Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 3:10 pm



Отговори на тема  [ 1476 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65 ... 74  Следваща
 Някой има ли информация за това Легаси (обяви и коментари)? 
Автор Съобщение
Online
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ръждясването е горе-долу като на 210-ката. Иначе не е "зле", просто е коренно различна кола и нямат нищо общо. Хеле пък зимата. И да, това е този 2.0.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Нед Сеп 16, 2018 9:01 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Май 04, 2017 9:44 pm
Мнения: 251
Автомобил: Legacy 2.0R
Рейтинг: 287
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
alekd написа:
Здравейте, момчета и момичета. Мисля да се обзаведа с нова кола и това да е Subaru Legacy.
Конкретната бройка мисля да е ето тази, като за колата имам гаранция от собственика на автокъщата, така и от приятели монтьори в града.
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 1205298915
Въпросът който много ме гложди е следния. Искам да я газифицирам, карам около 25-30000 годишно. Минавам на тази кола от Е класа w210 2.2CDI - която беше с много здрав мотор, но с проблемно купе (разбирай ръждясва). Планът е да не наливам излишно много пари (нямам ги така или инак в изобилие), да сложа подходяща газова уредба (четох че читавите са с OBD2) и да си карам колата. Не съм фен на високите скорости (130 магистрално, в града колкото си е ограничението). Имам малко дете и сигурността на семейството ми е на 1-во място. За съжаление не мога да разбера това ли е прословутия мотор 2.0R, който имал много скъпо обслужване. Бихте ли ми дали някакви насоки, какво все пак да проверя преди окончателно да купя автомобила.
Благодаря на всички, които ще ми дадат такива не зависимо дали ще ме насочат към някъде да прочета нещо конкретно или ще си направят труда директно да ми отговорят.
Желая ви хубав уикенд.
Поздрави Алекс


Ако търсиш здрав мотор, забрави за Субару като марка. Ако пък си наистина загрижен за сигурността на семейството си, това е, може би, най-добрия избор.
2.0 и 2.5 атмосферните мотори са близки като разходи (ако подходиш разумно, естествено). Истинската резачка са 6 цил. и турбо моторите. Ако ще слагаш газ, моят съвет е да я караш на бензин докато не почне да надува маркуча (а това ще се случи в рамките на 1 год.) и когато дойде време за отваряне на мотора за гарнитури, заедно с целия ремонт си направи реглаж на клапаните за газ, т.е. с по-голям луфт. Той майсторчето трябва да знае за какво става въпрос, само му го кажи.

Нед Сеп 16, 2018 9:23 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Реконструктор написа:
Ако търсиш здрав мотор, забрави за Субару като марка.


Интересно заключение колега. След колко притежавани Субару-та стигна до този извод? :-?

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Нед Сеп 16, 2018 1:14 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 28, 2009 1:22 pm
Мнения: 2419
Местоположение: София; Русе
Автомобил: Танк EJ22'94; EJ20G ; D15Z3
Рейтинг: 696
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Реконструктор написа:
Ако търсиш здрав мотор, забрави за Субару като марка.


Аз се присъединявам към горното.
Като за мен поне, наистина дурако-устойчивите са:
- 1.6/1.8 (старите)
- 2.0 (старите)
- 2.2 (то нови няма)
- 2.0 турбо (клоузд дека първия и след това на фоз 170кс).

Всички други (2.0 165 - прословут с екологията и проблемите покрай нея, 2.5 - всички, 3.0 - всички) са по-капризни откъм мазане и гарнитури и в предвид скрапа, който се вкарва в БГ е почити сигурно, че мотора ще се отваря след покупка. Отделно, след 2.5 и 2.0 125 от старите, всички са на пулове, което прави реглажа на клапани скъпа процедура, а всички почити карат на газ и си искат реглаж. От тази гледна точка ако искаш здрав и евтин мотор - по-добре редовак. Лошото е, че всички нови са на пулове (поне такива наблюдения имам)... поне за реглажа там не се вади мотора.
Разбира се, след добре (с хубави части и от човек, който разбира) ревизиран двигател, ядове не би трябвало да има каквито и да е поне 200к км... ако се сменя и слага хубаво масло и оем филтър...

_________________
http://www.hostit.bg/

Нед Сеп 16, 2018 2:33 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Online
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Тъкмо щях да давам твоето канче за пример :beer: Моята щайга също не е за подхвърляне - за 260к съм сменил три семеринга, два О-пръстена и гарнитури капаци. Много чуплив двигател, страх ме е да му дам газ(над 7к :D ).

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Нед Сеп 16, 2018 4:22 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Май 04, 2017 9:44 pm
Мнения: 251
Автомобил: Legacy 2.0R
Рейтинг: 287
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
valqk написа:
Всички други (2.0 165 - прословут с екологията и проблемите покрай нея, 2.5 - всички, 3.0 - всички) са по-капризни откъм мазане и гарнитури и в предвид скрапа, който се вкарва в БГ е почити сигурно, че мотора ще се отваря след покупка. Отделно, след 2.5 и 2.0 125 от старите, всички са на пулове, което прави реглажа на клапани скъпа процедура, а всички почити карат на газ и си искат реглаж. От тази гледна точка ако искаш здрав и евтин мотор - по-добре редовак. Лошото е, че всички нови са на пулове (поне такива наблюдения имам)... поне за реглажа там не се вади мотора.
Разбира се, след добре (с хубави части и от човек, който разбира) ревизиран двигател, ядове не би трябвало да има каквито и да е поне 200к км... ако се сменя и слага хубаво масло и оем филтър...


2.0 не е толкова лош двигател. Проблеми с екологията имат ВСИЧКИ модерни двигатели, но при Субару поне не са толкова критични, докато има производители, които си позволяват, честно казано, доста нагли изцепки в тая посока. Като се взима, само трябва да се внимава да не тропа, пък те гарнитурите са си консуматив за всеки боксер. :) Даже понеже със сигурност ще се отваря мотор, може да е добра идея да се търси нарочно екземпляр с надути маркучи и да се иска сериозна отстъпка в цената. :) Обслужването трябва да е на високо ниво, иначе заради проблемите с мазането мотора изтропва. Аз маслото си го сменям на 7-8000 км (Мотул) и слагам от добавката на Бардал.
Накратко, ако искаш Субару - примиряваш се с факта, че гарнитурите са консуматив и трябва да сипваш качествено масло по-често.

Нед Сеп 16, 2018 7:49 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ако някой се оплаква от гарнитурите на EJ25 мога да му дам един "добър" 1.6hdi (DV6) с който се боря 5-ти ден - той се прави за 1 час, частите са без пари и.... един мармот завива шоколад #-o
Проблема идва от желанието на българина да получава колкото се може повече за възможно най-малко пари. Значи той вижда 2 обяви - една за 2.5 165 кс и една за 2.0 165 кс, и почва да прави сметки до четиринайстия знак след десетичната. "тоя ся кат е 2 литра начи ши гори по-малко, гражданската по-ниска, конете съшите, за кво да им давам пари за 500 грама литраж отгоре, нали" .... :)
Един поглед върху EJ204 (DOHC) и EJ25(SOHC) от същите години дава идея кой двигател е по-просто устроен, съответно с по-малко възможни проблеми.
Аз бих заложил на EJ25, защото прословутите гарнитури са ясни, двигателя е дълго в употреба (съответно има доста части 2-ра ръка), лесно се газифицира, лесно се обслужва клапанния механизъм, лесно се сменя ремък на ангренажа, няма какво да бърка газоразпределението. Мазането си му е като на EJ22 и EJ20, мерите налягане на маслото и ви става ясно накъде е в земния си път. Не го бъркайте с мазилните проблеми на EJ255/257 turbo. Горенето на масло пак идва от тънките сметки - прегрял съм мотора, но ще му сменя само гарнитурата...... я той след "ремонта" почнал да гори още повече масло.
За финал- всеки, който търси кола 2-ра ръка е редно първо да се ориентира колко струва нормално поддържана кола (произволна марка) в нормална държава, а не да отвори Карс, Мобиле и прочие бг сайтове, да види 5 обяви за 10 годишни Субара за под 8000 лв и да го осени златната мисъл, че той 'май" вече има парите за "най-здравата" марка. Няма такава марка - има хора, които правят информиран избор, и такива, които скачат в тъмното и се надяват отдолу да ги чака кинг сайз Темпур (готина марка матраци)

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Нед Сеп 16, 2018 11:00 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Май 04, 2017 9:44 pm
Мнения: 251
Автомобил: Legacy 2.0R
Рейтинг: 287
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
И аз мисля, че 2.5 е по-добрия избор, но Легаси с тоя двигател е рядкост (или поне беше, когато търсех). :( Трябва да се отива на аутбек, а там цените са значително по-високи, поради няква неясна за мен причина.

Пон Сеп 17, 2018 9:02 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Май 28, 2011 7:51 pm
Мнения: 87
Местоположение: София
Автомобил: Outback 3.6R
Рейтинг: 175
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравейте колеги,настана време да се завърна към любимата марка и ще съм благодарен ако някой може да помогне.Решил съм да се сдобия с Legacy V Station Wagon - 2.5 GT ,но за съжаление не мога да си намеря нищо интересно особено в бг.Моля ако някой знае такава да се продава или може да помогне с намиране в чужбина.

П.П. Благодаря предварително.

Чет Сеп 20, 2018 12:22 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колега във форума предлага седан. За комби, и изобщо за този модел - гледате обяви по сайтове в Швейцария.
Успех.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Пет Сеп 21, 2018 7:29 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Май 28, 2011 7:51 pm
Мнения: 87
Местоположение: София
Автомобил: Outback 3.6R
Рейтинг: 175
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Видях го седана,но за съжаление ми трябва комби.Иначе в швейцария ги гледам постоянно,но за там ми трябва съдействие което все още търся.

Пет Сеп 21, 2018 10:35 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Юни 07, 2015 10:18 am
Мнения: 88
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Subaru Outback H6 3.0 B12
Рейтинг: 45
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
Колеги някой с информация за това Legacy
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 0529719809

Вто Окт 02, 2018 6:14 pm
Върнете се в началото
Профил
Online
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Нямам информация за тази, но ще ти спомена само, че за здрава такава цената е точна, само, че в евро. Да не казвам отгоре.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Сря Окт 03, 2018 9:27 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Окт 04, 2018 5:20 pm
Мнения: 1
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Моля,колегите които са запознати с модела да споделят мнението си.Искам да закупя въпросния модел,но ме притеснява ръждата,която е видна на снимките.И понеже нямам опит с подобен вид автомобил,моля нека да се изказват хора,които имат реална представа.Благодаря Ви !

https://ndox.abv.bg/download?id=a7fc16a7aa

Чет Окт 04, 2018 5:41 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Юни 27, 2016 12:26 pm
Мнения: 20
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Някои гледал ли е: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=8khoir

Понеже е 3.0 със STi окачване, късите 6 скорости, премиум дизайн, колкото е премиум за Субару :)

Но пък е на 240 хиляди км. и е в Горубляне...

Вто Окт 23, 2018 10:33 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Юни 22, 2018 5:32 pm
Мнения: 350
Местоположение: София
Автомобил: Forester SG9 2.5XT MT 2005
Телефон: 00000000
Рейтинг: 344
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
STi му е само избелялата емблема отзад ;)
Окачването е билщайн жълти амортисьори (ако е оригиналното)

Вто Окт 23, 2018 11:49 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Окт 28, 2018 8:56 am
Мнения: 1
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте колеги, трябва да си взема кола и субару се озова сред списъка с опции. Трябва да е комби, автомат и да ми харесва :)

Съответно попаднах на два поддържани аутбека от поколението 2004-2009. Едното е форумно 2,5 с газ от ЮСА, другото е това:
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 2892279588

След това се поразтърсих из моделната гама и доста повече ми допадна фейслифта на легасито от същия период, тоест 2006-2009.
Минах през една автокъща, която имаше 3 нови обяви, а именно:

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 7893041195
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 5777736568
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 6733935897

После попаднах на една тема от 15 страници!!! за собственика на въпросната автокъща и малко се охладих, не ги гледах сериозно, но собственикът (Петко май) нямаше нищо против да ги караме по сервизи. Запалих само едната и ми се стори, че моторът работи съвсем леко неравномерно, едвам забележимо. А после темата за автокъщата почти ме отказа.

Съответно намерих и още една, но от частно лице:
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=8m69dq

Въпросът ми е, има ли разлика в разхода и поддръжката на този двигател Н3 преди и след фейслифта и съответно в купето на аутбек и легаси?
Реално офроуд не правя, само качвания по ски курорти, но не екстремни изпълнения, съответно легасито си ме устройва като клиерънс. На външен вид ми допада много повече, както и високото ниво на изпълнение е плюс.

Мнения за конкретните обяви биха били много полезни за мен. Други предложения също приемам.
Още нещо да добавя, още не съм сигурен какъв бюджет да си определя, за първите 2 вярвам, че в 10-11к ще се впиша с всичко нужно.
За Легаситата явно ще трябва да вдигна бюджета с 50%, въпросът е дали после няма да се наложи да се налеят съвсем небрежно бързи 5-6к ако "нещо се обърка"
Много дълго мнение, но още не съм изяснил напълно концепцията, благодаря за вниманието съответно.

Нед Окт 28, 2018 9:15 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Сеп 05, 2018 3:47 pm
Мнения: 2
Skype: ceco85
Автомобил: Subaru Legacy
Телефон: +359894454132
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
До тук каквото четох, стигнах до извода, че почти всички двигатели на Субару пищят от гарнитури и са малко хората, които не са отваряли двигателите си за ремонти. Искам да попитам, някой има ли наблюдение за двигателя на Субару Легаси от 2007-ма година, който е 150 к.с. ? Трудно ли се регулират клапаните, тъй като мисля да слагам газ? Проблема с гарнитурите изчистен ли е? Има ли нещо друго, за което трябва да се притеснявам? Благодаря!

Пет Ное 16, 2018 9:31 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 28, 2009 1:22 pm
Мнения: 2419
Местоположение: София; Русе
Автомобил: Танк EJ22'94; EJ20G ; D15Z3
Рейтинг: 696
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Вземи почети още малко и ще си съвсем на ясно. 2.0 156 коня - трудно се регулират клапаните. След 2004-6-та май на всички са трудно (пулове). Отделно има проблем с екологията и не вървене в ниските (лекува се - има тема, но е пари). По-добре е 2.5. За всичко трябва да се притесняваш, ако вземеш убита бройка (голям процент от колите в бг).
Направи си добре проучването, че после да не си поредният недоволен от Субари. :pardon:
:good:

_________________
http://www.hostit.bg/

Пет Ное 16, 2018 11:02 am
Върнете се в началото
Профил WWW

Регистриран на: Пон Окт 22, 2018 1:14 pm
Мнения: 4
Автомобил: Subaru Legacy
Телефон: 0887199956
Рейтинг: 13
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Здравейте колеги и съмишленици. С риск да повторя някого ще напиша няколко реда, за да предпазя или поне да спестя време на колеги, които се интересуват от автомобла на следната обява: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11530430188340926
Въпреки, че от доста време следя цените на подобни автомобили в Европа, ми беше любопитно да изпробвам известната на всички нас коректност на родните автоджамбази. След разговор по телефона (забележете, че обявата е от частно лице) човекът ми обясни, че са взели колата на бартер за зет му, но той (зет му) живеел в някакъв софийски квартал с много лоши пътища и било грехота такъв хубав и скъп автомобил да се лашка там ?!?!? Иначе когато му поисках VIN-а, почти веднага ми изпрати снимки на документите, а аз без да си губя времето с разни сайтове за проверка, написах едно писъмце до Subaru.ch. Отговорът дойде след няколко часа (швейцарска работа) и гласеше,че нямат подробно инфо за автомобила но виждат, че докато е била в гаранция, колата е дала два дербни дефекта но.....при последния гаранционен преглед километража е показвал 239082 км. на 26.08.2013г. От всичко това следва, че след 2013 този автомобил явно се е движил само назад, защото сега показанието на километража е едва 175898 км. (според обявата). Не, че нещо ново, но все пак. Така, че колеги които търсите внос от Швейцария, доверете се на прословутата швейцарска точност. а не на лакърдиите на нашите пишман търговци ! Поздрави от Сливен и успех на всички търсещи :)
P.S. добавям снимка на писмото от Subaru.ch.


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

_________________
„Има само три вида спорт - рали, корида и алпинизъм. Останалите са просто игри.“
 13

Пон Ное 19, 2018 5:13 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 1476 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65 ... 74  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 21 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор