Отговори на тема  [ 5 мнения ] 
 теч на масло форестър I 1998 122к.с. 
Автор Съобщение

Регистриран на: Вто Сеп 25, 2018 5:40 pm
Мнения: 20
Автомобил: Forester I
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте колеги! От около месец притежавам въпросното суби и като цяло съм много доволен. Взех си го от колега обслужено. Автоматик. Днес забелязах теч на масло в предната част на кората под мотора в дясно. Отворих капака и огледах- отгоре изцяло сух мотор, в дясно където е мястото за наливане на двигателното масло (не зная дали там някъде се намира масления филтър) видях омазняване, което слиза надолу. Самата кора беше също мазна. Въпросът е защо капе от другата страна и от къде може да е този теч. Проверих нивото- на долната граница, но доста рядко ми се стори. Другата седмица ще я вкарвам за смяна на масло и диагностика, като явно ще трябва да се гледа и от къде е този теч. Та въпросът ми към вас е някой имал ли е подобен проблем и от къде може да произлиза и дали да се притесявам относно предстоящ ремонт?
Благодаря предварително!

Съб Окт 13, 2018 8:38 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
На хобота за наливане на масло има гарнитура която протича с годините. Друг вариант за теч е от гарнитурите на капаците на главите.
Маслото може да рядко по много причини - голям пробег, кофти масло, пикаещ инжектор или газова дюза

Съб Окт 13, 2018 9:06 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Сеп 25, 2018 5:40 pm
Мнения: 20
Автомобил: Forester I
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Колега, благодаря за отговора! Въпросните възможности как стъпват с финансите и времето за отремонтиране? Бях се наплашил да не е теч от семеринг на коляновия вал.

Съб Окт 13, 2018 9:44 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3867
Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Нищо скъпо няма там. А на коляновия вал също може да тече, но не е толкова страшно ;) Маслената помпа е там и семерингът е на нея, останалото се лепи със силикон.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Нед Окт 14, 2018 11:40 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Сеп 25, 2018 5:40 pm
Мнения: 20
Автомобил: Forester I
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Благодаря колега! Жив и здрав да си!

Нед Окт 14, 2018 2:02 pm
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 5 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: peshaka11 и 21 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор