Здравейте колеги! От около месец притежавам въпросното суби и като цяло съм много доволен. Взех си го от колега обслужено. Автоматик. Днес забелязах теч на масло в предната част на кората под мотора в дясно. Отворих капака и огледах- отгоре изцяло сух мотор, в дясно където е мястото за наливане на двигателното масло (не зная дали там някъде се намира масления филтър) видях омазняване, което слиза надолу. Самата кора беше също мазна. Въпросът е защо капе от другата страна и от къде може да е този теч. Проверих нивото- на долната граница, но доста рядко ми се стори. Другата седмица ще я вкарвам за смяна на масло и диагностика, като явно ще трябва да се гледа и от къде е този теч. Та въпросът ми към вас е някой имал ли е подобен проблем и от къде може да произлиза и дали да се притесявам относно предстоящ ремонт? Благодаря предварително!
На хобота за наливане на масло има гарнитура която протича с годините. Друг вариант за теч е от гарнитурите на капаците на главите. Маслото може да рядко по много причини - голям пробег, кофти масло, пикаещ инжектор или газова дюза
Колега, благодаря за отговора! Въпросните възможности как стъпват с финансите и времето за отремонтиране? Бях се наплашил да не е теч от семеринг на коляновия вал.
Нищо скъпо няма там. А на коляновия вал също може да тече, но не е толкова страшно Маслената помпа е там и семерингът е на нея, останалото се лепи със силикон.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 21 госта
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл