена кола и натиснат съединител да натиснете в най-долно положение лостчето за бързи-бавни и вижте след това, дали ще започне да тръгва или нещо ще се промени. Ако беше прецакано нещо, шума на мотора би се променял, а по неясните обяснения, май не се - все едно не е включено на скорост?
п.п. Най-добре е да направите клипче!
_________________ http://www.hostit.bg/
|
|
|
Чет Сеп 13, 2018 10:05 am |
|
|
Лидия
Регистриран на: Сря Сеп 12, 2018 8:27 pm Постове: 11 Рейтинг: 0
|
Точно, все едно е изключена от скорост и не тръгва, а двигателя си работи съвсем нормално
|
|
|
Чет Сеп 13, 2018 10:31 am |
|
|
valqk
|
Лидия написа: Точно, все едно е изключена от скорост и не тръгва, а двигателя си работи съвсем нормално И? Пробвахте ли на угасена кола и натиснат съединител да натиснете макс. надолу ръчката бързи-бавни и после да пробвате да потеглите, че не разбрах? Звучи точно като този абсурден проблем.
_________________ http://www.hostit.bg/
|
|
|
Чет Сеп 13, 2018 11:30 am |
|
|
iion
|
Още една подкрепа за съвета на ico_tech - при натиснат съединител лоста за бавните скорости да се развижи напълно нагоре и след това напълно надолу. След това проба за потегляне на 1-ва.
_________________ Подозирам, че всичко е нарочно...
|
|
|
Чет Сеп 13, 2018 11:35 am |
|
|
Лидия
Регистриран на: Сря Сеп 12, 2018 8:27 pm Постове: 11 Рейтинг: 0
|
|
Чет Сеп 13, 2018 12:23 pm |
|
|
ico_tech
|
Карането със спукана гума 4 км не е такъв проблем за Импреза 1998. "спичането" на центалния диф ще доведе до друг ефект - трудно завиване и тресене. Съединителят при този модел нямам наблюдения да умира така внезапно. Ако е съединител, как предлагаш да влизат спокойно скоростите? Това, което описва колежката - безпроблемно включване на скоростите, но липса на зацепване се случва в следните случаи: - лоста на бавните е в междинно положение или механизма е застинал в такова поради повреда в изпълнителния привод - скъсан вал в трансмисията, скъсана полуоска (с празен централен диф) - счупена диафрагма на притискател, което оставя кутията без зацепване (ама какъв шум се чува вътре.....) Колежке, провери дали отдолу на колата не виси нещо
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Чет Сеп 13, 2018 1:48 pm |
|
|
Лидия
Регистриран на: Сря Сеп 12, 2018 8:27 pm Постове: 11 Рейтинг: 0
|
Извинявам се на всички за неадекватното обяснение( все пак съм жена), нищо не виси, лягах няколко пъти под колата, двигателя си работи нормално( никакъв по-странен шум) просто не тръгва, но и не гасне, все едно се опитвам да тръгна когато не е на скорост! Просто се опитвам да разбера къде е повредата и да си закупя поне частите от България, тук ремонта ще ми излезе около 1500евро, всички знаем каква е цената на тази кола
|
|
|
Чет Сеп 13, 2018 1:58 pm |
|
|