Здравейте колеги! От около месец притежавам въпросното суби и като цяло съм много доволен. Взех си го от колега обслужено. Автоматик. Днес забелязах теч на масло в предната част на кората под мотора в дясно. Отворих капака и огледах- отгоре изцяло сух мотор, в дясно където е мястото за наливане на двигателното масло (не зная дали там някъде се намира масления филтър) видях омазняване, което слиза надолу. Самата кора беше също мазна. Въпросът е защо капе от другата страна и от къде може да е този теч. Проверих нивото- на долната граница, но доста рядко ми се стори. Другата седмица ще я вкарвам за смяна на масло и диагностика, като явно ще трябва да се гледа и от къде е този теч. Та въпросът ми към вас е някой имал ли е подобен проблем и от къде може да произлиза и дали да се притесявам относно предстоящ ремонт? Благодаря предварително!
На хобота за наливане на масло има гарнитура която протича с годините. Друг вариант за теч е от гарнитурите на капаците на главите. Маслото може да рядко по много причини - голям пробег, кофти масло, пикаещ инжектор или газова дюза
Колега, благодаря за отговора! Въпросните възможности как стъпват с финансите и времето за отремонтиране? Бях се наплашил да не е теч от семеринг на коляновия вал.
Съб Окт 13, 2018 9:44 pm
Alxx
Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm Постове: 3867 Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Нищо скъпо няма там. А на коляновия вал също може да тече, но не е толкова страшно Маслената помпа е там и семерингът е на нея, останалото се лепи със силикон.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert